Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. aug. 18, 2019 8:53 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 243 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 20, 2019 8:24 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 122
Autó: Fábia I 1,2
Tamas25 írta:
Sziasztok. Kis információt szeretnék tesóm 1.2 BMD 2005 évjáratú fabiája szenved égés kimaradásban 2. hengerbe. Új gyertya, új trafók .. Motort gyűrűzve volt mert imádta az olajat. Elkezd hebegni habogni meg minden. Utána kis idő után magához tér megy mind 3 henger mint ha mi sem történt volna. Kiüti hibát szerelő de vissza jön.
Előre is köszönöm :D



érdemes lenne kompressziot és üzemanyag nyomást megmérni


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 20, 2019 8:20 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1478
Tamas25 írta:
Sziasztok. Kis információt szeretnék tesóm 1.2 BMD 2005 évjáratú fabiája szenved égés kimaradásban 2. hengerbe. Új gyertya, új trafók .. Motort gyűrűzve volt mert imádta az olajat. Elkezd hebegni habogni meg minden. Utána kis idő után magához tér megy mind 3 henger mint ha mi sem történt volna. Kiüti hibát szerelő de vissza jön.
Előre is köszönöm :D


eš van aba 2. hegerba kompresio merjetek le.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 20, 2019 7:41 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. ápr. 28, 2019 3:58 pm
Hozzászólások: 4
Autó: Skoda fabia 1.4 75kw BBZ
Sziasztok. Kis információt szeretnék tesóm 1.2 BMD 2005 évjáratú fabiája szenved égés kimaradásban 2. hengerbe. Új gyertya, új trafók .. Motort gyűrűzve volt mert imádta az olajat. Elkezd hebegni habogni meg minden. Utána kis idő után magához tér megy mind 3 henger mint ha mi sem történt volna. Kiüti hibát szerelő de vissza jön.
Előre is köszönöm :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: pén. jún. 14, 2019 9:57 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. jún. 18, 2015 9:39 pm
Hozzászólások: 6
Autó: Skoda Fabia II
Sziasztok!
Közvetlenül olajcsere után kaptam egy hibakódot és villog az izzításjelző.
A neten olvasgattam, és első lépésként a csatlakozó ellenőrzését kellene megtennem, de nem egyértelmű, hogy hol találom ezt a szenzort.
Ha tudtok kérlek segítsetek!

Cím 01: Motor Címke: HGJ\03L-906-023-CAY.clb
Vezérlő alkatrész VAG szám: 03L 906 023 LK HW: 03L 906 023 LK
Alkatrész és/vagy verzió: 1,6l R4 CR td H33 8896
...
1 hibakódot talált:

7286 - Turbófeltöltő nyomásérzékelő poziciószenzor áramkör
P2563 00 [167] - valószínűtlen jel
MIL BE - Nincs igazolva - Tesztelve a memóriatörlés óta
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00000001
Hiba priorítása: 2
Hiba gyakorisága: 1
megtett Km: 291127 km
Dátum: 2087.14.24
idő: 20:56:11

Motorfordulatszám: 781.00 /min
Normált terhelésérték: 22.7 %
Gépjárműsebesség: 0 km/h
Hűtőfolyadék-hőmérséklet: 83 °C
Beszívott levegő hőmérséklete: 38 °C
Környezeti levegő nyomás: 990 mbar
30-es pont feszültség: 13.892 V
Sikertelen tanulási folyamat számláló az OBD szerint: 40
Töltőnyomás-állító: visszajelzés-ANG_BPA[0]: 32.635 %
Töltőnyomás-állító: vezérlés-ANG_SP_BPA[0]: 85.001 %
Nagynyomású turbófeltöltő-állítóelem: vezérlés-CTL_LIM_BPA[0]: 84.998 %
Nagynyomású turbófeltöltő-állítóelem: alapfesz. mért érték-V_BPA[0]: 2.300 V
Töltőnyomás-állító: nyitott helyzeti eltérés-V_BPA_BOL[0]: 0.498 V
Töltőnyomás-állító: zárt helyzeti eltérés-V_BPA_TOL[0]: 4.170 V
Nagynyomású turbófeltöltő-állítóelem: állapot-LF_STATE_BPA_DISP[0]: 76

János


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 29, 2019 3:53 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 539
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
riuk1010 írta:
gyula írta:
riuk1010 írta:
Sziasztok
Új vagyok itt a fórumon, elég sokat olvasgattam már de nem találtam egyértelmű választ.
Az alany: Fabia II 2008 1.2 12V BZG.
P0171- Szegény keverék hibát dobál. most volt cserélve: olaj, olajszűrő, levegőszűrő,üzemanyagszűrő, váltóolaj, gyertyák, gyújtótrafók(Bosch... :(... ).
A hiba újra előjött, Kompressziót mértünk mindhárom henger 12 bar körüli.
Most szerelőnél van újra.
Kérdésem az lenne, hogy ebben 3 vagy 4 baros benzinszűrő kell? Okozhat-e ilyen hibát ha pl. 3 baros került a 4 baros helyére véletlenül cserekor? (valahol azt olvastam, hogy 2007-től 4 baros szűrőkkel van ez a tipus).


---------------------------------------------
VCDS Release 12.12.0 (x64): Generic OBD2
Freeze Frame Data for address 10
PID02 DTC O2 sensors
PID04 Calculated load value: 49.8 %
PID05 Engine coolant temperature: 87 °C
PID06 Short Term Trim - Bank 1: -2.3 %
PID07 Long Term Trim - Bank 1: 14.8 %
PID11 Intake Manifold Absolute Pressure: 80 kPa abs
PID12 Engine RPM: 2729 /min
PID13 Vehicle speed: 82 km/h

Address 10 (Engine): 1 Fault Found:
P0171 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

Chassis Type: 5J (5J - Skoda Fabia (2007 > 2010))
Scan: 01 02 03 08 09 15 16 17 19 25 37 44 46 55 56 76 77

VIN: TMBBH25J993030267 Mileage: 71300km/44303miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 03E 906 023 B
Component: SIMOS91 1.2l 4V 1891
Revision: --H04--- Serial number: SKZ7Z0H5015932
Coding: 0000071
Shop #: WSC 13765 790 00000
VCID: 1E3338F3CA420EEE86F-5072

1 Fault Found:
16555 - Fuel Trim; Bank 1
P0171 - 006 - System Too Lean
Freeze Frame:
Voltage: 0.060 V
Voltage: 0.520 V
Lambda: 0.0 %
Bin. Bits: 00001000
Voltage: 0.140 V
Voltage: 0.200 V
Lambda: 0.0 %
Bin. Bits: 00001000

Readiness: N/A
------------------------------------

Köszönöm a segítséget.

Szia!
Üzemanyag nyomást mértetek?


Szia. Nem, sajnos az kimaradt.[/quot


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 29, 2019 2:26 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. ápr. 29, 2019 11:01 am
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia II Ambiente 1.2 12V HTP BZG
gyula írta:
riuk1010 írta:
Sziasztok
Új vagyok itt a fórumon, elég sokat olvasgattam már de nem találtam egyértelmű választ.
Az alany: Fabia II 2008 1.2 12V BZG.
P0171- Szegény keverék hibát dobál. most volt cserélve: olaj, olajszűrő, levegőszűrő,üzemanyagszűrő, váltóolaj, gyertyák, gyújtótrafók(Bosch... :(... ).
A hiba újra előjött, Kompressziót mértünk mindhárom henger 12 bar körüli.
Most szerelőnél van újra.
Kérdésem az lenne, hogy ebben 3 vagy 4 baros benzinszűrő kell? Okozhat-e ilyen hibát ha pl. 3 baros került a 4 baros helyére véletlenül cserekor? (valahol azt olvastam, hogy 2007-től 4 baros szűrőkkel van ez a tipus).


---------------------------------------------
VCDS Release 12.12.0 (x64): Generic OBD2
Freeze Frame Data for address 10
PID02 DTC O2 sensors
PID04 Calculated load value: 49.8 %
PID05 Engine coolant temperature: 87 °C
PID06 Short Term Trim - Bank 1: -2.3 %
PID07 Long Term Trim - Bank 1: 14.8 %
PID11 Intake Manifold Absolute Pressure: 80 kPa abs
PID12 Engine RPM: 2729 /min
PID13 Vehicle speed: 82 km/h

Address 10 (Engine): 1 Fault Found:
P0171 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

Chassis Type: 5J (5J - Skoda Fabia (2007 > 2010))
Scan: 01 02 03 08 09 15 16 17 19 25 37 44 46 55 56 76 77

VIN: TMBBH25J993030267 Mileage: 71300km/44303miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 03E 906 023 B
Component: SIMOS91 1.2l 4V 1891
Revision: --H04--- Serial number: SKZ7Z0H5015932
Coding: 0000071
Shop #: WSC 13765 790 00000
VCID: 1E3338F3CA420EEE86F-5072

1 Fault Found:
16555 - Fuel Trim; Bank 1
P0171 - 006 - System Too Lean
Freeze Frame:
Voltage: 0.060 V
Voltage: 0.520 V
Lambda: 0.0 %
Bin. Bits: 00001000
Voltage: 0.140 V
Voltage: 0.200 V
Lambda: 0.0 %
Bin. Bits: 00001000

Readiness: N/A
------------------------------------

Köszönöm a segítséget.

Szia!
Üzemanyag nyomást mértetek?


Szia. Nem, sajnos az kimaradt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 29, 2019 1:12 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 539
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
riuk1010 írta:
Sziasztok
Új vagyok itt a fórumon, elég sokat olvasgattam már de nem találtam egyértelmű választ.
Az alany: Fabia II 2008 1.2 12V BZG.
P0171- Szegény keverék hibát dobál. most volt cserélve: olaj, olajszűrő, levegőszűrő,üzemanyagszűrő, váltóolaj, gyertyák, gyújtótrafók(Bosch... :(... ).
A hiba újra előjött, Kompressziót mértünk mindhárom henger 12 bar körüli.
Most szerelőnél van újra.
Kérdésem az lenne, hogy ebben 3 vagy 4 baros benzinszűrő kell? Okozhat-e ilyen hibát ha pl. 3 baros került a 4 baros helyére véletlenül cserekor? (valahol azt olvastam, hogy 2007-től 4 baros szűrőkkel van ez a tipus).


---------------------------------------------
VCDS Release 12.12.0 (x64): Generic OBD2
Freeze Frame Data for address 10
PID02 DTC O2 sensors
PID04 Calculated load value: 49.8 %
PID05 Engine coolant temperature: 87 °C
PID06 Short Term Trim - Bank 1: -2.3 %
PID07 Long Term Trim - Bank 1: 14.8 %
PID11 Intake Manifold Absolute Pressure: 80 kPa abs
PID12 Engine RPM: 2729 /min
PID13 Vehicle speed: 82 km/h

Address 10 (Engine): 1 Fault Found:
P0171 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

Chassis Type: 5J (5J - Skoda Fabia (2007 > 2010))
Scan: 01 02 03 08 09 15 16 17 19 25 37 44 46 55 56 76 77

VIN: TMBBH25J993030267 Mileage: 71300km/44303miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 03E 906 023 B
Component: SIMOS91 1.2l 4V 1891
Revision: --H04--- Serial number: SKZ7Z0H5015932
Coding: 0000071
Shop #: WSC 13765 790 00000
VCID: 1E3338F3CA420EEE86F-5072

1 Fault Found:
16555 - Fuel Trim; Bank 1
P0171 - 006 - System Too Lean
Freeze Frame:
Voltage: 0.060 V
Voltage: 0.520 V
Lambda: 0.0 %
Bin. Bits: 00001000
Voltage: 0.140 V
Voltage: 0.200 V
Lambda: 0.0 %
Bin. Bits: 00001000

Readiness: N/A
------------------------------------

Köszönöm a segítséget.

Szia!
Üzemanyag nyomást mértetek?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: hétf. ápr. 29, 2019 11:22 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. ápr. 29, 2019 11:01 am
Hozzászólások: 2
Autó: Skoda Fabia II Ambiente 1.2 12V HTP BZG
Sziasztok
Új vagyok itt a fórumon, elég sokat olvasgattam már de nem találtam egyértelmű választ.
Az alany: Fabia II 2008 1.2 12V BZG.
P0171- Szegény keverék hibát dobál. most volt cserélve: olaj, olajszűrő, levegőszűrő,üzemanyagszűrő, váltóolaj, gyertyák, gyújtótrafók(Bosch... :(... ).
A hiba újra előjött, Kompressziót mértünk mindhárom henger 12 bar körüli.
Most szerelőnél van újra.
Kérdésem az lenne, hogy ebben 3 vagy 4 baros benzinszűrő kell? Okozhat-e ilyen hibát ha pl. 3 baros került a 4 baros helyére véletlenül cserekor? (valahol azt olvastam, hogy 2007-től 4 baros szűrőkkel van ez a tipus).


---------------------------------------------
VCDS Release 12.12.0 (x64): Generic OBD2
Freeze Frame Data for address 10
PID02 DTC O2 sensors
PID04 Calculated load value: 49.8 %
PID05 Engine coolant temperature: 87 °C
PID06 Short Term Trim - Bank 1: -2.3 %
PID07 Long Term Trim - Bank 1: 14.8 %
PID11 Intake Manifold Absolute Pressure: 80 kPa abs
PID12 Engine RPM: 2729 /min
PID13 Vehicle speed: 82 km/h

Address 10 (Engine): 1 Fault Found:
P0171 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

Chassis Type: 5J (5J - Skoda Fabia (2007 > 2010))
Scan: 01 02 03 08 09 15 16 17 19 25 37 44 46 55 56 76 77

VIN: TMBBH25J993030267 Mileage: 71300km/44303miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 03E 906 023 B
Component: SIMOS91 1.2l 4V 1891
Revision: --H04--- Serial number: SKZ7Z0H5015932
Coding: 0000071
Shop #: WSC 13765 790 00000
VCID: 1E3338F3CA420EEE86F-5072

1 Fault Found:
16555 - Fuel Trim; Bank 1
P0171 - 006 - System Too Lean
Freeze Frame:
Voltage: 0.060 V
Voltage: 0.520 V
Lambda: 0.0 %
Bin. Bits: 00001000
Voltage: 0.140 V
Voltage: 0.200 V
Lambda: 0.0 %
Bin. Bits: 00001000

Readiness: N/A
------------------------------------

Köszönöm a segítséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: csüt. feb. 21, 2019 8:12 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7685
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hubo44 írta:
Lajos K írta:
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Fabia 1.2 12V 2007 AZQ motorral.
Húzatásnál, de álló helyzetben is, kb 5000 ford. fölött pár másodperc után kigyullad a motor hiba lámpa, megtorpan az autó, elveszi a fordulatot, majdnem leáll. Gyujtás hibát hoz általában a 3. hengerre.
Gyertyák, trafók, benzin szűrő cserélve, injektorok felcserélve, kompresszió 13-15, üzemanyagnyomás 3-5.
Amíg jár, aktív a hiba, újraindítás után inaktív, jól jár a motor és a hiba törölhető. Csak 37.000 van az autóban, EGR nincs rajta. Fojtó szelep tiszta.
Mi lehet az oka?

Előre is köszi. L


pont ijen hiba volt 2007, 1,2 47KW BME-nel a vezerlô volt hibaš.
(az a AZQ nem ul ehez a év jarathoz)

Sziasztok
Érdekesek ezek a nagyon ritkán előforduló ecu hibák. Én mindig úgy gondoltam, hogy az az egy nem tud elromlani, fut a programja, ha bármi
gubanc van, egy ecu reset és minden visszaáll a gyári alapra.
Én több mint 2 évig játszottam ecu hibával. Írtam is néhányszor, lendületes kigyorsításkor 2750-es fordulatnál néha megtorpant az autó és
túl magas kopogás jel hibát tárolt. Visszavette az előgyújtást, erőtlen lett. Mivel nem állandó volt a hiba, egy fél perc után megint minden rendben volt.
Kicseréltem a jeladót, végig mértem a szenzor kábeleit, a végén már szigetelő anyagot raktam alá, hogy a kisebb legyen a jel.
Nem segített, mindig visszatért.. Tudatosan nem tudtam produkálni a hibát, akárhogyan terheltem a motort. Ahogy megmozdult a kocsi már 5.-be raktam és tövig nyomtam a gázpedált.. de semmi.
Ha magasabb oktánszámú benzint kapott és adalékot ,akkor ritkábban jelentkezett, és ha hamarabb felváltottam mint 2750 akkor sem.
Ilyenkor ugye az áttétel megváltozik, és lassabban gyorsul, simán áthalad a kényes fordulatszámon.
Amikor ősszel újra vacakolt a kilométerórám és cserélni akartam, a srácnak akitől vettem, megvolt a órához tartózó ecu-ja is. Egy autóból bontotta. Mivel a kettőért 15e-t kért, megvettem azt is.
És láss csodát az új ecu-val eltűnt a kopogásos égéses vacakolás.

Nem mondom, hogy gyakori az ecu hiba, de most már simán el tudom képzelni ,hogy ritkán de előfordulhat.

Ha ecu-t szeretnél cserélni, csak olyat vegyél amihez megvan a pin kódja, mert kell az órádhoz történő illesztéshez. És persze kell a Te
régi most aktuális pin kódod is, mert azt kell majd megadni az új ecu-nak. A meglévőt ki lehet olvasni, az órából..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: szer. feb. 20, 2019 8:25 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1478
Lajos K írta:
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Fabia 1.2 12V 2007 AZQ motorral.
Húzatásnál, de álló helyzetben is, kb 5000 ford. fölött pár másodperc után kigyullad a motor hiba lámpa, megtorpan az autó, elveszi a fordulatot, majdnem leáll. Gyujtás hibát hoz általában a 3. hengerre.
Gyertyák, trafók, benzin szűrő cserélve, injektorok felcserélve, kompresszió 13-15, üzemanyagnyomás 3-5.
Amíg jár, aktív a hiba, újraindítás után inaktív, jól jár a motor és a hiba törölhető. Csak 37.000 van az autóban, EGR nincs rajta. Fojtó szelep tiszta.
Mi lehet az oka?

Előre is köszi. L


pont ijen hiba volt 2007, 1,2 47KW BME-nel a vezerlô volt hibaš.
(az a AZQ nem ul ehez a év jarathoz)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: szer. feb. 20, 2019 4:44 pm 
Offline

Csatlakozott: szer. feb. 20, 2019 4:31 pm
Hozzászólások: 1
Autó: Skoda Fabia 1.2 12V
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Fabia 1.2 12V 2007 AZQ motorral.
Húzatásnál, de álló helyzetben is, kb 5000 ford. fölött pár másodperc után kigyullad a motor hiba lámpa, megtorpan az autó, elveszi a fordulatot, majdnem leáll. Gyujtás hibát hoz általában a 3. hengerre.
Gyertyák, trafók, benzin szűrő cserélve, injektorok felcserélve, kompresszió 13-15, üzemanyagnyomás 3-5.
Amíg jár, aktív a hiba, újraindítás után inaktív, jól jár a motor és a hiba törölhető. Csak 37.000 van az autóban, EGR nincs rajta. Fojtó szelep tiszta.
Mi lehet az oka?

Előre is köszi. L


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 04, 2019 6:42 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 122
Autó: Fábia I 1,2
Csabaa írta:
Zizi írta:
Sajnos igy nem tudom fejbol a szamat, de megnezetem. Annyit mondott a szerelo, hogy "katalizator hatasfok csokkenes"


szerintem az a baj hogy rövid távokat mész a kocsival és elkoszolodik a rendszer . meny el kirándulni és hajkurászd meg a kocsidat a pályán szépen kiégeti a rendszert . Ha ez sem segít akkor lehet tovább probálkozni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 04, 2019 1:21 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7685
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Zizi írta:
Van ebbol jobb, vagy rosszabb minosegu? Igazabol annyira mindegy, hogy 4000Ft, vagy 7000 ha jobb. Ennel a kocsinal most eloszor, es utoljara kell megvenni, mert ugysem fog meg 300.000+ km elmenni. :)

Miért ne menne el!?
Találkoztam már bontatlan 400-500ekm futott 1,2-vel is. Ez erősen egyed függő, van hogy lebabázik alig 150e-nél, de van a másik véglet.
Ezek az adalékok kőolaj származékok, szép hosszú szénhidrogén láncokból. Az összetételében és egy-egy elem mennyiségében változnak.
A jobb vagy rosszabb minőség itt szerintem nem számít.

http://homasita.hu/product/3266670
http://homasita.hu/product/43067


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 04, 2019 1:00 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd ápr. 13, 2010 1:42 pm
Hozzászólások: 22
Csabaa írta:
Zizi írta:
Sajnos igy nem tudom fejbol a szamat, de megnezetem. Annyit mondott a szerelo, hogy "katalizator hatasfok csokkenes"

Akkor jó lehet az adalék.
A hiperekben lehet kapni 5e alatt is adalékot. Ne sima benzin adalékot, hanem injektor tisztítót nézzél.
Az egész flakont öntsd bele egy egész tank benzinbe. Ha hosszabb autópályás út következik utána az még jobb.


Van ebbol jobb, vagy rosszabb minosegu? Igazabol annyira mindegy, hogy 4000Ft, vagy 7000 ha jobb. Ennel a kocsinal most eloszor, es utoljara kell megvenni, mert ugysem fog meg 300.000+ km elmenni. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: hétf. feb. 04, 2019 12:54 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7685
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Zizi írta:
Sajnos igy nem tudom fejbol a szamat, de megnezetem. Annyit mondott a szerelo, hogy "katalizator hatasfok csokkenes"

Akkor jó lehet az adalék.
A hiperekben lehet kapni 5e alatt is adalékot. Ne sima benzin adalékot, hanem injektor tisztítót nézzél.
Az egész flakont öntsd bele egy egész tank benzinbe. Ha hosszabb autópályás út következik utána az még jobb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 243 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség