Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. ápr. 20, 2018 11:01 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 122 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 15, 2013 10:16 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
Nekem kontakthibának tűnik. Kibontanám az EGR csatlakozó kábelkorbácsát és megnézném, hogy néz ki. Nekem az egyik vezeték szigetelése már elfogyott és tele volt sóval. Elég szerencsétlen helyen van az EGR szelep és a kábelezés igen szűkre van szabva.

gabor928 írta:
Sziasztok!

Mint azt már korábban is írtam, bajlódott az EGR szelepem és a Lambda szondám is, de mindkettő ki lett cserélve (szervízben újra)!
Viszont csere után kb. egy hónap és ez jött ki! Nem állandó, de egy héten belül mindig visszajön, ha kitörlöm! :(

17848 - EGR Valve (N18): Open Circuit
P1440 - 35-10 - - - Intermittent


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 15, 2013 9:07 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7180
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
gabor928 írta:
Sziasztok!

Mint azt már korábban is írtam, bajlódott az EGR szelepem és a Lambda szondám is, de mindkettő ki lett cserélve (szervízben újra)!
Viszont csere után kb. egy hónap és ez jött ki! Nem állandó, de egy héten belül mindig visszajön, ha kitörlöm! :(

17848 - EGR Valve (N18): Open Circuit
P1440 - 35-10 - - - Intermittent

szia
Kép
Csinálj eg tesztet első körben.
De ez a nyitott áramkör, simán lehet kontaktos csatlakozó vagy kábel..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 15, 2013 8:52 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7180
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
flame írta:
Sziasztok!
Olvastam itt fórumtársunk gondjait,csak nem találom,hogy meg lett-e nála a hiba oka.
A barátnőm szüleinek is van egy 2003-as 1.2-es AZQ-s motorral szerelt autójuk,ami lambdaszonda fütését és az EGR szelep nyitott állapotát jelezte hibának.
A szelep ki lett takarítva a szondát meg kicseréltük,de hibakód kiütése után,újra villant a check engine lámpa.
Mi lehet a gond?

szia
Mind a kettő kód visszajött? Az EGR szelepnek csere vagy tisztítás után alapbeállítást kell adni.
A motorvezérlő 74-es csoportjában, az adaptációnak OK-nak kell lennie. Ha ez megtörtént és a hiba továbbra is fenáll, akkor a csatlakozót és a vezérlőig a kábeleit kell megnézni.

A lambdának nem kell semmi, az egyből megy.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Csabaa szomb. jún. 15, 2013 9:13 pm-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 15, 2013 8:00 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jún. 15, 2013 7:48 pm
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: szeged
Sziasztok!
Olvastam itt fórumtársunk gondjait,csak nem találom,hogy meg lett-e nála a hiba oka.
A barátnőm szüleinek is van egy 2003-as 1.2-es AZQ-s motorral szerelt autójuk,ami lambdaszonda fütését és az EGR szelep nyitott állapotát jelezte hibának.
A szelep ki lett takarítva a szondát meg kicseréltük,de hibakód kiütése után,újra villant a check engine lámpa.
Mi lehet a gond?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jún. 04, 2013 4:58 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. júl. 18, 2010 9:51 pm
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest XXIII.
Autó: 1.4 Fabia Best - BBZ
Sziasztok!

Mint azt már korábban is írtam, bajlódott az EGR szelepem és a Lambda szondám is, de mindkettő ki lett cserélve (szervízben újra)!
Viszont csere után kb. egy hónap és ez jött ki! Nem állandó, de egy héten belül mindig visszajön, ha kitörlöm! :(

17848 - EGR Valve (N18): Open Circuit
P1440 - 35-10 - - - Intermittent


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. márc. 03, 2013 6:17 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7180
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
gor64 írta:
Üdvözlet! nekem most van problémám az EGR szeleppel, de a leírás már nincs fenn a medifire-n (érvénytelen v. törölt fájl.) pedig nem is oly régi a hivatkozás 6 hó. Lehetne esetleg az ilyeneket a technikai segítség rovatba tenni?

Szia
Ha küldesz egy email címet privátban, küldök
meghívást az új helyre.
https://mega.co.nz/#!D1ZTGB7A!btVcxTQxZ ... mdmQBgm0Gw


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. márc. 03, 2013 2:23 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 03, 2013 9:10 pm
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Cegléd 1.2 12V BME
Üdv. Köszi, majd akkor a You-tubon próbálok videót keresni, bár azon nem szokott lenni felhívás, hogy mire kell vigyázni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. márc. 03, 2013 1:12 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Ezt az oldalt az üzemeltetők magára hagyták, így a fórumon kívül nincs működőképes része.

gor64 írta:
Üdvözlet! nekem most van problémám az EGR szeleppel, de a leírás már nincs fenn a medifire-n (érvénytelen v. törölt fájl.) pedig nem is oly régi a hivatkozás 6 hó. Lehetne esetleg az ilyeneket a technikai segítség rovatba tenni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. márc. 03, 2013 12:04 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. jan. 03, 2013 9:10 pm
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Cegléd 1.2 12V BME
Üdvözlet! nekem most van problémám az EGR szeleppel, de a leírás már nincs fenn a medifire-n (érvénytelen v. törölt fájl.) pedig nem is oly régi a hivatkozás 6 hó. Lehetne esetleg az ilyeneket a technikai segítség rovatba tenni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 19, 2012 9:45 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. júl. 18, 2010 9:51 pm
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest XXIII.
Autó: 1.4 Fabia Best - BBZ
Még cifrább szerszámok is voltak az eszemben...:)
djboris írta:
gabor928 írta:
Pedig már nem sok kellett, hogy nekem sikerüljön szétszedni...


Baltával...? :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 19, 2012 12:22 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
gabor928 írta:
Pedig már nem sok kellett, hogy nekem sikerüljön szétszedni...


Baltával...? :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 18, 2012 10:22 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. júl. 18, 2010 9:51 pm
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest XXIII.
Autó: 1.4 Fabia Best - BBZ
Pedig már nem sok kellett, hogy nekem sikerüljön szétszedni... Csak összerakni nem tudtam volna!:) Először megküzdök az egr-el aztán jöhet a lambda!!
Csabaa írta:
Szia
Nem függ össze a lambda fűtése az egr-rel.
Akkor a potija vacakol, ezt a szelepet egyszerüen még szét se lehet szedni..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 18, 2012 9:31 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7180
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szia
Nem függ össze a lambda fűtése az egr-rel.
Akkor a potija vacakol, ezt a szelepet egyszerüen még szét se lehet szedni..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. okt. 17, 2012 10:39 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. júl. 18, 2010 9:51 pm
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest XXIII.
Autó: 1.4 Fabia Best - BBZ
Szia! Igen, volt alapbeállítás, azzal nem volt gond!
djboris írta:
Szia, az új egrnél volt alapbeállítás


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. okt. 17, 2012 10:37 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. júl. 18, 2010 9:51 pm
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest XXIII.
Autó: 1.4 Fabia Best - BBZ
Igen mérték és akkor mondták, hogy a réginek azzal van baja!
Ha jól emlékszem 2-4csatin 170 Ohm, 2-6csatin 2620 Ohm!Egyik kevés másik sok volt az biztos!:)
Arra gondoltam, hogy van egy 2003as BBZ-s Fabiánk és egy 2004es BBY-os Ibizánk aminek az egr hibája van! Mi lenne, ha a Fábiából áttenném az egr-t az Ibizába? Elvileg ugyanaz van benne! Mert a Fabiáé biztos jó és így kiderülne, hogy biztos az e a rossz és összefügg e a lambda hibával!!!
Csabaa írta:
gabor928 írta:
Igen jelenleg az első hibák vannak mert visszaraktam a régi egr-t! De igy most a 17848-as hiba nem is jott vissza! Egyre jobban ugy nez ki hogy mindket egr rossz!! Kiszerelve járt rendesen a szelep!

Kiszerelve a potiját is mértétek? és vaggal a tesztnél is ok lett a szelep?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 122 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség