Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd máj. 21, 2019 8:59 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 239 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 17, 2015 9:55 am 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 09, 2015 2:29 pm
Hozzászólások: 109
Autó: 2004. 1.2 HTP BMD
Csabaa írta:
szia
A katalizátor hibakód állandó, de zavar ,hogy a második lambda szonda
hiba véletlenszerűen előfordul. Van egy szonda lassú reakció kód is.
Én a szondánál kezdeném, ha "előregedett" működik csak lelassult.
Mivel a katalizátor hiba az ő mérése alapján bukkan fel, a szondának
atombiztosnak kellene lennie.


szia
A második szonda cserével kezdjek akkor?
Azon annyit láttam hogy 4 karikás Audi jel-030 és LP09 ez még eredeti lehet benne? 172300km-nél járok cseréje 160 ezernél javasolt.
Milyen típusú szondát éri meg venni hogy ne kelljen cserélni 3 hónap után?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 17, 2015 9:24 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7629
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
szia
A katalizátor hibakód állandó, de zavar ,hogy a második lambda szonda
hiba véletlenszerűen előfordul. Van egy szonda lassú reakció kód is.
Én a szondánál kezdeném, ha "előregedett" működik csak lelassult.
Mivel a katalizátor hiba az ő mérése alapján bukkan fel, a szondának
atombiztosnak kellene lennie.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 17, 2015 9:03 am 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 09, 2015 2:29 pm
Hozzászólások: 109
Autó: 2004. 1.2 HTP BMD
Csabaa írta:
Szia
Akkor ezek szerint a 2. szonda a katalizátor utáni nem működik.
A csatlakozóját, kábeleit kellene megnézned első körben. Elég rossz helyen van
az hűtő bal sarka mögött, felülről és alulról is macerás hozzáférni.

Az öregedési teszt is not ok al fut le ,tehát nem jó.
A 30-as csoportnál is 111 és 110 nak kellene lennie.
Az első három az első szondára vonatkozik, (ezek csak jelző bitek 0 vagy 1)
Fűtés,szonda működik, szabályzás ok.
A második hármasnál nálad 100 van , ez nem jó az első biten(fűtés)
kívűl a másodiknak is 1 nek kellene lennie. Ez a szonda nem szól bele a szabályzásba
a harmadik bit 0.


Sziasztok!

Első teszt 2015 08 11

046 3296/min 784.0C 0.00 Cat B1 Not OK
034 3296/min 680.0C 0.96 B1-S1 OK
030 111 100
036 0.12V B1-S2 OK
043 1184/min 768.0C 0.55V B1.S2 Not OK


Második teszt 2015 08 13

030 111 110
043 B1-S2 OK
046 752.0C 0.00 Cat B1 Not OK
16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow
P0139 - 35-00 - -
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-00 - -
törölve teszt megcsinálva hibakód nincs
utánna
030 111 100 csoport
1 Fault Found:
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-00 - -

Harmadik teszt 2015 08 13

030 110 100
043 3296/min 808.0C 0.20v B1-S2 OK
046 736.0C 0.00 Cat B1 Not OK
1 Fault Found:
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-00 - -

Negyedik teszt 2015 08 15

046 824.0C 0.00 Cat B1 Not OK
036 0.74V B1-S2 OK
030 111 110

utánna hibakódolvasás ezt dobta
1 Fault Found:
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-00 - -

Kitöröltem hibakódot azóta nem néztem még MIL lámpa nem világít
szonda kábeleket megnéztem nem láttam rajt külsőleg
szakadást elégés nyomokat Map szenzort megpucoltam
fojtószelepet is most akkor hogyan tovább
Szonda vagy katalizátor csere vagy kibontani a
katalizátort és megvizsgálni nincs e rajt
repedés vagy nem látni mert belül van??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: szer. aug. 12, 2015 2:30 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 06, 2015 3:03 pm
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fabia 1,4 16 v
Psyho írta:
ezmegmi írta:
Sziasztok

Nekem is hasonló a hibám, nemrég volt hengerfej felújítás (egyik szelep meg is volt hajolva kicsit, egy másik pedig be volt égve), előtte kihagyott az egyik henger, ez azóta megszűnt, ám terhelés nélkül néha picit beráz a motor alapjáraton (hidegen és melegen is), de nem hagy ki. Amint van rajta légkondi, kicsit magasabb a fordulat és megszűnik a berázás is. Hibára még nem jöttem rá, nálam nincs hibakód, és egr/folytószelep tisztítás, adaptálás sem oldotta meg.

Csabaa: map szenzorhoz van esetleg valami anyagod, hogy mikor mennyit kéne kb. mérnie? Másra nemigen tudok tippelni.

Psyho írta:
Szia az egr cserét hibakód miatt csináltam gyári pierburg került bele de ugyanúgy 1 nappal később kijött a hiba akkor kezdtem el mérni a csaztlakozó feszültségét
alapjárat néha dadog
alapbeállítás csak folytóra volt egr alappal újat mondtál köszi a tippet :)már csak keresnem kell valakit aki megcsinálja :)


Sziasztok

2-ik napja hiba nélkül autózom! szervizben nem sikerült az egr alapbeállítás nem ment sajna, amit nem írtam le a map szenzor csere után mentem egy hosszabb autópályás utat még hibakóddal, visszaértem és utána változott meg az autó, 400 km pálya kb és Eger városi rész, visszajövetel óta van alapjárat, ugye tegnap szerviz sikertelen alapbeállítás az egr-nek de azóta se hibakódom se alapjárati problémám nincs. Az autó teljesítménye javult fogyasztása a komputer szerint csökkent. Remélem így is marad minden.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: szer. aug. 12, 2015 9:13 am 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 09, 2015 2:29 pm
Hozzászólások: 109
Autó: 2004. 1.2 HTP BMD
Csabaa írta:
Szia
Akkor ezek szerint a 2. szonda a katalizátor utáni nem működik.
A csatlakozóját, kábeleit kellene megnézned első körben. Elég rossz helyen van
az hűtő bal sarka mögött, felülről és alulról is macerás hozzáférni.

Az öregedési teszt is not ok al fut le ,tehát nem jó.
A 30-as csoportnál is 111 és 110 nak kellene lennie.
Az első három az első szondára vonatkozik, (ezek csak jelző bitek 0 vagy 1)
Fűtés,szonda működik, szabályzás ok.
A második hármasnál nálad 100 van , ez nem jó az első biten(fűtés)
kívűl a másodiknak is 1 nek kellene lennie. Ez a szonda nem szól bele a szabályzásba
a harmadik bit 0.



Szia!

Katalizátor utáni szondából milyent éri meg venni?
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/SKODA/FABIA/2004/1_2/BENZIN/kipufogorendszer-turbo/kipufogo-alkatreszek/lambda-szonda

vagy még innét olcsobb JP Goup?
https://www.atp-autoteile.de/products/group/16944/1010500/list-1-20-0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: kedd aug. 11, 2015 7:30 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7629
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szia
Akkor ezek szerint a 2. szonda a katalizátor utáni nem működik.
A csatlakozóját, kábeleit kellene megnézned első körben. Elég rossz helyen van
az hűtő bal sarka mögött, felülről és alulról is macerás hozzáférni.

Az öregedési teszt is not ok al fut le ,tehát nem jó.
A 30-as csoportnál is 111 és 110 nak kellene lennie.
Az első három az első szondára vonatkozik, (ezek csak jelző bitek 0 vagy 1)
Fűtés,szonda működik, szabályzás ok.
A második hármasnál nálad 100 van , ez nem jó az első biten(fűtés)
kívűl a másodiknak is 1 nek kellene lennie. Ez a szonda nem szól bele a szabályzásba
a harmadik bit 0.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: kedd aug. 11, 2015 5:30 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 09, 2015 2:29 pm
Hozzászólások: 109
Autó: 2004. 1.2 HTP BMD
Csabaa írta:
Szia
Az S1 a katalizátor előtti szonda, az S2 a katalizátor utáni.
A második szonda nézi a kat. hatékonyságát , de arra azt írtad , hogy ok.
Az S1 az első szonda annak a tesztje lett rossz. Nem fordítva volt?

A nyomásra vonatkozó hibakód kettős. Lehet maga a szívósor nyomása nem megfelelő , de van egy légköri nyomásmérő azt hiszem a km órában.
Ez második csak azért kell, hogy ha pl. a hegyekben kocsikázol
a levegő ritkább, könyebb a tömege, ezért kompenzálni tudja a vezérlő
a keverék képzést. Ennek a nyomásmérőnek a hibája a valószinütlenebb.

Nem szív valahol falsot a szívósornál?
Én még mindig ezt raknám rendbe a katalizátor hibakód elött..


Szia!

Ma ismét nekiugrottam eddig jutottam pár kép.
Akkor most falsot szívhat valahol?
Hibakódokat töröltem check engine lámpa nem világít most figyelem mikor villan.

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép


sonda második öregedésiteszt
Kép


Map szenzor

Kép

Ezt csak hogy hol is van!

Kép

Repedt kicsit ennek a két darab csőnek mi a mérete vagy hogy kell rákeresni? Ennek cseréjével kezdenék!
Kép

Kép

Itt a fojtószelepnél a két nyilnál van 1,1, tömítőgyűrű egy fekete és egy narancssárga az alsó fekete gyűrű alatt ezeket belehet szerezni cikkszám alapján? Autósboltban kapható?

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: kedd aug. 11, 2015 1:49 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd dec. 27, 2011 6:50 pm
Hozzászólások: 177
Tartózkodási hely: Bp. IX.
Autó: Fabia Best kombi, 2004 1.4 16V BBZ
Szia
Köszi, én is így gondoltam. Féktisztítóval már körbefújtam, fals levegő elvileg nincs sehol. Hibakódom nincs semmi felújítás óta. Gyújtásnál jeleznie kellene ha kihagyás van, de az nem hagy ki, így nehéz vadászni :)
Majd ha lesz felesleges pár órám, lehet kicserélgetem régire egyesével a gyertyát és a trafót, annyira nem zavaró a dolog most már, csak ötletelés szintjén dobtam be :)

Csabaa írta:
Szia
A nyomás állandóan változik, fordulatszám, folytószelep
helyzete, motor kopottsága.. Nem igazán találsz egy "ennyinek kell lennie" értéket.
Alapjáraton kereshetsz esetleg fals levegőt szívó helyet , de az is
állandó gondot okozna.
Az egr hamar ki szokott derülni, alapjáraton zárva van. Gyorsítás közben kinyit,
max. terhelésnél megint le kell zárni. Kis mocsok vezérlő figyeli, hogy
nyitás után változik -e a szívósor nyomása. Ha nincs változás
akkor a szelep vagy nem nyit, vagy állandóan nyitva van.
Ilyenkor jön azonnal a hibakód. Ezért sem lehet hibakód nélkül ledugózni.

A meg-megbillenés inkább gyújtás szokott lenni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: kedd aug. 11, 2015 1:06 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7629
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szia
Az S1 a katalizátor előtti szonda, az S2 a katalizátor utáni.
A második szonda nézi a kat. hatékonyságát , de arra azt írtad , hogy ok.
Az S1 az első szonda annak a tesztje lett rossz. Nem fordítva volt?

A nyomásra vonatkozó hibakód kettős. Lehet maga a szívósor nyomása nem megfelelő , de van egy légköri nyomásmérő azt hiszem a km órában.
Ez második csak azért kell, hogy ha pl. a hegyekben kocsikázol
a levegő ritkább, könyebb a tömege, ezért kompenzálni tudja a vezérlő
a keverék képzést. Ennek a nyomásmérőnek a hibája a valószinütlenebb.

Nem szív valahol falsot a szívósornál?
Én még mindig ezt raknám rendbe a katalizátor hibakód elött..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: kedd aug. 11, 2015 12:01 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 09, 2015 2:29 pm
Hozzászólások: 109
Autó: 2004. 1.2 HTP BMD
Sziasztok!

Map szenzort megpucoltam alapjárat beállitás megvolt
szondateszt b1-s2 ok 0,78v és csökken
B1-S1 N.O.K. Második szonda cserés lenne akkor ?
A teszt közben kivillant a check engine lámpa!
Hibakód ugyanaz mint eddig.


Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia
Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 03D 906 033 C
Component: 1,2l/2V SIMOS3 00HS1509
Coding: 00021
Shop #: WSC 13765

2 Faults Found:
16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal
P0106 - 35-10 - - - Intermittent
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-00 - -
Readiness: 0000 0000


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: kedd aug. 11, 2015 10:56 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7629
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szia
A nyomás állandóan változik, fordulatszám, folytószelep
helyzete, motor kopottsága.. Nem igazán találsz egy "ennyinek kell lennie" értéket.
Alapjáraton kereshetsz esetleg fals levegőt szívó helyet , de az is
állandó gondot okozna.
Az egr hamar ki szokott derülni, alapjáraton zárva van. Gyorsítás közben kinyit,
max. terhelésnél megint le kell zárni. Kis mocsok vezérlő figyeli, hogy
nyitás után változik -e a szívósor nyomása. Ha nincs változás
akkor a szelep vagy nem nyit, vagy állandóan nyitva van.
Ilyenkor jön azonnal a hibakód. Ezért sem lehet hibakód nélkül ledugózni.

A meg-megbillenés inkább gyújtás szokott lenni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: kedd aug. 11, 2015 9:53 am 
Offline

Csatlakozott: kedd dec. 27, 2011 6:50 pm
Hozzászólások: 177
Tartózkodási hely: Bp. IX.
Autó: Fabia Best kombi, 2004 1.4 16V BBZ
Sziasztok

Nekem is hasonló a hibám, nemrég volt hengerfej felújítás (egyik szelep meg is volt hajolva kicsit, egy másik pedig be volt égve), előtte kihagyott az egyik henger, ez azóta megszűnt, ám terhelés nélkül néha picit beráz a motor alapjáraton (hidegen és melegen is), de nem hagy ki. Amint van rajta légkondi, kicsit magasabb a fordulat és megszűnik a berázás is. Hibára még nem jöttem rá, nálam nincs hibakód, és egr/folytószelep tisztítás, adaptálás sem oldotta meg.

Csabaa: map szenzorhoz van esetleg valami anyagod, hogy mikor mennyit kéne kb. mérnie? Másra nemigen tudok tippelni.

Psyho írta:
Szia az egr cserét hibakód miatt csináltam gyári pierburg került bele de ugyanúgy 1 nappal később kijött a hiba akkor kezdtem el mérni a csaztlakozó feszültségét
alapjárat néha dadog
alapbeállítás csak folytóra volt egr alappal újat mondtál köszi a tippet :)már csak keresnem kell valakit aki megcsinálja :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 10, 2015 3:09 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7629
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szia
A map szenzort is tisztítsd meg. A folytószelep alatt találod.
Mechanikusan nem szabad piszkálni , elég féktisztítóval alaposan lemosni.
A 16490 kód is erre utal , szívósornyomás valószínütlen érték.
Lehet fals levegő is ,de a nyomásmerőt előtte érdemes kipucolni.
Ha nem pontos a beszívott levegő meghatározása, borulhat minden, keverék
képzés, lambda szabályzás, katalizátor hatékonyság.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 10, 2015 2:21 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jan. 09, 2015 2:29 pm
Hozzászólások: 109
Autó: 2004. 1.2 HTP BMD
Sziasztok!

Programot elindítottam első hibakódolvasás után ezt a sort kaptam!
2 Faults Found:
16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal
P0106 - 35-10 - - - Intermittent
16804 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0420 - 35-00 - Please Register/Activate

Ezt a sort már a program regisztrálása utáni hibakódolvasás után írta
2 Faults Found:
16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal
P0106 - 35-10 - - - Intermittent
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-00 - -


Ez a Csatlakozás lehet cserés eléggé repedt?
Kép

Fojtószelep tisztítás után alapjárat beállt nem ingadozik.
Kell e alapbeállítást csinálnom ekkor is?
Katalizátor tesztet még nem tudtam megcsinálni.
Kép

Lambda szonda tesztnél ezt kaptam
Kép

Itt meg csak ennyit irt ki 033 csop. lambda -3,1% és lemegy -0,4%.ig, 0,04V-0,78v között ingadozik.
Kép

Check engine nem világít jelenleg.

Katalizátor tesztre írnak ezt is azt is mekkora fordulaton kell csinálni fel kell pörgetni 5000 ig vagy elég a 3500 hogy elinduljon és 2500-nál megtartani vagy alatta?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Check engine
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 08, 2015 7:56 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 06, 2015 3:03 pm
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fabia 1,4 16 v
Szia az egr cserét hibakód miatt csináltam gyári pierburg került bele de ugyanúgy 1 nappal később kijött a hiba akkor kezdtem el mérni a csaztlakozó feszültségét
alapjárat néha dadog
alapbeállítás csak folytóra volt egr alappal újat mondtál köszi a tippet :)már csak keresnem kell valakit aki megcsinálja :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 239 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot], Google [Bot] valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség