Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. nov. 18, 2017 1:53 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 106 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. okt. 17, 2012 1:32 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
gabor928 írta:
Igen jelenleg az első hibák vannak mert visszaraktam a régi egr-t! De igy most a 17848-as hiba nem is jott vissza! Egyre jobban ugy nez ki hogy mindket egr rossz!! Kiszerelve járt rendesen a szelep!

Kiszerelve a potiját is mértétek? és vaggal a tesztnél is ok lett a szelep?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. okt. 17, 2012 12:42 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. júl. 18, 2010 9:51 pm
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest XXIII.
Autó: 1.4 Fabia Best - BBZ
Igen jelenleg az első hibák vannak mert visszaraktam a régi egr-t! De igy most a 17848-as hiba nem is jott vissza! Egyre jobban ugy nez ki hogy mindket egr rossz!! Kiszerelve járt rendesen a szelep!
A szondaval addig nem foglalkoztunk meg az egr nem jo! Csak afuteskort neztuk meg!
Csabaa írta:
gabor928 írta:
Sziasztok!

Még mindig az EGR és Lambda hibával bajlódok, de már nem csak én, hanem a szervízes is!
Ugye régen mindig ezek a hibák jöttek:
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction
P1196 - 35-10 - - - Intermittent
17850 - Potentiometer for EGR (G212): Signal too High
P1442 - 35-10 - - - Intermittent

Aztán kicseréltem az EGR-t és lett ez:
17848 - EGR Valve (N18): Open Circuit
P1440 - 35-10 - - - Intermittent
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction
P1196 - 35-00 - -
Mivel minden ki lett mérve és az EGR szelepen nem a megadott ellenállás értékek jöttek ezért azt visszavittem (szervíz javaslatára - nem én mértem) és most megint ott vagyok ahol kezdtem!
Készülök megint egy új EGR-t venni!!:)

Azt is mondták, hogy a lambda fűtőszála jó, nem szakadt és lehet az EGR miatt jelez állandóan!

szia
Akkor az első hibakódcsomag az aktuális?
A szondánál a vezérlő felöl megvan a 12v fűtés?
A régi egr kint megjáratva nyít zár rendesen?
Potit ilyenkor is meg kellene mérni...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. okt. 17, 2012 10:43 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
gabor928 írta:
Sziasztok!

Még mindig az EGR és Lambda hibával bajlódok, de már nem csak én, hanem a szervízes is!
Ugye régen mindig ezek a hibák jöttek:
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction
P1196 - 35-10 - - - Intermittent
17850 - Potentiometer for EGR (G212): Signal too High
P1442 - 35-10 - - - Intermittent

Aztán kicseréltem az EGR-t és lett ez:
17848 - EGR Valve (N18): Open Circuit
P1440 - 35-10 - - - Intermittent
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction
P1196 - 35-00 - -
Mivel minden ki lett mérve és az EGR szelepen nem a megadott ellenállás értékek jöttek ezért azt visszavittem (szervíz javaslatára - nem én mértem) és most megint ott vagyok ahol kezdtem!
Készülök megint egy új EGR-t venni!!:)

Azt is mondták, hogy a lambda fűtőszála jó, nem szakadt és lehet az EGR miatt jelez állandóan!

szia
Akkor az első hibakódcsomag az aktuális?
A szondánál a vezérlő felöl megvan a 12v fűtés?
A régi egr kint megjáratva nyít zár rendesen?
Potit ilyenkor is meg kellene mérni...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. okt. 17, 2012 10:26 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. júl. 18, 2010 9:51 pm
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest XXIII.
Autó: 1.4 Fabia Best - BBZ
Sziasztok!

Még mindig az EGR és Lambda hibával bajlódok, de már nem csak én, hanem a szervízes is!
Ugye régen mindig ezek a hibák jöttek:
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction
P1196 - 35-10 - - - Intermittent
17850 - Potentiometer for EGR (G212): Signal too High
P1442 - 35-10 - - - Intermittent

Aztán kicseréltem az EGR-t és lett ez:
17848 - EGR Valve (N18): Open Circuit
P1440 - 35-10 - - - Intermittent
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction
P1196 - 35-00 - -
Mivel minden ki lett mérve és az EGR szelepen nem a megadott ellenállás értékek jöttek ezért azt visszavittem (szervíz javaslatára - nem én mértem) és most megint ott vagyok ahol kezdtem!
Készülök megint egy új EGR-t venni!!:)

Azt is mondták, hogy a lambda fűtőszála jó, nem szakadt és lehet az EGR miatt jelez állandóan!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. okt. 14, 2012 6:39 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Szia!

Semennyire nem kompatibilis (szerintem). Az Octavia rendszere még előző generációs a Fabia-hoz képest. A gyorsulás érzékelők a vezérlőben vannak. Ez a légzsák nem nyílik ki szerintem, ha gyújtásra kerül a sor. Kár szívni egy kókányolt kocsival, el kell adni és venni egy rendeset.

djboris írta:
Hát van baj Atlantis-nál

Nem sikerült megcsinálni az alapbeállítást...
Az EGR utolsó mezöjében "error" van.
Elkeztde csinálni az adaptációt (adp run) aztán error-ra futott.
Atlantis mondta, hogy kapott egyet az autó szemböl.
Szerintem az EGR is megsínylette.

Nekem annak idején az zöld AZQban a baleset után az EGR volt az egyetlen a motorban ami gallyra ment a "pofon" miatt.
Szóval törésnél ezt tuti sérül...

Van itt még több gond is a kocsiban.
Kapott egy Octavia kormányt egy Octavia légzsákkal.

Goes ez mennyire kompatibilis a Fabia légzsákjával?

Az Airbag vezérlö:
00595 - Crash Data Stored
35-00 - -
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
00589 - Airbag Igniter 1; Passenger Side (N131)
32-00 - Resistance too High
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
49-10 - No Communications - Intermittent

Ezek azok amik visszajönnek, hiába törlöm.
Szerintem patron csere is kell(ha lehet cserélni), de az Octavia-s kormánnyal véképp nem tudom mi a teendö,
mert az intermittent, az utasoldali az állando hiba.
Rádásul a legdurvább az, hogy van még több hiba is ami intermittent.
A táp alacsony, ill nem tud kommunikálni a instrument-tel. (+ a kormánylégzsák amit már írtam)
De nem csinálok semmit csak kitörlöm a hibakódot és várok... és visszajönnek.
Ami intermittent volt az marad annak a ami meg állandó volt az marad állandónak.

Mindenesetre ez az ABS vezérlö fura nekem....

A törésszenzorok (ha jól tudom gyorsulásérzékelök) merre vannak?
Az ABS vezérlöben?
Vagy valahol a kocsi elejében?



Csabaa írta:
djboris írta:
Várjál Csabaa,

Elöbb kerdezzük meg ismeri e a VagCom-ot?

@Atlantis
Diagnosztizálni tudsz számítógéppel autót?

Privibe lebeszéltük, most vagosodik skoda szempontjából :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 13, 2012 10:06 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Hát van baj Atlantis-nál

Nem sikerült megcsinálni az alapbeállítást...
Az EGR utolsó mezöjében "error" van.
Elkeztde csinálni az adaptációt (adp run) aztán error-ra futott.
Atlantis mondta, hogy kapott egyet az autó szemböl.
Szerintem az EGR is megsínylette.

Nekem annak idején az zöld AZQban a baleset után az EGR volt az egyetlen a motorban ami gallyra ment a "pofon" miatt.
Szóval törésnél ezt tuti sérül...

Van itt még több gond is a kocsiban.
Kapott egy Octavia kormányt egy Octavia légzsákkal.

Goes ez mennyire kompatibilis a Fabia légzsákjával?

Az Airbag vezérlö:
00595 - Crash Data Stored
35-00 - -
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
00589 - Airbag Igniter 1; Passenger Side (N131)
32-00 - Resistance too High
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
49-10 - No Communications - Intermittent

Ezek azok amik visszajönnek, hiába törlöm.
Szerintem patron csere is kell(ha lehet cserélni), de az Octavia-s kormánnyal véképp nem tudom mi a teendö,
mert az intermittent, az utasoldali az állando hiba.
Rádásul a legdurvább az, hogy van még több hiba is ami intermittent.
A táp alacsony, ill nem tud kommunikálni a instrument-tel. (+ a kormánylégzsák amit már írtam)
De nem csinálok semmit csak kitörlöm a hibakódot és várok... és visszajönnek.
Ami intermittent volt az marad annak a ami meg állandó volt az marad állandónak.

Mindenesetre ez az ABS vezérlö fura nekem....

A törésszenzorok (ha jól tudom gyorsulásérzékelök) merre vannak?
Az ABS vezérlöben?
Vagy valahol a kocsi elejében?



Csabaa írta:
djboris írta:
Várjál Csabaa,

Elöbb kerdezzük meg ismeri e a VagCom-ot?

@Atlantis
Diagnosztizálni tudsz számítógéppel autót?

Privibe lebeszéltük, most vagosodik skoda szempontjából :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. okt. 10, 2012 9:45 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
djboris írta:
Várjál Csabaa,

Elöbb kerdezzük meg ismeri e a VagCom-ot?

@Atlantis
Diagnosztizálni tudsz számítógéppel autót?

Privibe lebeszéltük, most vagosodik skoda szempontjából :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. okt. 10, 2012 9:41 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Várjál Csabaa,

Elöbb kerdezzük meg ismeri e a VagCom-ot?

@Atlantis
Diagnosztizálni tudsz számítógéppel autót?

Csabaa írta:
Atlantis írta:
Hátt ne haragudj de ez sajnos nekem nagyon kínai.
mi az a 74es meg 75ös group?

Na várjunk, akkor nem is tesztelted ezek szerint..
A motorvezérő 74-es groupjában lehet alapot adni az egr-nek.
select
01-engine
Meas. blocks -08
group-hoz beírod ,hogy 74 és Go!
bal lent Switch Basic Settings klikk
ekkor megtörténik az egr szelep alapbeállítása


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. okt. 10, 2012 7:34 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Atlantis írta:
Hátt ne haragudj de ez sajnos nekem nagyon kínai.
mi az a 74es meg 75ös group?

Na várjunk, akkor nem is tesztelted ezek szerint..
A motorvezérő 74-es groupjában lehet alapot adni az egr-nek.
select
01-engine
Meas. blocks -08
group-hoz beírod ,hogy 74 és Go!
bal lent Switch Basic Settings klikk
ekkor megtörténik az egr szelep alapbeállítása


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. okt. 10, 2012 7:26 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. okt. 05, 2012 11:00 am
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Budapest 1.2 12V AZQ 2003
Hátt ne haragudj de ez sajnos nekem nagyon kínai.
mi az a 74es meg 75ös group?
Csabaa írta:
Atlantis írta:
Szia, nem volt, azt hogy kell elvégezni?
Nem vagyok túl hozzáértő, a tisztítást is a te leírásod alapján végeztem el.
Csabaa írta:
Atlantis írta:
Ki lett pucolva az EGR, le is lett tesztelve, működik rendesen. Kiüttettem a motor ellenőrző lámpát, és 25kmután újra felvillant. Merre keressem a hibát? Help.

szia
Alapbeállítás is volt?

A 74-es groupban ugyanúgy basic setting a bal alsó sarokban.
A 75-ben meg a teszt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. okt. 10, 2012 7:21 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Atlantis írta:
Szia, nem volt, azt hogy kell elvégezni?
Nem vagyok túl hozzáértő, a tisztítást is a te leírásod alapján végeztem el.
Csabaa írta:
Atlantis írta:
Ki lett pucolva az EGR, le is lett tesztelve, működik rendesen. Kiüttettem a motor ellenőrző lámpát, és 25kmután újra felvillant. Merre keressem a hibát? Help.

szia
Alapbeállítás is volt?

A 74-es groupban ugyanúgy basic setting a bal alsó sarokban.
A 75-ben meg a teszt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. okt. 10, 2012 7:17 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. okt. 05, 2012 11:00 am
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Budapest 1.2 12V AZQ 2003
Szia, nem volt, azt hogy kell elvégezni?
Nem vagyok túl hozzáértő, a tisztítást is a te leírásod alapján végeztem el.
Csabaa írta:
Atlantis írta:
Ki lett pucolva az EGR, le is lett tesztelve, működik rendesen. Kiüttettem a motor ellenőrző lámpát, és 25kmután újra felvillant. Merre keressem a hibát? Help.

szia
Alapbeállítás is volt?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. okt. 10, 2012 6:34 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Atlantis írta:
Ki lett pucolva az EGR, le is lett tesztelve, működik rendesen. Kiüttettem a motor ellenőrző lámpát, és 25kmután újra felvillant. Merre keressem a hibát? Help.

szia
Alapbeállítás is volt?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. okt. 10, 2012 3:02 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. okt. 05, 2012 11:00 am
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Budapest 1.2 12V AZQ 2003
Ki lett pucolva az EGR, le is lett tesztelve, működik rendesen. Kiüttettem a motor ellenőrző lámpát, és 25kmután újra felvillant. Merre keressem a hibát? Help.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 05, 2012 12:31 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Küldtem egy privátot.

Atlantis írta:
1.2 12V 2003 AZQ motorkód

goes írta:
Motorkód? Évjárat?

Atlantis írta:
Üdv. Ha az egr szelep tisztítás eredménytelen, akkor mennyiért lehet beszerezni egy újat? Első körben 42ezret ajánlottak de csöppet sokallom. Köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 106 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség