Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. nov. 22, 2017 9:23 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 276 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hidegen rángat az autó
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 22, 2012 4:38 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 21, 2012 5:38 pm
Hozzászólások: 12
Sziasztok,
Nekem is van egy ilyen nemű problémám ami abból áll, h amikor beindítom 1000körül van a fordulatszám majd visszaesik 900ra, és nagyon picit az alá és ilyenkor nekem is mintha egy picit finoman lötyögne a kocsi ami amúgy fabia 1.2 6V!
az egyik topicomban amit indítottam ott van rá magyarázat!
Az mondták, h valószínűleg el van kormolódva a motortérben a gyújtó trafó ami az ennek megfelelő hengert roszkor indítja és emiatt nagyobb a fogyasztás is és okozza a rángatást is.
Ajánlom nektek, még az légbeömlő szelep tisztítását is mert az is sajna a pillangószelepnél rohadtul kormolódik amit én is tisztítottam majd javult, de le kell utánna húzni az aksi sarut mert a kocsi utánna törli a rossz adatokat amit rosszul beérkező levegő okoz a pillangó szelepnél, de ez nem minden mert még van az EGR szelep amit én még nem tettem meg, de ott is tísztítani kell mert az ott kiáramló kipufogó gázok kormolják be!
Bocsi hogy bonyolultam írok :D Ami a rángatást illeti szerintem egy nagyon picit próbáljátok meg, h amikor icccipicccit felmegy a fordulat akkor abba marad e? de ez annyit tesz , h az alapjáratotok 910 mondjuk akkor abba hagyja e a rángatást 950-970 körül mert akkor szervízben tekertessétek fel addig max.
Azt hiszem csak ennyit tudtam mondani :DD

http://kepfeltoltes.hu/view/111025/szel ... es.hu_.jpg (elkormolódott gyujtástrafó)

http://kepfeltoltes.hu/view/111025/szel ... es.hu_.jpg

Ez meg a topic ahol szintén ez a téma :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hidegen rángat az autó
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 22, 2012 1:23 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. márc. 22, 2012 1:15 pm
Hozzászólások: 2
Szia,

1.4 MPI, 2001 fabiam van és ugyanezt a problémát figyeltem meg. Gyertyák és benzinszűrő cserélve voltak valamint fojtószelep takaritás is megtörtént. Sajnos mindezek nem oldották meg.
Fórumokon emlitik ezt a hibát mint tipús specifikus és gyújtótrafó probléma. Érdemes lenne egy új alkatrésszel próbálni, mivel hiba kód nálam sem jelentkezik.
Sok helyen ezt találni: "Ezeknél a motoroknál a hengerenkénti gyújtótrafó sajnos nem sikerült tartósra. A meghibásodás legtöbbször az önéhez hasonlóan, hidegen jelentkezik először."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Hidegen rángat az autó
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 22, 2012 9:01 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. márc. 22, 2012 8:56 am
Hozzászólások: 1
1.2 12 v Fabiát vettem, melyről kiderült, hogy hidegen rángat egy pár percig amíg be nem melegszik .
Néztek már fojtószelepet, trafókat, de nem oldódott meg a probléma. Az utolsó verzió, hogy a benzin szivattyú a rossz, ez okozhatja? Hiba kódot nem ír ki.
Ha tud valaki segíteni írjon. Köszönöm előre is.

Üdv Zsolt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 01, 2012 8:46 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 14, 2011 8:31 am
Hozzászólások: 17
Elvileg minden érték stimmel.
Megnézzük majd a jeladókat is.
Nem tudom ma mire jutottak vele a srácok. De holnap leírom változott e valami.

Nagyon köszi mindenkinek aki hozzászól -t !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 01, 2012 7:39 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6933
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
detronic írta:
Köszi,

Úgy néz ki holnap vezérlés csere..
Majd írok hogy megoldódott e.

hali
A főtengely a vezérműtengelyhez viszonyított helyzetét néztétek?
Kiolvasható vezérlőből.. és az hibakódot is ad.

Mivel a lánckerék nincs biztosítva ezért ha kihagyták előzőleg a menetrögzítőt, akár el is fordulhatott, a
nyomatékra meghúzás ellenére..

Én a vez.tengely és a főtengely jeladóját is megnézném, nem -e tűlök jön egy hamis adat..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. feb. 29, 2012 7:17 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 14, 2011 8:31 am
Hozzászólások: 17
Köszi,

Úgy néz ki holnap vezérlés csere..
Majd írok hogy megoldódott e.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. feb. 29, 2012 3:48 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Érdemes lenne beállíttatni, de én sajnos nem tudok gázszervízt ajánlani. Itt kéne kérdezned jó szervízt: http://skodafabiaclub.com/forum/viewtopic.php?t=474

A társalgóba nem sokat járnak.

detronic írta:
AZQ a motorkódja, azért gondolom hogy nem gyújtáskimaradás mert már másikon volt, de most jóval erősebben kezd rángatózni a motor.

Nekem volt régebben mikor vettem az autót hogy, hirtelen elkezdett összevissza járni a motor, sárga lámpa kigyulladt... vontatás. Nem ugrott át. Vezérműlánc csere után helyrejött.



Van két céges Fábiánk is.A hibakódok ugyanazok mind a háromnál a gáz beszerelése óta. Véletlenszerű gyújtáskimaradás, felsorolja mind a négy hengert a háromból :) , lambdaszondával van valami baja és a keverék dús. Nagyjából ez jön elő mind a háromnál.
Egy helyen lett berakatva a gáz, a 13. kerben.

Budapesten hová érdemes vinni akkor szerintetek ???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd feb. 28, 2012 7:37 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 14, 2011 8:31 am
Hozzászólások: 17
AZQ a motorkódja, azért gondolom hogy nem gyújtáskimaradás mert már másikon volt, de most jóval erősebben kezd rángatózni a motor.

Nekem volt régebben mikor vettem az autót hogy, hirtelen elkezdett összevissza járni a motor, sárga lámpa kigyulladt... vontatás. Nem ugrott át. Vezérműlánc csere után helyrejött.



Van két céges Fábiánk is.A hibakódok ugyanazok mind a háromnál a gáz beszerelése óta. Véletlenszerű gyújtáskimaradás, felsorolja mind a négy hengert a háromból :) , lambdaszondával van valami baja és a keverék dús. Nagyjából ez jön elő mind a háromnál.
Egy helyen lett berakatva a gáz, a 13. kerben.

Budapesten hová érdemes vinni akkor szerintetek ???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd feb. 28, 2012 3:20 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Szia!

Motorkódot adj légyszi. Egyébként miért nem lehet gyújtáskimaradás? Ne feledd, hogy csak három hengered van, abból egy kiesik az -33%. A gáz miatt előjövő hibakódok gázosak, mert az amúgy is magasabb hőfokú üzem egy szegény keverékkel még jobban eszi a motort. Gázzal is hibakód mentesen kell üzemelnie. Aki ilyeneket mond neked, az etetni próbál.


detronic írta:
Sziasztok !

Van egy 2005 ös 1.2 -es Gázos Fábiám. Valamitől 50és 60 km/h között nagyon elkezdett rángatni, vagy inkább valami erősebbet produkálni... Nem egy henger okozza szerintem , s szerintem nem gyújtáskimaradás mert attól nem "ugrálna" ennyire. A hibakódok csak szokásosak, semmi extra. (a gáz miatt jönnek elő). Volt hogy üresben gurulásnál leállt a motor. Megnézte a szerelő is műszerrel ment közben, de nem talált semmit...

Most már csak a vezérmű lánc megnyúlására tudok gondolni. Most 60 ezer van benne.
Valaki tudja mit kéne megnézni hogy egyértelmű legyen mi a baja ????

Nagyon köszi ha segít valaki !!!! :) :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 27, 2012 11:43 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 14, 2011 8:31 am
Hozzászólások: 17
Sziasztok !

Van egy 2005 ös 1.2 -es Gázos Fábiám. Valamitől 50és 60 km/h között nagyon elkezdett rángatni, vagy inkább valami erősebbet produkálni... Nem egy henger okozza szerintem , s szerintem nem gyújtáskimaradás mert attól nem "ugrálna" ennyire. A hibakódok csak szokásosak, semmi extra. (a gáz miatt jönnek elő). Volt hogy üresben gurulásnál leállt a motor. Megnézte a szerelő is műszerrel ment közben, de nem talált semmit...

Most már csak a vezérmű lánc megnyúlására tudok gondolni. Most 60 ezer van benne.
Valaki tudja mit kéne megnézni hogy egyértelmű legyen mi a baja ????

Nagyon köszi ha segít valaki !!!! :) :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 30, 2011 8:58 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. júl. 25, 2009 12:58 pm
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: 2002, 1.4MPI AME
Szia,

nekem Brisk Dr 15tc valami champion 1 polosú való bele..gyárilag champion volt aztan brisk de most ngk van következő beru lesz :)
Csabaa írta:
scotchtom12 írta:
Lenne még egy kérdésem ,mégpedig az hogy miért adnak 1 polusu gyertyát a Fábiához mikor az eredeti 3 polusu?
:?

szia
Hosszútávon érdemes beszerezned egy kábelt hozzá.
Ebay-en nézz körül...
Nincs benne 3 pólusú gyertya gyárilag.
Az AZQ-ban gyárilag bosch F7 HER2.
Más gyártmányban:
Brisk DOX15LE-1
NGK PZFR5J-11
NGK ZFR 5P-G
Beru 14 F-7 HUR2
de egyik sem 3 pólusú...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 30, 2011 8:56 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6933
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
scotchtom12 írta:
Lenne még egy kérdésem ,mégpedig az hogy miért adnak 1 polusu gyertyát a Fábiához mikor az eredeti 3 polusu?
:?

szia
Hosszútávon érdemes beszerezned egy kábelt hozzá.
Ebay-en nézz körül...
http://www.ebay.co.uk/itm/USB-DIAGNOSTI ... 8243wt_952
6 font azért nem 70-en...
Nincs benne 3 pólusú gyertya gyárilag.
Az AZQ-ban gyárilag bosch F7 HER2.
Más gyártmányban:
Brisk DOX15LE-1
NGK PZFR5J-11
NGK ZFR 5P-G
Beru 14 F-7 HUR2
de egyik sem 3 pólusú...


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Csabaa szomb. júl. 30, 2011 9:01 am-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 30, 2011 8:35 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 28, 2011 6:46 pm
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Skócia
Lenne még egy kérdésem ,mégpedig az hogy miért adnak 1 polusu gyertyát a Fábiához mikor az eredeti 3 polusu?
:?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 30, 2011 8:31 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 28, 2011 6:46 pm
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Skócia
Köszönöm a választ megnézetem ,bár az igazság az hogy csak azért hogy beviszem ide a skodához elkérnek 70 fontot és akkor még rá sem néztek igazán.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 29, 2011 8:48 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. júl. 12, 2010 5:28 pm
Hozzászólások: 232
Tartózkodási hely: Székesfehérvár 2003. 1.4 16V BBZ
Szia!
Ha ég a motor ikon, akkor tárolt hiba van. Azt előbb ki kell olvastatni, és a hibakód ismeretében lehet egy pontosabb diagnózist felállítani. Addig kár találgatni, és bármit is feleslegesen cserélni. ( lehet trafóhiba, gyertya, stb, bármi)
Üdv: Vikman


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 276 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség