Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd nov. 21, 2017 10:01 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1282 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 86  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 25, 2017 6:01 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. feb. 04, 2016 9:15 am
Hozzászólások: 131
Autó: 2007 2.0 8V BMM
T csillaghegy!

"... Utángyártottat ..."


Válassz: autodoc.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 25, 2017 5:08 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. szept. 25, 2017 4:32 pm
Hozzászólások: 1
Autó: skoda fabia bbz -6y3
Kedves Skodások!
Kérek szépen valakitől segítséget.
Fabia 1,4 16v bbz. vagy 6y3. hoz nem találok olyan forgattyúsház szellőztető-olajleválasztót, ami a típushoz kapható.Új alkatrész érdekelne. Utángyártottat szeretnék.
Az eredeti száma: 036 103 464AE


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: vas. szept. 10, 2017 3:32 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 09, 2017 5:10 pm
Hozzászólások: 25
Autó: Fabia 1.2 12V 2005 (BME)
mumo írta:
Gab írta:
Üdv!

Van egy olyan problémám, hogy hidegen szépen indul, de fél perc után elkezd rángatózni a motor, egyenletlen lesz az alapjárat. Amíg el nem éri az üzemi hőmérsékletet, addig gyorsítás is rémálom, megtorpan ( gáz el, gáz vissza utána megint jó egy kicsit rendesen pedálozni kell). Mikor beáll középre a mutató jó az alapjárat, szépen húz nincs torpanás. Találkozott már ilyennel valaki?

Érdemes kicserélni a hőfokjeladót, vagy esetleg megvizsgálni ellenállásmérő műszerrel az alábbi táblázat alapján:
Csatolmány:
azq_hogomba2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Köszönöm a gyors választ!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: vas. szept. 10, 2017 11:54 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: vas. szept. 18, 2011 6:28 pm
Hozzászólások: 622
Tartózkodási hely: Zala megye
Autó: Skoda Fabia Kombi Elegance 1.4 16V 74kW
Gab írta:
Üdv!

Van egy olyan problémám, hogy hidegen szépen indul, de fél perc után elkezd rángatózni a motor, egyenletlen lesz az alapjárat. Amíg el nem éri az üzemi hőmérsékletet, addig gyorsítás is rémálom, megtorpan ( gáz el, gáz vissza utána megint jó egy kicsit rendesen pedálozni kell). Mikor beáll középre a mutató jó az alapjárat, szépen húz nincs torpanás. Találkozott már ilyennel valaki?

Érdemes kicserélni a hőfokjeladót, vagy esetleg megvizsgálni ellenállásmérő műszerrel az alábbi táblázat alapján:
Csatolmány:
azq_hogomba2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: vas. szept. 10, 2017 7:03 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 09, 2017 5:10 pm
Hozzászólások: 25
Autó: Fabia 1.2 12V 2005 (BME)
Üdv!

Van egy olyan problémám, hogy hidegen szépen indul, de fél perc után elkezd rángatózni a motor, egyenletlen lesz az alapjárat. Amíg el nem éri az üzemi hőmérsékletet, addig gyorsítás is rémálom, megtorpan ( gáz el, gáz vissza utána megint jó egy kicsit rendesen pedálozni kell). Mikor beáll középre a mutató jó az alapjárat, szépen húz nincs torpanás. Találkozott már ilyennel valaki?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 31, 2017 7:57 am 
Offline

Csatlakozott: pén. feb. 05, 2010 3:46 pm
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Budapest
Akinek esetleg kellene gyári VDO 036133062N fojtószelep, csak kipróbálva volt.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára p657 pén. szept. 15, 2017 2:32 pm-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: pén. júl. 14, 2017 7:04 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. máj. 26, 2017 6:27 pm
Hozzászólások: 80
Autó: Skoda Fabia 1.4 mpi
Sziasztok!A problémàm tovàbbra is fennàll.Tehàt reggeli indulàskor az autó elindul leàll aztàn megint indítom elindul egy pàr méteren keresztül fullad utàna viszonylag jó de olyan 10 km utàn elkezd fulladni ràngatni az alapjàrat elkezd ingadozni olyan 150-és 600 között àltalàban le is fullad hiàba nyomkodom a gàzt van amikor nem is reagàl rà és nagyon benzin szagú újra indítom elindul de szar màr teljesen megőrít ez az autó a fogyasztàsa is elképesztő 11-12 liter a diagnosztika írja a 17549 és 16555 kódot ha kitőlröm nem mindig jön vissza egyből de egy idő után mindíg vissza jön.Amik cserélve lettek lambdaszonda map szenzor teljes szívó oldali öntvény vele együtt a tömítések kipufogó sor tömítés injektor tömítések trafó gyertyàk üzemanyag szűrő olaj olajszűrő levegőszűrő.Diagnosztikàn kiírja hogyha a készenlétbe megyek hogy a tankszelőztető hibàs vagy nem teljes ugyanezt írja a lambdaszondàra pedig az vadonat új minden cső cserélve màr a gumicsövek a motortérben mégis mindíg rossz az autó valaki segítsen mert tényleg kikészített!!! Köszönöm!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: vas. jún. 25, 2017 6:02 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
p657 írta:
Sziasztok!
Tudja valaki hogy melyik az acp pumpa releje a muszerfal alatt.
Talaltam 2db ot.
429 (5 labu) vagy 18-as (4labu) jelü?
Köszi a választ.

Szia
A 4 lábú az ac reléje.
A 429-es "5 lábú" a motorvezérlő reléje.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: vas. jún. 25, 2017 11:58 am 
Offline

Csatlakozott: pén. feb. 05, 2010 3:46 pm
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!
Tudja valaki hogy melyik az acp pumpa releje a muszerfal alatt.
Talaltam 2db ot.
429 (5 labu) vagy 18-as (4labu) jelü?
Köszi a választ.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 22, 2017 5:31 am 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 21, 2017 5:30 am
Hozzászólások: 2
Autó: Fabia 1.2
Csabaa írta:
tomi001 írta:
Sziasztok!

Van egy Fabia 2005 1.2 gépjárművem, AZQ kódos és az a problémám, hogy a motor fordulatszám gázelvétel után nem esik vissza azonnal,hanem még feljebb pörög 300-600-al és lassan esik csak vissza alapjáratra és néha ott is rosszalkodik. Előfordul, hogy miután visszaesik a fordulat alapjáratra és egyből gázt akarok adni ismét, meg is torpan és nem azonnal veszi a fordulatot. Ez a jelenség csak terhelés alatt áll fenn, mikor álló kocsinál pörgetem a motort, nem produkálja.
Amiket elvégeztem eddig:
• fojtószelepház kitisztítva
• olaj és szűrő csere
• üzemanyag szűrő csere
• levegőszűrő csere
• gyertya csere
• VAG-COM hibakód olvasás, de csak egy akku feszültség alacsony hiba volt benne
140e km van a gépjárműben.
Van valami ötletetek, hogy mi lehet a probléma?
Más… úgy tudom, hogy ez a motor láncos, mikor kell a vezérlést cserélni?
Köszi,
Tomi

Szia
Mivel első generációs 12 szelepes 1,2-es a vezérlést azonnal !!!
Nekem 139ekm-nél ugrott át a lánc, és vert szét minden szelepet.. (a javítás ~150eft..)

Az alapjárat ingadozása, valószínű meg fog szűnni, ha a fojtószelep kap egy alapbeállítást.
Vagcom-mal fél perc alatt meg tudod csinálni:
http://www.skodafabiaclub.com/technikai ... szelep.php
Nem kell hozzá meleg motor, és néhány mp alatt megjáratja a szelepet a véghelyzeteibe.


Szia!

Köszönöm a választ!
Még nem volt időm elvégezni a fojtószelep alapbeállítását, de ma délután meglesz, utána jelentkezem az eredménnyel.
Viszont a fent említett karbantartásokat a múlt hét végén végeztem el a gépjárművön és azóta nem mentem vele, csak ma reggel. Most viszont már olyat is produkál, a fordulatszám probléma mellett (ami még mindig megvan), hogy 2000 fordulat körül rángat, nagyon aprókat de rángat, mintha egy pillanatra kihagyna a motor. Főleg 5. sebességben érezhető. Nem tudom mire vélni, lehet, hogy a gyertya vagy a üzemanyagszűrő gyári hibás, amiket beletettem...?
Vagy a fojtószelep alaphelyzet beállítása ezt is megoldja...

Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: szer. jún. 21, 2017 5:52 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
tomi001 írta:
Sziasztok!

Van egy Fabia 2005 1.2 gépjárművem, AZQ kódos és az a problémám, hogy a motor fordulatszám gázelvétel után nem esik vissza azonnal,hanem még feljebb pörög 300-600-al és lassan esik csak vissza alapjáratra és néha ott is rosszalkodik. Előfordul, hogy miután visszaesik a fordulat alapjáratra és egyből gázt akarok adni ismét, meg is torpan és nem azonnal veszi a fordulatot. Ez a jelenség csak terhelés alatt áll fenn, mikor álló kocsinál pörgetem a motort, nem produkálja.
Amiket elvégeztem eddig:
• fojtószelepház kitisztítva
• olaj és szűrő csere
• üzemanyag szűrő csere
• levegőszűrő csere
• gyertya csere
• VAG-COM hibakód olvasás, de csak egy akku feszültség alacsony hiba volt benne
140e km van a gépjárműben.
Van valami ötletetek, hogy mi lehet a probléma?
Más… úgy tudom, hogy ez a motor láncos, mikor kell a vezérlést cserélni?
Köszi,
Tomi

Szia
Mivel első generációs 12 szelepes 1,2-es a vezérlést azonnal !!!
Nekem 139ekm-nél ugrott át a lánc, és vert szét minden szelepet.. (a javítás ~150eft..)

Az alapjárat ingadozása, valószínű meg fog szűnni, ha a fojtószelep kap egy alapbeállítást.
Vagcom-mal fél perc alatt meg tudod csinálni:
http://www.skodafabiaclub.com/technikai ... szelep.php
Nem kell hozzá meleg motor, és néhány mp alatt megjáratja a szelepet a véghelyzeteibe.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: szer. jún. 21, 2017 5:43 am 
Offline

Csatlakozott: szer. jún. 21, 2017 5:30 am
Hozzászólások: 2
Autó: Fabia 1.2
Sziasztok!

Van egy Fabia 2005 1.2 gépjárművem, AZQ kódos és az a problémám, hogy a motor fordulatszám gázelvétel után nem esik vissza azonnal,hanem még feljebb pörög 300-600-al és lassan esik csak vissza alapjáratra és néha ott is rosszalkodik. Előfordul, hogy miután visszaesik a fordulat alapjáratra és egyből gázt akarok adni ismét, meg is torpan és nem azonnal veszi a fordulatot. Ez a jelenség csak terhelés alatt áll fenn, mikor álló kocsinál pörgetem a motort, nem produkálja.
Amiket elvégeztem eddig:
• fojtószelepház kitisztítva
• olaj és szűrő csere
• üzemanyag szűrő csere
• levegőszűrő csere
• gyertya csere
• VAG-COM hibakód olvasás, de csak egy akku feszültség alacsony hiba volt benne
140e km van a gépjárműben.
Van valami ötletetek, hogy mi lehet a probléma?
Más… úgy tudom, hogy ez a motor láncos, mikor kell a vezérlést cserélni?
Köszi,
Tomi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 19, 2017 8:11 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
p657 írta:
95600 km van a Skodámba. 2003.06. havi a kocsi.

A kipufogógáz visszavezetés szépen telmocskolja a szívósort..
Egy vezérlés csere majd ~120ekm környékén aktuális lenne.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 19, 2017 1:44 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. feb. 05, 2010 3:46 pm
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Budapest
Csabaa írta:
p657 írta:

Most jottem egy skodas audis szervizbol es a fojtoszelephazat pucolta ki es alapbeallitast csinalt. Most egyelore mukodik de meglatjuk.
Erdekes a ket fojtoszelep tisztitas ota eltelt 11 honap es kb.6500km mentem vele es kormos volt a folytoszelep. Regebben 12 evig hozza se lett nyulva. Erdekes!

Mennyi kilométert futott?


95600 km van a Skodámba. 2003.06. havi a kocsi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Alapjárat probléma
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 19, 2017 1:21 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
p657 írta:

Most jottem egy skodas audis szervizbol es a fojtoszelephazat pucolta ki es alapbeallitast csinalt. Most egyelore mukodik de meglatjuk.
Erdekes a ket fojtoszelep tisztitas ota eltelt 11 honap es kb.6500km mentem vele es kormos volt a folytoszelep. Regebben 12 evig hozza se lett nyulva. Erdekes!

Mennyi kilométert futott?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1282 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 86  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség