Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. jan. 20, 2019 3:12 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 827 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 56  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: vas. jan. 06, 2019 6:41 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1293
majd ha be nez a Csaba az majd kuld valami rajzot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jan. 06, 2019 6:30 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 05, 2015 10:40 am
Hozzászólások: 5
Autó: Skoda Fabia Combi 1.2 12V 2005 BME
Szia!

Köszönöm a választ!

Csak szemmel néztem meg, hogy a vezérműtengelyek végén lévő bevágások azonos irányba állnak e. A szinkronizálást sajnos nem tudom, hogy kell csinálni. Van erről valahol leírás?

hubo44 írta:
to TEI
synchronizaltad (harom vaš darabal) a vezerlešt vad čak megnezted semel a fuťkôšôket?

P172-keverek nem dob keňser režimbe.

az nem repedeš les hanem ki onteši hiba ninč mag munkavla. (gondolom én)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jan. 06, 2019 3:43 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1293
to TEI
synchronizaltad (harom vaš darabal) a vezerlešt vad čak megnezted semel a fuťkôšôket?

P172-keverek nem dob keňser režimbe.

az nem repedeš les hanem ki onteši hiba ninč mag munkavla. (gondolom én)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jan. 06, 2019 10:08 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. szept. 05, 2015 10:40 am
Hozzászólások: 5
Autó: Skoda Fabia Combi 1.2 12V 2005 BME
Üdv!

Tegnap hazafelé jövet bekapcsolt a kontroll lámpa és 3000-es fordulaton letiltott az autó (2005, 1,2 12V BME).
A hibakód alapján P0341-es hibám volt
Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal P0341 - 35-10 - - - Intermittent

A kódot egyelőre töröltem és itt a fórumon található infók alapján megnéztem, hogy a két vezérműtengely pozíciója megfelelő e. A jelölések ugyanúgy állnak, tehát elméletileg jó.

A vezérmű lánc és feszítő csere óta 30 000-t ment az autó, mivel az autó rendszeresen dobált már a megvásárlása óta P0172-es hibákat is, tavaly a vezérműtengely helyzetjelző jeladót is cseréltettem, de azóta is jön a hiba. Azt megfigyeltem, hogy 12 fok alatt párás időben van gond, nyáron szinte sose dob P0172-t az autó.

A kérdésem az lenne, hogy van e bárkinek tippje mi lehet még a probléma?
Illetve ma amikor a vezérműtengelyek beállítására ránéztem a szelepfedél felszínén kis repedést fedeztem fel. Ezzel elmegy az autó vagy mindenképpen csere?
https://imgur.com/gOzvRQe

Előre is köszönöm a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. okt. 17, 2018 7:30 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd okt. 16, 2018 8:16 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia
Köszönöm az infókat!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. okt. 17, 2018 7:46 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7518
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
PG1977 írta:
Sziasztok!

Segítséget kérnék!

Mennyi a Skoda Fabia I. gyári (előírt) vezérműlánc csereperiódusa?

A választ előre is köszönöm.

Szia
Nincs gyári előírás a cserére.
Az Mpi (1,4 8 szelep) megközelítőleg ~100e km körül már elkezdhet csörögni, mert nincs a láncnak feszítője.
Az 1,2-es 3 hengeres motornál,csörögni sosem fog, de 130-140ekm alatt már rendesen megnyúlik.
Ha ez a motor 2004 előtti (AZQ) és még nem volt cserélve, kötelezően azonnal. Nem érdemes kockáztatni egy vezérlés ugrást.

A szíjas 1,4-es motornál sincs kötelező csere. 90ekm-nél szemrevételezni kell, és az elhasználódás függvényébe cserélni.
Ha jónak ítélhető, akkor ismét 30ekm múlva kell ellenőrizni. És újra 30ekm..
Persze nincs a földön olyan szerelő aki, 90ekm-nél megnézni és azt mondja, mehet ez még újabb 30e-t.
Tehát ~100e körül itt is cserélni illik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd okt. 16, 2018 8:28 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd okt. 16, 2018 8:16 pm
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia
Sziasztok!

Segítséget kérnék!

Mennyi a Skoda Fabia I. gyári (előírt) vezérműlánc csereperiódusa?

A választ előre is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. aug. 26, 2018 8:03 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. okt. 06, 2017 9:56 am
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Budapest X.kerület
Autó: Fabia Light 1.4 MPi AZF (2002)
Csabaa írta:
Sziasztok
https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/cikkszam ... es=5PK1219

Tavaly vettem contit a zsu kft-nél, a hátulja keresztbordás mint az eredeti szíj volt.
Nem csúszik meg mint előtte a hulladék dayco..
Már nem itthon gyártják a contit ,kivitték a gyártást Romániába.


Köszi, én is e mellet döntöttem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. aug. 26, 2018 6:05 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7518
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
mkabelhusk írta:
Szesze írta:
Helló!Elvileg jó lehet hozzá mind a 2,de görgőt én csak akkor cserélnék ha már hangja van vagy nagyon sokat futott.A Gyári beszállító a Contitech volt,de az utángyártott Contitech amit vettem anno 1 mm-el vékonyabb volt mint a gyári Contitech úgyhogy én az eredetit ajánlom mindenkinek emiatt.Ha jól emlékszem 7000 volt a gyári klímás szíj ami hosszabb mint a tiéd.Én ennyi árkülönbségért nem vennék ugy-at.

Hello, köszi az infó-t!

Sziasztok
https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/cikkszam ... es=5PK1219

Tavaly vettem contit a zsu kft-nél, a hátulja keresztbordás mint az eredeti szíj volt.
Nem csúszik meg mint előtte a hulladék dayco..
Már nem itthon gyártják a contit ,kivitték a gyártást Romániába.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. aug. 26, 2018 8:27 am 
Offline

Csatlakozott: pén. okt. 06, 2017 9:56 am
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Budapest X.kerület
Autó: Fabia Light 1.4 MPi AZF (2002)
Szesze írta:
Helló!Elvileg jó lehet hozzá mind a 2,de görgőt én csak akkor cserélnék ha már hangja van vagy nagyon sokat futott.A Gyári beszállító a Contitech volt,de az utángyártott Contitech amit vettem anno 1 mm-el vékonyabb volt mint a gyári Contitech úgyhogy én az eredetit ajánlom mindenkinek emiatt.Ha jól emlékszem 7000 volt a gyári klímás szíj ami hosszabb mint a tiéd.Én ennyi árkülönbségért nem vennék ugy-at.

Hello, köszi az infó-t!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 25, 2018 7:51 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 1022
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
mkabelhusk írta:
Üdv Mindenkinek!
Abban szeretnék a segítségességet /tanácsot kérni, hogy a Skodámban milyen hosszbordás szíjat érdemes használni.
Az adatok: Skoda Fábia (2002) 1.4 MPi, 44KW, AZF motorral, klíma és szervó nélküli. Még az eredeti szíj van benne, apró repedésekkel.(valószínű az alacsony futott km miatt nem cserélte az elődöm)
Én ezeket találtam eddig:
https://www.autoalkatreszonline24.hu/skf/1365279
https://www.autoalkatreszonline24.hu/contitech/208921
Ebben szeretnék megerősítést kérni, hogy jó választás lenne-e?
Segítséget előre is köszönöm!
További szép estét!
Üdv. Máté
Helló!Elvileg jó lehet hozzá mind a 2,de görgőt én csak akkor cserélnék ha már hangja van vagy nagyon sokat futott.A Gyári beszállító a Contitech volt,de az utángyártott Contitech amit vettem anno 1 mm-el vékonyabb volt mint a gyári Contitech úgyhogy én az eredetit ajánlom mindenkinek emiatt.Ha jól emlékszem 7000 volt a gyári klímás szíj ami hosszabb mint a tiéd.Én ennyi árkülönbségért nem vennék ugy-at.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 25, 2018 6:28 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. okt. 06, 2017 9:56 am
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Budapest X.kerület
Autó: Fabia Light 1.4 MPi AZF (2002)
Üdv Mindenkinek!
Abban szeretnék a segítségességet /tanácsot kérni, hogy a Skodámban milyen hosszbordás szíjat érdemes használni.
Az adatok: Skoda Fábia (2002) 1.4 MPi, 44KW, AZF motorral, klíma és szervó nélküli. Még az eredeti szíj van benne, apró repedésekkel.(valószínű az alacsony futott km miatt nem cserélte az elődöm)
Én ezeket találtam eddig:
https://www.autoalkatreszonline24.hu/skf/1365279
https://www.autoalkatreszonline24.hu/contitech/208921
Ebben szeretnék megerősítést kérni, hogy jó választás lenne-e?
Segítséget előre is köszönöm!
További szép estét!
Üdv. Máté


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 09, 2018 6:07 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 09, 2018 6:03 pm
Hozzászólások: 1
Kedves mindenki!
Fabia 1.4 mpi vezműláncot kell cserélnem. Segítséget szeretnék hozzá. Hogy lehet a főtengelyt, vezműtengelyt lebiztosítani elfordulás ellen? Van valami amire illik figyelni? Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jún. 29, 2018 1:49 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 29, 2018 1:45 pm
Hozzászólások: 2
Autó: skoda 1.4 TSI
Sziasztok,

Tudtok ajanlani megbizhato (olyat akivel van mar tapasztalat..) szerelőt...skoda 1.4TSI vezérműlánc cseré
Előre is köszönom
Tisztelettel
Nik


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 18, 2018 7:59 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7518
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Sziasztok
Én nem hallok semmi furcsát, ezeken a videokon sem.. :roll:
Tipikus 1,2-es hang..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 827 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 56  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: mantec valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség