Hasonló volt a problémám nekem is ( csak a kilengési tartomány volt kisebb ), cseréltettem trafókat, gyertyákat, benzin szűrőt, átmosattam a fojtószelepet, újra tanították a computert és semmi eredmény, talán a porlasztóval lehetne még bűvészkedni valamit. legalábbis a szervízben végső megoldásként ezt ajánlották...
Ha a sárga motor világított, akkor kódnak is kell lennie!
A benzinszűrő sztem mindig jelentkezne, ha az okozná. A szokásos koszolódós dolgok voltak tisztítva?
bekilaca írta:
Sziasztok!
Utánanéztem de nem találtam ehez topikot. Ha mégis létezik bocsi.
2003-as 1.4 16V 100 LE 165 e. km
Már kétszer jött elő ez a probléma. Közlekedem a városban, és egyszer csak megőrül az alapjárat. Pontosan azt csinálja, hogy lemegy kb. 600-ig majd egy kicsit beremeg az egész autó. Utána felmegy 1000-1100 körülre, de közben kigyullad az EPC és a sárga motor sziluett. Plusz elmegy a motor ereje, és hiába nyomom a gázt nem tudom 2000 főlé vinni a ford.számot. Az elsőnél befo....tam, hogy mi lehet ez. Szerencsére araszolás volt , és így nem tartottam fel senkit,azért kiszenvedtem magam a külső sávba. Ez így ment kb. 5 percig majd támadt egy 5letem, és leállítottam a motort. Kicsit fáztam, hogy nem indul újra, de szerencsére nem így történt. Indítózás, minden rendben. Ment az autó felvette a ford.számot stb. Az EPC és a sziluett még világított. Másnap reggel persze már nem világított, de azért feltettem a komputerre, persze semmi.
A mai napon hazafelé megint előadta ezt a szitut, kisértetiesen majdnem ugyanazon a helyen.
Egyébként az alapjáratom néha ingadozik de semmi különös, csak kileng egy picit és visszaáll az eredeti helyzetébe.
Arra gondoltam, hogy lehet a benzinszűrő cseréje megoldaná a gondomat, mióta nálam van a kocsi (kb.2,5-2 éve) én nem cseréltem (bevallom nem ismerem az intervallumát)
Ha valakinek ismerős az eset, vagy tud segíteni előre is köszi.