Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. jún. 20, 2018 12:12 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 127 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 24, 2018 11:56 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. máj. 24, 2018 11:38 pm
Hozzászólások: 1
Autó: skoda fábia
sziasztok lenne egy kérdésem, tavaly vettem 1,4 16v 101le skoda csodát kombit 2005 ös évjáratost. Motor hiba kodos lámpa egr szelep hibát irt ki ja és már volt cserélve és után gyártodd olasz egr szelep volt
, ki lett tisztitva utána ki lett ütve a hiba kod is 2nap mulva kigyulat lámpa ugyan azzal a hiba üzenetel hogy egr szelep hiba
és az kompjuter szerint müködött az egr szelep meg a kocsin sem lehetet semmit tapasztalni hogy nem jó motorikusan ugyan ugy müködött . most lett ki cserélve a vezérlés vizpumpálval ahogy kell meg minden szij olaj is meg akkor megvettem a gyári német egr szelepet kilett cserélve . szépen járt a motor vele és hiba kod is ki lett ütve másnap használtam a kocsit és 2 km mentemvele és megint kigyulad motorhiba kodos lámpa hogy egr szelep mi lehet mot már a baja? tud valaki segitreni


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. máj. 09, 2018 7:13 pm 
Online
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7295
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Abdul80 írta:
Ezt mondtam Én is , azért kérdeztem hátha!
Tehát benzinszűrő,gyertya, csere megvolt hidegindításkor kicsit dadog gázadásra,bemelegedéskor abbahagyja
Mi lehet a hiba?? Köszönöm a segítséget!

Szia
A termosztát házban a vízhőfok érzékelőt már nézték!?
Ha nem jó hőfokot "lát" a vezérlő a dúsabb keverék aránya sem lesz jó.
Vagy még a benzin nyomását lehetne megmérni, 3 barnak azonnal meg kell lennie.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. máj. 09, 2018 3:38 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 05, 2016 12:00 pm
Hozzászólások: 6
Ezt mondtam Én is , azért kérdeztem hátha!
Tehát benzinszűrő,gyertya, csere megvolt hidegindításkor kicsit dadog gázadásra,bemelegedéskor abbahagyja
Mi lehet a hiba?? Köszönöm a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. máj. 09, 2018 1:19 pm 
Online
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7295
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Abdul80 írta:
Sziasztok!
2001-es 1.4 mpi motoros Fábiám reggelente vagyis hideg motornál kicsit dadog.
Mi lehet a baj ? Hol találom meg az EGR szelepet?Elöre is köszönöm

Szia
Az MPI-ben nincs egr szelep.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. máj. 09, 2018 1:15 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 05, 2016 12:00 pm
Hozzászólások: 6
Sziasztok!
2001-es 1.4 mpi motoros Fábiám reggelente vagyis hideg motornál kicsit dadog.
Mi lehet a baj ? Hol találom meg az EGR szelepet?Elöre is köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. feb. 04, 2018 7:45 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. nov. 10, 2017 4:21 am
Hozzászólások: 9
Autó: Skoda Fabia
Csabaa írta:
lescsa90 írta:
Nekem az ecu körbe van nyomva valami fekete színű sziloplaszt ragasztóval, az előző tulaj csinálhatta

Ez ilyen volt:
Kép

Elég jólbe volt ázva. Jövőhéten rákukkantok én is. Az ilyen fajta oxidálást lehet valahogy orvosolni, ha vége valamelyik ellenállásnak, vagy újj ecu?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. feb. 04, 2018 7:20 pm 
Online
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7295
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
lescsa90 írta:
Nekem az ecu körbe van nyomva valami fekete színű sziloplaszt ragasztóval, az előző tulaj csinálhatta

Ez ilyen volt:
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. feb. 04, 2018 6:53 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. nov. 10, 2017 4:21 am
Hozzászólások: 9
Autó: Skoda Fabia
Csabaa írta:
lescsa90 írta:
ketyere írta:
Az egr szelepet 12V raadasaval ellenörizted ? Mozog ?
Ha nem, par ejszakara tüzhelytiszitoba aztatni, majd megjaratni 12V-al.
üdv

Igen ellenőriztem, nyit-zár szépen

Sziasztok
A fórumon volt egy 1,2-es, be volt ázva az ecu-ja, azt hogy ettől vagy nem, de az is
mindig nyitotta az egr-t, már alapjáraton is. Lehúzott csatinál az szelep zárva volt, de egy kis idő után jött a mil lámpa. Próbálkoztam vele, de sajnos nem jöttem rá..

Nekem az ecu körbe van nyomva valami fekete színű sziloplaszt ragasztóval, az előző tulaj csinálhatta


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. feb. 04, 2018 6:03 pm 
Online
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7295
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
lescsa90 írta:
ketyere írta:
Az egr szelepet 12V raadasaval ellenörizted ? Mozog ?
Ha nem, par ejszakara tüzhelytiszitoba aztatni, majd megjaratni 12V-al.
üdv

Igen ellenőriztem, nyit-zár szépen

Sziasztok
A fórumon volt egy 1,2-es, be volt ázva az ecu-ja, azt hogy ettől vagy nem, de az is
mindig nyitotta az egr-t, már alapjáraton is. Lehúzott csatinál az szelep zárva volt, de egy kis idő után jött a mil lámpa. Próbálkoztam vele, de sajnos nem jöttem rá..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 03, 2018 9:46 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. nov. 10, 2017 4:21 am
Hozzászólások: 9
Autó: Skoda Fabia
ketyere írta:
Az egr szelepet 12V raadasaval ellenörizted ? Mozog ?
Ha nem, par ejszakara tüzhelytiszitoba aztatni, majd megjaratni 12V-al.
üdv

Igen ellenőriztem, nyit-zár szépen


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 29, 2018 5:27 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. dec. 27, 2017 9:46 pm
Hozzászólások: 4
Autó: Fabia mpi
Az egr szelepet 12V raadasaval ellenörizted ? Mozog ?
Ha nem, par ejszakara tüzhelytiszitoba aztatni, majd megjaratni 12V-al.
üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. dec. 31, 2017 10:16 am 
Offline

Csatlakozott: pén. nov. 10, 2017 4:21 am
Hozzászólások: 9
Autó: Skoda Fabia
Csabaa írta:
lescsa90 írta:
Még nem néztem, hogy nyit vagy zár, de beindítás után csak alapjáraton ketyeg még fel nem melegszik üzemire és onnantól kezdi a 3 hengerezést és ha nyomok egy gázt akkor se kapcsolódik be a negyedik henger. De viszont, ha le van vakolva akkor is azt produkálja és akkor nincs ott áramlás.

Akkor nem értem.Azt írtad, ha az egr csati a helyén van, akkor van gyújtás kimaradás.
Most azt, hogy vakolva is megvan a hiba. Akkor az egr ettől független..
Ha trafó, gyertya csere is volt, az injektorokat is cseréld keresztbe.
Ha ezek után is marad a hiba, végnyomás mérést érdemes csinalni abban a hengerben. (gyűrű vagy szelep hiba).


De az az érdekes, hogy ha az egr-t lekötöm, akkor rendben van minden és semmi hiba mehetek vele bármennyit, csak műszakin zavarni fogja a szemüket, hogy világít a check engine.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. dec. 31, 2017 8:10 am 
Online
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7295
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
lescsa90 írta:
Még nem néztem, hogy nyit vagy zár, de beindítás után csak alapjáraton ketyeg még fel nem melegszik üzemire és onnantól kezdi a 3 hengerezést és ha nyomok egy gázt akkor se kapcsolódik be a negyedik henger. De viszont, ha le van vakolva akkor is azt produkálja és akkor nincs ott áramlás.

Akkor nem értem.Azt írtad, ha az egr csati a helyén van, akkor van gyújtás kimaradás.
Most azt, hogy vakolva is megvan a hiba. Akkor az egr ettől független..
Ha trafó, gyertya csere is volt, az injektorokat is cseréld keresztbe.
Ha ezek után is marad a hiba, végnyomás mérést érdemes csinalni abban a hengerben. (gyűrű vagy szelep hiba).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 30, 2017 9:31 am 
Offline

Csatlakozott: pén. nov. 10, 2017 4:21 am
Hozzászólások: 9
Autó: Skoda Fabia
Csabaa írta:
lescsa90 írta:
Még mindig fenn áll a problémám. Trafót cseréltem, másik EGR szeleppel is produkálja az egyes henger gyújtáskimaradást. Lehúzva az EGR-t semmi probléma

Szia
Egy 1,2-nél találkoztam ezzel, a motorvezérlő érthetetlen okból , mindig nyitva
tartotta az egr szelepet. A szabályozatlan levegőtől az alapjárat egyenetlen volt.
Az egr szelepet nézted? a különböző fordulatokon zárt és nyitott állapotát?


Még nem néztem, hogy nyit vagy zár, de beindítás után csak alapjáraton ketyeg még fel nem melegszik üzemire és onnantól kezdi a 3 hengerezést és ha nyomok egy gázt akkor se kapcsolódik be a negyedik henger. De viszont, ha le van vakolva akkor is azt produkálja és akkor nincs ott áramlás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. dec. 30, 2017 9:21 am 
Online
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7295
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
lescsa90 írta:
Még mindig fenn áll a problémám. Trafót cseréltem, másik EGR szeleppel is produkálja az egyes henger gyújtáskimaradást. Lehúzva az EGR-t semmi probléma

Szia
Egy 1,2-nél találkoztam ezzel, a motorvezérlő érthetetlen okból , mindig nyitva
tartotta az egr szelepet. A szabályozatlan levegőtől az alapjárat egyenetlen volt.
Az egr szelepet nézted? a különböző fordulatokon zárt és nyitott állapotát?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 127 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség