Skoda Fabia Club fórum
http://skodafabiaclub.com/forum/

Alapjárat probléma
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=1138
Oldal: 1 / 87

Szerző:  Abdul80 [ szer. máj. 23, 2018 6:14 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Alapjárat probléma

Hát sajnos nem segített semmi holnap hibakiolvasás ha sikerül és talán meglesz a gond! Nagyon bosszant,hogy nem jövök rá mi ahova.Remélem sikerül.

Szerző:  hubo44 [ szer. máj. 23, 2018 10:10 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Alapjárat probléma

16mm.

Szerző:  febi [ szer. máj. 23, 2018 10:04 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Alapjárat probléma

hubo44 írta:
febi írta:
hubo44 írta:
to: febi
mi ota činalja čak ud magatol kezdte? derťak nem okozhatťak? én ijet eslelek ha a tesco/nal tankoljak meg a kočimot.


2 eve volt gyertya csere sajnos a markajat nem tudom. mostanaban kezdte ezt az enyhe ritmuszavart. sosem tankolok tesco auchan vagy lukoil, csak omv vagy shell.

vedel ki 1 eš ird le a adatokat marka štb. neňi km lehet rajtuk.


hazaertem megnezem hany km van benne, tipre 40ezerkm pontosabbat majd szervizkonyvbol tudok. milyen gyertyakulcs valo ehhez? 10mm 14mm?

Szerző:  hubo44 [ kedd máj. 22, 2018 10:10 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Alapjárat probléma

febi írta:
hubo44 írta:
to: febi
mi ota činalja čak ud magatol kezdte? derťak nem okozhatťak? én ijet eslelek ha a tesco/nal tankoljak meg a kočimot.


2 eve volt gyertya csere sajnos a markajat nem tudom. mostanaban kezdte ezt az enyhe ritmuszavart. sosem tankolok tesco auchan vagy lukoil, csak omv vagy shell.

vedel ki 1 eš ird le a adatokat marka štb. neňi km lehet rajtuk.

Szerző:  febi [ kedd máj. 22, 2018 9:56 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Alapjárat probléma

hubo44 írta:
to: febi
mi ota činalja čak ud magatol kezdte? derťak nem okozhatťak? én ijet eslelek ha a tesco/nal tankoljak meg a kočimot.


2 eve volt gyertya csere sajnos a markajat nem tudom. mostanaban kezdte ezt az enyhe ritmuszavart. sosem tankolok tesco auchan vagy lukoil, csak omv vagy shell.

Szerző:  hubo44 [ kedd máj. 22, 2018 9:03 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Alapjárat probléma

to: febi
mi ota činalja čak ud magatol kezdte? derťak nem okozhatťak? én ijet eslelek ha a tesco/nal tankoljak meg a kočimot.

Szerző:  febi [ kedd máj. 22, 2018 8:37 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Alapjárat probléma

hubo44 írta:
febi írta:
febi írta:
Sziaztok,

1.4 Fabia 2-es autó. Beindítás után az alapjáratom egyenletes 1000 környékén van, viszont random finom rángást érezni az egész kasztnin folyamatosan. fojtószelepet kitisztítottam nagynehezen, nem volt nagyon piszkos. Mitöl lehet a rángatás? Haldokló trafók? Köszönöm szépen a segítséget4!

diagnostika nem ir šemit?

Semmi. Az akkumlátor új, napi használatban, gyertyák tavaly cserélve és csak OMV / Shell benzin.

fojtot probaltad alap be alitašt vegig futni?


Igen, tisztitas utan meg csinaltam. Bizonyos utemekben rug hol kisebbet hol nagyobbat, de nem osszevissza jar. Ahoz tudnam hasonlitani mintha hol nagyobb hol kisebb robbanas lenne egy egy hengerben. Tudom hulyeseg, de kb ilyen.

Szerző:  hubo44 [ kedd máj. 22, 2018 8:28 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Alapjárat probléma

febi írta:
hubo44 írta:
febi írta:
Sziaztok,

1.4 Fabia 2-es autó. Beindítás után az alapjáratom egyenletes 1000 környékén van, viszont random finom rángást érezni az egész kasztnin folyamatosan. fojtószelepet kitisztítottam nagynehezen, nem volt nagyon piszkos. Mitöl lehet a rángatás? Haldokló trafók? Köszönöm szépen a segítséget4!

diagnostika nem ir šemit?


Semmi. Az akkumlátor új, napi használatban, gyertyák tavaly cserélve és csak OMV / Shell benzin.

fojtot probaltad alap be alitašt vegig futni?

Szerző:  febi [ kedd máj. 22, 2018 7:59 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Alapjárat probléma

hubo44 írta:
febi írta:
Sziaztok,

1.4 Fabia 2-es autó. Beindítás után az alapjáratom egyenletes 1000 környékén van, viszont random finom rángást érezni az egész kasztnin folyamatosan. fojtószelepet kitisztítottam nagynehezen, nem volt nagyon piszkos. Mitöl lehet a rángatás? Haldokló trafók? Köszönöm szépen a segítséget4!

diagnostika nem ir šemit?


Semmi. Az akkumlátor új, napi használatban, gyertyák tavaly cserélve és csak OMV / Shell benzin.

Szerző:  hubo44 [ kedd máj. 22, 2018 7:24 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Alapjárat probléma

febi írta:
Sziaztok,

1.4 Fabia 2-es autó. Beindítás után az alapjáratom egyenletes 1000 környékén van, viszont random finom rángást érezni az egész kasztnin folyamatosan. fojtószelepet kitisztítottam nagynehezen, nem volt nagyon piszkos. Mitöl lehet a rángatás? Haldokló trafók? Köszönöm szépen a segítséget4!

diagnostika nem ir šemit?

Szerző:  febi [ kedd máj. 22, 2018 7:02 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Alapjárat probléma

Sziaztok,

1.4 Fabia 2-es autó. Beindítás után az alapjáratom egyenletes 1000 környékén van, viszont random finom rángást érezni az egész kasztnin folyamatosan. fojtószelepet kitisztítottam nagynehezen, nem volt nagyon piszkos. Mitöl lehet a rángatás? Haldokló trafók? Köszönöm szépen a segítséget4!

Szerző:  mumo [ vas. máj. 20, 2018 2:19 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Alapjárat probléma

Abdul80 írta:
Sziasztok! 2001 és 1.4 mpi Fabiam van mostanában az csinálja,hogy az alapjárat egyenletlen ,gyertya,üzaszűrő cserélve lett.amikor a fojtószelepnél lehúzom a gumicsővet ami az üzatartály szellőztető szelepjére megy akkor megtorpant vagy leáll. Viszont ha a fojtószelepnél az alsó szélesebb elektromos csatorna lehúzom normalizálódik az alapjáraton,ha vissza dugom el kezd dadogni kb 750-es alapjáraton! Mi lehet a gond? Előre is köszi

Egyenletlen alapjárat esetén,első körben egy fojtószelep tisztítást javasolnék!

Szerző:  Abdul80 [ pén. máj. 18, 2018 7:39 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Alapjárat probléma

Sziasztok! 2001 és 1.4 mpi Fabiam van mostanában az csinálja,hogy az alapjárat egyenletlen ,gyertya,üzaszűrő cserélve lett.amikor a fojtószelepnél lehúzom a gumicsővet ami az üzatartály szellőztető szelepjére megy akkor megtorpant vagy leáll. Viszont ha a fojtószelepnél az alsó szélesebb elektromos csatorna lehúzom normalizálódik az alapjáraton,ha vissza dugom el kezd dadogni kb 750-es alapjáraton! Mi lehet a gond? Előre is köszi

Szerző:  tvrend [ pén. jan. 05, 2018 9:59 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Alapjárat probléma

ambiente írta:
tvrend írta:
Remélem nem rontottam el a MAP szenzort, tisztítsam át féktisztítóval is még?
Konkrétan hova kell a nyomásmérőt csatlakoztatni? A pumpára vagy a motor környékén valahova?
A vízhőfok jeladó a VAG-ban a Group 4-ben lévő Cooling temperature? Asszem az változott is és 15 C-ról 13.5 C-re miközben néztem. A műszerfalon is növekszik a hőmérséklet jelző, ha épp beindul és melegszik a motor.


Szia!
Nem hiszem, hogy elrontottad. De ha belegondolsz, hogy a MAP szenzort az olajos lerakódástól akarod megtisztítani, akkor miért olajozod be újra wd 40-nel. Tisztítsd át féktisztítóval és rendben lesz. Én úgy tudom, hogy a motortérben kell csatlakoztatni ( asszem lehet az injektorsor végén is)és reggel az első indítózással párhuzamosan kell mérni ahogy Csabaa is mondja. Itt a fórumon visszább olvasva szépen le van írva. A hőfokmutatót ne nézd, mert az nem a pontos hőfokot mutatja. Neked az a lényeg, hogy a vezérlő mit lát. A VAG- gal kapcsolatban sajna nincs tapasztalatom.

Remélem, tudtam segíteni.

Üdv.


Ezt hasznaltam: https://www.gepdepo.hu/tartozek/zsir-ke ... 240ml.html

Azt írja leszedi a zsírt azért használtam.

Szerző:  ambiente [ pén. jan. 05, 2018 7:17 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Alapjárat probléma

tvrend írta:
Remélem nem rontottam el a MAP szenzort, tisztítsam át féktisztítóval is még?
Konkrétan hova kell a nyomásmérőt csatlakoztatni? A pumpára vagy a motor környékén valahova?
A vízhőfok jeladó a VAG-ban a Group 4-ben lévő Cooling temperature? Asszem az változott is és 15 C-ról 13.5 C-re miközben néztem. A műszerfalon is növekszik a hőmérséklet jelző, ha épp beindul és melegszik a motor.


Szia!
Nem hiszem, hogy elrontottad. De ha belegondolsz, hogy a MAP szenzort az olajos lerakódástól akarod megtisztítani, akkor miért olajozod be újra wd 40-nel. Tisztítsd át féktisztítóval és rendben lesz. Én úgy tudom, hogy a motortérben kell csatlakoztatni ( asszem lehet az injektorsor végén is)és reggel az első indítózással párhuzamosan kell mérni ahogy Csabaa is mondja. Itt a fórumon visszább olvasva szépen le van írva. A hőfokmutatót ne nézd, mert az nem a pontos hőfokot mutatja. Neked az a lényeg, hogy a vezérlő mit lát. A VAG- gal kapcsolatban sajna nincs tapasztalatom.

Remélem, tudtam segíteni.

Üdv.

Oldal: 1 / 87 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/