Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. ápr. 20, 2018 5:22 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 802 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 54  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 16, 2017 10:04 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. jún. 27, 2016 9:59 am
Hozzászólások: 89
Autó: Fabia 1.4 16v
hubo44 írta:
Sakraf írta:
Hol csinalnak ennyiért teljes motorgenerált, ahol még jól is dolgoznak?
Nekem is kellene lassan "beutalot" kérni egy hibafeltárásra, ahol jobb esetben tőke, rosszabban csapszegpersely, gyűrű, esetleg dugattyú/hengerfalkopás mindez 115-nél..Mondjuk az én motorkódom nincsen az ominózus szeriahibas modellek kozt, ahol sok esetben még garisan motort cseréltek, de az esely ott van, nagy különbsegek nincsenek a 16 szelepes tipusok közt..

Egyébként nekem 100 ban állt meg a vezerlés csere Gates szettel, és SKF vizpumpával ebből kb 75 volt az anyag. Márkaszervizben kb 200-220 körül lett volna, úgy hogy 160at mondtak csak az anyagdíjra..

Te čak a 16V-el ne felj hod fel ujitašta kerul ha idôbe čereled a olajat. Eňimeken 350-450ezer kôzôt van a km. eš meg edikenše volt jen a fej. (FII, BXW-ék) Eš ha el kezdi zabalmi a olajat akor enel 1nap alat meg van a fel ujitaš it nem kel ki veni motrot še mind a 1,2-nel.



Sajnos mar bekövetkezett, hidegen kattog, kemény, dizeles hangja van a motornak, ahogy melegszik úgy halkul, végül üzem meleg állapotában teljesen elhalkul. Megvan rá az esély hogy "csak" tőke, de meghallgatták szakszervizben is, és ott is tőkére saccoltak, amennyire hang után ezt meg lehet állapítani.Ettől függetlenül nincs kizárva a csapszegpersely, ami a hőtágulásra és az olajfilm felépülése után megszűnik a dugattyú kalimpálása.Ott is megerősítették a a kopásos teóriám a tapasztalataik alapján. Nem MPI, hanem a klasszik 1.4 16v motorok, amivel polokat, és ibizákat is szereltek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 16, 2017 7:12 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd szept. 04, 2012 4:07 pm
Hozzászólások: 390
Autó: 2005. 1.2 12V BME
hubo44 írta:
Bálint Zoltán írta:
Gab írta:
Üdv!

Körülbelül milyen összegre kell számítani vezérlés cserénél, mi az ami még "korrekt"? ( így 240e km-nél jár a gyári, nem szeretném sokáig halogatni)

Szia, nekem 120-ért csinálták gyári cucokkal. Budaörsön a D.motors.
130 ezernél cseréltettem és kopott illetve már megvolt a lánc nyúlva.

Vezerleš čere eňi???


Igen, ez egy VW konszernt javító cég. Munkadíjjal együtt volt.
Sajnos nem találtam olyan szerelőt aki vállalta volna. A D,motorsról pedig jókat írnak.

Gab![/b] Hol cserélteted a vezérlést?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 16, 2017 4:58 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7179
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hubo44 írta:
Csabaa írta:
Sziasztok
Elég szépen megkérik az árát...
Nekem 210e a komplett motor generál volt. Hengerfej felújítás,gyűrűzés, vezérlés csere az olajszivattyú lánca és feszítője is, új kuplung szett, tömítések, olajcsere, egy dugót is cseréltek.

Mi baja volt a dugonak hod čereltek?

Ki volt kopva a gyűrű nutja. A gyűrűzés jót tett neki, mindig koromfekete volt az
olaj, most sárgás még olajcserénél 15ekm után.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 16, 2017 12:55 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1010
Sakraf írta:
Hol csinalnak ennyiért teljes motorgenerált, ahol még jól is dolgoznak?
Nekem is kellene lassan "beutalot" kérni egy hibafeltárásra, ahol jobb esetben tőke, rosszabban csapszegpersely, gyűrű, esetleg dugattyú/hengerfalkopás mindez 115-nél..Mondjuk az én motorkódom nincsen az ominózus szeriahibas modellek kozt, ahol sok esetben még garisan motort cseréltek, de az esely ott van, nagy különbsegek nincsenek a 16 szelepes tipusok közt..

Egyébként nekem 100 ban állt meg a vezerlés csere Gates szettel, és SKF vizpumpával ebből kb 75 volt az anyag. Márkaszervizben kb 200-220 körül lett volna, úgy hogy 160at mondtak csak az anyagdíjra..

Te čak a 16V-el ne felj hod fel ujitašta kerul ha idôbe čereled a olajat. Eňimeken 350-450ezer kôzôt van a km. eš meg edikenše volt jen a fej. (FII, BXW-ék) Eš ha el kezdi zabalmi a olajat akor enel 1nap alat meg van a fel ujitaš it nem kel ki veni motrot še mind a 1,2-nel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 15, 2017 11:46 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jún. 27, 2016 9:59 am
Hozzászólások: 89
Autó: Fabia 1.4 16v
Hol csinalnak ennyiért teljes motorgenerált, ahol még jól is dolgoznak?
Nekem is kellene lassan "beutalot" kérni egy hibafeltárásra, ahol jobb esetben tőke, rosszabban csapszegpersely, gyűrű, esetleg dugattyú/hengerfalkopás mindez 115-nél..Mondjuk az én motorkódom nincsen az ominózus szeriahibas modellek kozt, ahol sok esetben még garisan motort cseréltek, de az esely ott van, nagy különbsegek nincsenek a 16 szelepes tipusok közt..

Egyébként nekem 100 ban állt meg a vezerlés csere Gates szettel, és SKF vizpumpával ebből kb 75 volt az anyag. Márkaszervizben kb 200-220 körül lett volna, úgy hogy 160at mondtak csak az anyagdíjra..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 15, 2017 9:51 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1010
Csabaa írta:
Sziasztok
Elég szépen megkérik az árát...
Nekem 210e a komplett motor generál volt. Hengerfej felújítás,gyűrűzés, vezérlés csere az olajszivattyú lánca és feszítője is, új kuplung szett, tömítések, olajcsere, egy dugót is cseréltek.

Mi baja volt a dugonak hod čereltek?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 15, 2017 8:36 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7179
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Sziasztok
Elég szépen megkérik az árát...
Nekem 210e a komplett motor generál volt. Hengerfej felújítás,gyűrűzés, vezérlés csere az olajszivattyú lánca és feszítője is, új kuplung szett, tömítések, olajcsere, egy dugót is cseréltek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 15, 2017 6:28 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 09, 2017 5:10 pm
Hozzászólások: 26
Autó: Fabia 1.2 12V 2005 (BME)
Köszönöm mindenkinek a választ!

Két hét múlva tudják vállalni, addig remélem nem lesz gond. (Nem olcsó, de inkább mint egy motor felújítás)
Addig sajna letenni se tudom...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd nov. 14, 2017 9:10 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1010
Bálint Zoltán írta:
Gab írta:
Üdv!

Körülbelül milyen összegre kell számítani vezérlés cserénél, mi az ami még "korrekt"? ( így 240e km-nél jár a gyári, nem szeretném sokáig halogatni)

Szia, nekem 120-ért csinálták gyári cucokkal. Budaörsön a D.motors.
130 ezernél cseréltettem és kopott illetve már megvolt a lánc nyúlva.

Vezerleš čere eňi???


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd nov. 14, 2017 8:48 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd szept. 04, 2012 4:07 pm
Hozzászólások: 390
Autó: 2005. 1.2 12V BME
Gab írta:
Üdv!

Körülbelül milyen összegre kell számítani vezérlés cserénél, mi az ami még "korrekt"? ( így 240e km-nél jár a gyári, nem szeretném sokáig halogatni)

Szia, nekem 120-ért csinálták gyári cucokkal. Budaörsön a D.motors.
130 ezernél cseréltettem és kopott illetve már megvolt a lánc nyúlva.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd nov. 14, 2017 6:00 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 29, 2011 7:20 am
Hozzászólások: 558
Tartózkodási hely: Combi cool AQW 3.ker
Gab írta:
Üdv!

Körülbelül milyen összegre kell számítani vezérlés cserénél, mi az ami még "korrekt"? ( így 240e km-nél jár a gyári, nem szeretném sokáig halogatni)



sztem olyan 60-80e között mindennel az ok. nekem 60 volt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. nov. 11, 2017 7:46 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 09, 2017 5:10 pm
Hozzászólások: 26
Autó: Fabia 1.2 12V 2005 (BME)
Üdv!

Körülbelül milyen összegre kell számítani vezérlés cserénél, mi az ami még "korrekt"? ( így 240e km-nél jár a gyári, nem szeretném sokáig halogatni)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 25, 2017 7:57 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd szept. 04, 2012 4:07 pm
Hozzászólások: 390
Autó: 2005. 1.2 12V BME
Gab írta:
Csabaa írta:
Gab írta:
Üdv!

Olvastam ezt -azt a láncos vezérlésről, eddig csak szíjas autóim voltak. Tényleg elég csak akkor cserélni mikor már zörög? Ma például hallottam "hidegen" indítás után egy fél percig zörögni valamit, lehet a vezérmű lánc volt. Vagy az folyamatosan zörög, üzem meleg motornál is ha megnyúlt? Vagy honnan lehet tudni, ha cserés? Válaszokat előre is köszönöm!

Szia
Zörögni sosem fog,de csúnyán megnyúlik, ~130-140ekm után érdemes cserélni.
Elvileg a 2005-ös már nem ugrik át,de ugyanúgy megnyúlik..


Köszönöm a választ!
Akkor lassan be kell terveznem a cserét, nemrég volt nagy szervizen, de állítólag jó az még 238e km van benne és állítólag gyári még. Olvastam itt - ott , hogy van aki 300e km közelébe dobta le a gyárit. Van egyébként jele amikor már nem lehet halogatni?


Sziasztok,

Nekem az autóban 130 ezer km van de kicseréltettem.
Budaörsön a Doni motorsnál csináltattam. Gyári alkatrészek és kicseréltek mindent a legutolsó csavarig. Nekem is megvolt nyúlva a lánc és a vezetők se voltak valami szépek. Érdemes kicserélni, mint egy motorgenerál vagy csere. Az többe kerül.

Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. szept. 24, 2017 6:55 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 09, 2017 5:10 pm
Hozzászólások: 26
Autó: Fabia 1.2 12V 2005 (BME)
Csabaa írta:
Gab írta:
Üdv!

Olvastam ezt -azt a láncos vezérlésről, eddig csak szíjas autóim voltak. Tényleg elég csak akkor cserélni mikor már zörög? Ma például hallottam "hidegen" indítás után egy fél percig zörögni valamit, lehet a vezérmű lánc volt. Vagy az folyamatosan zörög, üzem meleg motornál is ha megnyúlt? Vagy honnan lehet tudni, ha cserés? Válaszokat előre is köszönöm!

Szia
Zörögni sosem fog,de csúnyán megnyúlik, ~130-140ekm után érdemes cserélni.
Elvileg a 2005-ös már nem ugrik át,de ugyanúgy megnyúlik..


Köszönöm a választ!
Akkor lassan be kell terveznem a cserét, nemrég volt nagy szervizen, de állítólag jó az még 238e km van benne és állítólag gyári még. Olvastam itt - ott , hogy van aki 300e km közelébe dobta le a gyárit. Van egyébként jele amikor már nem lehet halogatni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. szept. 24, 2017 4:54 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7179
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gab írta:
Üdv!

Olvastam ezt -azt a láncos vezérlésről, eddig csak szíjas autóim voltak. Tényleg elég csak akkor cserélni mikor már zörög? Ma például hallottam "hidegen" indítás után egy fél percig zörögni valamit, lehet a vezérmű lánc volt. Vagy az folyamatosan zörög, üzem meleg motornál is ha megnyúlt? Vagy honnan lehet tudni, ha cserés? Válaszokat előre is köszönöm!

Szia
Zörögni sosem fog,de csúnyán megnyúlik, ~130-140ekm után érdemes cserélni.
Elvileg a 2005-ös már nem ugrik át,de ugyanúgy megnyúlik..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 802 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 54  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség