Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. ápr. 20, 2018 10:52 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 265 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd feb. 14, 2012 9:45 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
[Na ez rohadtul off lesz, de nem bírom megállni]

Meggyőztél. Eddig se vettem használt autót, ezután se fogok. Tudod, csak mosolyogni tudok az olyanokon, akik - talán irigykedve - mondták, hogy milyen rossz választás volt új autót venni, hogy rendelésre jött és várom kellett rá 5 hetet, és nem a szalonban álló darabok közül vittem el egyet. Mert "milyen szar autó ez a Skoda" ... mondja az, aki szalonból vett, tesztautót, első pillanattól kezdve padlóig taposva hajtotta, 100e km után sem cserélt se levegőszűrőt, se benzinszűrőt, olajat is csak egyszer. Mondván, hogy annyi olajat fogyaszt, hogy nem érdemes cserélni benne. Sajnos igaz a mondás autókra is, miszerint "madarat tolláról..."

Nekünk két Fabia is van a családban, mindkettő 100e km környékén jár. Az olajszint csere előtt is ugyanott van ahol csere után volt. Nem, nem volt hibátlan egyik autó sem: az enyémet egyszer tréleren vitték el, mert nyitva maradt az EGR és nem lehetett melegen beindítani. Ezen kívül hőmérő jeladót cserétek benne. Feleségem autóján a kormány-légzsák csúszógyűrűje volt szakadt. Mindezt garanciásan cserélték, az autók első 4 hónapjában. Ennyinél kevesebb hibáról nem sok embertől hallottam még. De úgy gondolom, hogy ez nem véletlen, hanem annak köszönhető, hogy igyekszünk jó gazdaként bánni az autókkal. A Skoda autók nem voltak sosem rosszak, mindig nagyon megbízható, jó minőségűek voltak.

A Te példádból pedig valójában csak két tanulságot vonhatunk le: a VAG igen jó autókat gyárt, és el a kezekkel a használt autóktól!

sso003 írta:
Ehhez a meghitt vitatkozáshoz a saját ellenpéldámmal had járuljak hozzá. Az előző autómat (maradjunk annyiban hogy VW csoport)mikor 2005-ben megvettem, volt benne óra szerint 160000Km. Kormos gyertyák, fekete olaj stb..
Olajat lecseréltem, de a gyertyákat, benzinszűrőt, nem, asszem talán a légszűrőt is cseréltem vezérlésről ne is beszéljünk. Sőt, egy alkalommal, tolatólámpa kapcsoló cserénél kifolyt a váltóból vagy másfél deci olaj amit nem is pótoltam.
mindezek után 260000Km-el adtam el.
Olajat hol cseréltem, hol nem ha eszembe jutott. Soha semmi baja nem volt, még egy csavart sem kellett benne meghibásodás miatt cserélni, csak a fékbetéteket cseréltem.
A nálam szolgált 100000Km alatt ráköltöttem maximum 50000Forintot.
És még ma is megy valahol.....
Még annyit, hogy tényleg másodlagossá válik egy autó karban tarása, ha az embernek hirtelen nem lesz miből. sajnos én is jártam már így.Ezt előre sosem lehet látni, és az ember csak bízik abban, hogy valahogy kihúzza a kocsi, és majd mindent megcsinál ha lesz újra pénze. de addigra sajnos összejönnek a költségek. Ha még egyszer tehetném, esküszöm egy jó állapotú 85-ös kettes golfot vennék. Abba víz kell meg olaj, és elpusztíthatatlan..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd feb. 14, 2012 8:44 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1142
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Sajnos sokan úgy vannak vele, hogy lesz*rják a szervizelést, mondván: "alattam még úgysem esik össze". Az meg sajnos senkit nem érdekel, hogy a következő tulaj alatt fog ez megtörténni.

Csak ne felejtsük el, mindannyian leszünk/vagyunk következő tulajok is egyben.

Mindenkinek szíve joga, hogy miként szervizeli az autóját.

Én mindent megcsinálok/megcsináltatok rendesen, és tudom, hogy még évekig egy megbízható autó fut alattam, és nem félek, hogy valahol ott hagy.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd feb. 14, 2012 5:53 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd máj. 18, 2010 5:40 pm
Hozzászólások: 436
Tartózkodási hely: Mos Eisley
Autó: 1.2 HTP 6V AWY (2003)
Na tessék, te vagy az élő példa :D , goes erröl beszélt.
sso003 írta:
Ehhez a meghitt vitatkozáshoz a saját ellenpéldámmal had járuljak hozzá. Az előző autómat (maradjunk annyiban hogy VW csoport)mikor 2005-ben megvettem, volt benne óra szerint 160000Km. Kormos gyertyák, fekete olaj stb..
Olajat lecseréltem, de a gyertyákat, benzinszűrőt, nem, asszem talán a légszűrőt is cseréltem vezérlésről ne is beszéljünk. Sőt, egy alkalommal, tolatólámpa kapcsoló cserénél kifolyt a váltóból vagy másfél deci olaj amit nem is pótoltam.
mindezek után 260000Km-el adtam el.
Olajat hol cseréltem, hol nem ha eszembe jutott. Soha semmi baja nem volt, még egy csavart sem kellett benne meghibásodás miatt cserélni, csak a fékbetéteket cseréltem.
A nálam szolgált 100000Km alatt ráköltöttem maximum 50000Forintot.
És még ma is megy valahol.....
Még annyit, hogy tényleg másodlagossá válik egy autó karban tarása, ha az embernek hirtelen nem lesz miből. sajnos én is jártam már így.Ezt előre sosem lehet látni, és az ember csak bízik abban, hogy valahogy kihúzza a kocsi, és majd mindent megcsinál ha lesz újra pénze. de addigra sajnos összejönnek a költségek. Ha még egyszer tehetném, esküszöm egy jó állapotú 85-ös kettes golfot vennék. Abba víz kell meg olaj, és elpusztíthatatlan..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 13, 2012 9:43 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. dec. 31, 2011 4:38 pm
Hozzászólások: 276
Autó: 2007 1.4 16v BXW
Ehhez a meghitt vitatkozáshoz a saját ellenpéldámmal had járuljak hozzá. Az előző autómat (maradjunk annyiban hogy VW csoport)mikor 2005-ben megvettem, volt benne óra szerint 160000Km. Kormos gyertyák, fekete olaj stb..
Olajat lecseréltem, de a gyertyákat, benzinszűrőt, nem, asszem talán a légszűrőt is cseréltem vezérlésről ne is beszéljünk. Sőt, egy alkalommal, tolatólámpa kapcsoló cserénél kifolyt a váltóból vagy másfél deci olaj amit nem is pótoltam.
mindezek után 260000Km-el adtam el.
Olajat hol cseréltem, hol nem ha eszembe jutott. Soha semmi baja nem volt, még egy csavart sem kellett benne meghibásodás miatt cserélni, csak a fékbetéteket cseréltem.
A nálam szolgált 100000Km alatt ráköltöttem maximum 50000Forintot.
És még ma is megy valahol.....
Még annyit, hogy tényleg másodlagossá válik egy autó karban tarása, ha az embernek hirtelen nem lesz miből. sajnos én is jártam már így.Ezt előre sosem lehet látni, és az ember csak bízik abban, hogy valahogy kihúzza a kocsi, és majd mindent megcsinál ha lesz újra pénze. de addigra sajnos összejönnek a költségek. Ha még egyszer tehetném, esküszöm egy jó állapotú 85-ös kettes golfot vennék. Abba víz kell meg olaj, és elpusztíthatatlan..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 13, 2012 8:23 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Bocsánat, ne haragudj, csak kikívánkozott... Találunk megoldást a problémádra. Valószínű vízhőfok jeladó lesz.

bobek75 írta:
Bocs de én is szeretem az autómat és azért is kérdeztem rá itt a hiba jelenségre mert szeretném megcsinálni (a szervizzel amúgy sincs jó tapasztalatom és ott sokszor megvezetik az embert,tisztelet a kivételnek)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 13, 2012 8:21 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. feb. 12, 2012 6:18 pm
Hozzászólások: 9
Bocs de én is szeretem az autómat és azért is kérdeztem rá itt a hiba jelenségre mert szeretném megcsinálni (a szervizzel amúgy sincs jó tapasztalatom és ott sokszor megvezetik az embert,tisztelet a kivételnek)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 13, 2012 8:00 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Ez egy márkaklub -ha feltűnt- és az ide író emberek szeretik az autójukat, karbantartják. Nekem fáj, ha valaki így bánik a kocsijával. Sok egyszeri látogató van, aki ingyenszervízt vár itt.
Vagy a másik típus, akik általában ugyanilyen karbantartás mentes kocsikat vesznek meg a használtpiacon, mint a tiéd, majd jönnek ide sírni, hogy milyen szar a Skoda.

bobek75 írta:
Köszönöm a gyors választ és még egy kérdés kb ez a jeladó mennyibe kerül?
U.i:Köszönöm a nem ide illő hozzászólásokat is és válaszolok is rá. Amikor vettem az autót (6 éve) akkor volt pénzem és nem mellékesen munkahelyem,sajnos a válság miatt elvesztettem a munkahelyemet és most fontosabb dolog is van annál hogy megvegyek egy légszűrőt ettől még nem fostalicska az autóm.Üdv:Bobek75


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 13, 2012 7:59 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 07, 2011 1:39 pm
Hozzászólások: 794
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME
goes írta:
Sanya! Veled beszélgettünk régebben erről, hogy milyen használtautókat autókat lehet kapni ebben az országban. Amikor kiderült, hogy a te autód is valószínüleg tekert órájú.
Ja értem,boccsi de nem emlékeztem konkrétan.Öregszem!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 13, 2012 7:53 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Sanya! Veled beszélgettünk régebben erről, hogy milyen használtautókat autókat lehet kapni ebben az országban. Amikor kiderült, hogy a te autód is valószínüleg tekert órájú.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motor nehezen indul
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 13, 2012 7:47 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 07, 2011 1:39 pm
Hozzászólások: 794
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME
djboris írta:
Általában az okozza. Az emberek nem akarnak költeni. Csak használják az autót...

Sebaj Fabias írta:
Szia!
Az nem derült ki, hogy a pénz hiánya :shock: okozta, az elmaradt karbantartásokat.

djboris írta:
Ebben egyetértek.
Ha valakinek nincs pénze a megelözö karbantartásra akkor ne vegyen autót.
Tudom hogy drága a benzin, de az autóhoz ezek a dolgok ugynúgy kellenek mint a benzin.
Ezeken nem szabad spórolni...

goes írta:
Látod Sanya, ezért van ez a sok fostalicska, amit ebben az országban autónak árulnak.

sanya80 írta:
bobek75 írta:
sso003 írta:
TiB írta:
Szia!
Sziasztok!!
Nagyon köszönöm a gyors választ így már eltudok valamerre indulni.Benzinszűrőt még nem cseréltem pedig egyszer már neki álltam csak nem mertem nagyon feszegetni a csőfogó zégert vagy mi a fenét,a gyertya se volt még cserélve(100000km van a kocsiban).De vissza térve a problémámhoz a hőfok jeladót hol találom az autóban és tesztelni lehet valahogy hogy jó vagy nem.Előre is köszönöm a válaszokat.Üdv:Bobek75



Ilyen problémát nagyon sok minden okozhat. Alapvető kérdés, hogy volt-e rendszeresen karban tartva az autó? Pl. 60000 km-nél benzinszűrő, gyertya és levegőszűrő csere megvolt?

bobek75 írta:
Sziasztok!!
Most regisztráltam és van egy 6 éves fabiám,az lenne a hiba jelenség,hogy tegnap reggel beindítottam az autót elmentem vele dolgozni semmi baja nem volt. Délután amikor akartam haza jönni nehezen indult és pár másodperc után leállt,majd ezt megismételte vagy 10x ameddigre nagy nehezen nem állt le,és nagyon hamar kb 1km alatt felment a víz hőfok 90 fokra de a meleget nem nyomta.Haza jöttem leállítottam majd újra indítottam és akkor könnyen indult. Ma reggel próbáltam indítani és megint nehezen indult. Ha valaki találkozott hasonló hibákkal és tudna nekem segítséget nyújtani azt nagyon megköszönném.

Látatlanban kicsit nehéz okosat mondani, de a jelenségek teljesen arra utalnak, hogy a motorhőfok/vízhőfok jeladó nyamvadt meg. Azért nem indul be a hideg motor nehezen, mert azt kapja a a jeladótól a computer, hogy meleg a motor. Ezért szegényebb keveréket ad. Erre utal az is, hogy a vízhőfok meleget mutat, miközben még hideg a motor, ezért is fúj hideg levegőt. Amikor mész vele már pár kilométert, már magától is bemelegszik annyira, hogy azután egyből beindul. Ez 90%-ra biztos...
Szia a termosztátnál találod,légyszi ne írj bele az idézetbe, annó rám is rám szóltak
Szia goes,miért is nekem mondod?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 13, 2012 7:47 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. feb. 12, 2012 6:18 pm
Hozzászólások: 9
Köszönöm a gyors választ és még egy kérdés kb ez a jeladó mennyibe kerül?
U.i:Köszönöm a nem ide illő hozzászólásokat is és válaszolok is rá. Amikor vettem az autót (6 éve) akkor volt pénzem és nem mellékesen munkahelyem,sajnos a válság miatt elvesztettem a munkahelyemet és most fontosabb dolog is van annál hogy megvegyek egy légszűrőt ettől még nem fostalicska az autóm.Üdv:Bobek75


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motor nehezen indul
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 13, 2012 7:24 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Általában az okozza. Az emberek nem akarnak költeni. Csak használják az autót...

Sebaj Fabias írta:
Szia!
Az nem derült ki, hogy a pénz hiánya :shock: okozta, az elmaradt karbantartásokat.

djboris írta:
Ebben egyetértek.
Ha valakinek nincs pénze a megelözö karbantartásra akkor ne vegyen autót.
Tudom hogy drága a benzin, de az autóhoz ezek a dolgok ugynúgy kellenek mint a benzin.
Ezeken nem szabad spórolni...

goes írta:
Látod Sanya, ezért van ez a sok fostalicska, amit ebben az országban autónak árulnak.

sanya80 írta:
bobek75 írta:
sso003 írta:
TiB írta:
Szia!
Sziasztok!!
Nagyon köszönöm a gyors választ így már eltudok valamerre indulni.Benzinszűrőt még nem cseréltem pedig egyszer már neki álltam csak nem mertem nagyon feszegetni a csőfogó zégert vagy mi a fenét,a gyertya se volt még cserélve(100000km van a kocsiban).De vissza térve a problémámhoz a hőfok jeladót hol találom az autóban és tesztelni lehet valahogy hogy jó vagy nem.Előre is köszönöm a válaszokat.Üdv:Bobek75



Ilyen problémát nagyon sok minden okozhat. Alapvető kérdés, hogy volt-e rendszeresen karban tartva az autó? Pl. 60000 km-nél benzinszűrő, gyertya és levegőszűrő csere megvolt?

bobek75 írta:
Sziasztok!!
Most regisztráltam és van egy 6 éves fabiám,az lenne a hiba jelenség,hogy tegnap reggel beindítottam az autót elmentem vele dolgozni semmi baja nem volt. Délután amikor akartam haza jönni nehezen indult és pár másodperc után leállt,majd ezt megismételte vagy 10x ameddigre nagy nehezen nem állt le,és nagyon hamar kb 1km alatt felment a víz hőfok 90 fokra de a meleget nem nyomta.Haza jöttem leállítottam majd újra indítottam és akkor könnyen indult. Ma reggel próbáltam indítani és megint nehezen indult. Ha valaki találkozott hasonló hibákkal és tudna nekem segítséget nyújtani azt nagyon megköszönném.

Látatlanban kicsit nehéz okosat mondani, de a jelenségek teljesen arra utalnak, hogy a motorhőfok/vízhőfok jeladó nyamvadt meg. Azért nem indul be a hideg motor nehezen, mert azt kapja a a jeladótól a computer, hogy meleg a motor. Ezért szegényebb keveréket ad. Erre utal az is, hogy a vízhőfok meleget mutat, miközben még hideg a motor, ezért is fúj hideg levegőt. Amikor mész vele már pár kilométert, már magától is bemelegszik annyira, hogy azután egyből beindul. Ez 90%-ra biztos...
Szia a termosztátnál találod,légyszi ne írj bele az idézetbe, annó rám is rám szóltak


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motor nehezen indul
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 13, 2012 7:22 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd máj. 18, 2010 5:40 pm
Hozzászólások: 436
Tartózkodási hely: Mos Eisley
Autó: 1.2 HTP 6V AWY (2003)
Szia!
Az nem derült ki, hogy a pénz hiánya :shock: okozta, az elmaradt karbantartásokat.

djboris írta:
Ebben egyetértek.
Ha valakinek nincs pénze a megelözö karbantartásra akkor ne vegyen autót.
Tudom hogy drága a benzin, de az autóhoz ezek a dolgok ugynúgy kellenek mint a benzin.
Ezeken nem szabad spórolni...

goes írta:
Látod Sanya, ezért van ez a sok fostalicska, amit ebben az országban autónak árulnak.

sanya80 írta:
bobek75 írta:
sso003 írta:
TiB írta:
Szia!
Sziasztok!!
Nagyon köszönöm a gyors választ így már eltudok valamerre indulni.Benzinszűrőt még nem cseréltem pedig egyszer már neki álltam csak nem mertem nagyon feszegetni a csőfogó zégert vagy mi a fenét,a gyertya se volt még cserélve(100000km van a kocsiban).De vissza térve a problémámhoz a hőfok jeladót hol találom az autóban és tesztelni lehet valahogy hogy jó vagy nem.Előre is köszönöm a válaszokat.Üdv:Bobek75



Ilyen problémát nagyon sok minden okozhat. Alapvető kérdés, hogy volt-e rendszeresen karban tartva az autó? Pl. 60000 km-nél benzinszűrő, gyertya és levegőszűrő csere megvolt?

bobek75 írta:
Sziasztok!!
Most regisztráltam és van egy 6 éves fabiám,az lenne a hiba jelenség,hogy tegnap reggel beindítottam az autót elmentem vele dolgozni semmi baja nem volt. Délután amikor akartam haza jönni nehezen indult és pár másodperc után leállt,majd ezt megismételte vagy 10x ameddigre nagy nehezen nem állt le,és nagyon hamar kb 1km alatt felment a víz hőfok 90 fokra de a meleget nem nyomta.Haza jöttem leállítottam majd újra indítottam és akkor könnyen indult. Ma reggel próbáltam indítani és megint nehezen indult. Ha valaki találkozott hasonló hibákkal és tudna nekem segítséget nyújtani azt nagyon megköszönném.

Látatlanban kicsit nehéz okosat mondani, de a jelenségek teljesen arra utalnak, hogy a motorhőfok/vízhőfok jeladó nyamvadt meg. Azért nem indul be a hideg motor nehezen, mert azt kapja a a jeladótól a computer, hogy meleg a motor. Ezért szegényebb keveréket ad. Erre utal az is, hogy a vízhőfok meleget mutat, miközben még hideg a motor, ezért is fúj hideg levegőt. Amikor mész vele már pár kilométert, már magától is bemelegszik annyira, hogy azután egyből beindul. Ez 90%-ra biztos...
Szia a termosztátnál találod,légyszi ne írj bele az idézetbe, annó rám is rám szóltak


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motor nehezen indul
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 13, 2012 7:12 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Ebben egyetértek.
Ha valakinek nincs pénze a megelözö karbantartásra akkor ne vegyen autót.
Tudom hogy drága a benzin, de az autóhoz ezek a dolgok ugynúgy kellenek mint a benzin.
Ezeken nem szabad spórolni...

goes írta:
Látod Sanya, ezért van ez a sok fostalicska, amit ebben az országban autónak árulnak.

sanya80 írta:
bobek75 írta:
sso003 írta:
TiB írta:
Szia!
Sziasztok!!
Nagyon köszönöm a gyors választ így már eltudok valamerre indulni.Benzinszűrőt még nem cseréltem pedig egyszer már neki álltam csak nem mertem nagyon feszegetni a csőfogó zégert vagy mi a fenét,a gyertya se volt még cserélve(100000km van a kocsiban).De vissza térve a problémámhoz a hőfok jeladót hol találom az autóban és tesztelni lehet valahogy hogy jó vagy nem.Előre is köszönöm a válaszokat.Üdv:Bobek75



Ilyen problémát nagyon sok minden okozhat. Alapvető kérdés, hogy volt-e rendszeresen karban tartva az autó? Pl. 60000 km-nél benzinszűrő, gyertya és levegőszűrő csere megvolt?

bobek75 írta:
Sziasztok!!
Most regisztráltam és van egy 6 éves fabiám,az lenne a hiba jelenség,hogy tegnap reggel beindítottam az autót elmentem vele dolgozni semmi baja nem volt. Délután amikor akartam haza jönni nehezen indult és pár másodperc után leállt,majd ezt megismételte vagy 10x ameddigre nagy nehezen nem állt le,és nagyon hamar kb 1km alatt felment a víz hőfok 90 fokra de a meleget nem nyomta.Haza jöttem leállítottam majd újra indítottam és akkor könnyen indult. Ma reggel próbáltam indítani és megint nehezen indult. Ha valaki találkozott hasonló hibákkal és tudna nekem segítséget nyújtani azt nagyon megköszönném.

Látatlanban kicsit nehéz okosat mondani, de a jelenségek teljesen arra utalnak, hogy a motorhőfok/vízhőfok jeladó nyamvadt meg. Azért nem indul be a hideg motor nehezen, mert azt kapja a a jeladótól a computer, hogy meleg a motor. Ezért szegényebb keveréket ad. Erre utal az is, hogy a vízhőfok meleget mutat, miközben még hideg a motor, ezért is fúj hideg levegőt. Amikor mész vele már pár kilométert, már magától is bemelegszik annyira, hogy azután egyből beindul. Ez 90%-ra biztos...
Szia a termosztátnál találod,légyszi ne írj bele az idézetbe, annó rám is rám szóltak


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motor nehezen indul
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 13, 2012 6:55 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Látod Sanya, ezért van ez a sok fostalicska, amit ebben az országban autónak árulnak.

sanya80 írta:
bobek75 írta:
sso003 írta:
TiB írta:
Szia!
Sziasztok!!
Nagyon köszönöm a gyors választ így már eltudok valamerre indulni.Benzinszűrőt még nem cseréltem pedig egyszer már neki álltam csak nem mertem nagyon feszegetni a csőfogó zégert vagy mi a fenét,a gyertya se volt még cserélve(100000km van a kocsiban).De vissza térve a problémámhoz a hőfok jeladót hol találom az autóban és tesztelni lehet valahogy hogy jó vagy nem.Előre is köszönöm a válaszokat.Üdv:Bobek75



Ilyen problémát nagyon sok minden okozhat. Alapvető kérdés, hogy volt-e rendszeresen karban tartva az autó? Pl. 60000 km-nél benzinszűrő, gyertya és levegőszűrő csere megvolt?

bobek75 írta:
Sziasztok!!
Most regisztráltam és van egy 6 éves fabiám,az lenne a hiba jelenség,hogy tegnap reggel beindítottam az autót elmentem vele dolgozni semmi baja nem volt. Délután amikor akartam haza jönni nehezen indult és pár másodperc után leállt,majd ezt megismételte vagy 10x ameddigre nagy nehezen nem állt le,és nagyon hamar kb 1km alatt felment a víz hőfok 90 fokra de a meleget nem nyomta.Haza jöttem leállítottam majd újra indítottam és akkor könnyen indult. Ma reggel próbáltam indítani és megint nehezen indult. Ha valaki találkozott hasonló hibákkal és tudna nekem segítséget nyújtani azt nagyon megköszönném.

Látatlanban kicsit nehéz okosat mondani, de a jelenségek teljesen arra utalnak, hogy a motorhőfok/vízhőfok jeladó nyamvadt meg. Azért nem indul be a hideg motor nehezen, mert azt kapja a a jeladótól a computer, hogy meleg a motor. Ezért szegényebb keveréket ad. Erre utal az is, hogy a vízhőfok meleget mutat, miközben még hideg a motor, ezért is fúj hideg levegőt. Amikor mész vele már pár kilométert, már magától is bemelegszik annyira, hogy azután egyből beindul. Ez 90%-ra biztos...
Szia a termosztátnál találod,légyszi ne írj bele az idézetbe, annó rám is rám szóltak


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 265 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség