Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. feb. 19, 2018 9:01 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1291 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. márc. 22, 2010 6:14 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7090
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
szia bekilaca

Próbáldmeg a szögkert!
www.szogker.hu
én még nem tudtam olyat mondani amire nem volt megoldásuk :)
Ahogy néztem a tisztítási segédletet 4-es olyan 10mm hosszú torx fejű sülyesztett csavarnak néz ki
szerintem minta alapján veszel egy rozsdamentes csavart tökéletes lesz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. márc. 22, 2010 3:44 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1275
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
hali
szerintem ha rendesen le tudod vele szorítani akkor semmi akadálya. én be szoktam tárazni ilyen ritka csavarokból melóhelyről vámolok ha találok vagy szólók a tmk-ba hogy ilyen csavar kellene.

bekilaca írta:
Sziasztok!
Előző beszélgetésünk után, nagy hévvel szaladtam csavart venni! A csavarboltban elkeserítettek, ilyet még nem is láttak! Felhívtam egy alkatrészkereskedőt, külön nincs, de az egész egységet meg kell venni. A "jó" hír csak 90 e. Késöbb gondolkodtam, hogy milyen csavarral tudom helyetesíteni, de ennek különleges a csavarfej kialakítása. Pontosabban a csavar süllyesztése? A behajtó része szerintem tökmindegy torx vagy philips vagy normál.
Szerintetek kiválthatom más fajtával?

Tibibá666 írta:
Mindenképp a fojtószelep javításával kell kezdened!!!
Az épen maradt csavarra eső terhelés miatt lehet az se húzza sokáig és az elég nagy galibához tud vezetni, ha a csavar feje az égéstérbe kerül...

bekilaca írta:
Szia!
Igen ez történt, szégyellem is magam e miatt. A pillangószelep kotyogását úgy értem, hogy amennyit a furat enged. Az összerakásnál néztem mennyit mozog . A szelep szinte meg sem mozdult -aztán lehet, hogy ez több mint elég- ezért gondoltam, hogy ráér később megjavítani. Ahogy javasoltátok felhívtam a kobe-t, és kértem időpontot. Ha jól gondolom előbb meg kellene javítanom a csavartörést?!
Üdv.


bundy87 írta:
poles írta:
Egyértelműen a fojtószelepre utal a kód, nem pedig égéskimaradásra. Fojtószelep alapos tisztítás, motorvez reset és alapbeállítás elsődlegesen.
bekilaca írta:
Szia!
Nem tudom mit jelenthet, hogy nem VAG hibakód? És tényleg furcsa. Lehet köze a trafóhoz? Másik topikban olvastam, hogy ki lehet mérni a trafókat, érdemes rámérnem?


hahó
írtad hogy beletört egy csavar és kicsit kotyog na ez a nem mindegy. mert a pillangó szelep szabályozna ha tudna de szerintem falsot szív. bár nem tudom hol tört bele pontosan.
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. márc. 22, 2010 9:11 am 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 30, 2009 11:58 am
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!
Előző beszélgetésünk után, nagy hévvel szaladtam csavart venni! A csavarboltban elkeserítettek, ilyet még nem is láttak! Felhívtam egy alkatrészkereskedőt, külön nincs, de az egész egységet meg kell venni. A "jó" hír csak 90 e. Késöbb gondolkodtam, hogy milyen csavarral tudom helyetesíteni, de ennek különleges a csavarfej kialakítása. Pontosabban a csavar süllyesztése? A behajtó része szerintem tökmindegy torx vagy philips vagy normál.
Szerintetek kiválthatom más fajtával?

Tibibá666 írta:
Mindenképp a fojtószelep javításával kell kezdened!!!
Az épen maradt csavarra eső terhelés miatt lehet az se húzza sokáig és az elég nagy galibához tud vezetni, ha a csavar feje az égéstérbe kerül...

bekilaca írta:
Szia!
Igen ez történt, szégyellem is magam e miatt. A pillangószelep kotyogását úgy értem, hogy amennyit a furat enged. Az összerakásnál néztem mennyit mozog . A szelep szinte meg sem mozdult -aztán lehet, hogy ez több mint elég- ezért gondoltam, hogy ráér később megjavítani. Ahogy javasoltátok felhívtam a kobe-t, és kértem időpontot. Ha jól gondolom előbb meg kellene javítanom a csavartörést?!
Üdv.


bundy87 írta:
poles írta:
Egyértelműen a fojtószelepre utal a kód, nem pedig égéskimaradásra. Fojtószelep alapos tisztítás, motorvez reset és alapbeállítás elsődlegesen.
bekilaca írta:
Szia!
Nem tudom mit jelenthet, hogy nem VAG hibakód? És tényleg furcsa. Lehet köze a trafóhoz? Másik topikban olvastam, hogy ki lehet mérni a trafókat, érdemes rámérnem?


hahó
írtad hogy beletört egy csavar és kicsit kotyog na ez a nem mindegy. mert a pillangó szelep szabályozna ha tudna de szerintem falsot szív. bár nem tudom hol tört bele pontosan.
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. márc. 19, 2010 10:33 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 25, 2009 2:51 pm
Hozzászólások: 711
Tartózkodási hely: 2004; 1.2 12V AZQ
Mindenképp a fojtószelep javításával kell kezdened!!!
Az épen maradt csavarra eső terhelés miatt lehet az se húzza sokáig és az elég nagy galibához tud vezetni, ha a csavar feje az égéstérbe kerül...

bekilaca írta:
Szia!
Igen ez történt, szégyellem is magam e miatt. A pillangószelep kotyogását úgy értem, hogy amennyit a furat enged. Az összerakásnál néztem mennyit mozog . A szelep szinte meg sem mozdult -aztán lehet, hogy ez több mint elég- ezért gondoltam, hogy ráér később megjavítani. Ahogy javasoltátok felhívtam a kobe-t, és kértem időpontot. Ha jól gondolom előbb meg kellene javítanom a csavartörést?!
Üdv.


bundy87 írta:
poles írta:
Egyértelműen a fojtószelepre utal a kód, nem pedig égéskimaradásra. Fojtószelep alapos tisztítás, motorvez reset és alapbeállítás elsődlegesen.
bekilaca írta:
Szia!
Nem tudom mit jelenthet, hogy nem VAG hibakód? És tényleg furcsa. Lehet köze a trafóhoz? Másik topikban olvastam, hogy ki lehet mérni a trafókat, érdemes rámérnem?


hahó
írtad hogy beletört egy csavar és kicsit kotyog na ez a nem mindegy. mert a pillangó szelep szabályozna ha tudna de szerintem falsot szív. bár nem tudom hol tört bele pontosan.
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 18, 2010 10:33 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 30, 2009 11:58 am
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Budapest
Szia!
Igen ez történt, szégyellem is magam e miatt. A pillangószelep kotyogását úgy értem, hogy amennyit a furat enged. Az összerakásnál néztem mennyit mozog . A szelep szinte meg sem mozdult -aztán lehet, hogy ez több mint elég- ezért gondoltam, hogy ráér később megjavítani. Ahogy javasoltátok felhívtam a kobe-t, és kértem időpontot. Ha jól gondolom előbb meg kellene javítanom a csavartörést?!
Üdv.


bundy87 írta:
poles írta:
Egyértelműen a fojtószelepre utal a kód, nem pedig égéskimaradásra. Fojtószelep alapos tisztítás, motorvez reset és alapbeállítás elsődlegesen.
bekilaca írta:
Szia!
Nem tudom mit jelenthet, hogy nem VAG hibakód? És tényleg furcsa. Lehet köze a trafóhoz? Másik topikban olvastam, hogy ki lehet mérni a trafókat, érdemes rámérnem?


hahó
írtad hogy beletört egy csavar és kicsit kotyog na ez a nem mindegy. mert a pillangó szelep szabályozna ha tudna de szerintem falsot szív. bár nem tudom hol tört bele pontosan.
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 18, 2010 7:03 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1275
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
poles írta:
Egyértelműen a fojtószelepre utal a kód, nem pedig égéskimaradásra. Fojtószelep alapos tisztítás, motorvez reset és alapbeállítás elsődlegesen.

bekilaca írta:
Szia!
Nem tudom mit jelenthet, hogy nem VAG hibakód? És tényleg furcsa. Lehet köze a trafóhoz? Másik topikban olvastam, hogy ki lehet mérni a trafókat, érdemes rámérnem?


hahó
írtad hogy beletört egy csavar és kicsit kotyog na ez a nem mindegy. mert a pillangó szelep szabályozna ha tudna de szerintem falsot szív. bár nem tudom hol tört bele pontosan.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 18, 2010 1:58 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Egyértelműen a fojtószelepre utal a kód, nem pedig égéskimaradásra. Fojtószelep alapos tisztítás, motorvez reset és alapbeállítás elsődlegesen.

bekilaca írta:
Szia!
Nem tudom mit jelenthet, hogy nem VAG hibakód? És tényleg furcsa. Lehet köze a trafóhoz? Másik topikban olvastam, hogy ki lehet mérni a trafókat, érdemes rámérnem?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 18, 2010 12:34 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 30, 2009 11:58 am
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Budapest
Szia!
Nem tudom mit jelenthet, hogy nem VAG hibakód? És tényleg furcsa. Lehet köze a trafóhoz? Másik topikban olvastam, hogy ki lehet mérni a trafókat, érdemes rámérnem?

goes írta:
Elektromos gázpedál. De ez nem VAG hibakód, elég furi.

bekilaca írta:
De bizony!
Ezt írta P2101 és utána Throttle....

poles írta:
Ilyen kód nincs:( valamit elírtál.


bekilaca írta:
Sziasztok!
Ismét jelentkezett a rángatós szitu. Álltalában pirosnál alapjáraton jelentkezik. Olyan, mintha csak 3 henger menne. A fordulatszám felment 1000-1200-re. Közben EPC és a check lámpa kigyulladt a műszerfalon. Arra gondoltam, hogy gyújtótrafó. Megnéztem a computerben a hibaüzenetet P2101, ez valami "Throttle Actuator Control Motor code" amit sajnos nem tudom mit jelent :( Ettől függetlenül megnézem a trafókat, hátha...) ha valakinek nincs jobb ötlete?! Ez addig megy , amíg le nem állítom a motort. Viszon utána mintha semmi sem történt volna, minden a legnagyobb rendben működik!
Van-e valakinek ötlete?

bekilaca írta:
Sziasztok!
Tegnap kipucoltam a fojtószelepet és a MAP szenzort. Kicsit kutakodtam a szenzort illetően, de sikerült megtalálnom. Nem volt túl piszkos/bár nem tudom milyen ha nagyon.../.
Már régebben írtam, hogy elkövettem egy kis hibát a múltkor, mégpedig a fojtószelep tisztításánál beletörtem az egyik csavart. Pont erről szeretnék kérdezni. Van valakinek tapasztalata vagy ötlete, hogyan tudom kiszedni a beletört csavart a fojtószelep tengelyéből? Mivel, ezt csak most vettem észre, hogy maga a szelep egy kicsit kotyog a tengelyben, és szeretném megelőzni a kikopását.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 18, 2010 12:30 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 30, 2009 11:58 am
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Budapest
Köszi!
Ez volt az. Mit is jelenthet ez? :shock:

dombi7 írta:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 18, 2010 9:43 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Elektromos gázpedál. De ez nem VAG hibakód, elég furi.

bekilaca írta:
De bizony!
Ezt írta P2101 és utána Throttle....

poles írta:
Ilyen kód nincs:( valamit elírtál.


bekilaca írta:
Sziasztok!
Ismét jelentkezett a rángatós szitu. Álltalában pirosnál alapjáraton jelentkezik. Olyan, mintha csak 3 henger menne. A fordulatszám felment 1000-1200-re. Közben EPC és a check lámpa kigyulladt a műszerfalon. Arra gondoltam, hogy gyújtótrafó. Megnéztem a computerben a hibaüzenetet P2101, ez valami "Throttle Actuator Control Motor code" amit sajnos nem tudom mit jelent :( Ettől függetlenül megnézem a trafókat, hátha...) ha valakinek nincs jobb ötlete?! Ez addig megy , amíg le nem állítom a motort. Viszon utána mintha semmi sem történt volna, minden a legnagyobb rendben működik!
Van-e valakinek ötlete?

bekilaca írta:
Sziasztok!
Tegnap kipucoltam a fojtószelepet és a MAP szenzort. Kicsit kutakodtam a szenzort illetően, de sikerült megtalálnom. Nem volt túl piszkos/bár nem tudom milyen ha nagyon.../.
Már régebben írtam, hogy elkövettem egy kis hibát a múltkor, mégpedig a fojtószelep tisztításánál beletörtem az egyik csavart. Pont erről szeretnék kérdezni. Van valakinek tapasztalata vagy ötlete, hogyan tudom kiszedni a beletört csavart a fojtószelep tengelyéből? Mivel, ezt csak most vettem észre, hogy maga a szelep egy kicsit kotyog a tengelyben, és szeretném megelőzni a kikopását.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 18, 2010 12:15 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 04, 2007 12:45 pm
Hozzászólások: 715
Tartózkodási hely: Sztg. 1.4MPi 2002. (AQW), Octavia 1.6 (BFQ)
Itt megtalálod:
18533.-nál keresd
http://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutcodeslijst-i.html


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. márc. 17, 2010 11:47 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Mivel olvastad ezt? Ez számomra továbbra sem ismerős, a ross-tech wiki-je sem ismeri. A szöveg alapján fojtószelep körüli hiba, de az P0221 és hasonló kellene legyen.

bekilaca írta:
De bizony!
Ezt írta P2101 és utána Throttle....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. márc. 17, 2010 8:19 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1275
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
bekilaca írta:
De bizony!
Ezt írta P2101 és utána Throttle....

poles írta:
Ilyen kód nincs:( valamit elírtál.


bekilaca írta:
Sziasztok!
Ismét jelentkezett a rángatós szitu. Álltalában pirosnál alapjáraton jelentkezik. Olyan, mintha csak 3 henger menne. A fordulatszám felment 1000-1200-re. Közben EPC és a check lámpa kigyulladt a műszerfalon. Arra gondoltam, hogy gyújtótrafó. Megnéztem a computerben a hibaüzenetet P2101, ez valami "Throttle Actuator Control Motor code" amit sajnos nem tudom mit jelent :( Ettől függetlenül megnézem a trafókat, hátha...) ha valakinek nincs jobb ötlete?! Ez addig megy , amíg le nem állítom a motort. Viszon utána mintha semmi sem történt volna, minden a legnagyobb rendben működik!
Van-e valakinek ötlete?

bekilaca írta:
Sziasztok!
Tegnap kipucoltam a fojtószelepet és a MAP szenzort. Kicsit kutakodtam a szenzort illetően, de sikerült megtalálnom. Nem volt túl piszkos/bár nem tudom milyen ha nagyon.../.
Már régebben írtam, hogy elkövettem egy kis hibát a múltkor, mégpedig a fojtószelep tisztításánál beletörtem az egyik csavart. Pont erről szeretnék kérdezni. Van valakinek tapasztalata vagy ötlete, hogyan tudom kiszedni a beletört csavart a fojtószelep tengelyéből? Mivel, ezt csak most vettem észre, hogy maga a szelep egy kicsit kotyog a tengelyben, és szeretném megelőzni a kikopását.


hali
valószínűleg a fojtószeleped lesz a ludas. Elég bizarr ez a hibakód mert 2-es számmal nem szokott kezdődni.
P2101 Throttle Actuator Control Motor Circuit Range/Performance


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. márc. 17, 2010 3:57 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 30, 2009 11:58 am
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Budapest
De bizony!
Ezt írta P2101 és utána Throttle....

poles írta:
Ilyen kód nincs:( valamit elírtál.


bekilaca írta:
Sziasztok!
Ismét jelentkezett a rángatós szitu. Álltalában pirosnál alapjáraton jelentkezik. Olyan, mintha csak 3 henger menne. A fordulatszám felment 1000-1200-re. Közben EPC és a check lámpa kigyulladt a műszerfalon. Arra gondoltam, hogy gyújtótrafó. Megnéztem a computerben a hibaüzenetet P2101, ez valami "Throttle Actuator Control Motor code" amit sajnos nem tudom mit jelent :( Ettől függetlenül megnézem a trafókat, hátha...) ha valakinek nincs jobb ötlete?! Ez addig megy , amíg le nem állítom a motort. Viszon utána mintha semmi sem történt volna, minden a legnagyobb rendben működik!
Van-e valakinek ötlete?

bekilaca írta:
Sziasztok!
Tegnap kipucoltam a fojtószelepet és a MAP szenzort. Kicsit kutakodtam a szenzort illetően, de sikerült megtalálnom. Nem volt túl piszkos/bár nem tudom milyen ha nagyon.../.
Már régebben írtam, hogy elkövettem egy kis hibát a múltkor, mégpedig a fojtószelep tisztításánál beletörtem az egyik csavart. Pont erről szeretnék kérdezni. Van valakinek tapasztalata vagy ötlete, hogyan tudom kiszedni a beletört csavart a fojtószelep tengelyéből? Mivel, ezt csak most vettem észre, hogy maga a szelep egy kicsit kotyog a tengelyben, és szeretném megelőzni a kikopását.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. márc. 17, 2010 12:01 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Ilyen kód nincs:( valamit elírtál.


bekilaca írta:
Sziasztok!
Ismét jelentkezett a rángatós szitu. Álltalában pirosnál alapjáraton jelentkezik. Olyan, mintha csak 3 henger menne. A fordulatszám felment 1000-1200-re. Közben EPC és a check lámpa kigyulladt a műszerfalon. Arra gondoltam, hogy gyújtótrafó. Megnéztem a computerben a hibaüzenetet P2101, ez valami "Throttle Actuator Control Motor code" amit sajnos nem tudom mit jelent :( Ettől függetlenül megnézem a trafókat, hátha...) ha valakinek nincs jobb ötlete?! Ez addig megy , amíg le nem állítom a motort. Viszon utána mintha semmi sem történt volna, minden a legnagyobb rendben működik!
Van-e valakinek ötlete?

bekilaca írta:
Sziasztok!
Tegnap kipucoltam a fojtószelepet és a MAP szenzort. Kicsit kutakodtam a szenzort illetően, de sikerült megtalálnom. Nem volt túl piszkos/bár nem tudom milyen ha nagyon.../.
Már régebben írtam, hogy elkövettem egy kis hibát a múltkor, mégpedig a fojtószelep tisztításánál beletörtem az egyik csavart. Pont erről szeretnék kérdezni. Van valakinek tapasztalata vagy ötlete, hogyan tudom kiszedni a beletört csavart a fojtószelep tengelyéből? Mivel, ezt csak most vettem észre, hogy maga a szelep egy kicsit kotyog a tengelyben, és szeretném megelőzni a kikopását.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1291 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: rolf115 valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség