Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. máj. 30, 2020 4:14 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 268 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 09, 2014 7:49 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. júl. 07, 2014 6:58 am
Hozzászólások: 3
Hello,
Az nem fog menni mert ezt már megvettük.
A vezérlés miatt vezérműtengelyt kéne cserélni?

goes írta:
Hello, nem csak a programban különbözik a két motor, más a vezérlése is. Keressetek 75 vagy 80 lovasat, azok alsó tartományban is nyomatékosak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd júl. 08, 2014 8:48 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Hello, nem csak a programban különbözik a két motor, más a vezérlése is. Keressetek 75 vagy 80 lovasat, azok alsó tartományban is nyomatékosak.

anonym1s írta:
Kössz a válaszokat!
En is egr vagy katalizátor hibára gyanakodtam, de a válaszaitok megnyugtattak.

goes!

Ha 4000 felett kel életre az pont nem jo, mert apám nem egy hajtós tipus, inkabb az alatt jár a motor nála.
A 75 lóerős a 4000 alatti tartományban jobb? Át lehet programozni ennek az ecu-ját 75 lóerősre?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd júl. 08, 2014 7:04 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. júl. 07, 2014 6:58 am
Hozzászólások: 3
Kössz a válaszokat!
En is egr vagy katalizátor hibára gyanakodtam, de a válaszaitok megnyugtattak.

goes!

Ha 4000 felett kel életre az pont nem jo, mert apám nem egy hajtós tipus, inkabb az alatt jár a motor nála.
A 75 lóerős a 4000 alatti tartományban jobb? Át lehet programozni ennek az ecu-ját 75 lóerősre?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 07, 2014 9:45 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Ez a motor csak 4000 felett kel életre. A 75 vagy 80 lovas 1.4-es használhatóbb motorok.

anonym1s írta:
Sziasztok.
2005-ös fabia, 1,4 benziens motor. 110ezer km van benne ami valosnak tünik a szervizkönyv szerint. Állitolag 101 loerös tipus és szerintem egy 101 loerös motornak repitenie kellene a fabiat de teszt vezetéskor én erötlennek, lomhának éreztem. A motor szépen jár, nem füstöl és csendes, de gázadáskor kissé lassan reagál.
Ezek ennyit tudnak vagy valami hiba lehet benne?

Saját autom 2 literes dizel ami 160 loerös és elöször arra gondoltam, hogy a nagy teljesitmény különbség miatt éreztem gyengének, de nem hagy nyugodni a dolog, ezért a kérdés.

Ja, még annyit, hogy a motorhiba jelzö lampa égett amikor elöször megnéztük, de a kereskedö törölte a hibakodot mire visszamentünk a kocsiért. Nem gondoltam hogy komoly hiba lehetett mert szépen járt a motor.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 07, 2014 7:43 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 874
Autó: 2005. 1.4 16V BBZ
anonym1s írta:
Sziasztok.
2005-ös fabia, 1,4 benziens motor. 110ezer km van benne ami valosnak tünik a szervizkönyv szerint. Állitolag 101 loerös tipus és szerintem egy 101 loerös motornak repitenie kellene a fabiat de teszt vezetéskor én erötlennek, lomhának éreztem. A motor szépen jár, nem füstöl és csendes, de gázadáskor kissé lassan reagál.
Ezek ennyit tudnak vagy valami hiba lehet benne?

Saját autom 2 literes dizel ami 160 loerös és elöször arra gondoltam, hogy a nagy teljesitmény különbség miatt éreztem gyengének, de nem hagy nyugodni a dolog, ezért a kérdés.

Ja, még annyit, hogy a motorhiba jelzö lampa égett amikor elöször megnéztük, de a kereskedö törölte a hibakodot mire visszamentünk a kocsiért. Nem gondoltam hogy komoly hiba lehetett mert szépen járt a motor.


Lehet azEGR bohóckodott. Nálam évente tisztítani kell.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 07, 2014 7:29 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7924
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
anonym1s írta:
Sziasztok.
2005-ös fabia, 1,4 benziens motor. 110ezer km van benne ami valosnak tünik a szervizkönyv szerint. Állitolag 101 loerös tipus és szerintem egy 101 loerös motornak repitenie kellene a fabiat de teszt vezetéskor én erötlennek, lomhának éreztem. A motor szépen jár, nem füstöl és csendes, de gázadáskor kissé lassan reagál.
Ezek ennyit tudnak vagy valami hiba lehet benne?

Saját autom 2 literes dizel ami 160 loerös és elöször arra gondoltam, hogy a nagy teljesitmény különbség miatt éreztem gyengének, de nem hagy nyugodni a dolog, ezért a kérdés.

Ja, még annyit, hogy a motorhiba jelzö lampa égett amikor elöször megnéztük, de a kereskedö törölte a hibakodot mire visszamentünk a kocsiért. Nem gondoltam hogy komoly hiba lehetett mert szépen járt a motor.

szia
A lóerőt felesleges nézni, teljesítményben 10-15% különbség van csak. 110Nm vagy ~130Nm nem nagyon számít.
Egy turbó dieselhez, ne hasonlítsd, 200 Nm feletti teljesítménnyel.. Az elektronikus fordulatszám szabályozás miatt valóban lomha kicsit a gázreakció.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 07, 2014 7:12 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. júl. 07, 2014 6:58 am
Hozzászólások: 3
Sziasztok.
2005-ös fabia, 1,4 benziens motor. 110ezer km van benne ami valosnak tünik a szervizkönyv szerint. Állitolag 101 loerös tipus és szerintem egy 101 loerös motornak repitenie kellene a fabiat de teszt vezetéskor én erötlennek, lomhának éreztem. A motor szépen jár, nem füstöl és csendes, de gázadáskor kissé lassan reagál.
Ezek ennyit tudnak vagy valami hiba lehet benne?

Saját autom 2 literes dizel ami 160 loerös és elöször arra gondoltam, hogy a nagy teljesitmény különbség miatt éreztem gyengének, de nem hagy nyugodni a dolog, ezért a kérdés.

Ja, még annyit, hogy a motorhiba jelzö lampa égett amikor elöször megnéztük, de a kereskedö törölte a hibakodot mire visszamentünk a kocsiért. Nem gondoltam hogy komoly hiba lehetett mert szépen járt a motor.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. máj. 11, 2014 7:21 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7924
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szia
Ha teszt ok eredményt hozott akkor a szonda rendben. Azt írtad a hiba véletlenszerüen tér vissza, könnyen lehet a
kábelénél vagy a csatlakozójánál van kontakthiba.
A teszteknek mindig üres hibatárolóval kell nekifutni.

1 Fault Found:
16554 - Fuel Trim: Malfunction: Bank 1
P0170 - 35-00 - -"

Erre a hibára sokmindent ír, üzemanyag nyomás(benzinszűrő),fals levegő szívó oldalon vagy a kipuffogónál, betegeskedő injektor. Végig kell menni sorba ezeken.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. máj. 10, 2014 6:34 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. ápr. 06, 2014 7:38 pm
Hozzászólások: 39
Autó: Skoda Fábia Sedan Cool 1.4 MPI 2002 AQW
Csabaa írta:
Szia Intelpentium

Hibás keverék képzés. A katalizátor utáni lambda szonda hiba. Mivel az 1,4 nél viszonylag hátul van a katalizátor a kábele is
elég hosszú. Először a kábeleit ellenőrizném
Pl sérülés szempontjából , és elöl a motortérben a csatlakozóját....
Egy tesztet is csinálhatsz, és az is fontos a ,hogy a szonda
Es a katalizátor környékén ne fújjon ki sehol a kipufogó.

Motor vezérlőben(01-engine), basic settings és megnyitod a 43-as csoprtot. Ez a második szonda tesztje. Lenyomod a fékpedált a vezérlő megemeli a fordulatot.
Amikor a hőmérséklet 400 fok fölé emelkedik a negyedik oszlopban test on-ra vált. Mérni kezd majd kiírja az eredményt
, test OK vagy test N.OK.


Szia.
Ma megcsináltam a tesztet. Körülbelül tíz percig csináltam, de nem ment 400°fok fölé. Pont 400°fokon megállt. Ha benne volt a tárolóban a hiba, test n ok üzenetet kaptam. Ha nem volt benne, test ok üzenet volt. Nem tudom, van e jelentősége, a feszültség 400°fok alatt 0,62v-0,83v között ingadozott.400°foknál 0,62v-0,78v között ingadozott.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 27, 2014 9:09 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. márc. 23, 2014 2:54 pm
Hozzászólások: 2
Szia normotonia!
Nem hála égnek, a vizet nem eszi és az olajat se. Nem csöpög, nem is folyik el sehol. Ezért is furcsa a dolog. A "kupak" nem fehéres. Talán annyi még hozzájöhet a problémához, hogy a középső dobom elég ramaty állapotban van kívülről, így gondolom belülről se jobb... A gépkönyve szerint lehet kipufogó rendszer is, de azt már megtapasztaltam, hogy a check engine rengeteg minden lehet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 27, 2014 6:37 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7924
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szia Intelpentium

Hibás keverék képzés. A katalizátor utáni lambda szonda hiba. Mivel az 1,4 nél viszonylag hátul van a katalizátor a kábele is
elég hosszú. Először a kábeleit ellenőrizném
Pl sérülés szempontjából , és elöl a motortérben a csatlakozóját....
Egy tesztet is csinálhatsz, és az is fontos a ,hogy a szonda
Es a katalizátor környékén ne fújjon ki sehol a kipufogó.

Motor vezérlőben(01-engine), basic settings és megnyitod a 43-as csoprtot. Ez a második szonda tesztje. Lenyomod a fékpedált a vezérlő megemeli a fordulatot.
Amikor a hőmérséklet 400 fok fölé emelkedik a negyedik oszlopban test on-ra vált. Mérni kezd majd kiírja az eredményt
, test OK vagy test N.OK.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. ápr. 27, 2014 3:38 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. ápr. 06, 2014 7:38 pm
Hozzászólások: 39
Autó: Skoda Fábia Sedan Cool 1.4 MPI 2002 AQW
Sziasztok.
Tavaly nyáron kezdett el szórakoztatni engem is a lámpa. Hol égett,hol nem. Majd egész télen nem égett. Most,hogy itt a jó idő,megint szórakoztat. Ezt írja a komputerbe:
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 047 906 033 H
Component: 1,4l SIMOS3PA 00HSSJ4G
Coding: 00061
Shop #: WSC 13765

2 Faults Found:
16554 - Fuel Trim: Malfunction: Bank 1
P0170 - 35-00 - -
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity
P0140 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000
vagy:
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 047 906 033 H
Component: 1,4l SIMOS3PA 00HSSJ4G
Coding: 00061
Shop #: WSC 13765

1 Fault Found:
16554 - Fuel Trim: Malfunction: Bank 1
P0170 - 35-00 - -
Readiness: 0010 0001
Mit gondoltok?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 11, 2014 7:14 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. jún. 14, 2012 2:03 pm
Hozzászólások: 5
Szervusz.

Nekem évekbe telt mire rájöttem mi az ok.
Sajna egy nagy katyvaszt magába foglal a kis lámpácska.
Nálam a lambdaszondát jelezte...
Persze előtte ketté kellett égnie a katalizátoromnak, hogy erre rájöhessek. :(
Mérdesd ki a szondát.
Nálam jó volt az alsó, felső érték, csak már le volt lassulva.
Elfáradt szegény.
A gyártók is 130.000 km-ig javalják...
Azóta nem világítok folyamatosan. :) ... csak néha, de az már a következő gond lesz...
Szottyosodik az egyik gyertyám és a kompresszió sem az igazi az adott hengernél... gyűrűzés fog következni.
Remélem tudtam valamicskét segíteni.

Ui.: Egy cimborámé hengerfejes volt, azért világított a lámpion.
Vizet nem eszi?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Check engine
HozzászólásElküldve: vas. márc. 23, 2014 3:07 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. márc. 23, 2014 2:54 pm
Hozzászólások: 2
Sziasztok!
Új vagyok még itt a fórumon, de figyelemmel kísérem bizonyos időközönként a témákat.
Nos a problémámra sajnos nem találtam megfelelő topicot, így előre is elnézést, hogy ha mégis lenne.
A problémám részletezése a következő:
Adott egy AZQ motoros, 2004-es, 1.2-es HTP Fábia, amin, az utóbbi időben elég sűrűn előjön a check engine hiba. Nem tudom jelenleg mihez kötni, mert maga az alapjárat egyenletes, a kocsi megfelelően húz és pöcre indul. A fogyasztása sem változott. Időnként azonban előjön a hiba és nem csak felvillan, hanem ég is a lámpa, majd eltűnik és egy darabig megint nem jelentkezik. Egyedül ahhoz tudom kötni a hibát, hogy időnként jön egy gödör, vagy csatornafedél, amit akaratlanul is megtalál az ember. Ilyenkor villan fel és ég egy darabig a lámpa (adott út végéig, vagy míg nem történik valami). Teljesen laikus vagyok az autókhoz, csak használom, így nem nagyon tudok komolyabban belenézni. A motorban "elvben" 184 ezer kilométer van és túl van a vezérmű cserén is (bár azt tudom, hogy későn került erre sor, mert én már a 3. tulaj vagyok és az előzőek nem foglalkoztak ezzel).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Sziasztok
HozzászólásElküldve: kedd okt. 01, 2013 6:59 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. szept. 30, 2013 8:04 am
Hozzászólások: 34
Köszi a válaszokat!Azt elfelejtettem írni,hogy a villogás csak és kizárólag akkor jelentkezik ha az autó üresben áll és persze akkor sem mindig.Aztán ha elindulok a villogó hibajelzés vagy teljesen megszűnik vagy átvált folyamatos jelzésre!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 268 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség