Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. jún. 20, 2021 11:16 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 376 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rángatás
HozzászólásElküldve: pén. dec. 11, 2020 11:17 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 07, 2019 6:24 pm
Hozzászólások: 95
Autó: Skoda fábia 1.4mpi AQW
Hello ma űzem melegen egy kisseb emelkedőn 2esbe elkezdet rángatni majd abba hagyta valakinek volt már valami tapasztalat 1.4mpi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hidegen rángat
HozzászólásElküldve: kedd okt. 06, 2020 6:16 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 724
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
astrojoe12 írta:
Szia!
A rangatas mindig hidegen jön elő, amikor elindulok egyes fokozatban és váltani szeretnék. Tehát elindulok, kicsit nyomom a gázt, hogy legyen fordulat és lendület a váltáshoz. Kettesbe váltok es elkezdek gyorsitani, kb 2000 körül betorpan, mintha kihagyna, aztán húz tovább. Hármasban is megcsinálja, de amint jobban haladok es magasabb a fordulat elmúlik. Ha kicsit bemelegszik a motor, akkor már nem csinálja.

Ha lehúzom az egr szeleprol a csatlakozót, akkor egyáltalán nem rángat, minden reggel simán tudok menni vele, ahogy kell.

Ha vissza rakom a csatlakozót, akkor hidegen megint rángat.

Hmm... Kezdem érteni amit írsz... Szóval nem dúsít eléggé hidegen a kocsi és a kartergaz csak tovább szegenyiti. Ha lehúzom a csatlakozót, akkor azért nem rangat, mert nem enged be fustgazt és nem szegenyiti a keveréket. Tehát vagy nem dúsít eléggé, vagy falsot szív és ezért szegény alapból a keverék.

A fals levegőben nem hiszek, azok a csovek nagyon jó állapotban vannak, semmi repedés, paszenzosak a csatlakozások is.

Marad a másik lehetőség, hogy valamiért nem dúsít eléggé.

A benzin szivattyú tavaly cserélve lett, de a benzin szűrőt nem vettem le. Még soha, egyik kocsimnal se volt el tomodve az alul lévő szűrő.

Benzin nyomast kéne mernem a befecskendezok közös csővezetéken, ahol a szelep van. Ha alacsony a nyomás, a benzin szivattyú már ki van zárva, mert új, marad a benzin szűrő.

Jól gondolkodok szerinted?


http://www.oemepc.com/skoda/part_single ... /a#sec_28A

A 19 olajleválasztó és a 28 lélegeztető csővel is lehet gond .Az 1,4 motort annyira nem ismerem. Az 1.2 motornál a kartergáz visszavezető membránja ha kilukad akkor egyenetlen motorjárást is okozhat.


http://www.oemepc.com/skoda/part_single ... g/a#sec_16

ez az AGR szelepes rész

jol gondolkodsz . a modern vezérlőknél sok jeladó jeléből vezérli a keverékképzést. A jeladók jelét meg sok alkatrész állapota , hibája adja.

egyszerűbb diagnosztikával próbálkozni , mint alkatrészeket cserélgetni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hidegen rángat
HozzászólásElküldve: kedd okt. 06, 2020 1:19 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. feb. 10, 2018 7:18 pm
Hozzászólások: 95
Autó: skoda fabia 1.4 16V comfort benzines
Szia!
A rangatas mindig hidegen jön elő, amikor elindulok egyes fokozatban és váltani szeretnék. Tehát elindulok, kicsit nyomom a gázt, hogy legyen fordulat és lendület a váltáshoz. Kettesbe váltok es elkezdek gyorsitani, kb 2000 körül betorpan, mintha kihagyna, aztán húz tovább. Hármasban is megcsinálja, de amint jobban haladok es magasabb a fordulat elmúlik. Ha kicsit bemelegszik a motor, akkor már nem csinálja.

Ha lehúzom az egr szeleprol a csatlakozót, akkor egyáltalán nem rángat, minden reggel simán tudok menni vele, ahogy kell.

Ha vissza rakom a csatlakozót, akkor hidegen megint rángat.

Hmm... Kezdem érteni amit írsz... Szóval nem dúsít eléggé hidegen a kocsi és a kartergaz csak tovább szegenyiti. Ha lehúzom a csatlakozót, akkor azért nem rangat, mert nem enged be fustgazt és nem szegenyiti a keveréket. Tehát vagy nem dúsít eléggé, vagy falsot szív és ezért szegény alapból a keverék.

A fals levegőben nem hiszek, azok a csovek nagyon jó állapotban vannak, semmi repedés, paszenzosak a csatlakozások is.

Marad a másik lehetőség, hogy valamiért nem dúsít eléggé.

A benzin szivattyú tavaly cserélve lett, de a benzin szűrőt nem vettem le. Még soha, egyik kocsimnal se volt el tomodve az alul lévő szűrő.

Benzin nyomast kéne mernem a befecskendezok közös csővezetéken, ahol a szelep van. Ha alacsony a nyomás, a benzin szivattyú már ki van zárva, mert új, marad a benzin szűrő.

Jól gondolkodok szerinted?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hidegen rángat
HozzászólásElküldve: kedd okt. 06, 2020 7:09 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 724
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
A hőjeladó a motoron van a hengerfejnél . A kartergázcső a motor hátsó részén van egy gumicső. A fals levegőt úgy is meg lehet nézni , hogy járó motornál a kritikus helyekre hidegindító sprét fújsz és ahol megváltozik a motor járása ott a hiba.
Érdemes még üzemanyag nyomást mérni az is lehet gond.
Kompressziót is érdemes mérni.
Gyertyákat megnézni . A hosszú csereidő miatt elfelejtik cserélni.

Már meleg motornál csinálja ezt a hibát indításnál?
Hideg indításnál ha pörgeted a motort csinálja-e 3000 fordulat fölött használod( kb e fordulatszám fölött kapcsol ki az AGR szelep).


astrojoe12 írta:
Köszi a választ!

A hőjeladót már kicseréltem, de sajnos nem az volt a baja, pedig nagy macera volt a vizet leengedni és kiszedni onnan a jeladót. A füstgáz visszavezető fémcsövet is kiszedtem (nem volt egyszerű kiforgatni a helyéről), de nem volt elrepedve és tömítetlenséget sem találtam. A vákuumcső is épnek tűnik, szerintem ott nem szív falsot.

Szóval azt mondod, hogy hiába javul meg az egr csatlakozó lehúzására, mégsem az egr szelep a hibás?



feketete írta:
astrojoe12 írta:
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.
Van egy 2002-es Fábián, 1.4 16v 100Le.

Minden reggel rángat, amikor alacsony fordulatról gyorsítanék egyes vagy kettes fokozatban. Két kilométer után elmúlik. Nincs motorhiba jelzés. Ha lehúzom az egr szelep kábelét, akkor nem rángat. Lehúzott csatlakozóval jártam vele pár napig és egyszer sem rángatott. Este vissza dugtam a csatlakozót és másnap reggel megint rángatott.

Az egr szelep ki lett tisztítva és könnyen jár. A csatlakozója is tiszta, nincs oxidáció, de azért be fújtam kontakt spray vel. Sajnos megmaradt a hiba.

Vennem kell egy új egr szelepet, vagy valami más is okozhatja ezt?


Az EGR szelep úgy működik, hogy alacsony fordulatszámon a kipufogó gázt visszavezeti a szívó oldalra. A keveréket elszegényíti. Így biztosítja a környezetvédelmi előírásokat. Nálad valami miatt hidegindításnál nem dúsul a keverék. Lehet fals levegő, vagy nem dúsít hidegindításnál a rendszer.

Érdemes megnézni a vákumcsöveket , kartergáz visszavezető csövet. A hőjeladót ellenőrizni ( ennek a hibáját nem jelzi a kódolvasó) Ha kell cserélni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hidegen rángat
HozzászólásElküldve: kedd okt. 06, 2020 3:10 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. feb. 10, 2018 7:18 pm
Hozzászólások: 95
Autó: skoda fabia 1.4 16V comfort benzines
Köszi a választ!

A hőjeladót már kicseréltem, de sajnos nem az volt a baja, pedig nagy macera volt a vizet leengedni és kiszedni onnan a jeladót. A füstgáz visszavezető fémcsövet is kiszedtem (nem volt egyszerű kiforgatni a helyéről), de nem volt elrepedve és tömítetlenséget sem találtam. A vákuumcső is épnek tűnik, szerintem ott nem szív falsot.

Szóval azt mondod, hogy hiába javul meg az egr csatlakozó lehúzására, mégsem az egr szelep a hibás?



feketete írta:
astrojoe12 írta:
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.
Van egy 2002-es Fábián, 1.4 16v 100Le.

Minden reggel rángat, amikor alacsony fordulatról gyorsítanék egyes vagy kettes fokozatban. Két kilométer után elmúlik. Nincs motorhiba jelzés. Ha lehúzom az egr szelep kábelét, akkor nem rángat. Lehúzott csatlakozóval jártam vele pár napig és egyszer sem rángatott. Este vissza dugtam a csatlakozót és másnap reggel megint rángatott.

Az egr szelep ki lett tisztítva és könnyen jár. A csatlakozója is tiszta, nincs oxidáció, de azért be fújtam kontakt spray vel. Sajnos megmaradt a hiba.

Vennem kell egy új egr szelepet, vagy valami más is okozhatja ezt?


Az EGR szelep úgy működik, hogy alacsony fordulatszámon a kipufogó gázt visszavezeti a szívó oldalra. A keveréket elszegényíti. Így biztosítja a környezetvédelmi előírásokat. Nálad valami miatt hidegindításnál nem dúsul a keverék. Lehet fals levegő, vagy nem dúsít hidegindításnál a rendszer.

Érdemes megnézni a vákumcsöveket , kartergáz visszavezető csövet. A hőjeladót ellenőrizni ( ennek a hibáját nem jelzi a kódolvasó) Ha kell cserélni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hidegen rángat
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 05, 2020 6:53 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 724
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
astrojoe12 írta:
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.
Van egy 2002-es Fábián, 1.4 16v 100Le.

Minden reggel rángat, amikor alacsony fordulatról gyorsítanék egyes vagy kettes fokozatban. Két kilométer után elmúlik. Nincs motorhiba jelzés. Ha lehúzom az egr szelep kábelét, akkor nem rángat. Lehúzott csatlakozóval jártam vele pár napig és egyszer sem rángatott. Este vissza dugtam a csatlakozót és másnap reggel megint rángatott.

Az egr szelep ki lett tisztítva és könnyen jár. A csatlakozója is tiszta, nincs oxidáció, de azért be fújtam kontakt spray vel. Sajnos megmaradt a hiba.

Vennem kell egy új egr szelepet, vagy valami más is okozhatja ezt?


Az EGR szelep úgy működik, hogy alacsony fordulatszámon a kipufogó gázt visszavezeti a szívó oldalra. A keveréket elszegényíti. Így biztosítja a környezetvédelmi előírásokat. Nálad valami miatt hidegindításnál nem dúsul a keverék. Lehet fals levegő, vagy nem dúsít hidegindításnál a rendszer.

Érdemes megnézni a vákumcsöveket , kartergáz visszavezető csövet. A hőjeladót ellenőrizni ( ennek a hibáját nem jelzi a kódolvasó) Ha kell cserélni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Hidegen rángat
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 05, 2020 4:34 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. feb. 10, 2018 7:18 pm
Hozzászólások: 95
Autó: skoda fabia 1.4 16V comfort benzines
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.
Van egy 2002-es Fábián, 1.4 16v 100Le.

Minden reggel rángat, amikor alacsony fordulatról gyorsítanék egyes vagy kettes fokozatban. Két kilométer után elmúlik. Nincs motorhiba jelzés. Ha lehúzom az egr szelep kábelét, akkor nem rángat. Lehúzott csatlakozóval jártam vele pár napig és egyszer sem rángatott. Este vissza dugtam a csatlakozót és másnap reggel megint rángatott.

Az egr szelep ki lett tisztítva és könnyen jár. A csatlakozója is tiszta, nincs oxidáció, de azért be fújtam kontakt spray vel. Sajnos megmaradt a hiba.

Vennem kell egy új egr szelepet, vagy valami más is okozhatja ezt?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: rángatás
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 06, 2020 3:07 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 724
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
a gyertyákra érdemes figyelni, mert ha a sok használat miatt megnő a hézag tönkreteheti a gyújtótrafót


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: rángatás
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 06, 2020 5:55 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. okt. 20, 2008 5:12 pm
Hozzászólások: 97
Tartózkodási hely: Miskolc
Autó: Skoda Fabia Sedan Classic, 1.2 12V HTP
feketete írta:
klifi írta:
klifi írta:
Sziasztok! 2007-es, 1.4 16V (BKY) fabia ma elkezdte azt, hogy gyorsításkor, üzemmeleg motornál rángat. Hazaérve kiolvastam a vezérlőjét, de nem tárolt hibakódot és a műszerfalon sincs hibajelzés. Mi lehet a gond? Haldoklik a trafó? Valakinek volt már hasonló tünete az autójával?

A következő hibakódot tudtam ma kiolvasni az autóból:
Kép


16685 / P0301 / 000769 - Az 1. henger gyújtáskimaradását észlelték
Lehetséges okok

Gyújtási rendszer
Üzemanyag-befecskendezők
Üzemanyag nyomás
Üzemanyag fogy
EVAP tartály leürítő szelep
Párolgási kibocsátási rendszer
Alacsony tömörítés
Az alapmotor problémái
A vezérlőmodul megsérült

Különleges megjegyzések

Ez a szolgáltatás keres egy adott hengerben a gyújtáskimaradást. A gyújtáskimaradás oka általában a hengerben az égés hiánya, szikra hiánya, rossz üzemanyag-adagolás vagy rossz kompresszió miatt.

Ha megtalálják azokat a 2008-2013-as A3, TT és 2009-2013 A4, A5, Q5 és A6 járművekben, amelyek 2,0l TFSI (EA888) motorokkal rendelkeznek, akkor szükség lehet a gyújtáskioldás adaptációjának visszaállítására.
TSB szerint [01 13 73] TPI [2033223] - 01 Motor figyelmeztető lámpa világít a motor cseréje után EA888 2.0 TFSI
A gyújtáskioldó adapterek visszaállítása: Törölje a 01-motor hibakódokat egymás után háromszor, kevesebb mint 29 másodperc alatt "a programozott értékek eltávolításához".

sok szép hibalehetőség a legegyszerűbbtől a legbonyolultalig végig kell nézni a hibákat.

üzemanyag nyomás mérés
kompresszió mérés
gyujtás stb


Szia! Köszönöm azért! Ez jelentős mennyiségű hibaok. Kezdtem a gyertyák cseréjénél. 3 éve, mióta nálam van az autó, még nem volt benne cserélve. Az új gyertyákkal megszűnt a rángatás, szerencsére. NGK BKUR6ET-10 az új, amit beletettem. A boltos azt mondta, ez felel meg a gyári specifikációnak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: rángatás
HozzászólásElküldve: pén. jún. 19, 2020 6:05 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 724
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
klifi írta:
klifi írta:
Sziasztok! 2007-es, 1.4 16V (BKY) fabia ma elkezdte azt, hogy gyorsításkor, üzemmeleg motornál rángat. Hazaérve kiolvastam a vezérlőjét, de nem tárolt hibakódot és a műszerfalon sincs hibajelzés. Mi lehet a gond? Haldoklik a trafó? Valakinek volt már hasonló tünete az autójával?

A következő hibakódot tudtam ma kiolvasni az autóból:
Kép


16685 / P0301 / 000769 - Az 1. henger gyújtáskimaradását észlelték
Lehetséges okok

Gyújtási rendszer
Üzemanyag-befecskendezők
Üzemanyag nyomás
Üzemanyag fogy
EVAP tartály leürítő szelep
Párolgási kibocsátási rendszer
Alacsony tömörítés
Az alapmotor problémái
A vezérlőmodul megsérült

Különleges megjegyzések

Ez a szolgáltatás keres egy adott hengerben a gyújtáskimaradást. A gyújtáskimaradás oka általában a hengerben az égés hiánya, szikra hiánya, rossz üzemanyag-adagolás vagy rossz kompresszió miatt.

Ha megtalálják azokat a 2008-2013-as A3, TT és 2009-2013 A4, A5, Q5 és A6 járművekben, amelyek 2,0l TFSI (EA888) motorokkal rendelkeznek, akkor szükség lehet a gyújtáskioldás adaptációjának visszaállítására.
TSB szerint [01 13 73] TPI [2033223] - 01 Motor figyelmeztető lámpa világít a motor cseréje után EA888 2.0 TFSI
A gyújtáskioldó adapterek visszaállítása: Törölje a 01-motor hibakódokat egymás után háromszor, kevesebb mint 29 másodperc alatt "a programozott értékek eltávolításához".

sok szép hibalehetőség a legegyszerűbbtől a legbonyolultalig végig kell nézni a hibákat.

üzemanyag nyomás mérés
kompresszió mérés
gyujtás stb


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: rángatás
HozzászólásElküldve: pén. jún. 19, 2020 4:26 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. okt. 20, 2008 5:12 pm
Hozzászólások: 97
Tartózkodási hely: Miskolc
Autó: Skoda Fabia Sedan Classic, 1.2 12V HTP
klifi írta:
Sziasztok! 2007-es, 1.4 16V (BKY) fabia ma elkezdte azt, hogy gyorsításkor, üzemmeleg motornál rángat. Hazaérve kiolvastam a vezérlőjét, de nem tárolt hibakódot és a műszerfalon sincs hibajelzés. Mi lehet a gond? Haldoklik a trafó? Valakinek volt már hasonló tünete az autójával?

A következő hibakódot tudtam ma kiolvasni az autóból:
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: rángatás
HozzászólásElküldve: szer. jún. 17, 2020 5:50 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. okt. 20, 2008 5:12 pm
Hozzászólások: 97
Tartózkodási hely: Miskolc
Autó: Skoda Fabia Sedan Classic, 1.2 12V HTP
Sziasztok! 2007-es, 1.4 16V (BKY) fabia ma elkezdte azt, hogy gyorsításkor, üzemmeleg motornál rángat. Hazaérve kiolvastam a vezérlőjét, de nem tárolt hibakódot és a műszerfalon sincs hibajelzés. Mi lehet a gond? Haldoklik a trafó? Valakinek volt már hasonló tünete az autójával?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: rángatás
HozzászólásElküldve: pén. márc. 06, 2020 7:00 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 724
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
astrojoe12 írta:
Megtisztítottam a fojtószelepet, nagyon vastag lerakódás volt rajta alulról, most tip-top csillogós lett. A fellelhető csatlakozókat is befújtam kontakt spray-vel.
Holnap kicserélem a hőfok jeladót is.

Ennek a kocsinak hol van a légmennyiség mérője, a fojtószelep után valahol a szívócsonkban?

A tank alatti benzinszűrő nem okozhat kevés benzint az injektoroknál, érdemes azt is kicserélni?

fabia 2002 1.4 16v


a benzinzürőt érdemes kicserélni, lehet hogy a kocsiban sose volt cserélve.
A fojtószelep jó trutyis volt . Ez a kosz kormos olajsár az EGR szelepen keresztül a motor kopásának terméke. Ez a kosz az EGr szelepet és szelepeket is elkoszolja és azok müködését gátolja . Érdemes a tankba egyik tankolásnál szeleptisztitó , a másik tankolásnál katalizátor tisztitó ( nem részecskeszürő tisztitó) folyadékot bele tenni .
É s a normál használatnál jobban pörgetni az autót ,mert nagy fordulatnál zárva van az EGR szelep és a nagy meleg elősegíti az alkatrészek öntisztulását.
Ha sok rövid utat mész érdemes hosszabb uton kb 50 km meghajszolni kb 4000 fordulat az autót.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: rángatás
HozzászólásElküldve: pén. márc. 06, 2020 6:02 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. feb. 10, 2018 7:18 pm
Hozzászólások: 95
Autó: skoda fabia 1.4 16V comfort benzines
Megtisztítottam a fojtószelepet, nagyon vastag lerakódás volt rajta alulról, most tip-top csillogós lett. A fellelhető csatlakozókat is befújtam kontakt spray-vel.
Holnap kicserélem a hőfok jeladót is.

Ennek a kocsinak hol van a légmennyiség mérője, a fojtószelep után valahol a szívócsonkban?

A tank alatti benzinszűrő nem okozhat kevés benzint az injektoroknál, érdemes azt is kicserélni?

fabia 2002 1.4 16v


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: rángatás
HozzászólásElküldve: pén. márc. 06, 2020 7:09 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. feb. 10, 2018 7:18 pm
Hozzászólások: 95
Autó: skoda fabia 1.4 16V comfort benzines
Csabaa írta:
astrojoe12 írta:

Köszi, amit leírtál ma délután meg is csinálom az autón.

A fojtószelepet mivel érdemes tisztítani, spéci sprayvel vagy siman benzinnel?

Van itt egy füstgáz visszavezető szelep, az is okozjat ilyesmit?

Szia
Bármilyen oldószer jó hozzá, féktisztító,alkohol,benzin, petroleum, denaturált szesz..
Az egr szelep ha állandóan nyitva lenne, vagy össze-vissza nyitna lenne tárolt hibakódod.


Vettem egy hőfok jeladót, egy kék spurit és telenyomtam 100-as Mol benzinnel. Szombaton ki cserélem a jeladót és kitosztitom a folytószelepet. Remélem megoldódik a hidegen torpanas.

A légtömeg mérő okozhat ilyen tüneteket, vegyeek hozzá tisztító sprayt?


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára astrojoe12 pén. márc. 06, 2020 6:03 pm-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 376 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség