Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. dec. 15, 2018 6:26 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 329 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 06, 2014 7:50 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 06, 2014 7:20 pm
Hozzászólások: 6
Sziasztok!
Van egy 2005-ös 1.2 12V fabia kombim, ami alapjáraton elkezdett rángatni. Piros lámpánál rendszeresen csinálja, ilyenkor elkezd villogni a narancssárga motordiagnosztikai lámpa is.
Elvittem szerelőhöz, hibakódot kiolvasta és azt mondta, hogy a 3. hengerben égéskimaradás van.

Az autóba 120 ezer km van, gyertyát 60 ezernél cseréltem. Mivel hasonló hiba (rángat)már előfordult jó pár évvel ezelőtt, ezért "rutinosan" vettem 8 ezerért egy Beru gyújtótrafót és kicseréltem az a 3. hengernél (ha szembe állok az autóval, akkor a jobb szélső) így gondoltam spórolok 12 ezret. (korábban 20 ezerért cserélték ki). Mivel nem volt megfelelő gyertya kulcsom, ezért a gyertyákat nem cseréltem ki. Az autó másnap ismét elkezdett rángatni, a piros lámpáknál - alapjáraton - rendszeresen produkálta a hibát, szinte le akart fulladni. Autó leállít, vészvillogó kirakva, újra indítom, gázt adok és ismét tudtam vele menni.

Mivel a hiba újra jelentkezett, ezért megfelelő gyertyakulcsot beszereztem és kicseréltem mind a 3 gyertyát hátha ez a hiba oka. És ha már leszedtem újra a trafókat akkor már be is mértem az ellenállásukat. mind a 3 gyujtótrafó, illetve 4 (beleértve azt is amit kicseréltem) ellenállása a két szélső lábon mérve 387-389 ohm volt. Utána olvastam és 370 és 410 között megfelelő, tehát feleslegesen vettem egyet. Mindegy, jó lesz tartaléknak!

Tehát a 3. hengernél a gyujtótrafót és mind a 3 gyertyát kicseréltem, de a hiba továbbra is jelentkezik. Az 1.2-es fábiám alapjáraton rángat és villog a motordiagnosztikai lámpa.

Van valami ötletetek, hogy mi lehet a hiba?

Köszi a segítséget.

Üdv: Leviapu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. szept. 06, 2014 7:50 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 06, 2014 7:20 pm
Hozzászólások: 6
Sziasztok!
Van egy 2005-ös 1.2 12V fabia kombim, ami alapjáraton elkezdett rángatni. Piros lámpánál rendszeresen csinálja, ilyenkor elkezd villogni a narancssárga motordiagnosztikai lámpa is.
Elvittem szerelőhöz, hibakódot kiolvasta és azt mondta, hogy a 3. hengerben égéskimaradás van.

Az autóba 120 ezer km van, gyertyát 60 ezernél cseréltem. Mivel hasonló hiba (rángat)már előfordult jó pár évvel ezelőtt, ezért "rutinosan" vettem 8 ezerért egy Beru gyújtótrafót és kicseréltem az a 3. hengernél (ha szembe állok az autóval, akkor a jobb szélső) így gondoltam spórolok 12 ezret. (korábban 20 ezerért cserélték ki). Mivel nem volt megfelelő gyertya kulcsom, ezért a gyertyákat nem cseréltem ki. Az autó másnap ismét elkezdett rángatni, a piros lámpáknál - alapjáraton - rendszeresen produkálta a hibát, szinte le akart fulladni. Autó leállít, vészvillogó kirakva, újra indítom, gázt adok és ismét tudtam vele menni.

Mivel a hiba újra jelentkezett, ezért megfelelő gyertyakulcsot beszereztem és kicseréltem mind a 3 gyertyát hátha ez a hiba oka. És ha már leszedtem újra a trafókat akkor már be is mértem az ellenállásukat. mind a 3 gyujtótrafó, illetve 4 (beleértve azt is amit kicseréltem) ellenállása a két szélső lábon mérve 387-389 ohm volt. Utána olvastam és 370 és 410 között megfelelő, tehát feleslegesen vettem egyet. Mindegy, jó lesz tartaléknak!

Tehát a 3. hengernél a gyujtótrafót és mind a 3 gyertyát kicseréltem, de a hiba továbbra is jelentkezik. Az 1.2-es fábiám alapjáraton rángat és villog a motordiagnosztikai lámpa.

Van valami ötletetek, hogy mi lehet a hiba?

Köszi a segítséget.

Üdv: Leviapu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Rángatás
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 25, 2014 5:47 am 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 1013
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
gyuszaba írta:
Sziasztok nekem egy 2000 évjáratú fabiám van 1.4 mpi 50 Kw ATZ motorkódú. Olyan problémám van ha beindítom kb 10mp-ig semmi utána olyan mint ha kihagyna 1 henger semmi hibát nem jelez a műszerfal, olyan durrogós hangja van. Mi lehet a gond? trafosórt néztem az jó mivel kettő van így ezt a hibát kiküszöböltem esetleg lambda szondára gondolok még. Nagy fordulaton 3000-5000 között is ugyan ez.
Helló.Volt megbontva a motor? Ha igen akkor én a hidrotőke alapbeállitást nézném meg,mert hátha túlságosan kitámaszt valamelyik szelep és az elején is csak valószinűleg azért jó,mert még nem töltött fel teljesen a hidrotőke,de ez csak egy tipp.üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Rángatás
HozzászólásElküldve: vas. aug. 24, 2014 12:12 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. aug. 24, 2014 12:06 pm
Hozzászólások: 1
Sziasztok nekem egy 2000 évjáratú fabiám van 1.4 mpi 50 Kw ATZ motorkódú. Olyan problémám van ha beindítom kb 10mp-ig semmi utána olyan mint ha kihagyna 1 henger semmi hibát nem jelez a műszerfal, olyan durrogós hangja van. Mi lehet a gond? trafosórt néztem az jó mivel kettő van így ezt a hibát kiküszöböltem esetleg lambda szondára gondolok még. Nagy fordulaton 3000-5000 között is ugyan ez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. máj. 28, 2014 3:39 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7457
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Sziasztok
A folytót és a map szenzort az éves vagy 15ekm-es olajcsere alkalmával érdemes kitakarítani. Főleg ha van kipuffogógáz visszavezetés.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. máj. 28, 2014 3:38 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7457
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Sziasztok
A folytót és a map szenzort az éves vagy 15ekm-es olajcsere alkalmával érdemes kitakarítani. Főleg ha van kipuffogógáz visszavezetés.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. máj. 28, 2014 12:14 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. feb. 17, 2008 4:59 pm
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Szombathely, jelenleg no auto
Nekem benzinpumpa volt a ludas, kb 2 éve küzdöttem állandóan dadogott néha néha leállt, de volt úgy hogy fél évig elment hiba nélkül, múlt héten szépen megállt aztán a pumpa néha indult néha nem. Csere, azóta mentem 200 km-t és most eddig lekopogom jó. Plusz nekem hiba volt még a Map szenzor is, kartelgáz lerakódott és kinyírta, többször kell pucolni a pillangószelepházat és a mapszenzor környékét. Mindenképp érdemes lenne megnézned, hogy tényleg mindig van-e benzin.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. máj. 28, 2014 11:39 am 
Offline

Csatlakozott: vas. júl. 14, 2013 3:10 pm
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Geszteréd
benzinpumpa.. engem is az szivatott.. kicserélték a szondát.. a szűrőket, a gyertyát... még sem volt jó.. 1,2 12w rámértek az üzemanyag-nyomásra.. és ott volt a baki!!! nézz utánna, mielőtt a fél autót kicseréltetik veled!!
:roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 26, 2014 12:31 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. feb. 17, 2008 4:59 pm
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Szombathely, jelenleg no auto
Esetleg nézesd meg SanyCar Kft.-nél (Csákvár), nekem is ezt a rángatást csinálta, és nekem ki kellett cserélni a map szenzor-t és megszűnt a probléma.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. máj. 15, 2014 6:31 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7457
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
mernok76 írta:
Na mostanra tudtam hibakód listát ( mert sajnos lista) kiolvastatni. Az alábbiak lennénekí:
16516, 16518, 16804, 16687, 17563, 16556, 16497, 16490, 16885, 16556
Hát kb. ennyi amit úgy kiirkált, most törölve lett mindegyik kód, lambdaszondákat is cseréltem de a probléma ugyanúgy megmaradt. Ha van ötlet szívesen venném. Előre is köszi !

szia
Szép kis lista, van benne minden..
Végnyomást mértetek? Lerágtuk már párszor, hogy a
6 szelepes 1,2-nél gyenge láncszem a kipuffogószelep.
Kirepedezik a széle és eltünik a kompressszió.
A fentiekben van 3. henger gyújtáskimaradás, talán azzal kellene kezdeni a mérést.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. máj. 14, 2014 7:21 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 19, 2014 2:01 pm
Hozzászólások: 2
Na mostanra tudtam hibakód listát ( mert sajnos lista) kiolvastatni. Az alábbiak lennénekí:
16516, 16518, 16804, 16687, 17563, 16556, 16497, 16490, 16885, 16556
Hát kb. ennyi amit úgy kiirkált, most törölve lett mindegyik kód, lambdaszondákat is cseréltem de a probléma ugyanúgy megmaradt. Ha van ötlet szívesen venném. Előre is köszi !


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Fabia 1.2 rángat
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 12, 2014 5:02 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 12, 2014 4:55 pm
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Érd
Üdv. Elég komoly problémám van az újonnan vett 2005-ös Fabia-mmal. Előző tulaj csak városban használta, így nem tűnt fel neki, de nagyobb sebességnél visszaesik a fordulat és rángat az autó. Ez gyakorlatban azt jelenti, hogy pl. az M7-esen budaörs utáni érdi emelkedő elején 100-zal mentem, és ahogy elértem az emelkedő alját eltűnt az erő, száz méter múlva már csak 50-nel mentem, a kocsi meg rángatott. Félelmetes volt. AC pumpa, benzinszűrő, gyújtótrafók, gyertyák cserélve lettek, olajsár ki lett pucolva és még mindig csinálja. Fojtószelepház cserével riogatnak most, ami több, mint 100ezer forint. Találkozott már valaki ilyen hibával? És ha igen mi okozta? Lehet ez attól, hogy 123ezernél áll a km számláló és nincs kicserélve a vezérműlánc? Köszönöm a segítséget előre is!!
Ádám


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 24, 2014 7:29 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 15, 2014 8:52 pm
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Budapest
Én nem vagyok szaki, nekem is 1.2 es 6V skodám van 2003-as. A szerelőd mondott hibakódot? Kéne egy hibakód és itt sokan tudnak neked segíteni szerintem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Szaggató motor
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 19, 2014 2:10 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 19, 2014 2:01 pm
Hozzászólások: 2
Üdvözletem Mindenkinek !

Nekem egy 2002-es 1.2 6v eco skodám van, a probléma az vele hogy az alapjárat ingadozik sőt néha a kuplunkg kinyomásakor teljesen eltünik és az autó leál, emellett gyorsításnál vagy emelkedőnél a motor el kezd szaggatni, illetve megtorpan a motor. Az autószerelővel is csak próbálgatunk ezt azt pl. lambda szonda csere de a probléma ugyanúgy fennál. Ha valakinek lenne megoldása azt megköszönném.

Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 26, 2013 7:14 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 01, 2010 1:49 pm
Hozzászólások: 643
Tartózkodási hely: Baranya, 1.4 16V BBZ kombi
Sziasztok!

Hétvégén megtörtént az EGR szelep tisztító művelet, és a tapasztalt Skoda szerelő kéz (nem az enyém) győzedelmeskedett a rozsda felett :) Volt min :
https://docs.google.com/file/d/0BzKHduy ... sp=sharing


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 329 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség