Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. nov. 22, 2017 9:26 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1282 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 18, 2010 9:43 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Elektromos gázpedál. De ez nem VAG hibakód, elég furi.

bekilaca írta:
De bizony!
Ezt írta P2101 és utána Throttle....

poles írta:
Ilyen kód nincs:( valamit elírtál.


bekilaca írta:
Sziasztok!
Ismét jelentkezett a rángatós szitu. Álltalában pirosnál alapjáraton jelentkezik. Olyan, mintha csak 3 henger menne. A fordulatszám felment 1000-1200-re. Közben EPC és a check lámpa kigyulladt a műszerfalon. Arra gondoltam, hogy gyújtótrafó. Megnéztem a computerben a hibaüzenetet P2101, ez valami "Throttle Actuator Control Motor code" amit sajnos nem tudom mit jelent :( Ettől függetlenül megnézem a trafókat, hátha...) ha valakinek nincs jobb ötlete?! Ez addig megy , amíg le nem állítom a motort. Viszon utána mintha semmi sem történt volna, minden a legnagyobb rendben működik!
Van-e valakinek ötlete?

bekilaca írta:
Sziasztok!
Tegnap kipucoltam a fojtószelepet és a MAP szenzort. Kicsit kutakodtam a szenzort illetően, de sikerült megtalálnom. Nem volt túl piszkos/bár nem tudom milyen ha nagyon.../.
Már régebben írtam, hogy elkövettem egy kis hibát a múltkor, mégpedig a fojtószelep tisztításánál beletörtem az egyik csavart. Pont erről szeretnék kérdezni. Van valakinek tapasztalata vagy ötlete, hogyan tudom kiszedni a beletört csavart a fojtószelep tengelyéből? Mivel, ezt csak most vettem észre, hogy maga a szelep egy kicsit kotyog a tengelyben, és szeretném megelőzni a kikopását.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 18, 2010 12:15 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 04, 2007 12:45 pm
Hozzászólások: 709
Tartózkodási hely: Sztg. 1.4MPi 2002. (AQW), Octavia 1.6 (BFQ)
Itt megtalálod:
18533.-nál keresd
http://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutcodeslijst-i.html


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. márc. 17, 2010 11:47 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Mivel olvastad ezt? Ez számomra továbbra sem ismerős, a ross-tech wiki-je sem ismeri. A szöveg alapján fojtószelep körüli hiba, de az P0221 és hasonló kellene legyen.

bekilaca írta:
De bizony!
Ezt írta P2101 és utána Throttle....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. márc. 17, 2010 8:19 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1271
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
bekilaca írta:
De bizony!
Ezt írta P2101 és utána Throttle....

poles írta:
Ilyen kód nincs:( valamit elírtál.


bekilaca írta:
Sziasztok!
Ismét jelentkezett a rángatós szitu. Álltalában pirosnál alapjáraton jelentkezik. Olyan, mintha csak 3 henger menne. A fordulatszám felment 1000-1200-re. Közben EPC és a check lámpa kigyulladt a műszerfalon. Arra gondoltam, hogy gyújtótrafó. Megnéztem a computerben a hibaüzenetet P2101, ez valami "Throttle Actuator Control Motor code" amit sajnos nem tudom mit jelent :( Ettől függetlenül megnézem a trafókat, hátha...) ha valakinek nincs jobb ötlete?! Ez addig megy , amíg le nem állítom a motort. Viszon utána mintha semmi sem történt volna, minden a legnagyobb rendben működik!
Van-e valakinek ötlete?

bekilaca írta:
Sziasztok!
Tegnap kipucoltam a fojtószelepet és a MAP szenzort. Kicsit kutakodtam a szenzort illetően, de sikerült megtalálnom. Nem volt túl piszkos/bár nem tudom milyen ha nagyon.../.
Már régebben írtam, hogy elkövettem egy kis hibát a múltkor, mégpedig a fojtószelep tisztításánál beletörtem az egyik csavart. Pont erről szeretnék kérdezni. Van valakinek tapasztalata vagy ötlete, hogyan tudom kiszedni a beletört csavart a fojtószelep tengelyéből? Mivel, ezt csak most vettem észre, hogy maga a szelep egy kicsit kotyog a tengelyben, és szeretném megelőzni a kikopását.


hali
valószínűleg a fojtószeleped lesz a ludas. Elég bizarr ez a hibakód mert 2-es számmal nem szokott kezdődni.
P2101 Throttle Actuator Control Motor Circuit Range/Performance


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. márc. 17, 2010 3:57 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 30, 2009 11:58 am
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Budapest
De bizony!
Ezt írta P2101 és utána Throttle....

poles írta:
Ilyen kód nincs:( valamit elírtál.


bekilaca írta:
Sziasztok!
Ismét jelentkezett a rángatós szitu. Álltalában pirosnál alapjáraton jelentkezik. Olyan, mintha csak 3 henger menne. A fordulatszám felment 1000-1200-re. Közben EPC és a check lámpa kigyulladt a műszerfalon. Arra gondoltam, hogy gyújtótrafó. Megnéztem a computerben a hibaüzenetet P2101, ez valami "Throttle Actuator Control Motor code" amit sajnos nem tudom mit jelent :( Ettől függetlenül megnézem a trafókat, hátha...) ha valakinek nincs jobb ötlete?! Ez addig megy , amíg le nem állítom a motort. Viszon utána mintha semmi sem történt volna, minden a legnagyobb rendben működik!
Van-e valakinek ötlete?

bekilaca írta:
Sziasztok!
Tegnap kipucoltam a fojtószelepet és a MAP szenzort. Kicsit kutakodtam a szenzort illetően, de sikerült megtalálnom. Nem volt túl piszkos/bár nem tudom milyen ha nagyon.../.
Már régebben írtam, hogy elkövettem egy kis hibát a múltkor, mégpedig a fojtószelep tisztításánál beletörtem az egyik csavart. Pont erről szeretnék kérdezni. Van valakinek tapasztalata vagy ötlete, hogyan tudom kiszedni a beletört csavart a fojtószelep tengelyéből? Mivel, ezt csak most vettem észre, hogy maga a szelep egy kicsit kotyog a tengelyben, és szeretném megelőzni a kikopását.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. márc. 17, 2010 12:01 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Ilyen kód nincs:( valamit elírtál.


bekilaca írta:
Sziasztok!
Ismét jelentkezett a rángatós szitu. Álltalában pirosnál alapjáraton jelentkezik. Olyan, mintha csak 3 henger menne. A fordulatszám felment 1000-1200-re. Közben EPC és a check lámpa kigyulladt a műszerfalon. Arra gondoltam, hogy gyújtótrafó. Megnéztem a computerben a hibaüzenetet P2101, ez valami "Throttle Actuator Control Motor code" amit sajnos nem tudom mit jelent :( Ettől függetlenül megnézem a trafókat, hátha...) ha valakinek nincs jobb ötlete?! Ez addig megy , amíg le nem állítom a motort. Viszon utána mintha semmi sem történt volna, minden a legnagyobb rendben működik!
Van-e valakinek ötlete?

bekilaca írta:
Sziasztok!
Tegnap kipucoltam a fojtószelepet és a MAP szenzort. Kicsit kutakodtam a szenzort illetően, de sikerült megtalálnom. Nem volt túl piszkos/bár nem tudom milyen ha nagyon.../.
Már régebben írtam, hogy elkövettem egy kis hibát a múltkor, mégpedig a fojtószelep tisztításánál beletörtem az egyik csavart. Pont erről szeretnék kérdezni. Van valakinek tapasztalata vagy ötlete, hogyan tudom kiszedni a beletört csavart a fojtószelep tengelyéből? Mivel, ezt csak most vettem észre, hogy maga a szelep egy kicsit kotyog a tengelyben, és szeretném megelőzni a kikopását.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. márc. 17, 2010 10:18 am 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 30, 2009 11:58 am
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!
Ismét jelentkezett a rángatós szitu. Álltalában pirosnál alapjáraton jelentkezik. Olyan, mintha csak 3 henger menne. A fordulatszám felment 1000-1200-re. Közben EPC és a check lámpa kigyulladt a műszerfalon. Arra gondoltam, hogy gyújtótrafó. Megnéztem a computerben a hibaüzenetet P2101, ez valami "Throttle Actuator Control Motor code" amit sajnos nem tudom mit jelent :( Ettől függetlenül megnézem a trafókat, hátha...) ha valakinek nincs jobb ötlete?! Ez addig megy , amíg le nem állítom a motort. Viszon utána mintha semmi sem történt volna, minden a legnagyobb rendben működik!
Van-e valakinek ötlete?

bekilaca írta:
Sziasztok!
Tegnap kipucoltam a fojtószelepet és a MAP szenzort. Kicsit kutakodtam a szenzort illetően, de sikerült megtalálnom. Nem volt túl piszkos/bár nem tudom milyen ha nagyon.../.
Már régebben írtam, hogy elkövettem egy kis hibát a múltkor, mégpedig a fojtószelep tisztításánál beletörtem az egyik csavart. Pont erről szeretnék kérdezni. Van valakinek tapasztalata vagy ötlete, hogyan tudom kiszedni a beletört csavart a fojtószelep tengelyéből? Mivel, ezt csak most vettem észre, hogy maga a szelep egy kicsit kotyog a tengelyben, és szeretném megelőzni a kikopását.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 17, 2009 8:19 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. okt. 15, 2009 9:18 am
Hozzászólások: 33
Nekem egy 2005 4 havi fabia classicom van, 1.2 htp, 104.000 km-es. Az év elején nálam is az alapjárat elugrása, rángatás kezdődött, kb fél perc után motor leállás. Irány szerviz. Oda felé kb 7* állt le a motor pirosnál stb. (15km-es út). Hibakód nincs, semmi baja az autónak. De természetesen ugyanúgy csinálta tovább. Ekkor gyertyát cseréltem otthon. Kicsit jobb lett. Aztán észrevettem hogy az első gyújtótrafó nem működik!!! Kicseréltem mindhármat, és most már működik! Igen, de októberben jött a következő: menet közben! leállt az elektronika, a motor. Úgy ahogy volt újra kellett indítanom. Nem kellemes dolog 110-nél nokormány menni:D. Azóta kb 2* csinálta, de már 1 hónapja nem.
És sikerült felszerelnem 4 neoncsövet az aljára.
Pécs.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. nov. 13, 2009 5:48 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Az a szervíz nem szervíz, max pénzbeszedő hely. Sok témába vágó hozzászólás van, olvass vissza, ha nem boldogulsz akkor egy MÁSIK szervízbe vidd el az autót.


szalaigabi írta:
Sziaztok.Van egy kis problémám.Van nekem egy 3-rom éves fábiám 1.2 12-v htp-m.6y-os Egyiknaprol a másikra valamiért elkezdet alapjáraton rázni,De a teljesitményen nem látok változást.Kérlek segitsetek ha van valami javaslatotok mert voltam szervizbe és nem tudják hogy mi a baja.Elöreis köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. nov. 13, 2009 4:26 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. nov. 13, 2009 4:08 pm
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: baja
Sziaztok.Van egy kis problémám.Van nekem egy 3-rom éves fábiám 1.2 12-v htp-m.6y-os Egyiknaprol a másikra valamiért elkezdet alapjáraton rázni,De a teljesitményen nem látok változást.Kérlek segitsetek ha van valami javaslatotok mert voltam szervizbe és nem tudják hogy mi a baja.Elöreis köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 05, 2009 10:25 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 30, 2009 11:58 am
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Budapest
Köszi Reed!
Én is erre gondoltam, csak vártam a megerősítésre :)

Reed írta:
Szia! Szerintem csak kifurni tudod a csavart... Én igy szoktam megoldani... Kicsit kissebb furóval mint amilyen a menet óvatosan megfurod utánna már ki tudod tisztítani a menetet és mehet be az uj csavar.

bekilaca írta:
Sziasztok!
Tegnap kipucoltam a fojtószelepet és a MAP szenzort. Kicsit kutakodtam a szenzort illetően, de sikerült megtalálnom. Nem volt túl piszkos/bár nem tudom milyen ha nagyon.../.
Már régebben írtam, hogy elkövettem egy kis hibát a múltkor, mégpedig a fojtószelep tisztításánál beletörtem az egyik csavart. Pont erről szeretnék kérdezni. Van valakinek tapasztalata vagy ötlete, hogyan tudom kiszedni a beletört csavart a fojtószelep tengelyéből? Mivel, ezt csak most vettem észre, hogy maga a szelep egy kicsit kotyog a tengelyben, és szeretném megelőzni a kikopását.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 31, 2009 7:43 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 25, 2008 6:11 am
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Lenti
Szia! Szerintem csak kifurni tudod a csavart... Én igy szoktam megoldani... Kicsit kissebb furóval mint amilyen a menet óvatosan megfurod utánna már ki tudod tisztítani a menetet és mehet be az uj csavar.

bekilaca írta:
Sziasztok!
Tegnap kipucoltam a fojtószelepet és a MAP szenzort. Kicsit kutakodtam a szenzort illetően, de sikerült megtalálnom. Nem volt túl piszkos/bár nem tudom milyen ha nagyon.../.
Már régebben írtam, hogy elkövettem egy kis hibát a múltkor, mégpedig a fojtószelep tisztításánál beletörtem az egyik csavart. Pont erről szeretnék kérdezni. Van valakinek tapasztalata vagy ötlete, hogyan tudom kiszedni a beletört csavart a fojtószelep tengelyéből? Mivel, ezt csak most vettem észre, hogy maga a szelep egy kicsit kotyog a tengelyben, és szeretném megelőzni a kikopását.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 30, 2009 11:25 am 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 30, 2009 11:58 am
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!
Tegnap kipucoltam a fojtószelepet és a MAP szenzort. Kicsit kutakodtam a szenzort illetően, de sikerült megtalálnom. Nem volt túl piszkos/bár nem tudom milyen ha nagyon.../.
Már régebben írtam, hogy elkövettem egy kis hibát a múltkor, mégpedig a fojtószelep tisztításánál beletörtem az egyik csavart. Pont erről szeretnék kérdezni. Van valakinek tapasztalata vagy ötlete, hogyan tudom kiszedni a beletört csavart a fojtószelep tengelyéből? Mivel, ezt csak most vettem észre, hogy maga a szelep egy kicsit kotyog a tengelyben, és szeretném megelőzni a kikopását.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 29, 2009 10:19 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 23, 2009 3:59 pm
Hozzászólások: 4
Tibibá666 írta:
hoffilaci írta:
sziasztok
Nekem az 2005 ös 1.4- 101 lovas fábiám be be rángat alapjáraton.
fojtószelep tisztításon kívül valami más orvosság,mert az nem hatotta meg.
több szervizben sem tudtak kezdeni vele ,hibakódot nem ír

többször előfordul,hogy magától simán jár és nem rángat rövid ideig (mintha a párás levegőt jobban szeretné)

Szia!

Gyertyacserén túl van már az autód? Az enyém NGK gyertyákat kapott a gyári Bosch helyett és azóta nekem is picit ingadozik az alapjárat. Valami apró gyújtással kapcsolatos probléma lesz ott a gond, ami hibakódot sem hagy. MAP szenzor tisztítás se ártana az autónak.


hali már próbálkoztak gyertyacserével minden a régi
ennek hol van az a MAP szenzor??

Ja és egy rohdt gépkönyvez sem találni erről az autóról!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd júl. 28, 2009 9:25 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. júl. 25, 2009 12:58 pm
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: 2002, 1.4MPI AME
hoffilaci írta:
sziasztok
Nekem az 2005 ös 1.4- 101 lovas fábiám be be rángat alapjáraton.
fojtószelep tisztításon kívül valami más orvosság,mert az nem hatotta meg.
több szervizben sem tudtak kezdeni vele ,hibakódot nem ír

többször előfordul,hogy magától simán jár és nem rángat rövid ideig (mintha a párás levegőt jobban szeretné)

Tibibá666 írta:
Szia!

Gyertyacserén túl van már az autód? Az enyém NGK gyertyákat kapott a gyári Bosch helyett és azóta nekem is picit ingadozik az alapjárat. Valami apró gyújtással kapcsolatos probléma lesz ott a gond, ami hibakódot sem hagy. MAP szenzor tisztítás se ártana az autónak.

Sziasztok!Nekem is rángat a 2002es fabia pedig már volt gyertyacsere is 4pólusú ra..valami ötlet hogy mitöl lehet ez?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1282 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség