Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd szept. 25, 2018 3:03 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 238 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. márc. 12, 2011 8:05 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. okt. 12, 2009 7:29 pm
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Ónod 2002. 1.4 8V MPI 44KW AZF Junior
Jóestét!

ma engedtem a hűtőfolyadékból majd levetettem a kiegyenlítő tartályt először ázott vagy 3 órát ecetes vízben... majd kiöblít és féktisztítóval telefújtam kicsit meglötyögtettem hagytam állni és gyönyörűen kioldott belőle minden szennyeződést és lám a visszajelző sem villog.
Köszönöm a tippeket.

Üdv.:skodas93


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. márc. 12, 2011 11:23 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Az egy bajonett záras csap. Kb. 45 fokot tudod elfordítani, majd ki kell húzni. Ezt valószínüleg nem tetted meg, ezért nem folyt rendesen. Nekem kb. 5 liter ki szokott folyni, nem álltál ferdén a kocsival?

ZOLY írta:
Igen levettem!!! előtte és érdekes csak 2 liter kőrűl ment bele még este is ellenőriztem ezért kérdeztem hogy melegen vagy hidegen kell cserélni? még egy a csapot előszőr nem tudtam rendesen meg nyitni 1 fordulatot tudtam rajta tekerni kifele majd ugyan enyit vissza zárni mire jó fél óra kellett mire elkezdett folyni


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. márc. 11, 2011 9:30 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. júl. 13, 2008 7:10 pm
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Pákozd
Igen levettem!!! előtte és érdekes csak 2 liter kőrűl ment bele még este is ellenőriztem ezért kérdeztem hogy melegen vagy hidegen kell cserélni? még egy a csapot előszőr nem tudtam rendesen meg nyitni 1 fordulatot tudtam rajta tekerni kifele majd ugyan enyit vissza zárni mire jó fél óra kellett mire elkezdett folyni


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. márc. 11, 2011 2:25 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1285
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
ZOLY írta:
Sziasztok lenne egy kérdésem? Ma le akartam cserélni a fagyállót a hűtőben bekevertem az újat, majd alá másztam a kocsi alá és nagy nehezen sikerűlt megnyitni a csapot folyt is rendesen, végén elzártam és elkezdtem feltőlteni de akkor vettem észre hogy csak kb:2 liter fagyálló ment bele semmi tőbb. A kérdésem az lenne hogy az a baj hogy nem űzem meleg motornál csináltam a műveletet, a csap rendesen meg volt nyitva, mert folyt rendesen itt a fórumon olvastam hogy Kb:5,5 fér bele

soha nem cserélünk üzemmeleg kocsiban hűtő vizet csak olajat. ezek az alublokkok nagyon nem komálják ha túlmelegednek.
hidegen kell mindig vizet cserélni.
kiegyenlítő sapka lent volt? valamint jól ki kell folyatni.
én is most cseréltem nem olyan rég. nekem 1.4mpi be majdnem belement az 5 lityi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. márc. 11, 2011 2:14 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. júl. 13, 2008 7:10 pm
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Pákozd
Sziasztok lenne egy kérdésem? Ma le akartam cserélni a fagyállót a hűtőben bekevertem az újat, majd alá másztam a kocsi alá és nagy nehezen sikerűlt megnyitni a csapot folyt is rendesen, végén elzártam és elkezdtem feltőlteni de akkor vettem észre hogy csak kb:2 liter fagyálló ment bele semmi tőbb. A kérdésem az lenne hogy az a baj hogy nem űzem meleg motornál csináltam a műveletet, a csap rendesen meg volt nyitva, mert folyt rendesen itt a fórumon olvastam hogy Kb:5,5 fér bele


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd feb. 22, 2011 9:29 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. feb. 01, 2010 9:11 pm
Hozzászólások: 166
Tartózkodási hely: tatabánya
hát, igen. szakszervíz. a legnagyobb tolvaj banda...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd feb. 22, 2011 9:10 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Amit az ember nem maga intéz, az nincs elintézve. Késő őszön fagyállót meg kell méretni vagy jobb híján egy fecskendőbe felszívni pár ml-t és betenni a fagyasztóba.

dombi7 írta:
Az Octavia mindig szakszervizbe volt hordva, ott pótolták, ha kellett. Ha megint ilyen hideg lenne, és előjön érdemes ránézni. Én mindig kicsit járattam, majd leállítottam és így tovább, amíg a hőfok mutató meg nem mozdult. Féltem, hogy valami tönkremegy, ha nem így csinálom.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd feb. 22, 2011 1:05 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 04, 2007 12:45 pm
Hozzászólások: 715
Tartózkodási hely: Sztg. 1.4MPi 2002. (AQW), Octavia 1.6 (BFQ)
Az Octavia mindig szakszervizbe volt hordva, ott pótolták, ha kellett. Ha megint ilyen hideg lenne, és előjön érdemes ránézni. Én mindig kicsit járattam, majd leállítottam és így tovább, amíg a hőfok mutató meg nem mozdult. Féltem, hogy valami tönkremegy, ha nem így csinálom.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd feb. 22, 2011 12:58 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. feb. 01, 2010 9:11 pm
Hozzászólások: 166
Tartózkodási hely: tatabánya
ennyit a fasza fagyállókról. egyszer kellet utánna öntenem, akkor töményet adtam neki, már ezt is lopva higitják, mint az országban bármit...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd feb. 22, 2011 12:52 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 04, 2007 12:45 pm
Hozzászólások: 715
Tartózkodási hely: Sztg. 1.4MPi 2002. (AQW), Octavia 1.6 (BFQ)
Nekünk tavaly volt ilyen eset a céges Octaviával, -20C° alatt! Akkor belenéztem a kiegyenlítőbe, hogy normális-e a színt, de ott volt ahol lennie kell. Ezután leszedtem a kiegyenlítő tetejét és bele volt keményre fagyva a fagyálló!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd feb. 22, 2011 9:54 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. feb. 01, 2010 9:11 pm
Hozzászólások: 166
Tartózkodási hely: tatabánya
Nekem nagy hidegben -20 fok nál indításkor meghülyültek a visszajelzök a müszerfalon. ilyen hidegben párásodik a müszerfal, és gondolom vmi rövidzár is lehet. folyamatossan világított a vízhőfok, de már hozzászoktam ezekhez a jelenségekhez. azóta sem volt különösebb gondom vele még.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 05, 2011 3:05 am 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Olvass vissza, tipikus hiba MPI-nél a termosztát. Lengyel utángyártott a legolcsóbb és legmegbízhetóbb megoldása.
Ha a vízszint rendben, akkor csak az lehet, hogy nem érzi - vízköves a kiegyenlítőtartály. Alapos ecetes mosás a megoldása.
(Vagy forr a víz, de ez itt nyilván nem forog fenn...)

Charlie írta:
Skoda Fabia 1,4 /2001Viz visszajelzö 3sipol majd villog..

Sziasztok nincsen ekezetem a bilenytün ugy hogy igy irok...

tegnap beszaltam a skodiba es inditasnal egyszer csak sipolni kezdet ,aszt hittem hogy a kezifek de nem...
hanm a vizvisszajelzö villog es megnesztem hogy van e eleg viz a hütöben es picit keves volt ,töltötem ra 1/2 litert
de 80km utan sem hagyta aba a villogast a hütöviz nem fortfelde nem isfüt a fütes...de az marelötte nem szuperaltrendesen valoszinüleg a termosztat...
de mitöll van az hogy villog folyamatosan a vizjelzövillogo "ki-be-ki-be-ki..."
elöre is köszönök minden valaszt ...Please Help... :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 05, 2011 1:53 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. ápr. 11, 2009 7:36 pm
Hozzászólások: 11
Skoda Fabia 1,4 /2001Viz visszajelzö 3sipol majd villog..

Sziasztok nincsen ekezetem a bilenytün ugy hogy igy irok...

tegnap beszaltam a skodiba es inditasnal egyszer csak sipolni kezdet ,aszt hittem hogy a kezifek de nem...
hanm a vizvisszajelzö villog es megnesztem hogy van e eleg viz a hütöben es picit keves volt ,töltötem ra 1/2 litert
de 80km utan sem hagyta aba a villogast a hütöviz nem fortfelde nem isfüt a fütes...de az marelötte nem szuperaltrendesen valoszinüleg a termosztat...
de mitöll van az hogy villog folyamatosan a vizjelzövillogo "ki-be-ki-be-ki..."
elöre is köszönök minden valaszt ...Please Help... :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 28, 2009 4:40 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7394
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
goes írta:
Ha tudnád hány kocsi megy csapvízzel. Egyébként ha észrevetted, akkor leginkább a használtan vett, eltitkoltan agyongyötört (aka volt céges vagy kőműves) Fabia-k tulajai jelennek meg itt a fórumon ilyesmi hibákkal. Persze van néhány tipushiba (termosztát, trafó, régebben a kormányszögjelyadó), de az általad említett hibák tipikusan a nemtörődömség miatt jönnek elő. Az én autóm két hét múlva 9 éves és egy gramm vízkő nincs a rendszerben. Mindig mindent megkapott ami kell neki, nincs is semmi baja.

Csabaa írta:
Valamit nem értek segíthetne Valaki.

Többen írtátok ,hogy néhány hibánál előfordul, hogy vízkőves a hűtőrendszer és ki kell tisztítani.
Hogy lehet vízkőves??
Ioncserélt víz és fagyálló keveréke a hűtőfolyadék.
A fagyállóból csapódhat ki valami szmötyi? mert az ioncserélt vízben semmi de semmi sincs...
Gondolom nem mindent kocsit töltögetnek csapvízzel..


köszi
akkor jól gondoltam ,hogy csak a csapvíz okozhat gondot
Én is 2 tulajdonosos autót vettem de nincs vele semmi gondom bár csak hétvégen használta a elöző tulaj.Az első meg hitelbebukós nő volt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 28, 2009 1:18 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Ha tudnád hány kocsi megy csapvízzel. Egyébként ha észrevetted, akkor leginkább a használtan vett, eltitkoltan agyongyötört (aka volt céges vagy kőműves) Fabia-k tulajai jelennek meg itt a fórumon ilyesmi hibákkal. Persze van néhány tipushiba (termosztát, trafó, régebben a kormányszögjelyadó), de az általad említett hibák tipikusan a nemtörődömség miatt jönnek elő. Az én autóm két hét múlva 9 éves és egy gramm vízkő nincs a rendszerben. Mindig mindent megkapott ami kell neki, nincs is semmi baja.

Csabaa írta:
Valamit nem értek segíthetne Valaki.

Többen írtátok ,hogy néhány hibánál előfordul, hogy vízkőves a hűtőrendszer és ki kell tisztítani.
Hogy lehet vízkőves??
Ioncserélt víz és fagyálló keveréke a hűtőfolyadék.
A fagyállóból csapódhat ki valami szmötyi? mert az ioncserélt vízben semmi de semmi sincs...
Gondolom nem mindent kocsit töltögetnek csapvízzel..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 238 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség