Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd nov. 21, 2017 9:56 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 276 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: rángatás
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 28, 2017 12:43 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 779
Szesze írta:
Tibor5791 írta:
Szesze írta:
T Hubo!Nem haragszom,de valahogy nem esett jól,hogy engem egy trollhoz hasonlítanak.Nekem nem állt szándékomba megijeszteni senkit,én csak a véleményemet írtam le.Amúgy is a távgyógyítás csak találgatás a nagy semmibe ezt te is jól tudod szerintem.


Úgy látom jobb lesz, ha bemegyek egy Skoda szervizbe és megkérdem, hogy mennyi gyári kompresszióérték. Az a baj, hogy mindenki mást mond, a szerelő azt mondja elég a másiknak kevés. Addig meg nem is merem a gyújtótrafót kicseréltetni, amíg nem tudom, hogy mennyi ez az érték. Mert, ha elég a 13 bár, akkor a trafó a szar, ha nem, akkor máshol a hiba. Szerintem...
Helló!Én nem mondtam egy szóval sem hogy a 13 bárral nem kéne üzemelni a kocsidnak csak azt,hogy ennél több kéne lenni neki,de ettől még ezzel vígan elmegy a kocsid lehet még 200000km-t is csak max egy kicsit erőtlenebb lehet emiatt!A rángatás egyébként simán lehet trafó hiba főleg ha a gyári van még benn.Próbálj meg valakivel beszélni a közelbe,hogy egy próba erejéig adja kölcsön a kocsijából a trafót és azzal próbáld ki ha megjavul tőle akkor vegyél egy gyújtótrafót hozzá azt ennyi.

A benzin ňomaš merted?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: rángatás
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 28, 2017 10:49 am 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 871
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Tibor5791 írta:
Szesze írta:
T Hubo!Nem haragszom,de valahogy nem esett jól,hogy engem egy trollhoz hasonlítanak.Nekem nem állt szándékomba megijeszteni senkit,én csak a véleményemet írtam le.Amúgy is a távgyógyítás csak találgatás a nagy semmibe ezt te is jól tudod szerintem.


Úgy látom jobb lesz, ha bemegyek egy Skoda szervizbe és megkérdem, hogy mennyi gyári kompresszióérték. Az a baj, hogy mindenki mást mond, a szerelő azt mondja elég a másiknak kevés. Addig meg nem is merem a gyújtótrafót kicseréltetni, amíg nem tudom, hogy mennyi ez az érték. Mert, ha elég a 13 bár, akkor a trafó a szar, ha nem, akkor máshol a hiba. Szerintem...
Helló!Én nem mondtam egy szóval sem hogy a 13 bárral nem kéne üzemelni a kocsidnak csak azt,hogy ennél több kéne lenni neki,de ettől még ezzel vígan elmegy a kocsid lehet még 200000km-t is csak max egy kicsit erőtlenebb lehet emiatt!A rángatás egyébként simán lehet trafó hiba főleg ha a gyári van még benn.Próbálj meg valakivel beszélni a közelbe,hogy egy próba erejéig adja kölcsön a kocsijából a trafót és azzal próbáld ki ha megjavul tőle akkor vegyél egy gyújtótrafót hozzá azt ennyi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: rángatás
HozzászólásElküldve: szomb. okt. 28, 2017 10:34 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 22, 2017 11:28 am
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Üllő
Autó: Skoda Fabia Kombi 2002
Szesze írta:
T Hubo!Nem haragszom,de valahogy nem esett jól,hogy engem egy trollhoz hasonlítanak.Nekem nem állt szándékomba megijeszteni senkit,én csak a véleményemet írtam le.Amúgy is a távgyógyítás csak találgatás a nagy semmibe ezt te is jól tudod szerintem.


Úgy látom jobb lesz, ha bemegyek egy Skoda szervizbe és megkérdem, hogy mennyi gyári kompresszióérték. Az a baj, hogy mindenki mást mond, a szerelő azt mondja elég a másiknak kevés. Addig meg nem is merem a gyújtótrafót kicseréltetni, amíg nem tudom, hogy mennyi ez az érték. Mert, ha elég a 13 bár, akkor a trafó a szar, ha nem, akkor máshol a hiba. Szerintem...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: rángatás
HozzászólásElküldve: pén. okt. 27, 2017 8:32 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 871
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
T Hubo!Nem haragszom,de valahogy nem esett jól,hogy engem egy trollhoz hasonlítanak.Nekem nem állt szándékomba megijeszteni senkit,én csak a véleményemet írtam le.Amúgy is a távgyógyítás csak találgatás a nagy semmibe ezt te is jól tudod szerintem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: rángatás
HozzászólásElküldve: pén. okt. 27, 2017 8:19 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 779
Szesze írta:
Na, b@ssza meg, most mit csináljak vele??? Keressem tovább a hibát, vagy megy ameddig megy?
A 13.5 bar a tényleg szép ha valaki egy 120-as Skodába méri ezt.Egyébként én egy szóval nem írtam olyant,hogy a 13,5 bár nyomással nem megy egy autó!Elmegy még 8-9 bárral is ez nem is kérdés csak nem úgy mint 16 bárnál. Nem szeretnék személyeskedni,de arra azért megkérlek,hogy engem nem sértegess a Mantec emlegetésével,mert ha olyan lennék akkor ki gugliztam volna a kérdésedre a választ és nem azt írtam volna hogy a pontos gyári adatot nem tudom!!!köszi a megértést előre is!

hubo44 írta:
Hali ne dôj be mindenek nadon sep a 13,5 1forman minden hengerbe.
Rá kerdeztem meňi enek a elô irt ňomaš latad magad hod nemiš tudtak valasolni čak latak a You tube-n 1škodaš videot a ôvé meg eňi ez čak ojan T-mantec valas. kedves Hubo!

,,Na, b@ssza meg, most mit csináljak vele???,, nezd hod meg ijesteted a forum kolegat.
En meg el nezešedet kerem ha meg bantotalak T-Mantec hašonlitašal de nekem ijen huje humorom van.
Motor fel ujitašnal ki honolom a hengereket eš be rakom a roomsteromba le probalni astan kočibol adom el. Kb. 100km utan činalok kompresio merešt denge 10Bar, 3000-nel kb. 12Bar.
1év utan edik hozam kerul eš le mertem 15ezernel 14Bar. Azert irom hod 13,5Bar a šracnak sep komresioa van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: rángatás
HozzászólásElküldve: pén. okt. 27, 2017 7:54 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 871
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Na, b@ssza meg, most mit csináljak vele??? Keressem tovább a hibát, vagy megy ameddig megy?[/quote]
Hali ne dôj be mindenek nadon sep a 13,5 1forman minden hengerbe.
Rá kerdeztem meňi enek a elô irt ňomaš latad magad hod nemiš tudtak valasolni čak latak a You tube-n 1škodaš videot a ôvé meg eňi ez čak ojan T-mantec valas.[/quote] kedves Hubo!A 13.5 bar a tényleg szép ha valaki egy 120-as Skodába méri ezt.Egyébként én egy szóval nem írtam olyant,hogy a 13,5 bár nyomással nem megy egy autó!Elmegy még 8-9 bárral is ez nem is kérdés csak nem úgy mint 16 bárnál. Nem szeretnék személyeskedni,de arra azért megkérlek,hogy engem nem sértegess a Mantec emlegetésével,mert ha olyan lennék akkor ki gugliztam volna a kérdésedre a választ és nem azt írtam volna hogy a pontos gyári adatot nem tudom!!!köszi a megértést előre is!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: rángatás
HozzászólásElküldve: pén. okt. 27, 2017 4:11 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 779
Csatolmány:
ll.jpg
Szesze írta:
hubo44 írta:
="Szesze"]
Meňi kompresio van elô irva enek a motornak???
Ha a viszonyt kérdezed azt hiszem 10 vagy 10,valamennyi :1.A gyári végnyomást nem tudom,de az enyémbe 16 bár van és a napokba néztem azt hiszem a You tube-n egy Skodás videót és ott is ilyeneket mértek.

A kompresio a lelke it kel tudni meni a max. eš a min. de a leg leňegešeb a tolelerancia hengerek kôzôt. Mult heten hoztak 1 polo 1,2 fejet 7-8Bar volt a oseš henger šiman ment melegen čak hidegen nehezen indult. 3 kipuf. selep 1forman voltak el egve.


Nincs meg a kellő jogosultságod a hozzászóláshoz csatolt állományok megtekintéséhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: rángatás
HozzászólásElküldve: pén. okt. 27, 2017 3:49 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 779
Tibor5791 írta:
Szesze írta:
hubo44 írta:
="Szesze"]
Meňi kompresio van elô irva enek a motornak???
Ha a viszonyt kérdezed azt hiszem 10 vagy 10,valamennyi :1.A gyári végnyomást nem tudom,de az enyémbe 16 bár van és a napokba néztem azt hiszem a You tube-n egy Skodás videót és ott is ilyeneket mértek.


Na, b@ssza meg, most mit csináljak vele??? Keressem tovább a hibát, vagy megy ameddig megy?

Hali ne dôj be mindenek nadon sep a 13,5 1forman minden hengerbe.
Rá kerdeztem meňi enek a elô irt ňomaš latad magad hod nemiš tudtak valasolni čak latak a You tube-n 1škodaš videot a ôvé meg eňi ez čak ojan T-mantec valas.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: rángatás
HozzászólásElküldve: pén. okt. 27, 2017 1:29 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 22, 2017 11:28 am
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Üllő
Autó: Skoda Fabia Kombi 2002
Szesze írta:
hubo44 írta:
="Szesze"]
Meňi kompresio van elô irva enek a motornak???
Ha a viszonyt kérdezed azt hiszem 10 vagy 10,valamennyi :1.A gyári végnyomást nem tudom,de az enyémbe 16 bár van és a napokba néztem azt hiszem a You tube-n egy Skodás videót és ott is ilyeneket mértek.


Na, b@ssza meg, most mit csináljak vele??? Keressem tovább a hibát, vagy megy ameddig megy?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: rángatás
HozzászólásElküldve: pén. okt. 27, 2017 5:09 am 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 871
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
hubo44 írta:
="Szesze"]
Meňi kompresio van elô irva enek a motornak???
Ha a viszonyt kérdezed azt hiszem 10 vagy 10,valamennyi :1.A gyári végnyomást nem tudom,de az enyémbe 16 bár van és a napokba néztem azt hiszem a You tube-n egy Skodás videót és ott is ilyeneket mértek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: rángatás
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 26, 2017 9:35 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 779
="Szesze"]
Meňi kompresio van elô irva enek a motornak???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: rángatás
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 26, 2017 7:59 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 871
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
[/quote]

13,5 bár volt mindegyik henger. Viszont az egyik gyertya benzines volt. Szerintem ez maradozik ki, a szerelő a gyújtótrafóra gyanakszik.[/quote] Az a 13.5 bár nem túl rózsás ennél a motornál.Ha megy mind a négy henger rendesen és hibakód sincs akkor lehet,hogy az előző tulaja agyonhasználta és meg van kopva a motor ezért ilyen gyenge.Az a 97000 meg valószínű 297000 km lehet vagy fáradt olajjal jártak és azért kophatott meg a motorod.Ha nem sajnálod rá a pénzt én ezt:http://xado.hu/webshop/revitalizalok/motorolajba/benzin-lpg/xado-gel-benzin-motorokhoz-detail mindenképpen tennék bele,mert megnöveli a kompressziót és erősebb lesz tőle a motorod.Nagyon jó cucc mindenkinek csak ajánlani tudom.Ebből a kiszerelésből 3 db kell egy kezeléshez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: rángatás
HozzászólásElküldve: csüt. okt. 26, 2017 1:44 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 22, 2017 11:28 am
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Üllő
Autó: Skoda Fabia Kombi 2002
Szesze írta:
Tibor5791 írta:
Idézet:
Nem szeretnék vészmadár lenni,de nekem azért erős a gyanúm,hogy egy 2002-es autóba nem 97000 km a valós futásteljesítmény.Az enyém 2003-as létére 220000 felé jár úgy hogy nem járok vele világ körüli utakra.Melyik motor van a kocsidba az Mpi vagy az 1.4 16v motor?

AME betűkkel kezdődik a motorszám, amúgy 1,4 16V-s. Hogy miért ennyi van benne, azt nem tudom, de magyarországi.
Hali.Az AME motorkód nem 16 szelepes hanem az ős Skoda blokk(MPI)Rajt is van a motorborításodon elvileg!Hogy mennyit tekertek az órán az végül is már teljesen mindegy ha esetleg megtörtént volna.Mindenképp méress kompressziót és utána okosabbak leszünk.


13,5 bár volt mindegyik henger. Viszont az egyik gyertya benzines volt. Szerintem ez maradozik ki, a szerelő a gyújtótrafóra gyanakszik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: rángatás
HozzászólásElküldve: kedd okt. 24, 2017 7:11 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 871
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Tibor5791 írta:
Idézet:
Nem szeretnék vészmadár lenni,de nekem azért erős a gyanúm,hogy egy 2002-es autóba nem 97000 km a valós futásteljesítmény.Az enyém 2003-as létére 220000 felé jár úgy hogy nem járok vele világ körüli utakra.Melyik motor van a kocsidba az Mpi vagy az 1.4 16v motor?

AME betűkkel kezdődik a motorszám, amúgy 1,4 16V-s. Hogy miért ennyi van benne, azt nem tudom, de magyarországi.
Hali.Az AME motorkód nem 16 szelepes hanem az ős Skoda blokk(MPI)Rajt is van a motorborításodon elvileg!Hogy mennyit tekertek az órán az végül is már teljesen mindegy ha esetleg megtörtént volna.Mindenképp méress kompressziót és utána okosabbak leszünk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: rángatás
HozzászólásElküldve: kedd okt. 24, 2017 9:52 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 22, 2017 11:28 am
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Üllő
Autó: Skoda Fabia Kombi 2002
Idézet:
Nem szeretnék vészmadár lenni,de nekem azért erős a gyanúm,hogy egy 2002-es autóba nem 97000 km a valós futásteljesítmény.Az enyém 2003-as létére 220000 felé jár úgy hogy nem járok vele világ körüli utakra.Melyik motor van a kocsidba az Mpi vagy az 1.4 16v motor?

AME betűkkel kezdődik a motorszám, amúgy 1,4 16V-s. Hogy miért ennyi van benne, azt nem tudom, de magyarországi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 276 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség