Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd jún. 18, 2019 12:54 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 96 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 09, 2014 7:07 am 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 05, 2014 9:21 am
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Kaposvár
Sziasztok pár hónapja van 1,2 es Skoda fábiám tudja valaki hogy lehet kivenni a gyertyákat ? próbáltam de eltörni nem akarok semmit .Ha kapok megfelelő választ meg köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 25, 2013 9:26 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. dec. 24, 2011 9:05 pm
Hozzászólások: 526
Tartózkodási hely: Szlovákia-RS:chatback 2000. 1,4MPI 8v,50Kw.COMFORT.AME
sziasztok, Cseréltm gyertyákat. Bosch super 4 ( FR78x)
ez ment bele. Eddig is bosch volt,csak 3 körmös, ez meg 4. Kivancsi lszk hogy milyen lessz. 12 eu volt a szett.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: gyertyacsere
HozzászólásElküldve: vas. júl. 14, 2013 8:06 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Szóval, elvileg az utolsó 6 számra van szükséged, az a sorozatszám, de most elbizonytalnodtam, mert úgy tűnik hibás a katalógus. A te esetedben ez a 053059, de nem tudom behelyettesíteni. Amúgy megnéztem a Bosch katalógusát és ott nem ajánl különböző gyertyákat a különböző alvázszámhoz. Ezek szerint most nem tudok segíteni neked sajnos.

toci írta:
Tehát akkor a 6Y után ez áll: 274053059
A print screen-en viszont ilyen van, hogy 8B451107 meg 84035537 stb. Valahogy nem passzol...
Az "fgst" nemtom mit jelent.


goes írta:
Az rendben van, hogy így kezdődik, de a vége a lényeg, ami a 6Y után van, mint ahogy láthatod is a print screen-en is. A sorozatszám kell, nem a gyártási év, hely, kasztni típus.

toci írta:
goes!

Akkor elmagyaráznád hol látszik az alvázszám?
Az én alvázszámom így kezdődik:
TMBNY46Y2...

Nyomtam egy printscreen-t a két találatra, íme:
http://p.coldline.hu/2013/07/13/1104049 ... AkEPuM.jpg

Én itt nem látok alvázszámhoz hasonlót...

köszi


goes írta:
Alvázszám szerint tesz különbséget, nem évjárat szerint. Nem használhatod bármelyiket, mert belső felépítésében is különbözik.

toci írta:
Goodman írta:
toci írta:
Szóval akkor NGK ZFR5P-G vagy ZFR6T-11G kell bele?

1.2 47 kW BME

köszi


Szóval! NGK ZFR5P-G
De évjáratot sem ártana írni ha kérdezel.



2007 januári az autó. Az NGK-s gyertyakereső mindkét tipust kidobta motorkód alapján, ezért kérdeztem. Amúgy csak a hézag nagyságában van különbség a kettő között, és nekem a boltban a ZFT6T-11G tipust adták. Ennek nagyobb amúgy a hézagja 2 mm-rel...
Szóval lehet ez is jó bele, de nem tudom, hátha jobban ért hozzá valaki. Ha nagyobb a hézag az jobb vagy pont hogy rosszabb?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: gyertyacsere
HozzászólásElküldve: vas. júl. 14, 2013 12:37 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd jan. 22, 2013 5:51 pm
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: 2007. 1.2 12V BME
Tehát akkor a 6Y után ez áll: 274053059
A print screen-en viszont ilyen van, hogy 8B451107 meg 84035537 stb. Valahogy nem passzol...
Az "fgst" nemtom mit jelent.


goes írta:
Az rendben van, hogy így kezdődik, de a vége a lényeg, ami a 6Y után van, mint ahogy láthatod is a print screen-en is. A sorozatszám kell, nem a gyártási év, hely, kasztni típus.

toci írta:
goes!

Akkor elmagyaráznád hol látszik az alvázszám?
Az én alvázszámom így kezdődik:
TMBNY46Y2...

Nyomtam egy printscreen-t a két találatra, íme:
http://p.coldline.hu/2013/07/13/1104049 ... AkEPuM.jpg

Én itt nem látok alvázszámhoz hasonlót...

köszi


goes írta:
Alvázszám szerint tesz különbséget, nem évjárat szerint. Nem használhatod bármelyiket, mert belső felépítésében is különbözik.

toci írta:
Goodman írta:
toci írta:
Szóval akkor NGK ZFR5P-G vagy ZFR6T-11G kell bele?

1.2 47 kW BME

köszi


Szóval! NGK ZFR5P-G
De évjáratot sem ártana írni ha kérdezel.



2007 januári az autó. Az NGK-s gyertyakereső mindkét tipust kidobta motorkód alapján, ezért kérdeztem. Amúgy csak a hézag nagyságában van különbség a kettő között, és nekem a boltban a ZFT6T-11G tipust adták. Ennek nagyobb amúgy a hézagja 2 mm-rel...
Szóval lehet ez is jó bele, de nem tudom, hátha jobban ért hozzá valaki. Ha nagyobb a hézag az jobb vagy pont hogy rosszabb?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: gyertyacsere
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 13, 2013 10:16 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Az rendben van, hogy így kezdődik, de a vége a lényeg, ami a 6Y után van, mint ahogy láthatod is a print screen-en is. A sorozatszám kell, nem a gyártási év, hely, kasztni típus.

toci írta:
goes!

Akkor elmagyaráznád hol látszik az alvázszám?
Az én alvázszámom így kezdődik:
TMBNY46Y2...

Nyomtam egy printscreen-t a két találatra, íme:
http://p.coldline.hu/2013/07/13/1104049 ... AkEPuM.jpg

Én itt nem látok alvázszámhoz hasonlót...

köszi


goes írta:
Alvázszám szerint tesz különbséget, nem évjárat szerint. Nem használhatod bármelyiket, mert belső felépítésében is különbözik.

toci írta:
Goodman írta:
toci írta:
Szóval akkor NGK ZFR5P-G vagy ZFR6T-11G kell bele?

1.2 47 kW BME

köszi


Szóval! NGK ZFR5P-G
De évjáratot sem ártana írni ha kérdezel.



2007 januári az autó. Az NGK-s gyertyakereső mindkét tipust kidobta motorkód alapján, ezért kérdeztem. Amúgy csak a hézag nagyságában van különbség a kettő között, és nekem a boltban a ZFT6T-11G tipust adták. Ennek nagyobb amúgy a hézagja 2 mm-rel...
Szóval lehet ez is jó bele, de nem tudom, hátha jobban ért hozzá valaki. Ha nagyobb a hézag az jobb vagy pont hogy rosszabb?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: gyertyacsere
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 13, 2013 4:47 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd jan. 22, 2013 5:51 pm
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: 2007. 1.2 12V BME
goes!

Akkor elmagyaráznád hol látszik az alvázszám?
Az én alvázszámom így kezdődik:
TMBNY46Y2...

Nyomtam egy printscreen-t a két találatra, íme:
http://p.coldline.hu/2013/07/13/1104049 ... AkEPuM.jpg

Én itt nem látok alvázszámhoz hasonlót...

köszi


goes írta:
Alvázszám szerint tesz különbséget, nem évjárat szerint. Nem használhatod bármelyiket, mert belső felépítésében is különbözik.

toci írta:
Goodman írta:
toci írta:
Szóval akkor NGK ZFR5P-G vagy ZFR6T-11G kell bele?

1.2 47 kW BME

köszi


Szóval! NGK ZFR5P-G
De évjáratot sem ártana írni ha kérdezel.



2007 januári az autó. Az NGK-s gyertyakereső mindkét tipust kidobta motorkód alapján, ezért kérdeztem. Amúgy csak a hézag nagyságában van különbség a kettő között, és nekem a boltban a ZFT6T-11G tipust adták. Ennek nagyobb amúgy a hézagja 2 mm-rel...
Szóval lehet ez is jó bele, de nem tudom, hátha jobban ért hozzá valaki. Ha nagyobb a hézag az jobb vagy pont hogy rosszabb?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: gyertyacsere
HozzászólásElküldve: pén. júl. 12, 2013 12:22 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Alvázszám szerint tesz különbséget, nem évjárat szerint. Nem használhatod bármelyiket, mert belső felépítésében is különbözik.

toci írta:
Goodman írta:
toci írta:
Szóval akkor NGK ZFR5P-G vagy ZFR6T-11G kell bele?

1.2 47 kW BME

köszi


Szóval! NGK ZFR5P-G
De évjáratot sem ártana írni ha kérdezel.



2007 januári az autó. Az NGK-s gyertyakereső mindkét tipust kidobta motorkód alapján, ezért kérdeztem. Amúgy csak a hézag nagyságában van különbség a kettő között, és nekem a boltban a ZFT6T-11G tipust adták. Ennek nagyobb amúgy a hézagja 2 mm-rel...
Szóval lehet ez is jó bele, de nem tudom, hátha jobban ért hozzá valaki. Ha nagyobb a hézag az jobb vagy pont hogy rosszabb?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: gyertyacsere
HozzászólásElküldve: pén. júl. 12, 2013 12:06 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd jan. 22, 2013 5:51 pm
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: 2007. 1.2 12V BME
Goodman írta:
toci írta:
Szóval akkor NGK ZFR5P-G vagy ZFR6T-11G kell bele?

1.2 47 kW BME

köszi


Szóval! NGK ZFR5P-G
De évjáratot sem ártana írni ha kérdezel.



2007 januári az autó. Az NGK-s gyertyakereső mindkét tipust kidobta motorkód alapján, ezért kérdeztem. Amúgy csak a hézag nagyságában van különbség a kettő között, és nekem a boltban a ZFT6T-11G tipust adták. Ennek nagyobb amúgy a hézagja 2 mm-rel...
Szóval lehet ez is jó bele, de nem tudom, hátha jobban ért hozzá valaki. Ha nagyobb a hézag az jobb vagy pont hogy rosszabb?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: gyertyacsere
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 11, 2013 11:47 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. júl. 25, 2009 12:58 pm
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: 2002, 1.4MPI AME
toci írta:
Szóval akkor NGK ZFR5P-G vagy ZFR6T-11G kell bele?

1.2 47 kW BME

köszi


Szóval! NGK ZFR5P-G
De évjáratot sem ártana írni ha kérdezel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: gyertyacsere
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 11, 2013 4:46 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd jan. 22, 2013 5:51 pm
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: 2007. 1.2 12V BME
Szóval akkor NGK ZFR5P-G vagy ZFR6T-11G kell bele?

1.2 47 kW BME

köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 27, 2013 8:41 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1292
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
Csabaa írta:
bundy87 írta:
persze várható volt a kritika de ne alapjáratra vagy kis fordulatra gondolj mert arra mindegy milyen gyertyát használsz.
ezek már olyan 3e vagy a feletti pörgés után minden ágon adnak szikrát sima kis fordulaton nem megy csak egy maximum besegít néha neki egy másik.
http://www.youtube.com/watch?v=-JP7U8ze-7M

Én tényleg nem vagyok gyertya szakértő se, de a videon az egy pólusú állandóan húzza a sok ágúnál meg pattog, nagyobb az idő két szikra között.. :D
Ott a végén a bosch az egyik ágon állandó szikra, a többi ilyenkor szerintem már nem számít.

igen mert itt állandó szikrával dolgoztak nem tudom mekkorával ez nem derült ki, de a kocsiknál és motoroknál fordulat függvényében változik a szikramennyiség.
mondjuk ezen a videón irídium gyertya van ami azért bírja rendesen a kiképzést (normál mezei autós gyertya a közelébe nem ér) de szépen meg figyelhető hogy 6000rpm felett már nem képes több szikrát adni egyszerűen leszabályoz csak a hangja nő, pont erre van kitalálva a több pólusú gyertya.
http://www.youtube.com/watch?v=W8V0ULlWBrM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 27, 2013 8:22 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 27, 2013 8:08 pm
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Szeged és környéke
Üdv!
Valamikor nekem is cserélnem kell 3 gyertyát! Még az eredetivel gurulok, 70 ezret most léptem meg és 6 éve van benne. Valamilyen tartós típust keresek, normál utcai használatra, de nem arany-áron.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 27, 2013 8:01 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7649
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
bundy87 írta:
persze várható volt a kritika de ne alapjáratra vagy kis fordulatra gondolj mert arra mindegy milyen gyertyát használsz.
ezek már olyan 3e vagy a feletti pörgés után minden ágon adnak szikrát sima kis fordulaton nem megy csak egy maximum besegít néha neki egy másik.
http://www.youtube.com/watch?v=-JP7U8ze-7M

Én tényleg nem vagyok gyertya szakértő se, de a videon az egy pólusú állandóan húzza a sok ágúnál meg pattog, nagyobb az idő két szikra között.. :D
Ott a végén a bosch az egyik ágon állandó szikra, a többi ilyenkor szerintem már nem számít.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 27, 2013 7:57 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1292
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
Csabaa írta:
bundy87 írta:
BAL-IMI írta:
Tehát parasztvakítás a több pólusú gyertya, nem jobb vagy rosszabb mint az egy pólusú :D
[/b]

szerintem nem. mivel több helyen szikrázik ergo több szikrát ad így tökéletesebb égés érhető el. szerintem!!!
régen is- meg mostanában is sokat hallom motoros fórumokon hogy érdemes az egypólusú gyertyát kihajlítani és kettévágni visszahajlítani és úgy használni mert több szikrát ad. ennyit tudok hozzászólni és nem akarok nagy vitát belőle. :D :D

sziasztok
Szerintem nem számít. Egy időben nem fog kialakulni minden ágon szikra. Akkor meg ugyanolyan mint az egypólusú, mert az első szikrától elindul az égéshullám..
Nincs kicsi meg nagy szikra, maximum ha nagyobb a hézag nagyobb energia hatására fog kialakulni.


persze várható volt a kritika de ne alapjáratra vagy kis fordulatra gondolj mert arra mindegy milyen gyertyát használsz.
ezek már olyan 3e vagy a feletti pörgés után minden ágon adnak szikrát sima kis fordulaton nem megy csak egy maximum besegít néha neki egy másik.
http://www.youtube.com/watch?v=-JP7U8ze-7M


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. máj. 27, 2013 6:34 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7649
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
bundy87 írta:
BAL-IMI írta:
Tehát parasztvakítás a több pólusú gyertya, nem jobb vagy rosszabb mint az egy pólusú :D
[/b]

szerintem nem. mivel több helyen szikrázik ergo több szikrát ad így tökéletesebb égés érhető el. szerintem!!!
régen is- meg mostanában is sokat hallom motoros fórumokon hogy érdemes az egypólusú gyertyát kihajlítani és kettévágni visszahajlítani és úgy használni mert több szikrát ad. ennyit tudok hozzászólni és nem akarok nagy vitát belőle. :D :D

sziasztok
Szerintem nem számít. Egy időben nem fog kialakulni minden ágon szikra. Akkor meg ugyanolyan mint az egypólusú, mert az első szikrától elindul az égéshullám..
Nincs kicsi meg nagy szikra, maximum ha nagyobb a hézag nagyobb energia hatására fog kialakulni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 96 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség