Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: csüt. ápr. 19, 2018 6:05 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1291 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 87  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: pén. jan. 05, 2018 9:59 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 10, 2017 4:09 pm
Hozzászólások: 34
ambiente írta:
tvrend írta:
Remélem nem rontottam el a MAP szenzort, tisztítsam át féktisztítóval is még?
Konkrétan hova kell a nyomásmérőt csatlakoztatni? A pumpára vagy a motor környékén valahova?
A vízhőfok jeladó a VAG-ban a Group 4-ben lévő Cooling temperature? Asszem az változott is és 15 C-ról 13.5 C-re miközben néztem. A műszerfalon is növekszik a hőmérséklet jelző, ha épp beindul és melegszik a motor.


Szia!
Nem hiszem, hogy elrontottad. De ha belegondolsz, hogy a MAP szenzort az olajos lerakódástól akarod megtisztítani, akkor miért olajozod be újra wd 40-nel. Tisztítsd át féktisztítóval és rendben lesz. Én úgy tudom, hogy a motortérben kell csatlakoztatni ( asszem lehet az injektorsor végén is)és reggel az első indítózással párhuzamosan kell mérni ahogy Csabaa is mondja. Itt a fórumon visszább olvasva szépen le van írva. A hőfokmutatót ne nézd, mert az nem a pontos hőfokot mutatja. Neked az a lényeg, hogy a vezérlő mit lát. A VAG- gal kapcsolatban sajna nincs tapasztalatom.

Remélem, tudtam segíteni.

Üdv.


Ezt hasznaltam: https://www.gepdepo.hu/tartozek/zsir-ke ... 240ml.html

Azt írja leszedi a zsírt azért használtam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: pén. jan. 05, 2018 7:17 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 11, 2014 2:33 pm
Hozzászólások: 80
Tartózkodási hely: Kisvárda
Autó: 1,4 16V Ambiente
tvrend írta:
Remélem nem rontottam el a MAP szenzort, tisztítsam át féktisztítóval is még?
Konkrétan hova kell a nyomásmérőt csatlakoztatni? A pumpára vagy a motor környékén valahova?
A vízhőfok jeladó a VAG-ban a Group 4-ben lévő Cooling temperature? Asszem az változott is és 15 C-ról 13.5 C-re miközben néztem. A műszerfalon is növekszik a hőmérséklet jelző, ha épp beindul és melegszik a motor.


Szia!
Nem hiszem, hogy elrontottad. De ha belegondolsz, hogy a MAP szenzort az olajos lerakódástól akarod megtisztítani, akkor miért olajozod be újra wd 40-nel. Tisztítsd át féktisztítóval és rendben lesz. Én úgy tudom, hogy a motortérben kell csatlakoztatni ( asszem lehet az injektorsor végén is)és reggel az első indítózással párhuzamosan kell mérni ahogy Csabaa is mondja. Itt a fórumon visszább olvasva szépen le van írva. A hőfokmutatót ne nézd, mert az nem a pontos hőfokot mutatja. Neked az a lényeg, hogy a vezérlő mit lát. A VAG- gal kapcsolatban sajna nincs tapasztalatom.

Remélem, tudtam segíteni.

Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: pén. jan. 05, 2018 5:35 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 10, 2017 4:09 pm
Hozzászólások: 34
Remélem nem rontottam el a MAP szenzort, tisztítsam át féktisztítóval is még?
Konkrétan hova kell a nyomásmérőt csatlakoztatni? A pumpára vagy a motor környékén valahova?
A vízhőfok jeladó a VAG-ban a Group 4-ben lévő Cooling temperature? Asszem az változott is és 15 C-ról 13.5 C-re miközben néztem. A műszerfalon is növekszik a hőmérséklet jelző, ha épp beindul és melegszik a motor.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: pén. jan. 05, 2018 4:53 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 11, 2014 2:33 pm
Hozzászólások: 80
Tartózkodási hely: Kisvárda
Autó: 1,4 16V Ambiente
tvrend írta:
hubo44 írta:
tvrend írta:
Örököltem egy 2004-es Skoda Fabiat, BMD motorkód, 140e km.

Volt, hogy csak 4.-5.-re indult nehezen, aztán dadogott míg be nem melegedett, néha menet közben megtorpant. Indítás után hirtelen gázra fulladozott, alapjárat egyenetlen volt. Amikor egyszer beindult és leállítottam utána már általában beindult, pár nap állás után viszont nagyon nehezen, ha egyáltalán.

Egy helyi szerelő azt mondta, hogy 2 hengerben is nagyon alacsony a kompresszió, hengerfejes.
Mivel másfél éve már volt hengerfej felújításon ezért vettem egy kompressziómérőt és mindegyik hengerben 17 bar körül mértem, így gondoltam más lehet a hiba.

Kicseréltem a gyertyákat Bosch fr7hc+-ra. Megtisztítottam a fojtószelepet és az alatta lévő MAP szenzort WD40-el. Indítóztam levett tanksapkával, indítóztam lehúzott lambda szenzorral, de semmi változás. Adtam 12V-ot az üzemanyagszivattyúnak 10-20 mp-re megnézni, hogy akkor jobban indul-e, de semmi hatása. VAGCOM-al csináltam alapbeállítást (nekem csak 1-2mp-ig tart amíg csinálja), érdemleges hibakód nem volt. VAGCOM-mal nézve a MAP szenzor 989.4 mbar-t mér, indítózás közben ekörül ingadozik. Két hőmérséklet jeladó közül egyik 13.5 C fokot, a másik 9C fokot mért, az első változott is 10 percen belül.
Sokat indítóztam, többször(10-20x) 10mp-et, ugye ettől nem kopik el annyira, hogy leessen a kompreszió?

Most még rosszabb a helyzet mint volt. Ha beindul, rövid időn belül le is áll, de inkább csak nem indul és kész. Van, hogy csak 1 vagy 2 henger megy és leáll.
Gondoltam még az üzemanyagszivattyúra és a benzinszűrőre/nyomáskorlátozóra, de eleg macerás ezeket szerelni, így egyelőre hagyom.
Ha lekötöm az aksit hosszabb időre és hideg motorral jobb esély van elindítani monduk 6-odszorra.

Azt gondoltam nincs nagy baja, de belátom nem értek hozzá, és már nincs kedvem se időm ezzel foglalkozni. Szervízbe sem tudom már könnyen elvinni, plusz ki van ideiglenesen vonva a forgalomból.

A kormányszervó és az egyik ajtózár nem jó, kárpittisztítás ráférne.
Amúgy kivülről szép és sérülésmentes.

Szóval elegem van belőle. Ötlet valaki mit csináljak vele?
Vesz valaki ilyen állapotú autót, vagy kockáztassam a javítást mégis, vagy menjen a bontóba?

Köszi

Buvar pumpa eleget ňom? Probaljatok benzin ňomašt merni.


Hát macera elvinni az autót szervízbe megméretni.
Vegyek egy nyomásmérőt? Mondjuk nem sokkal kerül többe egy új pumpa.

A mérőt közvetlenül a pumpa kimenetére kell kötni és nem kell kivenni a pumpát a helyéről?
Van kölcsönbe valakinek egy mérője?

Még a nyomásszabályzót említették, azt hogy kell kimérni?


Szia!
A MAP szenzort célszerű féktisztítóval takarítani, mert az nem hagy nyomot maga után. A wd 40 inkább kenőspray nem tisztítóspray. Nekem is volt hasonló problémám 2-3 nap állás után. A benzinnyomásmérés adta meg a választ a kérdésemre. Tehát folytószelep tisztítás , alapbeállítás, aztán benzinnyomás mérést kellene csinálni így első körben. Ha van rá lehetőséged nézz rá a vízhőfok jeladóra VAG- gal. Hány fokosnak látja a vezérlő.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: pén. jan. 05, 2018 4:38 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 10, 2017 4:09 pm
Hozzászólások: 34
hubo44 írta:
tvrend írta:
Örököltem egy 2004-es Skoda Fabiat, BMD motorkód, 140e km.

Volt, hogy csak 4.-5.-re indult nehezen, aztán dadogott míg be nem melegedett, néha menet közben megtorpant. Indítás után hirtelen gázra fulladozott, alapjárat egyenetlen volt. Amikor egyszer beindult és leállítottam utána már általában beindult, pár nap állás után viszont nagyon nehezen, ha egyáltalán.

Egy helyi szerelő azt mondta, hogy 2 hengerben is nagyon alacsony a kompresszió, hengerfejes.
Mivel másfél éve már volt hengerfej felújításon ezért vettem egy kompressziómérőt és mindegyik hengerben 17 bar körül mértem, így gondoltam más lehet a hiba.

Kicseréltem a gyertyákat Bosch fr7hc+-ra. Megtisztítottam a fojtószelepet és az alatta lévő MAP szenzort WD40-el. Indítóztam levett tanksapkával, indítóztam lehúzott lambda szenzorral, de semmi változás. Adtam 12V-ot az üzemanyagszivattyúnak 10-20 mp-re megnézni, hogy akkor jobban indul-e, de semmi hatása. VAGCOM-al csináltam alapbeállítást (nekem csak 1-2mp-ig tart amíg csinálja), érdemleges hibakód nem volt. VAGCOM-mal nézve a MAP szenzor 989.4 mbar-t mér, indítózás közben ekörül ingadozik. Két hőmérséklet jeladó közül egyik 13.5 C fokot, a másik 9C fokot mért, az első változott is 10 percen belül.
Sokat indítóztam, többször(10-20x) 10mp-et, ugye ettől nem kopik el annyira, hogy leessen a kompreszió?

Most még rosszabb a helyzet mint volt. Ha beindul, rövid időn belül le is áll, de inkább csak nem indul és kész. Van, hogy csak 1 vagy 2 henger megy és leáll.
Gondoltam még az üzemanyagszivattyúra és a benzinszűrőre/nyomáskorlátozóra, de eleg macerás ezeket szerelni, így egyelőre hagyom.
Ha lekötöm az aksit hosszabb időre és hideg motorral jobb esély van elindítani monduk 6-odszorra.

Azt gondoltam nincs nagy baja, de belátom nem értek hozzá, és már nincs kedvem se időm ezzel foglalkozni. Szervízbe sem tudom már könnyen elvinni, plusz ki van ideiglenesen vonva a forgalomból.

A kormányszervó és az egyik ajtózár nem jó, kárpittisztítás ráférne.
Amúgy kivülről szép és sérülésmentes.

Szóval elegem van belőle. Ötlet valaki mit csináljak vele?
Vesz valaki ilyen állapotú autót, vagy kockáztassam a javítást mégis, vagy menjen a bontóba?

Köszi

Buvar pumpa eleget ňom? Probaljatok benzin ňomašt merni.


Hát macera elvinni az autót szervízbe megméretni.
Vegyek egy nyomásmérőt? Mondjuk nem sokkal kerül többe egy új pumpa.

A mérőt közvetlenül a pumpa kimenetére kell kötni és nem kell kivenni a pumpát a helyéről?
Van kölcsönbe valakinek egy mérője?

Még a nyomásszabályzót említették, azt hogy kell kimérni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: pén. jan. 05, 2018 4:19 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1010
tvrend írta:
Örököltem egy 2004-es Skoda Fabiat, BMD motorkód, 140e km.

Volt, hogy csak 4.-5.-re indult nehezen, aztán dadogott míg be nem melegedett, néha menet közben megtorpant. Indítás után hirtelen gázra fulladozott, alapjárat egyenetlen volt. Amikor egyszer beindult és leállítottam utána már általában beindult, pár nap állás után viszont nagyon nehezen, ha egyáltalán.

Egy helyi szerelő azt mondta, hogy 2 hengerben is nagyon alacsony a kompresszió, hengerfejes.
Mivel másfél éve már volt hengerfej felújításon ezért vettem egy kompressziómérőt és mindegyik hengerben 17 bar körül mértem, így gondoltam más lehet a hiba.

Kicseréltem a gyertyákat Bosch fr7hc+-ra. Megtisztítottam a fojtószelepet és az alatta lévő MAP szenzort WD40-el. Indítóztam levett tanksapkával, indítóztam lehúzott lambda szenzorral, de semmi változás. Adtam 12V-ot az üzemanyagszivattyúnak 10-20 mp-re megnézni, hogy akkor jobban indul-e, de semmi hatása. VAGCOM-al csináltam alapbeállítást (nekem csak 1-2mp-ig tart amíg csinálja), érdemleges hibakód nem volt. VAGCOM-mal nézve a MAP szenzor 989.4 mbar-t mér, indítózás közben ekörül ingadozik. Két hőmérséklet jeladó közül egyik 13.5 C fokot, a másik 9C fokot mért, az első változott is 10 percen belül.
Sokat indítóztam, többször(10-20x) 10mp-et, ugye ettől nem kopik el annyira, hogy leessen a kompreszió?

Most még rosszabb a helyzet mint volt. Ha beindul, rövid időn belül le is áll, de inkább csak nem indul és kész. Van, hogy csak 1 vagy 2 henger megy és leáll.
Gondoltam még az üzemanyagszivattyúra és a benzinszűrőre/nyomáskorlátozóra, de eleg macerás ezeket szerelni, így egyelőre hagyom.
Ha lekötöm az aksit hosszabb időre és hideg motorral jobb esély van elindítani monduk 6-odszorra.

Azt gondoltam nincs nagy baja, de belátom nem értek hozzá, és már nincs kedvem se időm ezzel foglalkozni. Szervízbe sem tudom már könnyen elvinni, plusz ki van ideiglenesen vonva a forgalomból.

A kormányszervó és az egyik ajtózár nem jó, kárpittisztítás ráférne.
Amúgy kivülről szép és sérülésmentes.

Szóval elegem van belőle. Ötlet valaki mit csináljak vele?
Vesz valaki ilyen állapotú autót, vagy kockáztassam a javítást mégis, vagy menjen a bontóba?

Köszi

Buvar pumpa eleget ňom? Probaljatok benzin ňomašt merni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: pén. jan. 05, 2018 3:42 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 10, 2017 4:09 pm
Hozzászólások: 34
Gab írta:
Üdv!

Van egy olyan problémám, hogy hidegen szépen indul, de fél perc után elkezd rángatózni a motor, egyenletlen lesz az alapjárat. Amíg el nem éri az üzemi hőmérsékletet, addig gyorsítás is rémálom, megtorpan ( gáz el, gáz vissza utána megint jó egy kicsit rendesen pedálozni kell). Mikor beáll középre a mutató jó az alapjárat, szépen húz nincs torpanás. Találkozott már ilyennel valaki?


Megjavult?

EGR szelep?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: pén. jan. 05, 2018 3:39 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 10, 2017 4:09 pm
Hozzászólások: 34
Örököltem egy 2004-es Skoda Fabiat, BMD motorkód, 140e km.

Volt, hogy csak 4.-5.-re indult nehezen, aztán dadogott míg be nem melegedett, néha menet közben megtorpant. Indítás után hirtelen gázra fulladozott, alapjárat egyenetlen volt. Amikor egyszer beindult és leállítottam utána már általában beindult, pár nap állás után viszont nagyon nehezen, ha egyáltalán.

Egy helyi szerelő azt mondta, hogy 2 hengerben is nagyon alacsony a kompresszió, hengerfejes.
Mivel másfél éve már volt hengerfej felújításon ezért vettem egy kompressziómérőt és mindegyik hengerben 17 bar körül mértem, így gondoltam más lehet a hiba.

Kicseréltem a gyertyákat Bosch fr7hc+-ra. Megtisztítottam a fojtószelepet és az alatta lévő MAP szenzort WD40-el. Indítóztam levett tanksapkával, indítóztam lehúzott lambda szenzorral, de semmi változás. Adtam 12V-ot az üzemanyagszivattyúnak 10-20 mp-re megnézni, hogy akkor jobban indul-e, de semmi hatása. VAGCOM-al csináltam alapbeállítást (nekem csak 1-2mp-ig tart amíg csinálja), érdemleges hibakód nem volt. VAGCOM-mal nézve a MAP szenzor 989.4 mbar-t mér, indítózás közben ekörül ingadozik. Két hőmérséklet jeladó közül egyik 13.5 C fokot, a másik 9C fokot mért, az első változott is 10 percen belül.
Sokat indítóztam, többször(10-20x) 10mp-et, ugye ettől nem kopik el annyira, hogy leessen a kompreszió?

Most még rosszabb a helyzet mint volt. Ha beindul, rövid időn belül le is áll, de inkább csak nem indul és kész. Van, hogy csak 1 vagy 2 henger megy és leáll.
Gondoltam még az üzemanyagszivattyúra és a benzinszűrőre/nyomáskorlátozóra, de eleg macerás ezeket szerelni, így egyelőre hagyom.
Ha lekötöm az aksit hosszabb időre és hideg motorral jobb esély van elindítani monduk 6-odszorra.

Azt gondoltam nincs nagy baja, de belátom nem értek hozzá, és már nincs kedvem se időm ezzel foglalkozni. Szervízbe sem tudom már könnyen elvinni, plusz ki van ideiglenesen vonva a forgalomból.

A kormányszervó és az egyik ajtózár nem jó, kárpittisztítás ráférne.
Amúgy kivülről szép és sérülésmentes.

Szóval elegem van belőle. Ötlet valaki mit csináljak vele?
Vesz valaki ilyen állapotú autót, vagy kockáztassam a javítást mégis, vagy menjen a bontóba?

Köszi


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára tvrend pén. jan. 05, 2018 4:07 pm-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: pén. jan. 05, 2018 3:38 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. dec. 10, 2017 4:09 pm
Hozzászólások: 34
Gyuuka írta:
Sziasztok!A problémàm tovàbbra is fennàll.Tehàt reggeli indulàskor az autó elindul leàll aztàn megint indítom elindul egy pàr méteren keresztül fullad utàna viszonylag jó de olyan 10 km utàn elkezd fulladni ràngatni az alapjàrat elkezd ingadozni olyan 150-és 600 között àltalàban le is fullad hiàba nyomkodom a gàzt van amikor nem is reagàl rà és nagyon benzin szagú újra indítom elindul de szar màr teljesen megőrít ez az autó a fogyasztàsa is elképesztő 11-12 liter a diagnosztika írja a 17549 és 16555 kódot ha kitőlröm nem mindig jön vissza egyből de egy idő után mindíg vissza jön.Amik cserélve lettek lambdaszonda map szenzor teljes szívó oldali öntvény vele együtt a tömítések kipufogó sor tömítés injektor tömítések trafó gyertyàk üzemanyag szűrő olaj olajszűrő levegőszűrő.Diagnosztikàn kiírja hogyha a készenlétbe megyek hogy a tankszelőztető hibàs vagy nem teljes ugyanezt írja a lambdaszondàra pedig az vadonat új minden cső cserélve màr a gumicsövek a motortérben mégis mindíg rossz az autó valaki segítsen mert tényleg kikészített!!! Köszönöm!!!


Együttérzek. Megjavult időközben?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 25, 2017 6:01 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. feb. 04, 2016 9:15 am
Hozzászólások: 155
Autó: 2007 2.0 8V BMM
T csillaghegy!

"... Utángyártottat ..."


Válassz: autodoc.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 25, 2017 5:08 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. szept. 25, 2017 4:32 pm
Hozzászólások: 1
Autó: skoda fabia bbz -6y3
Kedves Skodások!
Kérek szépen valakitől segítséget.
Fabia 1,4 16v bbz. vagy 6y3. hoz nem találok olyan forgattyúsház szellőztető-olajleválasztót, ami a típushoz kapható.Új alkatrész érdekelne. Utángyártottat szeretnék.
Az eredeti száma: 036 103 464AE


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: vas. szept. 10, 2017 3:32 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 09, 2017 5:10 pm
Hozzászólások: 26
Autó: Fabia 1.2 12V 2005 (BME)
mumo írta:
Gab írta:
Üdv!

Van egy olyan problémám, hogy hidegen szépen indul, de fél perc után elkezd rángatózni a motor, egyenletlen lesz az alapjárat. Amíg el nem éri az üzemi hőmérsékletet, addig gyorsítás is rémálom, megtorpan ( gáz el, gáz vissza utána megint jó egy kicsit rendesen pedálozni kell). Mikor beáll középre a mutató jó az alapjárat, szépen húz nincs torpanás. Találkozott már ilyennel valaki?

Érdemes kicserélni a hőfokjeladót, vagy esetleg megvizsgálni ellenállásmérő műszerrel az alábbi táblázat alapján:
Csatolmány:
azq_hogomba2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Köszönöm a gyors választ!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: vas. szept. 10, 2017 11:54 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: vas. szept. 18, 2011 6:28 pm
Hozzászólások: 638
Tartózkodási hely: Zala megye
Autó: Skoda Fabia Kombi Elegance 1.4 16V 74kW
Gab írta:
Üdv!

Van egy olyan problémám, hogy hidegen szépen indul, de fél perc után elkezd rángatózni a motor, egyenletlen lesz az alapjárat. Amíg el nem éri az üzemi hőmérsékletet, addig gyorsítás is rémálom, megtorpan ( gáz el, gáz vissza utána megint jó egy kicsit rendesen pedálozni kell). Mikor beáll középre a mutató jó az alapjárat, szépen húz nincs torpanás. Találkozott már ilyennel valaki?

Érdemes kicserélni a hőfokjeladót, vagy esetleg megvizsgálni ellenállásmérő műszerrel az alábbi táblázat alapján:
Csatolmány:
azq_hogomba2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: vas. szept. 10, 2017 7:03 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 09, 2017 5:10 pm
Hozzászólások: 26
Autó: Fabia 1.2 12V 2005 (BME)
Üdv!

Van egy olyan problémám, hogy hidegen szépen indul, de fél perc után elkezd rángatózni a motor, egyenletlen lesz az alapjárat. Amíg el nem éri az üzemi hőmérsékletet, addig gyorsítás is rémálom, megtorpan ( gáz el, gáz vissza utána megint jó egy kicsit rendesen pedálozni kell). Mikor beáll középre a mutató jó az alapjárat, szépen húz nincs torpanás. Találkozott már ilyennel valaki?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 31, 2017 7:57 am 
Offline

Csatlakozott: pén. feb. 05, 2010 3:46 pm
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Budapest
Akinek esetleg kellene gyári VDO 036133062N fojtószelep, csak kipróbálva volt.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára p657 pén. szept. 15, 2017 2:32 pm-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1291 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 87  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség