Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. júl. 11, 2020 3:15 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1347 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 90  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd szept. 21, 2010 6:58 am 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 15, 2010 12:14 pm
Hozzászólások: 9
Sziasztok!


Skoda Fabia 1.4 MPI 2000-es évjárattal rendelkezem. folytószelep és MAP szenzor tisztítás után is van alapjárat ingadozás, kinek van ötlelte, hogy hogyan lehetne megszűntetni a problémát?


köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. szept. 19, 2010 9:59 am 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 17, 2010 10:04 pm
Hozzászólások: 3
Csabaa írta:
andrewgeee írta:
Hibakód most nincs, a folytószelepnél volt, ott reset is volt. A map szenzor nem tisztítottam, nincs benne jártasságom... (pl. nem tudom hol van..) :) A folytószelepet erről az oldalról profin kipucoltam, de erre nincs útmutató! :S

szia
Kép
a 11-es a MAP szenzor


Thanks Mr..!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 18, 2010 9:30 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7926
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
andrewgeee írta:
Hibakód most nincs, a folytószelepnél volt, ott reset is volt. A map szenzor nem tisztítottam, nincs benne jártasságom... (pl. nem tudom hol van..) :) A folytószelepet erről az oldalról profin kipucoltam, de erre nincs útmutató! :S

szia
Kép
a 11-es a MAP szenzor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 18, 2010 8:17 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 17, 2010 10:04 pm
Hozzászólások: 3
Hibakód most nincs, a folytószelepnél volt, ott reset is volt. A map szenzor nem tisztítottam, nincs benne jártasságom... (pl. nem tudom hol van..) :) A folytószelepet erről az oldalról profin kipucoltam, de erre nincs útmutató! :S


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 18, 2010 11:34 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Szerintem megadhatta magát a fojtószelep. Kéne egyet kölcsönkérned és kipróbálni. Mondjuk előtte egy reset + alapbeállítás kombó-t is kellene csinálni.

andrewgeee írta:
Sziasztok!

Segítséget kérnék! :) 1.2-es htp fabiám van azq motorkóddal. 160e km-t mentem vele eddig, relatív hiba nélkül, de már az utóbbi pár ezer km-en ha elvettem a gázt mindig kicsit a megszokott kb 800-as alapjárati fordulat alá esett a mutató (végül is egyet dadogott), de utána visszaállt rendesen.. Most ott tartok, hogy amíg hideg a motor megvan az ugyebár megemelt alapjárat, de utána semmi.. Elvileg ha fordulaton tartom a pedállal megy a kocsi, de az nem az igazi.. :) Folytószelepet kb 150e-nél tisztítottam, de az a hiba másképp jelentkezett! Van vkinek ötlete, mi lehet a probléma? Előre is köszönöm a segítséget!!!

A.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 18, 2010 12:23 am 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1072
A tisztítással együtt a MAP szenzor tisztítása is megvolt? Reset és alapbeállítás szintén? Hibakód van-e?


andrewgeee írta:
Sziasztok!

Segítséget kérnék! :) 1.2-es htp fabiám van azq motorkóddal. 160e km-t mentem vele eddig, relatív hiba nélkül, de már az utóbbi pár ezer km-en ha elvettem a gázt mindig kicsit a megszokott kb 800-as alapjárati fordulat alá esett a mutató (végül is egyet dadogott), de utána visszaállt rendesen.. Most ott tartok, hogy amíg hideg a motor megvan az ugyebár megemelt alapjárat, de utána semmi.. Elvileg ha fordulaton tartom a pedállal megy a kocsi, de az nem az igazi.. :) Folytószelepet kb 150e-nél tisztítottam, de az a hiba másképp jelentkezett! Van vkinek ötlete, mi lehet a probléma? Előre is köszönöm a segítséget!!!

A.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. szept. 17, 2010 10:15 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 17, 2010 10:04 pm
Hozzászólások: 3
Sziasztok!

Segítséget kérnék! :) 1.2-es htp fabiám van azq motorkóddal. 160e km-t mentem vele eddig, relatív hiba nélkül, de már az utóbbi pár ezer km-en ha elvettem a gázt mindig kicsit a megszokott kb 800-as alapjárati fordulat alá esett a mutató (végül is egyet dadogott), de utána visszaállt rendesen.. Most ott tartok, hogy amíg hideg a motor megvan az ugyebár megemelt alapjárat, de utána semmi.. Elvileg ha fordulaton tartom a pedállal megy a kocsi, de az nem az igazi.. :) Folytószelepet kb 150e-nél tisztítottam, de az a hiba másképp jelentkezett! Van vkinek ötlete, mi lehet a probléma? Előre is köszönöm a segítséget!!!

A.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Probléma indításkor
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 13, 2010 9:30 am 
Offline

Csatlakozott: kedd szept. 07, 2010 7:19 pm
Hozzászólások: 4
Szia, köszönöm a gyors választ. A hőfokjelzés működik, kb. azonos idő alatt melegszik fel a hűtővíz, és beáll a középső értékre. Az már előfordult, hogy menet közben a fűtés extrém meleg levegőt fújt. Ezt megoldotta a légkondi fűtésszabályzó motorjának a kezelése (potméterre WD40). A vezérműtengelyre rákérdezek.
goes írta:
Próbálom értelmezni a hibakódokat:

P0116 Cserélj vízhőfok jeladó gombát. (Ez simán magyarázza a túlfogyasztást és a nyögvenyelős indítást is)
P0117 Mint feljebb.
P0172 Túl dús keverék. A fenti hiba miatt állandóan megy a "szívató".
P0341 Vezérműtengely jeladó: értelmezhetetlen jel. Itt jó lenne tudni, hogy egyszeri vagy állandó hibáról van-e szó. A gép ezt is kiírta, amikor a hibakódokat olvasták.
P1141 Keverékképzési hiba. Okozhatja a hőfokjeladó.

Működik a műszerfalon a hőfok kijelzés? Ha 1.4 MPI-ről van szó, akkor a termosztátot is meg kellene nézni, mert az szokta kiütni a jeladót, amikor szétesik. Itt látható minden: http://www.sof.hu/?q=node/9/89


papj írta:
Sziasztok!
Újra jelentkezett a korábban leírt probléma. A válaszok után elvittem a szervizbe (gondoltam nem árt kiolvastatni a hibakódokat). Ott megtették, amit kértem. De találtak hibakódokat (P1141, P0172, P0341, P0116, P0117) elég durva sornak tűnik, de azt mondták elvileg a kontakthibával magyarázhatók. Két napig minden rendben, de ma második indításnál újra a videókon is látható jelenség. Ekkor arra gondoltam, hátha nem volt 30 percig aksi nélkül a kocsi, ezért levettem róla. Most indul, de rá hidegindításkor azért rá kell lépni a gázra. Még egy jelenség: mintha többet fogyasztana a kelleténél, gyorsításkor a pillanatnyi fogyasztás 20 liter főlé szalad (hogy mi a normális nem tudom, soha sem figyeltem). Van valakinek ötlete?
papj írta:
Köszönöm a gyors válaszokat, próbálkozom.
-Maci- írta:
papj írta:
Sziasztok! Egy furcsa problémát érzékeltem az elmúlt napokban a Fabiámnál (2003, 1,4). Indításkor előfordul, hogy ingadozik a fordulatszám (500-1000), rángat a motor, és igen erőteljes pöfögő füst jön a kipufogóból a rángatással párhuzamosan. Ha kis gázt adok és felviszem 1500-2000-re a fordulatot, egy idő után abbamarad (1 perc) és indulhatok. Harmadik indítási kísérlet után egyébként nem jelentkezik a gond. Először arra gondoltam, hogy a működésbe képő kondi miatt van, de anélkül is tapasztalható. Naponta általában egyszer jelentkezik és nem az aznapi első elinduláskor, hanem 1-2 óra állás után. Menet közben nincs semmi probléma. Lenne valakinek ötlete arra, hogy mi lehet a jelenség oka?



:D :D :D :D :D

Csak nem EZ és EZ a probléma? :D :D


Motorháztető felnyit, csatlakozók a motor vezérlő elektronikáról lehúz és a csatlakozási pontokat jó vastagon kontakt spray-vel..... :wink: ADJÁL NEKI!!! :twisted:

Ha nem 100% a siker, vedd le az egyik akku sarut fél órára! :roll: [/url]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Probléma indításkor
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 13, 2010 7:37 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Próbálom értelmezni a hibakódokat:

P0116 Cserélj vízhőfok jeladó gombát. (Ez simán magyarázza a túlfogyasztást és a nyögvenyelős indítást is)
P0117 Mint feljebb.
P0172 Túl dús keverék. A fenti hiba miatt állandóan megy a "szívató".
P0341 Vezérműtengely jeladó: értelmezhetetlen jel. Itt jó lenne tudni, hogy egyszeri vagy állandó hibáról van-e szó. A gép ezt is kiírta, amikor a hibakódokat olvasták.
P1141 Keverékképzési hiba. Okozhatja a hőfokjeladó.

Működik a műszerfalon a hőfok kijelzés? Ha 1.4 MPI-ről van szó, akkor a termosztátot is meg kellene nézni, mert az szokta kiütni a jeladót, amikor szétesik. Itt látható minden: http://www.sof.hu/?q=node/9/89


papj írta:
Sziasztok!
Újra jelentkezett a korábban leírt probléma. A válaszok után elvittem a szervizbe (gondoltam nem árt kiolvastatni a hibakódokat). Ott megtették, amit kértem. De találtak hibakódokat (P1141, P0172, P0341, P0116, P0117) elég durva sornak tűnik, de azt mondták elvileg a kontakthibával magyarázhatók. Két napig minden rendben, de ma második indításnál újra a videókon is látható jelenség. Ekkor arra gondoltam, hátha nem volt 30 percig aksi nélkül a kocsi, ezért levettem róla. Most indul, de rá hidegindításkor azért rá kell lépni a gázra. Még egy jelenség: mintha többet fogyasztana a kelleténél, gyorsításkor a pillanatnyi fogyasztás 20 liter főlé szalad (hogy mi a normális nem tudom, soha sem figyeltem). Van valakinek ötlete?
papj írta:
Köszönöm a gyors válaszokat, próbálkozom.
-Maci- írta:
papj írta:
Sziasztok! Egy furcsa problémát érzékeltem az elmúlt napokban a Fabiámnál (2003, 1,4). Indításkor előfordul, hogy ingadozik a fordulatszám (500-1000), rángat a motor, és igen erőteljes pöfögő füst jön a kipufogóból a rángatással párhuzamosan. Ha kis gázt adok és felviszem 1500-2000-re a fordulatot, egy idő után abbamarad (1 perc) és indulhatok. Harmadik indítási kísérlet után egyébként nem jelentkezik a gond. Először arra gondoltam, hogy a működésbe képő kondi miatt van, de anélkül is tapasztalható. Naponta általában egyszer jelentkezik és nem az aznapi első elinduláskor, hanem 1-2 óra állás után. Menet közben nincs semmi probléma. Lenne valakinek ötlete arra, hogy mi lehet a jelenség oka?



:D :D :D :D :D

Csak nem EZ és EZ a probléma? :D :D


Motorháztető felnyit, csatlakozók a motor vezérlő elektronikáról lehúz és a csatlakozási pontokat jó vastagon kontakt spray-vel..... :wink: ADJÁL NEKI!!! :twisted:

Ha nem 100% a siker, vedd le az egyik akku sarut fél órára! :roll: [/url]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Probléma indításkor
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 13, 2010 7:33 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 06, 2010 8:24 pm
Hozzászólások: 700
Tartózkodási hely: 1.4 16V BUD ZEPPELIN 2006/11
papj írta:
Sziasztok!
Újra jelentkezett a korábban leírt probléma. A válaszok után elvittem a szervizbe (gondoltam nem árt kiolvastatni a hibakódokat). Ott megtették, amit kértem. De találtak hibakódokat (P1141, P0172, P0341, P0116, P0117) elég durva sornak tűnik, de azt mondták elvileg a kontakthibával magyarázhatók. Két napig minden rendben, de ma második indításnál újra a videókon is látható jelenség. Ekkor arra gondoltam, hátha nem volt 30 percig aksi nélkül a kocsi, ezért levettem róla. Most indul, de rá hidegindításkor azért rá kell lépni a gázra. Még egy jelenség: mintha többet fogyasztana a kelleténél, gyorsításkor a pillanatnyi fogyasztás 20 liter főlé szalad (hogy mi a normális nem tudom, soha sem figyeltem). Van valakinek ötlete?
papj írta:
Köszönöm a gyors válaszokat, próbálkozom.
-Maci- írta:
papj írta:
Sziasztok! Egy furcsa problémát érzékeltem az elmúlt napokban a Fabiámnál (2003, 1,4). Indításkor előfordul, hogy ingadozik a fordulatszám (500-1000), rángat a motor, és igen erőteljes pöfögő füst jön a kipufogóból a rángatással párhuzamosan. Ha kis gázt adok és felviszem 1500-2000-re a fordulatot, egy idő után abbamarad (1 perc) és indulhatok. Harmadik indítási kísérlet után egyébként nem jelentkezik a gond. Először arra gondoltam, hogy a működésbe képő kondi miatt van, de anélkül is tapasztalható. Naponta általában egyszer jelentkezik és nem az aznapi első elinduláskor, hanem 1-2 óra állás után. Menet közben nincs semmi probléma. Lenne valakinek ötlete arra, hogy mi lehet a jelenség oka?



:D :D :D :D :D

Csak nem EZ és EZ a probléma? :D :D


Motorháztető felnyit, csatlakozók a motor vezérlő elektronikáról lehúz és a csatlakozási pontokat jó vastagon kontakt spray-vel..... :wink: ADJÁL NEKI!!! :twisted:

Ha nem 100% a siker, vedd le az egyik akku sarut fél órára! :roll: [/url]


Akkor nálad más lesz a gond!
Nekem egy darab hibakódom sem volt!
A kódjaidból a hozzáértőbb fórum társak tudnak majd okosat mondani. Mindenesetre leg több esetben a hőmérséklet jeladó halála okozza ezt a jelenséget, hibakód kíséretében. Érdemes lenne computerrel megvizsgálni mikor milyen hőmérséklet értéket közöl a computerrel.


Szerk.:

Itt Te is láthatod, melyik kód mit jelent!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára -Maci- hétf. szept. 13, 2010 7:38 am-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Probléma indításkor
HozzászólásElküldve: vas. szept. 12, 2010 9:56 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd szept. 07, 2010 7:19 pm
Hozzászólások: 4
Sziasztok!
Újra jelentkezett a korábban leírt probléma. A válaszok után elvittem a szervizbe (gondoltam nem árt kiolvastatni a hibakódokat). Ott megtették, amit kértem. De találtak hibakódokat (P1141, P0172, P0341, P0116, P0117) elég durva sornak tűnik, de azt mondták elvileg a kontakthibával magyarázhatók. Két napig minden rendben, de ma második indításnál újra a videókon is látható jelenség. Ekkor arra gondoltam, hátha nem volt 30 percig aksi nélkül a kocsi, ezért levettem róla. Most indul, de rá hidegindításkor azért rá kell lépni a gázra. Még egy jelenség: mintha többet fogyasztana a kelleténél, gyorsításkor a pillanatnyi fogyasztás 20 liter főlé szalad (hogy mi a normális nem tudom, soha sem figyeltem). Van valakinek ötlete?
papj írta:
Köszönöm a gyors válaszokat, próbálkozom.
-Maci- írta:
papj írta:
Sziasztok! Egy furcsa problémát érzékeltem az elmúlt napokban a Fabiámnál (2003, 1,4). Indításkor előfordul, hogy ingadozik a fordulatszám (500-1000), rángat a motor, és igen erőteljes pöfögő füst jön a kipufogóból a rángatással párhuzamosan. Ha kis gázt adok és felviszem 1500-2000-re a fordulatot, egy idő után abbamarad (1 perc) és indulhatok. Harmadik indítási kísérlet után egyébként nem jelentkezik a gond. Először arra gondoltam, hogy a működésbe képő kondi miatt van, de anélkül is tapasztalható. Naponta általában egyszer jelentkezik és nem az aznapi első elinduláskor, hanem 1-2 óra állás után. Menet közben nincs semmi probléma. Lenne valakinek ötlete arra, hogy mi lehet a jelenség oka?



:D :D :D :D :D

Csak nem EZ és EZ a probléma? :D :D


Motorháztető felnyit, csatlakozók a motor vezérlő elektronikáról lehúz és a csatlakozási pontokat jó vastagon kontakt spray-vel..... :wink: ADJÁL NEKI!!! :twisted:

Ha nem 100% a siker, vedd le az egyik akku sarut fél órára! :roll: [/url]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Probléma indításkor
HozzászólásElküldve: szer. szept. 08, 2010 9:35 am 
Offline

Csatlakozott: kedd szept. 07, 2010 7:19 pm
Hozzászólások: 4
Köszönöm a gyors válaszokat, próbálkozom.
-Maci- írta:
papj írta:
Sziasztok! Egy furcsa problémát érzékeltem az elmúlt napokban a Fabiámnál (2003, 1,4). Indításkor előfordul, hogy ingadozik a fordulatszám (500-1000), rángat a motor, és igen erőteljes pöfögő füst jön a kipufogóból a rángatással párhuzamosan. Ha kis gázt adok és felviszem 1500-2000-re a fordulatot, egy idő után abbamarad (1 perc) és indulhatok. Harmadik indítási kísérlet után egyébként nem jelentkezik a gond. Először arra gondoltam, hogy a működésbe képő kondi miatt van, de anélkül is tapasztalható. Naponta általában egyszer jelentkezik és nem az aznapi első elinduláskor, hanem 1-2 óra állás után. Menet közben nincs semmi probléma. Lenne valakinek ötlete arra, hogy mi lehet a jelenség oka?



:D :D :D :D :D

Csak nem EZ és EZ a probléma? :D :D


Motorháztető felnyit, csatlakozók a motor vezérlő elektronikáról lehúz és a csatlakozási pontokat jó vastagon kontakt spray-vel..... :wink: ADJÁL NEKI!!! :twisted:

Ha nem 100% a siker, vedd le az egyik akku sarut fél órára! :roll: [/url]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Probléma indításkor
HozzászólásElküldve: kedd szept. 07, 2010 8:19 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 06, 2010 8:24 pm
Hozzászólások: 700
Tartózkodási hely: 1.4 16V BUD ZEPPELIN 2006/11
papj írta:
Sziasztok! Egy furcsa problémát érzékeltem az elmúlt napokban a Fabiámnál (2003, 1,4). Indításkor előfordul, hogy ingadozik a fordulatszám (500-1000), rángat a motor, és igen erőteljes pöfögő füst jön a kipufogóból a rángatással párhuzamosan. Ha kis gázt adok és felviszem 1500-2000-re a fordulatot, egy idő után abbamarad (1 perc) és indulhatok. Harmadik indítási kísérlet után egyébként nem jelentkezik a gond. Először arra gondoltam, hogy a működésbe képő kondi miatt van, de anélkül is tapasztalható. Naponta általában egyszer jelentkezik és nem az aznapi első elinduláskor, hanem 1-2 óra állás után. Menet közben nincs semmi probléma. Lenne valakinek ötlete arra, hogy mi lehet a jelenség oka?



:D :D :D :D :D

Csak nem EZ és EZ a probléma? :D :D


Motorháztető felnyit, csatlakozók a motor vezérlő elektronikáról lehúz és a csatlakozási pontokat jó vastagon kontakt spray-vel..... :wink: ADJÁL NEKI!!! :twisted:

Ha nem 100% a siker, vedd le az egyik akku sarut fél órára! :roll: [/url]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Probléma indításkor
HozzászólásElküldve: kedd szept. 07, 2010 8:16 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Szedd le a motorvezérlő csatlakozóit és kontakttisztítózd meg.

papj írta:
Sziasztok! Egy furcsa problémát érzékeltem az elmúlt napokban a Fabiámnál (2003, 1,4). Indításkor előfordul, hogy ingadozik a fordulatszám (500-1000), rángat a motor, és igen erőteljes pöfögő füst jön a kipufogóból a rángatással párhuzamosan. Ha kis gázt adok és felviszem 1500-2000-re a fordulatot, egy idő után abbamarad (1 perc) és indulhatok. Harmadik indítási kísérlet után egyébként nem jelentkezik a gond. Először arra gondoltam, hogy a működésbe képő kondi miatt van, de anélkül is tapasztalható. Naponta általában egyszer jelentkezik és nem az aznapi első elinduláskor, hanem 1-2 óra állás után. Menet közben nincs semmi probléma. Lenne valakinek ötlete arra, hogy mi lehet a jelenség oka?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Probléma indításkor
HozzászólásElküldve: kedd szept. 07, 2010 7:28 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd szept. 07, 2010 7:19 pm
Hozzászólások: 4
Sziasztok! Egy furcsa problémát érzékeltem az elmúlt napokban a Fabiámnál (2003, 1,4). Indításkor előfordul, hogy ingadozik a fordulatszám (500-1000), rángat a motor, és igen erőteljes pöfögő füst jön a kipufogóból a rángatással párhuzamosan. Ha kis gázt adok és felviszem 1500-2000-re a fordulatot, egy idő után abbamarad (1 perc) és indulhatok. Harmadik indítási kísérlet után egyébként nem jelentkezik a gond. Először arra gondoltam, hogy a működésbe képő kondi miatt van, de anélkül is tapasztalható. Naponta általában egyszer jelentkezik és nem az aznapi első elinduláskor, hanem 1-2 óra állás után. Menet közben nincs semmi probléma. Lenne valakinek ötlete arra, hogy mi lehet a jelenség oka?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1347 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 90  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség