Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. nov. 22, 2017 9:27 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 276 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 10, 2011 9:47 am 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 05, 2011 10:25 pm
Hozzászólások: 114
Nem kizárt... Nekem is ugyanez volt a hiba, én mondjuk csavarozással oldottam meg ezt a gondot... A szilo szerintem annyira nem jó megoldás, főleg ezeken a jó magyar utakon...


gstibb írta:
Az normális egyébként, hogy a levegőszűrő szívócsövének műanyag vége nem fix a homlokfal műanyagjában, és ettől a két műanyagtől úgy zörög a kocsi, mintha régi dízel lenne? :? 1.2 6V Vagy gyárilag lenne rajta valami gumitömítés esetleg?
Már azt is gondoltam, hogy kinyomom szilóval, de valamiért a mérnökök csak így tervezték...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 30, 2010 4:32 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. okt. 09, 2008 8:14 pm
Hozzászólások: 210
Az normális egyébként, hogy a levegőszűrő szívócsövének műanyag vége nem fix a homlokfal műanyagjában, és ettől a két műanyagtől úgy zörög a kocsi, mintha régi dízel lenne? :? 1.2 6V Vagy gyárilag lenne rajta valami gumitömítés esetleg?
Már azt is gondoltam, hogy kinyomom szilóval, de valamiért a mérnökök csak így tervezték...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fabia 1.2 6V HTP motor rángat
HozzászólásElküldve: szer. dec. 29, 2010 11:42 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Ha az 1-es henger volt a 10bar, akkor valószínüleg neked is szétégett az egyik szelep.

milli írta:
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.
Az 1.2-es 6V-s Fabia-mban először villogott, majd kigyulladt a checkengine.
Semmi különoset nem tapasztaltam, a motor szépen járt, majd egyszercsak kb 30km után a piroslámpánál elment az egyik henger, a motor nagyon rángatott és semmi erő nem volt benne. Motort leállítottam, vártam pár percet, majd újra beindítottam a motort. Probléma megszűnt, de a visszajelző LED tovább világított.
A diagnosztikai műszer hibát nem jelzett. Mérettem kompressziót, melegen 14-14-10 volt, Üzemanyag szűrőt cseréltem, mert elég rég volt cserélve (40000km-el ezelőtt). Csere után a LED kialudt, motor szépen járt. Mentem pár km-t de újra visszajött a hiba, egyik henger megint elment. Motor leállít, pár percet vár, újra beindít, hiba megszűnt.
Lehet, hogy a gyújtótrafó rosszalkodijk az egyik hengeren? A gyújtógyertya platina elektródás NGK, elvilag 100000km-et menni kellene (legalábbis ezt mondták amikor vettem) elvileg még 40000km hátra van az élettartamából.

Szerintetek mi lehet a gond? A motorban 115000km van.

A segítséget előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fabia 1.2 6V HTP motor rángat
HozzászólásElküldve: kedd dec. 28, 2010 11:21 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Ha világít vagy világított a Check Engine lámpa, akkor hibakódnak is lenni kell. Innen máris hibádzik a dolog....


milli írta:
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.
Az 1.2-es 6V-s Fabia-mban először villogott, majd kigyulladt a checkengine.
Semmi különoset nem tapasztaltam, a motor szépen járt, majd egyszercsak kb 30km után a piroslámpánál elment az egyik henger, a motor nagyon rángatott és semmi erő nem volt benne. Motort leállítottam, vártam pár percet, majd újra beindítottam a motort. Probléma megszűnt, de a visszajelző LED tovább világított.
A diagnosztikai műszer hibát nem jelzett. Mérettem kompressziót, melegen 14-14-10 volt, Üzemanyag szűrőt cseréltem, mert elég rég volt cserélve (40000km-el ezelőtt). Csere után a LED kialudt, motor szépen járt. Mentem pár km-t de újra visszajött a hiba, egyik henger megint elment. Motor leállít, pár percet vár, újra beindít, hiba megszűnt.
Lehet, hogy a gyújtótrafó rosszalkodijk az egyik hengeren? A gyújtógyertya platina elektródás NGK, elvilag 100000km-et menni kellene (legalábbis ezt mondták amikor vettem) elvileg még 40000km hátra van az élettartamából.

Szerintetek mi lehet a gond? A motorban 115000km van.

A segítséget előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fabia 1.2 6V HTP motor rángat
HozzászólásElküldve: kedd dec. 28, 2010 8:58 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 25, 2009 2:51 pm
Hozzászólások: 711
Tartózkodási hely: 2004; 1.2 12V AZQ
Szia!

A 100 E Km-es futásteljesítményű gyertyában nem szabad hinni. Azt is 60 E Km-enként célszerű cserélni. Akár a gyertya is lehet a hunyó, mindenképp megérné kicserélni és azután lehetne okosabbat mondani.
Az 1-es hengerben volt a kisebb kompresszió?

milli írta:
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.
Az 1.2-es 6V-s Fabia-mban először villogott, majd kigyulladt a checkengine.
Semmi különoset nem tapasztaltam, a motor szépen járt, majd egyszercsak kb 30km után a piroslámpánál elment az egyik henger, a motor nagyon rángatott és semmi erő nem volt benne. Motort leállítottam, vártam pár percet, majd újra beindítottam a motort. Probléma megszűnt, de a visszajelző LED tovább világított.
A diagnosztikai műszer hibát nem jelzett. Mérettem kompressziót, melegen 14-14-10 volt, Üzemanyag szűrőt cseréltem, mert elég rég volt cserélve (40000km-el ezelőtt). Csere után a LED kialudt, motor szépen járt. Mentem pár km-t de újra visszajött a hiba, egyik henger megint elment. Motor leállít, pár percet vár, újra beindít, hiba megszűnt.
Lehet, hogy a gyújtótrafó rosszalkodijk az egyik hengeren? A gyújtógyertya platina elektródás NGK, elvilag 100000km-et menni kellene (legalábbis ezt mondták amikor vettem) elvileg még 40000km hátra van az élettartamából.

Szerintetek mi lehet a gond? A motorban 115000km van.

A segítséget előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Fabia 1.2 6V HTP motor rángat
HozzászólásElküldve: kedd dec. 28, 2010 8:48 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd dec. 28, 2010 7:09 pm
Hozzászólások: 1
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.
Az 1.2-es 6V-s Fabia-mban először villogott, majd kigyulladt a checkengine.
Semmi különoset nem tapasztaltam, a motor szépen járt, majd egyszercsak kb 30km után a piroslámpánál elment az egyik henger, a motor nagyon rángatott és semmi erő nem volt benne. Motort leállítottam, vártam pár percet, majd újra beindítottam a motort. Probléma megszűnt, de a visszajelző LED tovább világított.
A diagnosztikai műszer hibát nem jelzett. Mérettem kompressziót, melegen 14-14-10 volt, Üzemanyag szűrőt cseréltem, mert elég rég volt cserélve (40000km-el ezelőtt). Csere után a LED kialudt, motor szépen járt. Mentem pár km-t de újra visszajött a hiba, egyik henger megint elment. Motor leállít, pár percet vár, újra beindít, hiba megszűnt.
Lehet, hogy a gyújtótrafó rosszalkodijk az egyik hengeren? A gyújtógyertya platina elektródás NGK, elvilag 100000km-et menni kellene (legalábbis ezt mondták amikor vettem) elvileg még 40000km hátra van az élettartamából.

Szerintetek mi lehet a gond? A motorban 115000km van.

A segítséget előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 276 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 15, 16, 17, 18, 19

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség