Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. máj. 22, 2019 11:06 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 270 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul
HozzászólásElküldve: szer. júl. 19, 2017 8:06 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 29, 2017 8:02 am
Hozzászólások: 68
Autó: Skoda Fabia 2008
Ja még az előzőhöz annyi: ha van valakinek problémamentes BXW motorból logja (indítás előtt/utánról), amivel össze tudom hasonlítani az enyémet, azt megköszönöm!

Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul
HozzászólásElküldve: kedd júl. 11, 2017 8:07 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 29, 2017 8:02 am
Hozzászólások: 68
Autó: Skoda Fabia 2008
VAGCOM-al méregettem kicsit:
Address 17: Instruments
30.0°C Ambient Temperature
54.0°C Coolant Temperature (indítás előtt 32°C)
-60.0°C Oil Temperature

A motorhibatárolóban nincs semmi. A -60°C normális érték? Amit még észrevettem, hogy ha egész nap a tűző napon áll csak akkor csinálja. Visszaolvasva ezt a topicot, "ambiente" és "szavaijozso" felhasználók is hasonló tüneteket írtak le, ott többen a hőgombára tippeltek. Namost a hőgomba és a termosztát hömérséklet jeladó az ugyanaz?

Csabaa írta:
skdfb2008 írta:
Szóval a leírásod alapján hömérséklet jeladó... az is igaz hogy csak mostanában kezdte el csinálni ahogy jöttek a napi 30 fok feletti hőmérsékletek. Tehát ha jól értem szegény a dúsítás. Otthon cserélhető ez a jeladó vagy szervíz legyen? Mi a tipuskódja?
Köszi!

Szia
Vagy éppen túldúsít, azért nem indul el. Ha a valós motor hőmérsékletnél "hidegebbet" lát a motorvezérlő, akkor túldúsít..
Otthon cserélhető, a termosztát házában van a jeladó..

8-as versenyző a hőfok érzékelő:
http://hu.realoem.me/Skoda/CZ/FAB/2008/ ... 121/121075

https://alkatreszek.hu/gyariszam/06a919501a


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul
HozzászólásElküldve: pén. júl. 07, 2017 6:52 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7629
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
skdfb2008 írta:
Szóval a leírásod alapján hömérséklet jeladó... az is igaz hogy csak mostanában kezdte el csinálni ahogy jöttek a napi 30 fok feletti hőmérsékletek. Tehát ha jól értem szegény a dúsítás. Otthon cserélhető ez a jeladó vagy szervíz legyen? Mi a tipuskódja?
Köszi!

Szia
Vagy éppen túldúsít, azért nem indul el. Ha a valós motor hőmérsékletnél "hidegebbet" lát a motorvezérlő, akkor túldúsít..
Otthon cserélhető, a termosztát házában van a jeladó..

8-as versenyző a hőfok érzékelő:
http://hu.realoem.me/Skoda/CZ/FAB/2008/ ... 121/121075

https://alkatreszek.hu/gyariszam/06a919501a


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul
HozzászólásElküldve: pén. júl. 07, 2017 5:26 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 29, 2017 8:02 am
Hozzászólások: 68
Autó: Skoda Fabia 2008
Hmm.Az tény hogy a jobb oldali ajtómikrokapcsoló néha nem működik ezáltal a komputer azt hiszi nyitott ajtónál hogy zárva az ajtó (be is zártam már igy párszor a kulcsot :D) De sokszor volt olyan hogy csak én szálltam be a bal oldalról és akkor sem indított.

Szóval a leírásod alapján hömérséklet jeladó... az is igaz hogy csak mostanában kezdte el csinálni ahogy jöttek a napi 30 fok feletti hőmérsékletek. Tehát ha jól értem szegény a dúsítás. Otthon cserélhető ez a jeladó vagy szervíz legyen? Mi a tipuskódja?

Köszi!

Csabaa írta:
Szia
Ha nem pörögne fel,az rendszerint ajtózár mikrokapcsoló hiba.
Ha nincs bezárva a kocsi illetve nyitva az ajtó 20 percenként megforgatja a pumpát.

A másik gyakori hiba a hőfok érzékelő. Nem valós hőmérsékletet lát,ezért rossz
a dúsítás...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 06, 2017 9:32 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7629
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szia
Ha nem pörögne fel,az rendszerint ajtózár mikrokapcsoló hiba.
Ha nincs bezárva a kocsi illetve nyitva az ajtó 20 percenként megforgatja a pumpát.

A másik gyakori hiba a hőfok érzékelő. Nem valós hőmérsékletet lát,ezért rossz
a dúsítás...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 06, 2017 8:51 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 29, 2017 8:02 am
Hozzászólások: 68
Autó: Skoda Fabia 2008
Őszintén, akárhányszor figyeltem erre mindig hallottam felpörögni. Azt is próbáltam, hogy amint nyitom az ajtót a lehető leggyorsabban indítok, de sosem sikerült előhoznom a problémát. Viszont olyanra kifejezetten emlékszek, hogy beszállás után több perccel indítva nem indult elsőre.

Egyébként tegyük fel nem pörög fel időnként a pumpa azt mi okozhatja? Elöregedés?
Úgy tűnik nekem, ha pl nem állok le egy két forgatás után hanem "nyomom neki" az indítózást akkor mintha el-elkapná egy pillanatra.

Csabaa írta:
skdfb2008 írta:
Üdv,

Fabia 2008 kombi. 2-3nap állás után nem indul azonnal, csak második harmadik indítózásra. Benzinszivattyú vagy benzinszűrő lehet a baj? 200 ezer km van benne, úgy tudom sosem volt még cserélve egyik sem.

Szia
Ajtónyitásra a benzinpumpa felpörög!?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 06, 2017 8:21 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7629
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
skdfb2008 írta:
Üdv,

Fabia 2008 kombi. 2-3nap állás után nem indul azonnal, csak második harmadik indítózásra. Benzinszivattyú vagy benzinszűrő lehet a baj? 200 ezer km van benne, úgy tudom sosem volt még cserélve egyik sem.

Szia
Ajtónyitásra a benzinpumpa felpörög!?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 06, 2017 7:15 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 29, 2017 8:02 am
Hozzászólások: 68
Autó: Skoda Fabia 2008
Üdv,

Fabia 2008 kombi. 2-3nap állás után nem indul azonnal, csak második harmadik indítózásra. Benzinszivattyú vagy benzinszűrő lehet a baj? 200 ezer km van benne, úgy tudom sosem volt még cserélve egyik sem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul
HozzászólásElküldve: szer. szept. 14, 2016 12:07 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1401
nagyge80 írta:
Szevasztok!
2003-as Fabia 1.4 16v inditasi problémák:
Hidegen pöccre indul.
Melegen, vagy felmelegedes után 20-30 percig nem kapja el, pedig az indito porgeti. Csak sokadjara 8-10 probalkozas utan indul. Menet kozben nyomatek problemak jonnek elo EPC lampa felvillan.
Szurőcsere volt, uj akksi van benne.

Hasonlo tapasztalat?
Koszonom!!!

Hibaš hô gomba sokot ijent produkalni. De erdemeš volna diagnostikat činalni mien hibat ír.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul
HozzászólásElküldve: szer. szept. 14, 2016 11:20 am 
Offline

Csatlakozott: szer. szept. 14, 2016 11:11 am
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda fabia 1.4 16v elegance
Szevasztok!
2003-as Fabia 1.4 16v inditasi problémák:
Hidegen pöccre indul.
Melegen, vagy felmelegedes után 20-30 percig nem kapja el, pedig az indito porgeti. Csak sokadjara 8-10 probalkozas utan indul. Menet kozben nyomatek problemak jonnek elo EPC lampa felvillan.
Szurőcsere volt, uj akksi van benne.

Hasonlo tapasztalat?
Koszonom!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 11, 2016 3:05 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7629
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
AtiK írta:
Gondolkodtam egy kicsit, az is okozhatja a hibát ha elhalt a zárban a mikrokapcsoló és ajtónyitásra nem kapcsolja az AC-t csak gyújtásra de az meg kevés lehet?!

Van junior változatú kocsi, ott nincs eleve mikrokapcsoló ,de rendesen indul.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 11, 2016 3:01 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd feb. 05, 2013 8:50 am
Hozzászólások: 13
Csabaa írta:
AtiK írta:
Szia
Köszi, hogy megosztottad. AC csere volt a megoldás?
Üdv

Igen, a mérés megér egy próbát..


Gondolkodtam egy kicsit, az is okozhatja a hibát ha elhalt a zárban a mikrokapcsoló és ajtónyitásra nem kapcsolja az AC-t csak gyújtásra de az meg kevés lehet?!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 11, 2016 2:49 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7629
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
AtiK írta:
Szia
Köszi, hogy megosztottad. AC csere volt a megoldás?
Üdv

Igen, a mérés megér egy próbát..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 11, 2016 1:38 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd feb. 05, 2013 8:50 am
Hozzászólások: 13
Csabaa írta:
Szia
Leírom az esetet amivel találkoztam. Szóval 1,4 16 szelepes motor, minden évben, ősz végtől tavaszig
egy éjszakás állás után, nem indul, ha elkapja fulladozik, egy kis gázfröccsre beáll az alapjárat. Napközben bármikor indítható hiba nélkül.
Jött a tavasz , nyomtalanul eltünt a hiba a következő őszig..
A szerelő benizinnyomást mér minden rendben. Másnap reggel első indításkor újra mérés. A szükséges 3 baros nyomás ,alig 1,5-2 ig megy fel.
Elég volt egy picit hozzáérni a gázpedálhoz, a fordulatszám megnőtt, a töltő feszültség is, a pumpa felpörgött és hozta a 3 baros nyomást.
Benzin/gáz motor volt, meg voltam győződve ,hogy a gáz kavar be, de nem.

Gondolom a lehült benzinben álló pumpa, lassan "ébredt" fel. Egy bizonyos hőfok felett, napközben, nyáron, tökéletesen üzemelt.
Itt a video róla:
https://www.youtube.com/watch?v=KGfEqFiTvmk


Szia

Köszi, hogy megosztottad. AC csere volt a megoldás?

Üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Nehezen indul
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 11, 2016 9:56 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7629
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szia
Leírom az esetet amivel találkoztam. Szóval 1,4 16 szelepes motor, minden évben, ősz végtől tavaszig
egy éjszakás állás után, nem indul, ha elkapja fulladozik, egy kis gázfröccsre beáll az alapjárat. Napközben bármikor indítható hiba nélkül.
Jött a tavasz , nyomtalanul eltünt a hiba a következő őszig..
A szerelő benizinnyomást mér minden rendben. Másnap reggel első indításkor újra mérés. A szükséges 3 baros nyomás ,alig 1,5-2 ig megy fel.
Elég volt egy picit hozzáérni a gázpedálhoz, a fordulatszám megnőtt, a töltő feszültség is, a pumpa felpörgött és hozta a 3 baros nyomást.
Benzin/gáz motor volt, meg voltam győződve ,hogy a gáz kavar be, de nem.

Gondolom a lehült benzinben álló pumpa, lassan "ébredt" fel. Egy bizonyos hőfok felett, napközben, nyáron, tökéletesen üzemelt.
Itt a video róla:
https://www.youtube.com/watch?v=KGfEqFiTvmk


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 270 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség