Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. márc. 20, 2019 7:05 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 235 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Motor jel ikon
HozzászólásElküldve: kedd feb. 12, 2013 3:44 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Szia!

Semmi köze a két dolognak egymáshoz. A sípoló hangot azért adta, mert behúztad a kéziféket menet közben. A lámpa meg azért aludt el, mert bizonyos számú hibátlan ciklus után magától kialszik. A hiba azért továbbra is bent marad a hibatárolóban, azt csak eszközzel lehet kitörölni.

masolo01 írta:
Sziasztok. Kb. 1 hete cseréltem az autón (1.2 htp)gyújtótrafókat és gyertyákat. A műszerfalon továbbra is világított a motor jel ikon. Ma mivel szépen esett a hó gondoltam 1 sikeres padlógáz - kézifékes megfordulást csinálok. Sodródás közben egy sipoló hang közben elaludt a műszerfalon a motor ikon. Azóta sem világít és nem érzem hogy gond lenne az autóval.
Kérdezem :?: ez mitől van-volt.
üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Motor jel ikon
HozzászólásElküldve: kedd feb. 12, 2013 3:33 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. feb. 07, 2013 5:26 pm
Hozzászólások: 1
Sziasztok. Kb. 1 hete cseréltem az autón (1.2 htp)gyújtótrafókat és gyertyákat. A műszerfalon továbbra is világított a motor jel ikon. Ma mivel szépen esett a hó gondoltam 1 sikeres padlógáz - kézifékes megfordulást csinálok. Sodródás közben egy sipoló hang közben elaludt a műszerfalon a motor ikon. Azóta sem világít és nem érzem hogy gond lenne az autóval.
Kérdezem :?: ez mitől van-volt.
üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 22, 2012 10:59 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 20, 2009 10:39 pm
Hozzászólások: 39
djboris Ma sikerült az alapbeállítás. Minden rendben van.
Köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorvezérlő lámpa
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 20, 2012 9:53 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 20, 2009 10:39 pm
Hozzászólások: 39
Köszi holnap remélem sikerül az alapbeállítást megcsinálni.
Majd jelzek, ha jó lett.
Köszi:
Dedi
djboris írta:
Szia,

Alapbeállítás nélkül nem érdemes fojtó tisztítást csinálni.
Kábel+computer+VagCom(diag. szoftver).

Alapbeállítás után valószínűleg megoldódik a gond.

Dedi írta:
Sziasztok!
Ma cseréltem olajat és elvégeztem a fojtószelep tisztítást /fojtószelep tisztító spaival / Nem volt nagyon koszos. Majd az olajcsere törölve a műszerfalon.
Meglepetést okozott a motor beindítása után kb 5 perc múlva a motor ikon világítani kezdett. többszöri újraindítás után sem aludt ki.
Akkusarút kb 15 percre levettem, de a lámpa nem alszik ki.
A motornál nem érzékelek semmi különleges változást.
Fábia 1.4 mpi a motor kód AQW.
Esetleg a MAP senzor lehet a hibás?
Holnap egy hosszabb útra készülök és nincs aki a hibakódot kiolvasná.
Segítségeteket előre is megköszönöm.
Dedi :falbav:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Motorvezérlő lámpa
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 20, 2012 7:16 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Szia,

Alapbeállítás nélkül nem érdemes fojtó tisztítást csinálni.
Kábel+computer+VagCom(diag. szoftver).

Alapbeállítás után valószínűleg megoldódik a gond.

Dedi írta:
Sziasztok!
Ma cseréltem olajat és elvégeztem a fojtószelep tisztítást /fojtószelep tisztító spaival / Nem volt nagyon koszos. Majd az olajcsere törölve a műszerfalon.
Meglepetést okozott a motor beindítása után kb 5 perc múlva a motor ikon világítani kezdett. többszöri újraindítás után sem aludt ki.
Akkusarút kb 15 percre levettem, de a lámpa nem alszik ki.
A motornál nem érzékelek semmi különleges változást.
Fábia 1.4 mpi a motor kód AQW.
Esetleg a MAP senzor lehet a hibás?
Holnap egy hosszabb útra készülök és nincs aki a hibakódot kiolvasná.
Segítségeteket előre is megköszönöm.
Dedi :falbav:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Motorvezérlő lámpa
HozzászólásElküldve: vas. aug. 19, 2012 7:13 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 20, 2009 10:39 pm
Hozzászólások: 39
Sziasztok!
Ma cseréltem olajat és elvégeztem a fojtószelep tisztítást /fojtószelep tisztító spaival / Nem volt nagyon koszos. Majd az olajcsere törölve a műszerfalon.
Meglepetést okozott a motor beindítása után kb 5 perc múlva a motor ikon világítani kezdett. többszöri újraindítás után sem aludt ki.
Akkusarút kb 15 percre levettem, de a lámpa nem alszik ki.
A motornál nem érzékelek semmi különleges változást.
Fábia 1.4 mpi a motor kód AQW.
Esetleg a MAP senzor lehet a hibás?
Holnap egy hosszabb útra készülök és nincs aki a hibakódot kiolvasná.
Segítségeteket előre is megköszönöm.
Dedi :falbav:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. máj. 20, 2012 5:44 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 14, 2011 8:29 pm
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: Érd
Sziasztok tegnap sikerült feltehetöen urrálenni a bajon. Egy skodaszervizes haver megnézte az autot (szerelgetet is), folytoszelep tisztittás illetve a légnyomás és hömérö tisztittás, majd változás hiányában üzemanyagnyomás mérés. 3baros szüröm van és fel is nyomja a rendszert majd ahogy megáll a szivattyu abban a pillanatban visszaesik 1,5barra a nyomás és valoszinü hogy ez okozza a problémámat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. márc. 26, 2012 6:11 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 14, 2011 8:29 pm
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: Érd
Szia A folytoszelep relativ tiszta, enyhén kormos, az alapbeállitás alatt mit értesz???
Csabaa írta:
Kovabe írta:
Sziasztok
Egy olyan kérdésem lenne hogy van egy 1.4 16V BBZ fabiam és ha nagy zökkenobe megyek akkor világit az EPC mig újra nem indittom illetve idönként le is fullad de egyböl újra indul. Gondoltam hogy esetleg üzemanyagszürö, vagy lehet hogy csak valami csatlakozásihiba?? Illetve álltalában csak akkor jelentkezik a hiba hogyha kevés az üzemanyag (10L), de egyszerüen nem jövök rá mi a hiba. Hibakodolvasoval is olvastam és azt irta hogy alacsony üzemanyag vagy légnyomás érték de akkor most hol keressem a hibát? Esetleg a légnyomásra van valami alapérték mert probálgattam légszürö nélköl de akkor is ugxan az az értéket mutatta (32kPa). Elöre is köszönöm

szia
A folytó szelep tiszta? kapott alapbeállítást?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. márc. 26, 2012 7:15 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7577
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Kovabe írta:
Sziasztok
Egy olyan kérdésem lenne hogy van egy 1.4 16V BBZ fabiam és ha nagy zökkenobe megyek akkor világit az EPC mig újra nem indittom illetve idönként le is fullad de egyböl újra indul. Gondoltam hogy esetleg üzemanyagszürö, vagy lehet hogy csak valami csatlakozásihiba?? Illetve álltalában csak akkor jelentkezik a hiba hogyha kevés az üzemanyag (10L), de egyszerüen nem jövök rá mi a hiba. Hibakodolvasoval is olvastam és azt irta hogy alacsony üzemanyag vagy légnyomás érték de akkor most hol keressem a hibát? Esetleg a légnyomásra van valami alapérték mert probálgattam légszürö nélköl de akkor is ugxan az az értéket mutatta (32kPa). Elöre is köszönöm

szia
A folytó szelep tiszta? kapott alapbeállítást?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. márc. 24, 2012 8:48 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 14, 2011 8:29 pm
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: Érd
Sziasztok
Egy olyan kérdésem lenne hogy van egy 1.4 16V BBZ fabiam és ha nagy zökkenobe megyek akkor világit az EPC mig újra nem indittom illetve idönként le is fullad de egyböl újra indul. Gondoltam hogy esetleg üzemanyagszürö, vagy lehet hogy csak valami csatlakozásihiba?? Illetve álltalában csak akkor jelentkezik a hiba hogyha kevés az üzemanyag (10L), de egyszerüen nem jövök rá mi a hiba. Hibakodolvasoval is olvastam és azt irta hogy alacsony üzemanyag vagy légnyomás érték de akkor most hol keressem a hibát? Esetleg a légnyomásra van valami alapérték mert probálgattam légszürö nélköl de akkor is ugxan az az értéket mutatta (32kPa). Elöre is köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 18, 2012 8:43 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 16, 2010 5:24 pm
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: 2003 Fábia 1.2 12v AZQ
Csabaa írta:
szzs írta:
Köszönöm a válaszokat ,lenne még pár kérdésem milyen gyertyát vegyek bele és milyen benzinszűrőt.Ha jól olvastam van kétfajta az ára sem egy,de kinézetre is határozottan más.

szia
Én brisk DOX15LE vettem. Nincs vele bajom. ~1500.-/db. Benzinszűrőből mann-t vegyél. 3 baros kell.
WK 69/1 a tipusa 5600.- ft.
Köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 18, 2012 7:52 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7577
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
szzs írta:
Köszönöm a válaszokat ,lenne még pár kérdésem milyen gyertyát vegyek bele és milyen benzinszűrőt.Ha jól olvastam van kétfajta az ára sem egy,de kinézetre is határozottan más.

szia
Én brisk DOX15LE vettem. Nincs vele bajom. ~1500.-/db. Benzinszűrőből mann-t vegyél. 3 baros kell.
WK 69/1 a tipusa 5600.- ft.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 18, 2012 6:49 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 16, 2010 5:24 pm
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: 2003 Fábia 1.2 12v AZQ
Amúgy ez nem vág a témába ,de azért megosztom veletek van az a motorburkolat rezgése nálam is volt és én úgy oldottam meg ,hogy a négy sarkához nyomtam egy kis szilikont (szaniter szilikont)és azóta nincs zörgés.:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. feb. 18, 2012 6:42 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 16, 2010 5:24 pm
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: 2003 Fábia 1.2 12v AZQ
Köszönöm a válaszokat ,lenne még pár kérdésem milyen gyertyát vegyek bele és milyen benzinszűrőt.Ha jól olvastam van kétfajta az ára sem egy,de kinézetre is határozottan más.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. feb. 17, 2012 8:35 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Szia,

A szegény keverékkel óvatosan.
Ha tényleg szegény a keverék, hosszútávon a katalizátort is károsíthatja a magasabb égési hömérséklet.
Volt itt Seat-os "fórumtárs" akinek emiatt már katalizátort is cseréltek.

Ha van idöd és lehetöséged minél hamarabb végezd el a lent említetteket.
Érdemes hamar a probléma végére járni.
Söt ha van egy kis müszaki affinitásod (a hozzászólásaid alapján úgynézem van...)
akkor a diagnosztikát(hibakódolvasás-törlés etc...)
pár ezer forintos beruházással magad is elvégezheted.
Itt a fórumon segítséget is kapsz. (vásárlás - installálás - használat)
Ehhez egy dolog fontos, hogy legyen egy Laptop, és akkor tényleg csak pár ezer forint.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 235 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség