Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. nov. 17, 2018 8:42 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 198 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 16, 2012 8:09 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. júl. 25, 2009 12:58 pm
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: 2002, 1.4MPI AME
Merlot írta:
Goodman írta:
már autóztam, egy keveset most nem volt jelzés...(kopp,kopp, kopp) már vagy két éve ezt hallgatom minden indításnál. :D


Basszus! Nekem nem volt ekkora szerencsém.
Most, hogy 1x már kiszereltem a tartályt, gond nélkül lecserélném újra (utángyártottat már 3 ezresért lehet venni újonnan!), ha tudnám, hogy ezzel én is megszabadulok a hibajelzéstől.


Szia,

Nekem ma is hibajelzésmentes állapot! :)
Én is most mostam 2x elsőre 20%os ecettel vagy félnapot ázott... akkor kb 1 napot volt jelzésmentes.
Szerintem próbáld meg még egyszer kimosni. Lehetőség szerint, hosszabb ideig áztatni. majd jó sokszor átmosni, illetve a jeladó csatlakozót sem árt kontakspray-vel megfújni.

Én személy szerint az utángyártott tartálytól tartok kicsit, ezért is próbáltam meg még egyszer a mosást. Mert itt nem kaptam róla infót, a gyári pedig 7.000ft


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 16, 2012 8:05 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 28, 2011 7:38 pm
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Budapest
Goodman írta:
már autóztam, egy keveset most nem volt jelzés...(kopp,kopp, kopp) már vagy két éve ezt hallgatom minden indításnál. :D


Basszus! Nekem nem volt ekkora szerencsém.
Most, hogy 1x már kiszereltem a tartályt, gond nélkül lecserélném újra (utángyártottat már 3 ezresért lehet venni újonnan!), ha tudnám, hogy ezzel én is megszabadulok a hibajelzéstől.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 15, 2012 2:27 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. júl. 25, 2009 12:58 pm
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: 2002, 1.4MPI AME
Igen, ezt a cikket néztem át a szerelés előtt nekem, pont ugyan így el volt törve a termosztát.

Ma kimostam a tartály, triso nem volt itthon igy hypoval. illetve jó forró víz segítségével vagy 10x elég sok kosz kijött már autóztam, egy keveset most nem volt jelzés...(kopp,kopp, kopp) már vagy két éve ezt hallgatom minden indításnál. :D




Merlot írta:
Kevés a tiszta (forró) víz, kell bele trisó is! Nekem elég sok szmötyit kihozott, de a tartály belső oldalára ragadt sávot még ez sem takarította le. És az érzékelőt sem szabadította meg valószínűleg, (ha egyáltalán az a ludas a sípoló jelzés miatt), mert visszaszerelve sem szabadultam meg az idegesítő jelzéstől.

A termo szelep hibájáról nem vagyok meggyőzve, mert sem túlfogyasztásom, sem téli fűtési problémám nem volt.

Amúgy a termo hibájáról, és annak elhárításáról van egy nagyon jó cikk itt:

http://users.atw.hu/mulder82/fabia/termosztat.html


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 15, 2012 10:13 am 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 28, 2011 7:38 pm
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Budapest
Kevés a tiszta (forró) víz, kell bele trisó is! Nekem elég sok szmötyit kihozott, de a tartály belső oldalára ragadt sávot még ez sem takarította le. És az érzékelőt sem szabadította meg valószínűleg, (ha egyáltalán az a ludas a sípoló jelzés miatt), mert visszaszerelve sem szabadultam meg az idegesítő jelzéstől.

A termo szelep hibájáról nem vagyok meggyőzve, mert sem túlfogyasztásom, sem téli fűtési problémám nem volt.

Amúgy a termo hibájáról, és annak elhárításáról van egy nagyon jó cikk itt:

http://users.atw.hu/mulder82/fabia/termosztat.html


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 14, 2012 9:28 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. júl. 25, 2009 12:58 pm
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: 2002, 1.4MPI AME
Merlot írta:
Goodman írta:

Szia,

Milyen motor,1.4 MPI?

Én is már párszor kimostam a tartályt, de mindig sípolt.

Ma volt egy termosztát cserém, szét volt törve a termo. most nem sípol....



Elfelejtettem kérdezni, hogy a sípolás mellett milyen jelenségek voltak?
Lassan melegszik be az autó? Viszonylag sokat fogyaszt?
Vagy éppen túlmelegedett?


Szia, Mint olvashatod elméletben a 8.5 nyári fogyasztás sok.
Én abból következtettem a hibára, hogy mikor hidegre volt állítva, a lamellákból a felső 3-4en langyosabb levegő jött, illetve köztudott, hogy a Skodában a fütés nagyon jó.... Nem lehet benne fázni... és nem volt olyan igazi forró amit fújt, hiába volt meleg a víz.
Na most nem panaszkodom, időközben már ment ki a levegő és égeti a kezem a meleg.

A Sípolás visszatért és a tartályomba is elég nagy ilyen összeállt darabkák úszkálnak, szóval holnap azt is kimosom ismét, bár érdekes, tegnap felöntöttem 3x forróvízzel nem jött ki kosz csak színtiszta víz, most hogy kikerült a termo most jött egy pár ilyen oriás darabka valamikori 2ftos nagyságú


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 14, 2012 8:55 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 07, 2011 1:39 pm
Hozzászólások: 794
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME
Goodman írta:
Merlot írta:
Az én Fabiámban egy fals szintjelzés van egy ideje. Már túl vagyok a kiegyenlítő tartály trisós kimosásán, de nem segített.
Hogyan lehet megszabadulni ettől a minden motor indításkor jelentkező 3-as sípolástól, és a kijelzőn folyamatosan égő piros jelzéstől???


Szia,

Milyen motor,1.4 MPI?

Én is már párszor kimostam a tartályt, de mindig sípolt.

Ma volt egy termosztát cserém, szét volt törve a termo. most nem sípol....
Sziasztok,erről beszéltem neked Goodman,hogy sok ez a 8.5 literes fogyasztás.Csak ludas volt a termó,nekem így a rossz szonda mellet is 6-6.5 a fogyasztás hosszú úton.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 14, 2012 8:40 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 28, 2011 7:38 pm
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Budapest
Goodman írta:

Szia,

Milyen motor,1.4 MPI?

Én is már párszor kimostam a tartályt, de mindig sípolt.

Ma volt egy termosztát cserém, szét volt törve a termo. most nem sípol....



Elfelejtettem kérdezni, hogy a sípolás mellett milyen jelenségek voltak?
Lassan melegszik be az autó? Viszonylag sokat fogyaszt?
Vagy éppen túlmelegedett?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 14, 2012 8:17 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 28, 2011 7:38 pm
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Budapest
Goodman írta:

Szia,

Milyen motor,1.4 MPI?

Én is már párszor kimostam a tartályt, de mindig sípolt.

Ma volt egy termosztát cserém, szét volt törve a termo. most nem sípol....



Igen, 1.4 MPI

Termo? Affene! :(

Kösz szépen.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 14, 2012 2:55 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Ha nem olajos a víz teteje, akkor a kiegyenlítő tartály cseréjével tudod megoldani ezt gondot. Ha olajos, akkor előbb a hengerfej tömítést kell kicserélni.

Merlot írta:
Az én Fabiámban egy fals szintjelzés van egy ideje. Már túl vagyok a kiegyenlítő tartály trisós kimosásán, de nem segített.
Hogyan lehet megszabadulni ettől a minden motor indításkor jelentkező 3-as sípolástól, és a kijelzőn folyamatosan égő piros jelzéstől???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 14, 2012 2:44 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. júl. 25, 2009 12:58 pm
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: 2002, 1.4MPI AME
Merlot írta:
Az én Fabiámban egy fals szintjelzés van egy ideje. Már túl vagyok a kiegyenlítő tartály trisós kimosásán, de nem segített.
Hogyan lehet megszabadulni ettől a minden motor indításkor jelentkező 3-as sípolástól, és a kijelzőn folyamatosan égő piros jelzéstől???


Szia,

Milyen motor,1.4 MPI?

Én is már párszor kimostam a tartályt, de mindig sípolt.

Ma volt egy termosztát cserém, szét volt törve a termo. most nem sípol....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 14, 2012 1:46 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 28, 2011 7:38 pm
Hozzászólások: 49
Tartózkodási hely: Budapest
Az én Fabiámban egy fals szintjelzés van egy ideje. Már túl vagyok a kiegyenlítő tartály trisós kimosásán, de nem segített.
Hogyan lehet megszabadulni ettől a minden motor indításkor jelentkező 3-as sípolástól, és a kijelzőn folyamatosan égő piros jelzéstől???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. márc. 16, 2012 5:28 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 20, 2012 4:57 pm
Hozzászólások: 373
Tartózkodási hely: Budapest
goes írta:
5 évente csere, közben vízzel vagy higított G12-vel utántölthető.

pedro77 írta:
goes írta:
G12-t soha ne tölts bele töményen. Attól függ, hány fokos a hűtőfolyadék most benne. Ha elég sűrű, akkor mehet a deszt víz is.

roli7 írta:
Szia.
Utántöltésnek mit töltsek bele?

Desztvízet,vagy desztvíz + G12?
Akkor valószínű levegő volt a rendszer,gondolom a légtelenítés automatikus.Ez végett csökkent le a szint


Elég csak után tölteni a G12 fagyállót a régire?Vagy inkább csere?


Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. márc. 16, 2012 4:58 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
5 évente csere, közben vízzel vagy higított G12-vel utántölthető.

pedro77 írta:
goes írta:
G12-t soha ne tölts bele töményen. Attól függ, hány fokos a hűtőfolyadék most benne. Ha elég sűrű, akkor mehet a deszt víz is.

roli7 írta:
Szia.
Utántöltésnek mit töltsek bele?

Desztvízet,vagy desztvíz + G12?
Akkor valószínű levegő volt a rendszer,gondolom a légtelenítés automatikus.Ez végett csökkent le a szint


Elég csak után tölteni a G12 fagyállót a régire?Vagy inkább csere?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. márc. 16, 2012 4:26 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 20, 2012 4:57 pm
Hozzászólások: 373
Tartózkodási hely: Budapest
goes írta:
G12-t soha ne tölts bele töményen. Attól függ, hány fokos a hűtőfolyadék most benne. Ha elég sűrű, akkor mehet a deszt víz is.

roli7 írta:
Szia.
Utántöltésnek mit töltsek bele?

Desztvízet,vagy desztvíz + G12?
Akkor valószínű levegő volt a rendszer,gondolom a légtelenítés automatikus.Ez végett csökkent le a szint


Elég csak után tölteni a G12 fagyállót a régire?Vagy inkább csere?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. márc. 11, 2012 1:55 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
G12-t soha ne tölts bele töményen. Attól függ, hány fokos a hűtőfolyadék most benne. Ha elég sűrű, akkor mehet a deszt víz is.

roli7 írta:
Szia.
Utántöltésnek mit töltsek bele?

Desztvízet,vagy desztvíz + G12?
Akkor valószínű levegő volt a rendszer,gondolom a légtelenítés automatikus.Ez végett csökkent le a szint


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 198 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség