Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. dec. 14, 2018 7:35 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1304 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 83, 84, 85, 86, 87  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. nov. 13, 2009 5:48 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Az a szervíz nem szervíz, max pénzbeszedő hely. Sok témába vágó hozzászólás van, olvass vissza, ha nem boldogulsz akkor egy MÁSIK szervízbe vidd el az autót.


szalaigabi írta:
Sziaztok.Van egy kis problémám.Van nekem egy 3-rom éves fábiám 1.2 12-v htp-m.6y-os Egyiknaprol a másikra valamiért elkezdet alapjáraton rázni,De a teljesitményen nem látok változást.Kérlek segitsetek ha van valami javaslatotok mert voltam szervizbe és nem tudják hogy mi a baja.Elöreis köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. nov. 13, 2009 4:26 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. nov. 13, 2009 4:08 pm
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: baja
Sziaztok.Van egy kis problémám.Van nekem egy 3-rom éves fábiám 1.2 12-v htp-m.6y-os Egyiknaprol a másikra valamiért elkezdet alapjáraton rázni,De a teljesitményen nem látok változást.Kérlek segitsetek ha van valami javaslatotok mert voltam szervizbe és nem tudják hogy mi a baja.Elöreis köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 05, 2009 10:25 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 30, 2009 11:58 am
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Budapest
Köszi Reed!
Én is erre gondoltam, csak vártam a megerősítésre :)

Reed írta:
Szia! Szerintem csak kifurni tudod a csavart... Én igy szoktam megoldani... Kicsit kissebb furóval mint amilyen a menet óvatosan megfurod utánna már ki tudod tisztítani a menetet és mehet be az uj csavar.

bekilaca írta:
Sziasztok!
Tegnap kipucoltam a fojtószelepet és a MAP szenzort. Kicsit kutakodtam a szenzort illetően, de sikerült megtalálnom. Nem volt túl piszkos/bár nem tudom milyen ha nagyon.../.
Már régebben írtam, hogy elkövettem egy kis hibát a múltkor, mégpedig a fojtószelep tisztításánál beletörtem az egyik csavart. Pont erről szeretnék kérdezni. Van valakinek tapasztalata vagy ötlete, hogyan tudom kiszedni a beletört csavart a fojtószelep tengelyéből? Mivel, ezt csak most vettem észre, hogy maga a szelep egy kicsit kotyog a tengelyben, és szeretném megelőzni a kikopását.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 31, 2009 7:43 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 25, 2008 6:11 am
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Lenti
Szia! Szerintem csak kifurni tudod a csavart... Én igy szoktam megoldani... Kicsit kissebb furóval mint amilyen a menet óvatosan megfurod utánna már ki tudod tisztítani a menetet és mehet be az uj csavar.

bekilaca írta:
Sziasztok!
Tegnap kipucoltam a fojtószelepet és a MAP szenzort. Kicsit kutakodtam a szenzort illetően, de sikerült megtalálnom. Nem volt túl piszkos/bár nem tudom milyen ha nagyon.../.
Már régebben írtam, hogy elkövettem egy kis hibát a múltkor, mégpedig a fojtószelep tisztításánál beletörtem az egyik csavart. Pont erről szeretnék kérdezni. Van valakinek tapasztalata vagy ötlete, hogyan tudom kiszedni a beletört csavart a fojtószelep tengelyéből? Mivel, ezt csak most vettem észre, hogy maga a szelep egy kicsit kotyog a tengelyben, és szeretném megelőzni a kikopását.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 30, 2009 11:25 am 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 30, 2009 11:58 am
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!
Tegnap kipucoltam a fojtószelepet és a MAP szenzort. Kicsit kutakodtam a szenzort illetően, de sikerült megtalálnom. Nem volt túl piszkos/bár nem tudom milyen ha nagyon.../.
Már régebben írtam, hogy elkövettem egy kis hibát a múltkor, mégpedig a fojtószelep tisztításánál beletörtem az egyik csavart. Pont erről szeretnék kérdezni. Van valakinek tapasztalata vagy ötlete, hogyan tudom kiszedni a beletört csavart a fojtószelep tengelyéből? Mivel, ezt csak most vettem észre, hogy maga a szelep egy kicsit kotyog a tengelyben, és szeretném megelőzni a kikopását.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 29, 2009 10:19 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 23, 2009 3:59 pm
Hozzászólások: 4
Tibibá666 írta:
hoffilaci írta:
sziasztok
Nekem az 2005 ös 1.4- 101 lovas fábiám be be rángat alapjáraton.
fojtószelep tisztításon kívül valami más orvosság,mert az nem hatotta meg.
több szervizben sem tudtak kezdeni vele ,hibakódot nem ír

többször előfordul,hogy magától simán jár és nem rángat rövid ideig (mintha a párás levegőt jobban szeretné)

Szia!

Gyertyacserén túl van már az autód? Az enyém NGK gyertyákat kapott a gyári Bosch helyett és azóta nekem is picit ingadozik az alapjárat. Valami apró gyújtással kapcsolatos probléma lesz ott a gond, ami hibakódot sem hagy. MAP szenzor tisztítás se ártana az autónak.


hali már próbálkoztak gyertyacserével minden a régi
ennek hol van az a MAP szenzor??

Ja és egy rohdt gépkönyvez sem találni erről az autóról!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd júl. 28, 2009 9:25 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. júl. 25, 2009 12:58 pm
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: 2002, 1.4MPI AME
hoffilaci írta:
sziasztok
Nekem az 2005 ös 1.4- 101 lovas fábiám be be rángat alapjáraton.
fojtószelep tisztításon kívül valami más orvosság,mert az nem hatotta meg.
több szervizben sem tudtak kezdeni vele ,hibakódot nem ír

többször előfordul,hogy magától simán jár és nem rángat rövid ideig (mintha a párás levegőt jobban szeretné)

Tibibá666 írta:
Szia!

Gyertyacserén túl van már az autód? Az enyém NGK gyertyákat kapott a gyári Bosch helyett és azóta nekem is picit ingadozik az alapjárat. Valami apró gyújtással kapcsolatos probléma lesz ott a gond, ami hibakódot sem hagy. MAP szenzor tisztítás se ártana az autónak.

Sziasztok!Nekem is rángat a 2002es fabia pedig már volt gyertyacsere is 4pólusú ra..valami ötlet hogy mitöl lehet ez?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 24, 2009 6:19 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 25, 2009 2:51 pm
Hozzászólások: 711
Tartózkodási hely: 2004; 1.2 12V AZQ
hoffilaci írta:
sziasztok
Nekem az 2005 ös 1.4- 101 lovas fábiám be be rángat alapjáraton.
fojtószelep tisztításon kívül valami más orvosság,mert az nem hatotta meg.
több szervizben sem tudtak kezdeni vele ,hibakódot nem ír

többször előfordul,hogy magától simán jár és nem rángat rövid ideig (mintha a párás levegőt jobban szeretné)

Szia!

Gyertyacserén túl van már az autód? Az enyém NGK gyertyákat kapott a gyári Bosch helyett és azóta nekem is picit ingadozik az alapjárat. Valami apró gyújtással kapcsolatos probléma lesz ott a gond, ami hibakódot sem hagy. MAP szenzor tisztítás se ártana az autónak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 23, 2009 4:05 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 23, 2009 3:59 pm
Hozzászólások: 4
sziasztok
Nekem az 2005 ös 1.4- 101 lovas fábiám be be rángat alapjáraton.
fojtószelep tisztításon kívül valami más orvosság,mert az nem hatotta meg.
több szervizben sem tudtak kezdeni vele ,hibakódot nem ír

többször előfordul,hogy magától simán jár és nem rángat rövid ideig (mintha a párás levegőt jobban szeretné)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ingadozó alapjárat
HozzászólásElküldve: pén. júl. 10, 2009 5:36 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 30, 2007 8:21 am
Hozzászólások: 137
Tartózkodási hely: Seregélyes
poles írta:
Nos egy szétszakadt cső semmiképp nem jó, mindenképp cseréld. A fojtószelep és a MAP szenzor is a levegővel van összefüggésben, tehát ha egy levegőcső szétnyíilik az erősen bekavar.
Nekem a vízhőfok jeladóm volt ludas, akkor is megfulladt indítás után. (de az P0118 hibakódot adott, bár a vízhőfok rendben látszott...)

Íme egy kép az AWY motorról, a 4-es a MAP szenzor.
http://www.postimage.org/image.php?v=gx1jqEV9

Hpetya írta:
Most vettem észre,hogy kivan repedve ez a gumicső.Ez lenne a légtömegmérőnél?Amikor jár a motor akkor összelapul és fals levegőt szív be.Egyenlőre csak szigetelőszalaggal tekertem be gyors megoldásként,de így is belapul és leesik a fordulatszám indításnál.Lehet ettől a repedéstől a hiba?
http://www.postimage.org/image.php?v=PqWa8P9

Üdv: Petya

Úgy néz ki a csőrepedés miatt fulladt le a motor.Most már tökéletesen működik.Kösz a képet!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ingadozó alapjárat
HozzászólásElküldve: szer. júl. 08, 2009 4:28 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Nos egy szétszakadt cső semmiképp nem jó, mindenképp cseréld. A fojtószelep és a MAP szenzor is a levegővel van összefüggésben, tehát ha egy levegőcső szétnyíilik az erősen bekavar.
Nekem a vízhőfok jeladóm volt ludas, akkor is megfulladt indítás után. (de az P0118 hibakódot adott, bár a vízhőfok rendben látszott...)

Íme egy kép az AWY motorról, a 4-es a MAP szenzor.
http://www.postimage.org/image.php?v=gx1jqEV9

Hpetya írta:
Most vettem észre,hogy kivan repedve ez a gumicső.Ez lenne a légtömegmérőnél?Amikor jár a motor akkor összelapul és fals levegőt szív be.Egyenlőre csak szigetelőszalaggal tekertem be gyors megoldásként,de így is belapul és leesik a fordulatszám indításnál.Lehet ettől a repedéstől a hiba?
http://www.postimage.org/image.php?v=PqWa8P9

Üdv: Petya


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ingadozó alapjárat
HozzászólásElküldve: szer. júl. 08, 2009 12:03 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 30, 2007 8:21 am
Hozzászólások: 137
Tartózkodási hely: Seregélyes
poles írta:
HTP-ből van 6 szelepes és 12 szelepes (piros P betű, pár LE-vel több stb)
MPI-ben csak 1.4-esről tudok (4 henger) illetve még feliciában 1.3-as.
Tehát neked 1.2, 3 henger, 6 szelep és MPI??? Mi ennek a motorkódja?

Hpetya írta:
poles írta:
Sztem ilyen állat nincs. Ha 1.2 6V (vagy 12) akkor HTP, az MPI a skoda motor, az 4 hengeres. (8V)

Hpetya írta:
Fojtószelepem patyolat tiszta,de a map szenzort még nem pucoltam mert nem tudtam hol van.1,2 MPI 6v

Pedig van.2002es.A HTP verzió pár Nm-rel nagyobb nyomatékú.Azt is jelenti a HTP

A motorkód AWY
Most vettem észre,hogy kivan repedve ez a gumicső.Ez lenne a légtömegmérőnél?Amikor jár a motor akkor összelapul és fals levegőt szív be.Egyenlőre csak szigetelőszalaggal tekertem be gyors megoldásként,de így is belapul és leesik a fordulatszám indításnál.Lehet ettől a repedéstől a hiba?
http://www.postimage.org/image.php?v=PqWa8P9
Ez a kép Polesnek készült
http://www.postimage.org/image.php?v=aVuGrVi
Ilyen az MPI motor.Haveromnak is 1,2es van és az övén HTP felirat van.Napokban pucoltam neki a fojtószelepet,de eszembe se jutott megnézni mi a különbség a két motoron.
A cicisnénik nem az én művem :D
Üdv: Petya


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ingadozó alapjárat
HozzászólásElküldve: szer. júl. 08, 2009 6:20 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 07, 2006 1:55 pm
Hozzászólások: 25
Nem lényegi kérdés, de amikor 2002-ben megjelentek az 1,2-es háromhengeres 40 kW-os motorok, azokat még MPI-vel jelölték; 2003-ban, amikor kijött az "erősebb" 47kW-os, akkor tértek át a HTP-re.


poles írta:
HTP-ből van 6 szelepes és 12 szelepes (piros P betű, pár LE-vel több stb)
MPI-ben csak 1.4-esről tudok (4 henger) illetve még feliciában 1.3-as.
Tehát neked 1.2, 3 henger, 6 szelep és MPI??? Mi ennek a motorkódja?

Hpetya írta:
poles írta:
Sztem ilyen állat nincs. Ha 1.2 6V (vagy 12) akkor HTP, az MPI a skoda motor, az 4 hengeres. (8V)

Hpetya írta:
Fojtószelepem patyolat tiszta,de a map szenzort még nem pucoltam mert nem tudtam hol van.1,2 MPI 6v

Pedig van.2002es.A HTP verzió pár Nm-rel nagyobb nyomatékú.Azt is jelenti a HTP


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ingadozó alapjárat
HozzászólásElküldve: kedd júl. 07, 2009 11:50 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
HTP-ből van 6 szelepes és 12 szelepes (piros P betű, pár LE-vel több stb)
MPI-ben csak 1.4-esről tudok (4 henger) illetve még feliciában 1.3-as.
Tehát neked 1.2, 3 henger, 6 szelep és MPI??? Mi ennek a motorkódja?

Hpetya írta:
poles írta:
Sztem ilyen állat nincs. Ha 1.2 6V (vagy 12) akkor HTP, az MPI a skoda motor, az 4 hengeres. (8V)

Hpetya írta:
Fojtószelepem patyolat tiszta,de a map szenzort még nem pucoltam mert nem tudtam hol van.1,2 MPI 6v

Pedig van.2002es.A HTP verzió pár Nm-rel nagyobb nyomatékú.Azt is jelenti a HTP


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Ingadozó alapjárat
HozzászólásElküldve: kedd júl. 07, 2009 8:51 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 30, 2007 8:21 am
Hozzászólások: 137
Tartózkodási hely: Seregélyes
poles írta:
Sztem ilyen állat nincs. Ha 1.2 6V (vagy 12) akkor HTP, az MPI a skoda motor, az 4 hengeres. (8V)

Hpetya írta:
Fojtószelepem patyolat tiszta,de a map szenzort még nem pucoltam mert nem tudtam hol van.1,2 MPI 6v

Pedig van.2002es.A HTP verzió pár Nm-rel nagyobb nyomatékú.Azt is jelenti a HTP


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1304 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 83, 84, 85, 86, 87  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség