Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. nov. 21, 2018 9:51 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1304 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. márc. 22, 2010 9:11 am 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 30, 2009 11:58 am
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!
Előző beszélgetésünk után, nagy hévvel szaladtam csavart venni! A csavarboltban elkeserítettek, ilyet még nem is láttak! Felhívtam egy alkatrészkereskedőt, külön nincs, de az egész egységet meg kell venni. A "jó" hír csak 90 e. Késöbb gondolkodtam, hogy milyen csavarral tudom helyetesíteni, de ennek különleges a csavarfej kialakítása. Pontosabban a csavar süllyesztése? A behajtó része szerintem tökmindegy torx vagy philips vagy normál.
Szerintetek kiválthatom más fajtával?

Tibibá666 írta:
Mindenképp a fojtószelep javításával kell kezdened!!!
Az épen maradt csavarra eső terhelés miatt lehet az se húzza sokáig és az elég nagy galibához tud vezetni, ha a csavar feje az égéstérbe kerül...

bekilaca írta:
Szia!
Igen ez történt, szégyellem is magam e miatt. A pillangószelep kotyogását úgy értem, hogy amennyit a furat enged. Az összerakásnál néztem mennyit mozog . A szelep szinte meg sem mozdult -aztán lehet, hogy ez több mint elég- ezért gondoltam, hogy ráér később megjavítani. Ahogy javasoltátok felhívtam a kobe-t, és kértem időpontot. Ha jól gondolom előbb meg kellene javítanom a csavartörést?!
Üdv.


bundy87 írta:
poles írta:
Egyértelműen a fojtószelepre utal a kód, nem pedig égéskimaradásra. Fojtószelep alapos tisztítás, motorvez reset és alapbeállítás elsődlegesen.
bekilaca írta:
Szia!
Nem tudom mit jelenthet, hogy nem VAG hibakód? És tényleg furcsa. Lehet köze a trafóhoz? Másik topikban olvastam, hogy ki lehet mérni a trafókat, érdemes rámérnem?


hahó
írtad hogy beletört egy csavar és kicsit kotyog na ez a nem mindegy. mert a pillangó szelep szabályozna ha tudna de szerintem falsot szív. bár nem tudom hol tört bele pontosan.
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. márc. 19, 2010 10:33 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 25, 2009 2:51 pm
Hozzászólások: 711
Tartózkodási hely: 2004; 1.2 12V AZQ
Mindenképp a fojtószelep javításával kell kezdened!!!
Az épen maradt csavarra eső terhelés miatt lehet az se húzza sokáig és az elég nagy galibához tud vezetni, ha a csavar feje az égéstérbe kerül...

bekilaca írta:
Szia!
Igen ez történt, szégyellem is magam e miatt. A pillangószelep kotyogását úgy értem, hogy amennyit a furat enged. Az összerakásnál néztem mennyit mozog . A szelep szinte meg sem mozdult -aztán lehet, hogy ez több mint elég- ezért gondoltam, hogy ráér később megjavítani. Ahogy javasoltátok felhívtam a kobe-t, és kértem időpontot. Ha jól gondolom előbb meg kellene javítanom a csavartörést?!
Üdv.


bundy87 írta:
poles írta:
Egyértelműen a fojtószelepre utal a kód, nem pedig égéskimaradásra. Fojtószelep alapos tisztítás, motorvez reset és alapbeállítás elsődlegesen.
bekilaca írta:
Szia!
Nem tudom mit jelenthet, hogy nem VAG hibakód? És tényleg furcsa. Lehet köze a trafóhoz? Másik topikban olvastam, hogy ki lehet mérni a trafókat, érdemes rámérnem?


hahó
írtad hogy beletört egy csavar és kicsit kotyog na ez a nem mindegy. mert a pillangó szelep szabályozna ha tudna de szerintem falsot szív. bár nem tudom hol tört bele pontosan.
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 18, 2010 10:33 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 30, 2009 11:58 am
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Budapest
Szia!
Igen ez történt, szégyellem is magam e miatt. A pillangószelep kotyogását úgy értem, hogy amennyit a furat enged. Az összerakásnál néztem mennyit mozog . A szelep szinte meg sem mozdult -aztán lehet, hogy ez több mint elég- ezért gondoltam, hogy ráér később megjavítani. Ahogy javasoltátok felhívtam a kobe-t, és kértem időpontot. Ha jól gondolom előbb meg kellene javítanom a csavartörést?!
Üdv.


bundy87 írta:
poles írta:
Egyértelműen a fojtószelepre utal a kód, nem pedig égéskimaradásra. Fojtószelep alapos tisztítás, motorvez reset és alapbeállítás elsődlegesen.
bekilaca írta:
Szia!
Nem tudom mit jelenthet, hogy nem VAG hibakód? És tényleg furcsa. Lehet köze a trafóhoz? Másik topikban olvastam, hogy ki lehet mérni a trafókat, érdemes rámérnem?


hahó
írtad hogy beletört egy csavar és kicsit kotyog na ez a nem mindegy. mert a pillangó szelep szabályozna ha tudna de szerintem falsot szív. bár nem tudom hol tört bele pontosan.
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 18, 2010 7:03 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1289
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
poles írta:
Egyértelműen a fojtószelepre utal a kód, nem pedig égéskimaradásra. Fojtószelep alapos tisztítás, motorvez reset és alapbeállítás elsődlegesen.

bekilaca írta:
Szia!
Nem tudom mit jelenthet, hogy nem VAG hibakód? És tényleg furcsa. Lehet köze a trafóhoz? Másik topikban olvastam, hogy ki lehet mérni a trafókat, érdemes rámérnem?


hahó
írtad hogy beletört egy csavar és kicsit kotyog na ez a nem mindegy. mert a pillangó szelep szabályozna ha tudna de szerintem falsot szív. bár nem tudom hol tört bele pontosan.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 18, 2010 1:58 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Egyértelműen a fojtószelepre utal a kód, nem pedig égéskimaradásra. Fojtószelep alapos tisztítás, motorvez reset és alapbeállítás elsődlegesen.

bekilaca írta:
Szia!
Nem tudom mit jelenthet, hogy nem VAG hibakód? És tényleg furcsa. Lehet köze a trafóhoz? Másik topikban olvastam, hogy ki lehet mérni a trafókat, érdemes rámérnem?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 18, 2010 12:34 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 30, 2009 11:58 am
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Budapest
Szia!
Nem tudom mit jelenthet, hogy nem VAG hibakód? És tényleg furcsa. Lehet köze a trafóhoz? Másik topikban olvastam, hogy ki lehet mérni a trafókat, érdemes rámérnem?

goes írta:
Elektromos gázpedál. De ez nem VAG hibakód, elég furi.

bekilaca írta:
De bizony!
Ezt írta P2101 és utána Throttle....

poles írta:
Ilyen kód nincs:( valamit elírtál.


bekilaca írta:
Sziasztok!
Ismét jelentkezett a rángatós szitu. Álltalában pirosnál alapjáraton jelentkezik. Olyan, mintha csak 3 henger menne. A fordulatszám felment 1000-1200-re. Közben EPC és a check lámpa kigyulladt a műszerfalon. Arra gondoltam, hogy gyújtótrafó. Megnéztem a computerben a hibaüzenetet P2101, ez valami "Throttle Actuator Control Motor code" amit sajnos nem tudom mit jelent :( Ettől függetlenül megnézem a trafókat, hátha...) ha valakinek nincs jobb ötlete?! Ez addig megy , amíg le nem állítom a motort. Viszon utána mintha semmi sem történt volna, minden a legnagyobb rendben működik!
Van-e valakinek ötlete?

bekilaca írta:
Sziasztok!
Tegnap kipucoltam a fojtószelepet és a MAP szenzort. Kicsit kutakodtam a szenzort illetően, de sikerült megtalálnom. Nem volt túl piszkos/bár nem tudom milyen ha nagyon.../.
Már régebben írtam, hogy elkövettem egy kis hibát a múltkor, mégpedig a fojtószelep tisztításánál beletörtem az egyik csavart. Pont erről szeretnék kérdezni. Van valakinek tapasztalata vagy ötlete, hogyan tudom kiszedni a beletört csavart a fojtószelep tengelyéből? Mivel, ezt csak most vettem észre, hogy maga a szelep egy kicsit kotyog a tengelyben, és szeretném megelőzni a kikopását.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 18, 2010 12:30 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 30, 2009 11:58 am
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Budapest
Köszi!
Ez volt az. Mit is jelenthet ez? :shock:

dombi7 írta:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 18, 2010 9:43 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Elektromos gázpedál. De ez nem VAG hibakód, elég furi.

bekilaca írta:
De bizony!
Ezt írta P2101 és utána Throttle....

poles írta:
Ilyen kód nincs:( valamit elírtál.


bekilaca írta:
Sziasztok!
Ismét jelentkezett a rángatós szitu. Álltalában pirosnál alapjáraton jelentkezik. Olyan, mintha csak 3 henger menne. A fordulatszám felment 1000-1200-re. Közben EPC és a check lámpa kigyulladt a műszerfalon. Arra gondoltam, hogy gyújtótrafó. Megnéztem a computerben a hibaüzenetet P2101, ez valami "Throttle Actuator Control Motor code" amit sajnos nem tudom mit jelent :( Ettől függetlenül megnézem a trafókat, hátha...) ha valakinek nincs jobb ötlete?! Ez addig megy , amíg le nem állítom a motort. Viszon utána mintha semmi sem történt volna, minden a legnagyobb rendben működik!
Van-e valakinek ötlete?

bekilaca írta:
Sziasztok!
Tegnap kipucoltam a fojtószelepet és a MAP szenzort. Kicsit kutakodtam a szenzort illetően, de sikerült megtalálnom. Nem volt túl piszkos/bár nem tudom milyen ha nagyon.../.
Már régebben írtam, hogy elkövettem egy kis hibát a múltkor, mégpedig a fojtószelep tisztításánál beletörtem az egyik csavart. Pont erről szeretnék kérdezni. Van valakinek tapasztalata vagy ötlete, hogyan tudom kiszedni a beletört csavart a fojtószelep tengelyéből? Mivel, ezt csak most vettem észre, hogy maga a szelep egy kicsit kotyog a tengelyben, és szeretném megelőzni a kikopását.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 18, 2010 12:15 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 04, 2007 12:45 pm
Hozzászólások: 715
Tartózkodási hely: Sztg. 1.4MPi 2002. (AQW), Octavia 1.6 (BFQ)
Itt megtalálod:
18533.-nál keresd
http://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutcodeslijst-i.html


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. márc. 17, 2010 11:47 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Mivel olvastad ezt? Ez számomra továbbra sem ismerős, a ross-tech wiki-je sem ismeri. A szöveg alapján fojtószelep körüli hiba, de az P0221 és hasonló kellene legyen.

bekilaca írta:
De bizony!
Ezt írta P2101 és utána Throttle....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. márc. 17, 2010 8:19 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1289
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
bekilaca írta:
De bizony!
Ezt írta P2101 és utána Throttle....

poles írta:
Ilyen kód nincs:( valamit elírtál.


bekilaca írta:
Sziasztok!
Ismét jelentkezett a rángatós szitu. Álltalában pirosnál alapjáraton jelentkezik. Olyan, mintha csak 3 henger menne. A fordulatszám felment 1000-1200-re. Közben EPC és a check lámpa kigyulladt a műszerfalon. Arra gondoltam, hogy gyújtótrafó. Megnéztem a computerben a hibaüzenetet P2101, ez valami "Throttle Actuator Control Motor code" amit sajnos nem tudom mit jelent :( Ettől függetlenül megnézem a trafókat, hátha...) ha valakinek nincs jobb ötlete?! Ez addig megy , amíg le nem állítom a motort. Viszon utána mintha semmi sem történt volna, minden a legnagyobb rendben működik!
Van-e valakinek ötlete?

bekilaca írta:
Sziasztok!
Tegnap kipucoltam a fojtószelepet és a MAP szenzort. Kicsit kutakodtam a szenzort illetően, de sikerült megtalálnom. Nem volt túl piszkos/bár nem tudom milyen ha nagyon.../.
Már régebben írtam, hogy elkövettem egy kis hibát a múltkor, mégpedig a fojtószelep tisztításánál beletörtem az egyik csavart. Pont erről szeretnék kérdezni. Van valakinek tapasztalata vagy ötlete, hogyan tudom kiszedni a beletört csavart a fojtószelep tengelyéből? Mivel, ezt csak most vettem észre, hogy maga a szelep egy kicsit kotyog a tengelyben, és szeretném megelőzni a kikopását.


hali
valószínűleg a fojtószeleped lesz a ludas. Elég bizarr ez a hibakód mert 2-es számmal nem szokott kezdődni.
P2101 Throttle Actuator Control Motor Circuit Range/Performance


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. márc. 17, 2010 3:57 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 30, 2009 11:58 am
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Budapest
De bizony!
Ezt írta P2101 és utána Throttle....

poles írta:
Ilyen kód nincs:( valamit elírtál.


bekilaca írta:
Sziasztok!
Ismét jelentkezett a rángatós szitu. Álltalában pirosnál alapjáraton jelentkezik. Olyan, mintha csak 3 henger menne. A fordulatszám felment 1000-1200-re. Közben EPC és a check lámpa kigyulladt a műszerfalon. Arra gondoltam, hogy gyújtótrafó. Megnéztem a computerben a hibaüzenetet P2101, ez valami "Throttle Actuator Control Motor code" amit sajnos nem tudom mit jelent :( Ettől függetlenül megnézem a trafókat, hátha...) ha valakinek nincs jobb ötlete?! Ez addig megy , amíg le nem állítom a motort. Viszon utána mintha semmi sem történt volna, minden a legnagyobb rendben működik!
Van-e valakinek ötlete?

bekilaca írta:
Sziasztok!
Tegnap kipucoltam a fojtószelepet és a MAP szenzort. Kicsit kutakodtam a szenzort illetően, de sikerült megtalálnom. Nem volt túl piszkos/bár nem tudom milyen ha nagyon.../.
Már régebben írtam, hogy elkövettem egy kis hibát a múltkor, mégpedig a fojtószelep tisztításánál beletörtem az egyik csavart. Pont erről szeretnék kérdezni. Van valakinek tapasztalata vagy ötlete, hogyan tudom kiszedni a beletört csavart a fojtószelep tengelyéből? Mivel, ezt csak most vettem észre, hogy maga a szelep egy kicsit kotyog a tengelyben, és szeretném megelőzni a kikopását.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. márc. 17, 2010 12:01 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Ilyen kód nincs:( valamit elírtál.


bekilaca írta:
Sziasztok!
Ismét jelentkezett a rángatós szitu. Álltalában pirosnál alapjáraton jelentkezik. Olyan, mintha csak 3 henger menne. A fordulatszám felment 1000-1200-re. Közben EPC és a check lámpa kigyulladt a műszerfalon. Arra gondoltam, hogy gyújtótrafó. Megnéztem a computerben a hibaüzenetet P2101, ez valami "Throttle Actuator Control Motor code" amit sajnos nem tudom mit jelent :( Ettől függetlenül megnézem a trafókat, hátha...) ha valakinek nincs jobb ötlete?! Ez addig megy , amíg le nem állítom a motort. Viszon utána mintha semmi sem történt volna, minden a legnagyobb rendben működik!
Van-e valakinek ötlete?

bekilaca írta:
Sziasztok!
Tegnap kipucoltam a fojtószelepet és a MAP szenzort. Kicsit kutakodtam a szenzort illetően, de sikerült megtalálnom. Nem volt túl piszkos/bár nem tudom milyen ha nagyon.../.
Már régebben írtam, hogy elkövettem egy kis hibát a múltkor, mégpedig a fojtószelep tisztításánál beletörtem az egyik csavart. Pont erről szeretnék kérdezni. Van valakinek tapasztalata vagy ötlete, hogyan tudom kiszedni a beletört csavart a fojtószelep tengelyéből? Mivel, ezt csak most vettem észre, hogy maga a szelep egy kicsit kotyog a tengelyben, és szeretném megelőzni a kikopását.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. márc. 17, 2010 10:18 am 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 30, 2009 11:58 am
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!
Ismét jelentkezett a rángatós szitu. Álltalában pirosnál alapjáraton jelentkezik. Olyan, mintha csak 3 henger menne. A fordulatszám felment 1000-1200-re. Közben EPC és a check lámpa kigyulladt a műszerfalon. Arra gondoltam, hogy gyújtótrafó. Megnéztem a computerben a hibaüzenetet P2101, ez valami "Throttle Actuator Control Motor code" amit sajnos nem tudom mit jelent :( Ettől függetlenül megnézem a trafókat, hátha...) ha valakinek nincs jobb ötlete?! Ez addig megy , amíg le nem állítom a motort. Viszon utána mintha semmi sem történt volna, minden a legnagyobb rendben működik!
Van-e valakinek ötlete?

bekilaca írta:
Sziasztok!
Tegnap kipucoltam a fojtószelepet és a MAP szenzort. Kicsit kutakodtam a szenzort illetően, de sikerült megtalálnom. Nem volt túl piszkos/bár nem tudom milyen ha nagyon.../.
Már régebben írtam, hogy elkövettem egy kis hibát a múltkor, mégpedig a fojtószelep tisztításánál beletörtem az egyik csavart. Pont erről szeretnék kérdezni. Van valakinek tapasztalata vagy ötlete, hogyan tudom kiszedni a beletört csavart a fojtószelep tengelyéből? Mivel, ezt csak most vettem észre, hogy maga a szelep egy kicsit kotyog a tengelyben, és szeretném megelőzni a kikopását.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 17, 2009 8:19 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. okt. 15, 2009 9:18 am
Hozzászólások: 33
Nekem egy 2005 4 havi fabia classicom van, 1.2 htp, 104.000 km-es. Az év elején nálam is az alapjárat elugrása, rángatás kezdődött, kb fél perc után motor leállás. Irány szerviz. Oda felé kb 7* állt le a motor pirosnál stb. (15km-es út). Hibakód nincs, semmi baja az autónak. De természetesen ugyanúgy csinálta tovább. Ekkor gyertyát cseréltem otthon. Kicsit jobb lett. Aztán észrevettem hogy az első gyújtótrafó nem működik!!! Kicseréltem mindhármat, és most már működik! Igen, de októberben jött a következő: menet közben! leállt az elektronika, a motor. Úgy ahogy volt újra kellett indítanom. Nem kellemes dolog 110-nél nokormány menni:D. Azóta kb 2* csinálta, de már 1 hónapja nem.
És sikerült felszerelnem 4 neoncsövet az aljára.
Pécs.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1304 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség