Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. nov. 22, 2017 9:22 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 106 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 05, 2012 12:22 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. okt. 05, 2012 11:00 am
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Budapest 1.2 12V AZQ 2003
1.2 12V 2003 AZQ motorkód

goes írta:
Motorkód? Évjárat?

Atlantis írta:
Üdv. Ha az egr szelep tisztítás eredménytelen, akkor mennyiért lehet beszerezni egy újat? Első körben 42ezret ajánlottak de csöppet sokallom. Köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 05, 2012 11:55 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Motorkód? Évjárat?

Atlantis írta:
Üdv. Ha az egr szelep tisztítás eredménytelen, akkor mennyiért lehet beszerezni egy újat? Első körben 42ezret ajánlottak de csöppet sokallom. Köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. okt. 05, 2012 11:04 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. okt. 05, 2012 11:00 am
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Budapest 1.2 12V AZQ 2003
Üdv. Ha az egr szelep tisztítás eredménytelen, akkor mennyiért lehet beszerezni egy újat? Első körben 42ezret ajánlottak de csöppet sokallom. Köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 03, 2012 7:02 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. feb. 13, 2011 6:22 pm
Hozzászólások: 138
első 2 olajcsere kötelező szerviz volt.Mi került bele hát passz.125 van benne Én 30-tól folyamatosan cseréltem tehát olaj kizárva egyszerűen 1-2 megadta magát ne kérdezd mért állitolag széria hibásak csúsztak bele:(
Nincs egér?:D Akkor nemtudom mi kopoghat alapjáraton...:DHa felnyitom a motorháztetőt ott nem hallani de 2oldalt a kerekeknél fülelve igen garázsban nem kell hallgatozni mert ott meg visszhangzik:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 03, 2012 6:45 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Csak a szépség kedvéért:
Az EGR szelep, elvileg zárva van alapjáraton és teljes terhelésnél.
Csak részterhelésnél nyit ki.

Viszont a te autódban nincs EGR. Szóval az biztos nem kopog. ;-)

Hidrotökecsre a BXW-ben? Hogy-hogy?
Nem volt rendesen cserélve az olaj benne korábban?

djjosy írta:
EGR szelep tud hasonló hangot adni a hidrotőkéhez?
Gázadásra és elvételre kopogni?Ezt nem az utastérből hallom hanem ha kihajolok.....de alapjáraton inkább ha bemelegszik nem mindig van kopogás 4-5 kopp 1-2 sec szünet...Hidrotőkéket most cseréltettem az sokkal másabb hang volt 1.4 bxw LPG:)Roomster 2008


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 02, 2012 11:48 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. feb. 13, 2011 6:22 pm
Hozzászólások: 138
EGR szelep tud hasonló hangot adni a hidrotőkéhez?
Gázadásra és elvételre kopogni?Ezt nem az utastérből hallom hanem ha kihajolok.....de alapjáraton inkább ha bemelegszik nem mindig van kopogás 4-5 kopp 1-2 sec szünet...Hidrotőkéket most cseréltettem az sokkal másabb hang volt 1.4 bxw LPG:)Roomster 2008


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd júl. 03, 2012 1:48 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. dec. 21, 2011 2:13 pm
Hozzászólások: 19
Csabaa írta:
End írta:
vikman írta:
Szia End!
Bár nem dízelhez készült, de Csabaa mesternek köszönhetően innen letölthetsz egy útmutatást:
http://www.mediafire.com/?duvbe422727ugg7
De szerintem, amíg nem produkál hibakódot, azaz rendesen működik, addig inkább ne szedd szét. :)

Szia vikman!
Már tanulmányoztam az oldalt,és rábukkantam erre a remek leírásra én is. :P Csak azért akartam szétszedni,mert a dízelnél csak több a korom és inkább elébe akarok menni a problémának.Ha megpróbálkozok vele szerintem készítek 1 hasonló leírást,hátha segít majd másoknak.Nagyon köszi a segítséget!

szia
Néztem a tdi egr-jét vákumos ha jól láttam. A dieselt könyebb lesz tisztítani mert eleve nagyobb az átengedett mennyiség és szinte álandóan nyitva is van.
Érdemes megjáratni mosás közben, talán egy porszívó is elég hozzá..

Nagyon köszi a tippet Csabaa!Megnézem,h nagyon koszos e,mert akkor ki is kapom szerintem.Valamint igyekszem dokumentálni a műveletet,ha jobban szét kell szedni.Majd úgyis konzultálunk szerintem..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jún. 29, 2012 4:48 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6933
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
End írta:
vikman írta:
Szia End!
Bár nem dízelhez készült, de Csabaa mesternek köszönhetően innen letölthetsz egy útmutatást:
http://www.mediafire.com/?duvbe422727ugg7
De szerintem, amíg nem produkál hibakódot, azaz rendesen működik, addig inkább ne szedd szét. :)

Szia vikman!
Már tanulmányoztam az oldalt,és rábukkantam erre a remek leírásra én is. :P Csak azért akartam szétszedni,mert a dízelnél csak több a korom és inkább elébe akarok menni a problémának.Ha megpróbálkozok vele szerintem készítek 1 hasonló leírást,hátha segít majd másoknak.Nagyon köszi a segítséget!

szia
Néztem a tdi egr-jét vákumos ha jól láttam. A dieselt könyebb lesz tisztítani mert eleve nagyobb az átengedett mennyiség és szinte álandóan nyitva is van.
Érdemes megjáratni mosás közben, talán egy porszívó is elég hozzá..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 28, 2012 10:22 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. dec. 21, 2011 2:13 pm
Hozzászólások: 19
vikman írta:
Szia End!
Bár nem dízelhez készült, de Csabaa mesternek köszönhetően innen letölthetsz egy útmutatást:
http://www.mediafire.com/?duvbe422727ugg7
De szerintem, amíg nem produkál hibakódot, azaz rendesen működik, addig inkább ne szedd szét. :)

Szia vikman!
Már tanulmányoztam az oldalt,és rábukkantam erre a remek leírásra én is. :P Csak azért akartam szétszedni,mert a dízelnél csak több a korom és inkább elébe akarok menni a problémának.Ha megpróbálkozok vele szerintem készítek 1 hasonló leírást,hátha segít majd másoknak.Nagyon köszi a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 28, 2012 7:52 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. júl. 12, 2010 5:28 pm
Hozzászólások: 232
Tartózkodási hely: Székesfehérvár 2003. 1.4 16V BBZ
Szia End!
Bár nem dízelhez készült, de Csabaa mesternek köszönhetően innen letölthetsz egy útmutatást:
http://www.mediafire.com/?duvbe422727ugg7
De szerintem, amíg nem produkál hibakódot, azaz rendesen működik, addig inkább ne szedd szét. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Hiba megelőzése
HozzászólásElküldve: kedd jún. 26, 2012 10:14 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. dec. 21, 2011 2:13 pm
Hozzászólások: 19
Üdvözletem mindenkinek!

Szeretném kitisztítani a 2005-ös évjáratú 1.4 PdTdi (128e km) fábiám Egr szelepjét.A kérdésem az lenne,h nincs útmutató,h pontosan milyen lépéseket kell követni a biztos siker érdekében?Lehet angol nyelvű is,csak az a lényeg,h részletes legyen.Előre is köszönöm a válaszokat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 20, 2011 2:04 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. márc. 11, 2010 3:25 pm
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: diósd
a kicsi kocsi 2003.9. havi 1.2 HTP AZQ motorkódos! sajnos így fejből a hiba kód nem megy de úgy is megyek haverhoz és a hibakód törlésnél ránézek és akkor megírom!! a tísztításhoz az útmutatót köszönöm és megfogom csinálni! a hiba időszakos mert amikor töröljük a hiba kódot 1-2 hétig nem jelentkezik. az esetek 90%-ba 2-3 ezres fordulat közt használom a verdát
pörgetés alatt értem emelkedő elött 2-es 3-as meghuzat 3 ezer fölé hogy legyen lendület nem padlógáz amire gondoltam! na ilyenkor gyullad ki!! nincs se többlet fogyasztásom se alapjárat ingadozás és nem is szaggat vagy torpan meg! de a tísztítást megcsinálom!!





vikman írta:
Szia!
Nem írtad milyen motorral szerelt a kocsid, és milyen évjárat, továbbá milyen hibakódot ír, és állandó vagy időszakos-e.
Ted már belinkelte Csabaa anyagát a tisztításról, melyet annyival egészítenék ki, hogy 1.4 16V-nél az összekötő csövet elég macerás kiszedni, de nem lehetetlen. Nekem szöszmötöléssel, fojtószelep tisztítással egybekötve 2,5 óra volt az egész művelet szétszedéstől összerakásig.
A hibakódom P0420 volt, és időszakos.
A tisztítás után pontosan 2 hónap, és 1452 km elteltével jött vissza megint időszakos jelzővel. Ez májusban volt, akkor töröltem, azóta megint minden ok (kopp-kopp-kopp).
Sok sikert a tisztításhoz, üdv: Vikman

Még annyi, hogy legközelebb nem szükséges új témát indítani, elég ha hibák-kérdések stb topikba írsz. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 20, 2011 12:02 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. júl. 12, 2010 5:28 pm
Hozzászólások: 232
Tartózkodási hely: Székesfehérvár 2003. 1.4 16V BBZ
Szia!
Nem írtad milyen motorral szerelt a kocsid, és milyen évjárat, továbbá milyen hibakódot ír, és állandó vagy időszakos-e.
Ted már belinkelte Csabaa anyagát a tisztításról, melyet annyival egészítenék ki, hogy 1.4 16V-nél az összekötő csövet elég macerás kiszedni, de nem lehetetlen. Nekem szöszmötöléssel, fojtószelep tisztítással egybekötve 2,5 óra volt az egész művelet szétszedéstől összerakásig.
A hibakódom P0420 volt, és időszakos.
A tisztítás után pontosan 2 hónap, és 1452 km elteltével jött vissza megint időszakos jelzővel. Ez májusban volt, akkor töröltem, azóta megint minden ok (kopp-kopp-kopp).
Sok sikert a tisztításhoz, üdv: Vikman

Még annyi, hogy legközelebb nem szükséges új témát indítani, elég ha hibák-kérdések stb topikba írsz. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 20, 2011 11:52 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Padlógáznál az EGR nem üzemel. Pontos hibakóddal (számmal) jelentkezz újra légyszíves.

Addig is a tisztítás, mint alább jelezték nem fog ártani.

dopping19 írta:
Sziasztok!

Nos az lenne a gondom hogy a motorhiba jelző kis lámpa folyton kigyullad,elvittem szerelő barátomhoz aki feldugta gépre és az EGR szelepre panaszkodik! töröltük a hiba kódot,mellesleg ránéztünk a kocsi többi adatára ha már benne vagyunk és minden smakkol gyönyörűen hozza a gyári adatokat! viszont folyton vissza gyullad a lámpa amikor egy kicsit huzatom! azt mondta szerelő haver hogy elkoszosodott a szelep ezért amikor dolgoznia kéne bejelez a drága hogy valami nem smakkol! azt mondta hogy igazából környezetvédelmi okokból van benn a szelep hogy tisztább legyen az égés amikor nagyobb terhelésnek van kitéve a motor! nos utána néztünk mennyi lenne egy új szelep,hád majdnem nekem kellet venni pészmékert mikor megláttam az árát! Van valami alternatíva amit tehetnék az ellen hogy ne égjen a hiba jelző? azt mondták dugozzam le mert igazából a kocsi működéséhez nem kell szimplán környezet védeli okokból rakták bele! vagy esetleg esélyem van kitakarítani a szelepet?? valami kis segítség jól jönne?? köszönöm előre is!! mert cserélni horror!! ja és kocsi egy kicsit se változott meg a csak a sárga kis lámpa zavar a műszerfalon!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 20, 2011 10:41 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1142
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Tisztítás:
http://www.mediafire.com/?duvbe422727ugg7

Hibakód törlés.

dopping19 írta:
Sziasztok!

Nos az lenne a gondom hogy a motorhiba jelző kis lámpa folyton kigyullad,elvittem szerelő barátomhoz aki feldugta gépre és az EGR szelepre panaszkodik! töröltük a hiba kódot,mellesleg ránéztünk a kocsi többi adatára ha már benne vagyunk és minden smakkol gyönyörűen hozza a gyári adatokat! viszont folyton vissza gyullad a lámpa amikor egy kicsit huzatom! azt mondta szerelő haver hogy elkoszosodott a szelep ezért amikor dolgoznia kéne bejelez a drága hogy valami nem smakkol! azt mondta hogy igazából környezetvédelmi okokból van benn a szelep hogy tisztább legyen az égés amikor nagyobb terhelésnek van kitéve a motor! nos utána néztünk mennyi lenne egy új szelep,hád majdnem nekem kellet venni pészmékert mikor megláttam az árát! Van valami alternatíva amit tehetnék az ellen hogy ne égjen a hiba jelző? azt mondták dugozzam le mert igazából a kocsi működéséhez nem kell szimplán környezet védeli okokból rakták bele! vagy esetleg esélyem van kitakarítani a szelepet?? valami kis segítség jól jönne?? köszönöm előre is!! mert cserélni horror!! ja és kocsi egy kicsit se változott meg a csak a sárga kis lámpa zavar a műszerfalon!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 106 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség