Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. máj. 27, 2020 1:16 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 298 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 05, 2012 1:42 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
Képeket kerestem és belebotlottam a BMD szelephibájáról készült fotóra. Nagy értékű fogadást is köthetsz rá, hogy a tiéd is így néz ki:
http://www.polo9n.info/Foto/picupload-smithy-71471-5169.jpg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 05, 2012 12:19 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 28, 2010 8:04 pm
Hozzászólások: 187
Tartózkodási hely: Crawley UK
Kicsit messze, de legalább kirándulnék egyet, visszafele meg egyúttal be is járatnám az új szelepeket..

Sebaj Fabias írta:
Csak, a hengerfejet kell elküldeni :D .
TiB írta:
leyo írta:
Esetleg szelep cserét nem vállalsz? :D

Lehet, hogy kicsit messze lenne ide elhozni, főleg rossz szelepekkel ...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 05, 2012 11:48 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd máj. 18, 2010 5:40 pm
Hozzászólások: 437
Tartózkodási hely: Mos Eisley
Autó: 1.2 HTP 6V AWY (2003)
Csak, a hengerfejet kell elküldeni :D .
TiB írta:
leyo írta:
Esetleg szelep cserét nem vállalsz? :D

Lehet, hogy kicsit messze lenne ide elhozni, főleg rossz szelepekkel ...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 05, 2012 11:32 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
leyo írta:
Esetleg szelep cserét nem vállalsz? :D

Lehet, hogy kicsit messze lenne ide elhozni, főleg rossz szelepekkel ...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 05, 2012 11:12 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 28, 2010 8:04 pm
Hozzászólások: 187
Tartózkodási hely: Crawley UK
Esetleg szelep cserét nem vállalsz? :D

TiB írta:
Az AWY és a BMD mechanikailag egyforma, a különbségek:
- emissziós szabványok (az AWY EU-3 -as)
- motorvezérlő: 3PD ill. 3PG
- befecskendező elosztó, nyomásszabályozó és benzinszűrő
- levegőszűrő
- szívótorok
Sebaj Fabias írta:
Ok, csak mert nekem is hatszelepes, és nekem AWY- a motorkódom. Nem tudtam, hogy más motorkóddal, is készült ilyen változat.
leyo írta:
Az, arra még emlékszem hogy mit vettem, 1,2 6szelep, polo motor. Sajna ez is hitelre lett vásárolva, rs-t nem mertem beválallni :)

Sebaj Fabias írta:
Szia!
Egyáltalán, ez hatszelepes motor?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 05, 2012 10:01 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
Az AWY és a BMD mechanikailag egyforma, a különbségek:
- emissziós szabványok (az AWY EU-3 -as)
- motorvezérlő: 3PD ill. 3PG
- befecskendező elosztó, nyomásszabályozó és benzinszűrő
- levegőszűrő
- szívótorok
Sebaj Fabias írta:
Ok, csak mert nekem is hatszelepes, és nekem AWY- a motorkódom. Nem tudtam, hogy más motorkóddal, is készült ilyen változat.
leyo írta:
Az, arra még emlékszem hogy mit vettem, 1,2 6szelep, polo motor. Sajna ez is hitelre lett vásárolva, rs-t nem mertem beválallni :)

Sebaj Fabias írta:
Szia!
Egyáltalán, ez hatszelepes motor?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 05, 2012 9:01 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 28, 2010 8:04 pm
Hozzászólások: 187
Tartózkodási hely: Crawley UK
Szerintem nagyjából ugyan az a motor, csak egy két csavart megváltoztattak benne aztán egyből más a motor kód is, csak hogy ne legyen túl egyszerű...

Sebaj Fabias írta:
Ok, csak mert nekem is hatszelepes, és nekem AWY- a motorkódom. Nem tudtam, hogy más motorkóddal, is készült ilyen változat.
leyo írta:
Az, arra még emlékszem hogy mit vettem, 1,2 6szelep, polo motor. Sajna ez is hitelre lett vásárolva, rs-t nem mertem beválallni :)

Sebaj Fabias írta:
Szia!
Egyáltalán, ez hatszelepes motor?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 05, 2012 8:58 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd máj. 18, 2010 5:40 pm
Hozzászólások: 437
Tartózkodási hely: Mos Eisley
Autó: 1.2 HTP 6V AWY (2003)
Ok, csak mert nekem is hatszelepes, és nekem AWY- a motorkódom. Nem tudtam, hogy más motorkóddal, is készült ilyen változat.
leyo írta:
Az, arra még emlékszem hogy mit vettem, 1,2 6szelep, polo motor. Sajna ez is hitelre lett vásárolva, rs-t nem mertem beválallni :)

Sebaj Fabias írta:
Szia!
Egyáltalán, ez hatszelepes motor?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 05, 2012 8:53 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 28, 2010 8:04 pm
Hozzászólások: 187
Tartózkodási hely: Crawley UK
Az, arra még emlékszem hogy mit vettem, 1,2 6szelep, polo motor. Sajna ez is hitelre lett vásárolva, rs-t nem mertem beválallni :)

Sebaj Fabias írta:
Szia!
Egyáltalán, ez hatszelepes motor?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 05, 2012 8:46 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd máj. 18, 2010 5:40 pm
Hozzászólások: 437
Tartózkodási hely: Mos Eisley
Autó: 1.2 HTP 6V AWY (2003)
Szia!
Egyáltalán, ez hatszelepes motor?

leyo írta:
Ha vissza olvasod az első írásom, akkor láthatod hogy ez így is történt, nem mondtam neki egy szót sem, magától jött rá, ténylegesen profi módjára, ezért nem kételkedtem abban amit mond. Nem tűnt rablónak sem, nem eröltette a dolgokat, csak javasolt. Nem tudom akkor ezt így mire vegyem...

TiB írta:
Még annyi, hogy - igaz ez pszichológia - a szerelőnek nem érdemes rögtön az elején a szájába adni, hogy mit csináljon. Vizsgálja meg az autót, ha rájön mi a baja, akkor már nem teljesen tehetségtelen. Mondja el, hogy mit tervez csinálni, ha nem javasol sok hülyeséget és reális árat kér akkor nem kell másikat keresni. Ez után mondhatod neki, hogy mit csináljon meg és mennyit fogsz ezért fizetni.

leyo írta:
Oké, akkor talán ha elviszem ahhoz aki a csatlakozós hibára rájött és közlöm vele hogy csak szelep csere akkor annyi elég ugye? - mást ne piszkáljunk akkor?

goes írta:
Futva menekülj ettől a szerelőtől, mert ebben a motorban vezérműlánc van, amit nem kell cserélni, csak valamikor bő 200e km felett.

leyo írta:
Nekem annyit mondott hogy gyűrűzni kell meg szelep csere. A 200ezerbe az is bele tartozik hogy a 90e km -nél szükséges vezérműszíj és társai cseréjét is megejti ha már amúgy is szét kell szedni a javát. Ezt így cakumpakk nem tartottam soknak, munkadíjastól, de ha tudtok jobbat akkor várom a tippeket.

Csabaa írta:
Szia Leyo

Mielőtt meghámoz az a jómadár a kirózsásodott
szelep cseréje nem 200e ft!! Ez sajnos a 1,2 6 szelepes
motor hibája csere után tökéletes lesz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 05, 2012 8:33 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 28, 2010 8:04 pm
Hozzászólások: 187
Tartózkodási hely: Crawley UK
Ha vissza olvasod az első írásom, akkor láthatod hogy ez így is történt, nem mondtam neki egy szót sem, magától jött rá, ténylegesen profi módjára, ezért nem kételkedtem abban amit mond. Nem tűnt rablónak sem, nem eröltette a dolgokat, csak javasolt. Nem tudom akkor ezt így mire vegyem...

TiB írta:
Még annyi, hogy - igaz ez pszichológia - a szerelőnek nem érdemes rögtön az elején a szájába adni, hogy mit csináljon. Vizsgálja meg az autót, ha rájön mi a baja, akkor már nem teljesen tehetségtelen. Mondja el, hogy mit tervez csinálni, ha nem javasol sok hülyeséget és reális árat kér akkor nem kell másikat keresni. Ez után mondhatod neki, hogy mit csináljon meg és mennyit fogsz ezért fizetni.

leyo írta:
Oké, akkor talán ha elviszem ahhoz aki a csatlakozós hibára rájött és közlöm vele hogy csak szelep csere akkor annyi elég ugye? - mást ne piszkáljunk akkor?

goes írta:
Futva menekülj ettől a szerelőtől, mert ebben a motorban vezérműlánc van, amit nem kell cserélni, csak valamikor bő 200e km felett.

leyo írta:
Nekem annyit mondott hogy gyűrűzni kell meg szelep csere. A 200ezerbe az is bele tartozik hogy a 90e km -nél szükséges vezérműszíj és társai cseréjét is megejti ha már amúgy is szét kell szedni a javát. Ezt így cakumpakk nem tartottam soknak, munkadíjastól, de ha tudtok jobbat akkor várom a tippeket.

Csabaa írta:
Szia Leyo

Mielőtt meghámoz az a jómadár a kirózsásodott
szelep cseréje nem 200e ft!! Ez sajnos a 1,2 6 szelepes
motor hibája csere után tökéletes lesz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 05, 2012 8:29 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. máj. 04, 2011 10:01 am
Hozzászólások: 1209
Tartózkodási hely: Augsburg.de 2017 Fabia Combi 1.0 TSI Monte Carlo
Még annyi, hogy - igaz ez pszichológia - a szerelőnek nem érdemes rögtön az elején a szájába adni, hogy mit csináljon. Vizsgálja meg az autót, ha rájön mi a baja, akkor már nem teljesen tehetségtelen. Mondja el, hogy mit tervez csinálni, ha nem javasol sok hülyeséget és reális árat kér akkor nem kell másikat keresni. Ez után mondhatod neki, hogy mit csináljon meg és mennyit fogsz ezért fizetni.

leyo írta:
Oké, akkor talán ha elviszem ahhoz aki a csatlakozós hibára rájött és közlöm vele hogy csak szelep csere akkor annyi elég ugye? - mást ne piszkáljunk akkor?

goes írta:
Futva menekülj ettől a szerelőtől, mert ebben a motorban vezérműlánc van, amit nem kell cserélni, csak valamikor bő 200e km felett.

leyo írta:
Nekem annyit mondott hogy gyűrűzni kell meg szelep csere. A 200ezerbe az is bele tartozik hogy a 90e km -nél szükséges vezérműszíj és társai cseréjét is megejti ha már amúgy is szét kell szedni a javát. Ezt így cakumpakk nem tartottam soknak, munkadíjastól, de ha tudtok jobbat akkor várom a tippeket.

Csabaa írta:
Szia Leyo

Mielőtt meghámoz az a jómadár a kirózsásodott
szelep cseréje nem 200e ft!! Ez sajnos a 1,2 6 szelepes
motor hibája csere után tökéletes lesz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 05, 2012 8:05 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 28, 2010 8:04 pm
Hozzászólások: 187
Tartózkodási hely: Crawley UK
Oké, akkor talán ha elviszem ahhoz aki a csatlakozós hibára rájött és közlöm vele hogy csak szelep csere akkor annyi elég ugye? - mást ne piszkáljunk akkor?

goes írta:
Futva menekülj ettől a szerelőtől, mert ebben a motorban vezérműlánc van, amit nem kell cserélni, csak valamikor bő 200e km felett.

leyo írta:
Nekem annyit mondott hogy gyűrűzni kell meg szelep csere. A 200ezerbe az is bele tartozik hogy a 90e km -nél szükséges vezérműszíj és társai cseréjét is megejti ha már amúgy is szét kell szedni a javát. Ezt így cakumpakk nem tartottam soknak, munkadíjastól, de ha tudtok jobbat akkor várom a tippeket.

Csabaa írta:
Szia Leyo

Mielőtt meghámoz az a jómadár a kirózsásodott
szelep cseréje nem 200e ft!! Ez sajnos a 1,2 6 szelepes
motor hibája csere után tökéletes lesz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 05, 2012 7:21 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Futva menekülj ettől a szerelőtől, mert ebben a motorban vezérműlánc van, amit nem kell cserélni, csak valamikor bő 200e km felett.

leyo írta:
Nekem annyit mondott hogy gyűrűzni kell meg szelep csere. A 200ezerbe az is bele tartozik hogy a 90e km -nél szükséges vezérműszíj és társai cseréjét is megejti ha már amúgy is szét kell szedni a javát. Ezt így cakumpakk nem tartottam soknak, munkadíjastól, de ha tudtok jobbat akkor várom a tippeket.

Csabaa írta:
Szia Leyo

Mielőtt meghámoz az a jómadár a kirózsásodott
szelep cseréje nem 200e ft!! Ez sajnos a 1,2 6 szelepes
motor hibája csere után tökéletes lesz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 04, 2012 10:25 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. márc. 28, 2010 8:04 pm
Hozzászólások: 187
Tartózkodási hely: Crawley UK
Hogy lánc vagy szíjjat mondott arra nem emlékszem, így hogy említetted lehet hogy láncról volt szó, eddig még stimmel, viszont ha ennyien állítjátok hogy csak szelep akkor valószínűleg tényleg túlzásba esett. Akkor viszont tovább lépek, már csak azt tudnám hogy hová...

TiB írta:
Nos, a "meghámozós jómadarat" tényleg hanyagold. Tudni illik, a BMD-ben a vezérmű hajtás nem szíjjal hanem lánccal van megoldva, amit nem kell cserélni és még ha szíj lenne, azt sem kell 90e km -nél szükségszerűen cserélni. Ezt a kolléga vagy csúnyán benézte, vagy csúnyán meg akar fejni.

Ennél a típusnál a szelepek anyaghibásak voltak, azok (pontosabban 3 db) szorulnak csak cserére. A dugattyúk gyűrűzése, hacsak más nem indokolja, szintén szükségtelen.

Ha ennyi mindent kéne javítani a motoron, az közel állna a gazdasági totálkárhoz.

leyo írta:
Nekem annyit mondott hogy gyűrűzni kell meg szelep csere. A 200ezerbe az is bele tartozik hogy a 90e km -nél szükséges vezérműszíj és társai cseréjét is megejti ha már amúgy is szét kell szedni a javát. Ezt így cakumpakk nem tartottam soknak, munkadíjastól, de ha tudtok jobbat akkor várom a tippeket.

Csabaa írta:
Szia Leyo

Mielőtt meghámoz az a jómadár a kirózsásodott
szelep cseréje nem 200e ft!! Ez sajnos a 1,2 6 szelepes
motor hibája csere után tökéletes lesz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 298 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség