Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. nov. 22, 2017 9:21 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 61 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 19, 2014 8:02 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. szept. 30, 2013 8:04 am
Hozzászólások: 34
Csabaa írta:
Szia
Akkor erre csak az ő munkadíja jön. Visszaolvastam 63ekmt futott a kocsi vezérlés marad a régi. Akkor ő csak a hengerfejet vette le... Ha van bőr a képén egy 20e nel nem kér többet, mivel a munka precízebb részét nem ő csinálja.
Aztán lehet én gondolom mindenkiről ,hogy lehúz és olcsóbban kéne dolgoznia..
Ha vezérlés cserére kerül a sor , inkább a munkadíjat szerszámokra költöm és megcsinálom sk. 30-40e ből megvan minden célszerszám , vezérlés rögzítő,elektromos nyomaték kulcs, lánckerék fogó, nyomaték kulcs..


A szerelő munkadíja 15000 ft lesz ezt már megbeszéltem vele.Én a hengerfej felújításért elkért 60000 ft-ot sokallom de nem értek hozzá.Ezért is kérdezem itt a fórumon hátha van valaki aki elmondja,hogy ez az összeg reális vagy egy kicsit túlzás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 19, 2014 6:38 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6933
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szia
Akkor erre csak az ő munkadíja jön. Visszaolvastam 63ekmt futott a kocsi vezérlés marad a régi. Akkor ő csak a hengerfejet vette le... Ha van bőr a képén egy 20e nel nem kér többet, mivel a munka precízebb részét nem ő csinálja.
Aztán lehet én gondolom mindenkiről ,hogy lehúz és olcsóbban kéne dolgoznia..
Ha vezérlés cserére kerül a sor , inkább a munkadíjat szerszámokra költöm és megcsinálom sk. 30-40e ből megvan minden célszerszám , vezérlés rögzítő,elektromos nyomaték kulcs, lánckerék fogó, nyomaték kulcs..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 19, 2014 6:37 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6933
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szia
Akkor erre csak az ő munkadíja jön. Visszaolvastam 63ekmt futott a kocsi vezérlés marad a régi. Akkor ő csak a hengerfejet vette le... Ha van bőr a képén egy 20e nel nem kér többet, mivel a munka precízebb részét nem ő csinálja.
Aztán lehet én gondolom mindenkiről ,hogy lehúz és olcsóbban kéne dolgoznia..
Ha vezérlés cserére kerül a sor , inkább a munkadíjat szerszámokra költöm és megcsinálom sk. 30-40e ből megvan minden célszerszám , vezérlés rögzítő,elektromos nyomaték kulcs, lánckerék fogó, nyomaték kulcs..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 19, 2014 2:43 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. szept. 30, 2013 8:04 am
Hozzászólások: 34
Csabaa írta:
zoolee78 írta:
Sziasztok,

Most hívott a szaki aki rendbe rakja a hengerfejet és közölte,hogy 60.000 ft-ba kerül.Nem sok ez egy kicsit? :evil:

szia
A vezérlés csere anyaggal?


Nem!Csak a hengerfej felújítás,szelepek vetetők szimeringek nyomáspróba ...
ugyanis a szerelő akihez az autót vittem nem foglalkozik hengerfej felújítással,Ő elvitte egy szakemberhez aki a 60.000ft-ért felújítja a hengerfejet.Erre a költségre jön még a vezérlés anyag+munkadíj .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 19, 2014 1:34 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6933
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
zoolee78 írta:
Sziasztok,

Most hívott a szaki aki rendbe rakja a hengerfejet és közölte,hogy 60.000 ft-ba kerül.Nem sok ez egy kicsit? :evil:

szia
A vezérlés csere anyaggal?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd aug. 19, 2014 1:29 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. szept. 30, 2013 8:04 am
Hozzászólások: 34
Csabaa írta:
zoolee78 írta:
Sziasztok

Megint itt vagyok az én gondommal,ez a javítás ami előtt az autó áll : valószínűleg szelepcsere tényleg akkora meló?A szerelő akinél az autó most van elég gondterhelt hangon hívott és mondta,hogy majdnem teljesen szét kell szedni a motort ahhoz hogy a szelepekhez hozzáférjen meg az egész vezérlést le kell szedni ...
Az autó 1.2 12V HTP motoros 2006-os fabia.

szia
A lánc levétele nem akkora varázslat, a lánckerekek csavarját és az ékszíjtárcsa csavarját kell cserélni. Tömítő paszta és menetrögzítő kell még. Abban igaza van ,hogy
egy marék többféle méretű csavart kell lebontani ,hogy hozzáférjen a lánchoz. Nem tudom mennyit futott a kocsi, ha sokat akkor a láncot is cserélném. Ez plusz 30e-s költség(lánc,lánckerék,csavarok,feszítő).


Sziasztok,

Most hívott a szaki aki rendbe rakja a hengerfejet és közölte,hogy 60.000 ft-ba kerül.Nem sok ez egy kicsit? :evil:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 18, 2014 7:45 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6933
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
zoolee78 írta:
Sziasztok

Megint itt vagyok az én gondommal,ez a javítás ami előtt az autó áll : valószínűleg szelepcsere tényleg akkora meló?A szerelő akinél az autó most van elég gondterhelt hangon hívott és mondta,hogy majdnem teljesen szét kell szedni a motort ahhoz hogy a szelepekhez hozzáférjen meg az egész vezérlést le kell szedni ...
Az autó 1.2 12V HTP motoros 2006-os fabia.

szia
A lánc levétele nem akkora varázslat, a lánckerekek csavarját és az ékszíjtárcsa csavarját kell cserélni. Tömítő paszta és menetrögzítő kell még. Abban igaza van ,hogy
egy marék többféle méretű csavart kell lebontani ,hogy hozzáférjen a lánchoz. Nem tudom mennyit futott a kocsi, ha sokat akkor a láncot is cserélném. Ez plusz 30e-s költség(lánc,lánckerék,csavarok,feszítő).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 15, 2014 5:39 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. szept. 30, 2013 8:04 am
Hozzászólások: 34
zoolee78 írta:
hubo44 írta:
Csabaa írta:
Sziasztok
Azt nem nézte ,hogy a gyűrűnél vagy a szelepeknél van a gond!? Egy kevés olajat beönt a dugóra és a mérést megismétli. Ha a nyomás változatlan akkor a szelepeknél engedi el. Ha megemelkedik akkor az olaj "tömítette" a gyűrűt, tehát ott a baj.
Ennél a motornál hengerenként dupla kipufogó szelep van, éppen ezért nem
szoktak elégni. Nincs hősokk és kirózsásodás. Ha nem gyűrű akkor
lerakodások miatt nem tökéletes szelepzárásra gondolok..

Hubo már írta, ezt a hengerfejet nem lehet síkolni. Ha bontani is kell, a hengerfej csavarok ~1e/db. Szelep 4-5e/db. Hengerfejtömítés ~7-8e. Ha szelepet is kell
csiszolni, azért ennek jócskán 100e alatt kell lennie, és akkor több mint a fele a munkadíj..

A 12V-nel neha ki verodik a selep vezetô eš ovališ-ra ki veri a selep fesket. Ezeknel 6V/12V šoše azert duruzôm hod ninč kompresio hanem a olaj fodastaš miat. It iš a selepre tipelnek.


Köszönöm a segítségeteket,így most már látom nem volt túl egyenes a szerelő és megpróbált "egy kicsivel"több pénzt keresni rajtam, mint ami egészséges egy ilyen munkáért.Ő azt mondta ez kb. 10 órás munka ha minden jól megy.Az autóban 63000 km van és közölte velem,hogy a láncot is cserélni kell ha már szét van szedve.
Ha a végére értem az egésznek majd leírom mi volt a gond hátha segítek vele egy márkatársnak.


Sziasztok

Megint itt vagyok az én gondommal,ez a javítás ami előtt az autó áll : valószínűleg szelepcsere tényleg akkora meló?A szerelő akinél az autó most van elég gondterhelt hangon hívott és mondta,hogy majdnem teljesen szét kell szedni a motort ahhoz hogy a szelepekhez hozzáférjen meg az egész vezérlést le kell szedni ...
Az autó 1.2 12V HTP motoros 2006-os fabia.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 08, 2014 12:52 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 781
63ezernel tista felešlegeš lancot čerelni majd 200ezernel. (ki dobot penz) ešetleg ha AZQ 2005 elôti akor ed modošitot (hosabitot) lanc vezetôt 5€.
http://www.cc-autodily.cz/lista-vodici- ... odel=FABIA


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 08, 2014 11:00 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. szept. 30, 2013 8:04 am
Hozzászólások: 34
hubo44 írta:
Csabaa írta:
Sziasztok
Azt nem nézte ,hogy a gyűrűnél vagy a szelepeknél van a gond!? Egy kevés olajat beönt a dugóra és a mérést megismétli. Ha a nyomás változatlan akkor a szelepeknél engedi el. Ha megemelkedik akkor az olaj "tömítette" a gyűrűt, tehát ott a baj.
Ennél a motornál hengerenként dupla kipufogó szelep van, éppen ezért nem
szoktak elégni. Nincs hősokk és kirózsásodás. Ha nem gyűrű akkor
lerakodások miatt nem tökéletes szelepzárásra gondolok..

Hubo már írta, ezt a hengerfejet nem lehet síkolni. Ha bontani is kell, a hengerfej csavarok ~1e/db. Szelep 4-5e/db. Hengerfejtömítés ~7-8e. Ha szelepet is kell
csiszolni, azért ennek jócskán 100e alatt kell lennie, és akkor több mint a fele a munkadíj..

A 12V-nel neha ki verodik a selep vezetô eš ovališ-ra ki veri a selep fesket. Ezeknel 6V/12V šoše azert duruzôm hod ninč kompresio hanem a olaj fodastaš miat. It iš a selepre tipelnek.


Köszönöm a segítségeteket,így most már látom nem volt túl egyenes a szerelő és megpróbált "egy kicsivel"több pénzt keresni rajtam, mint ami egészséges egy ilyen munkáért.Ő azt mondta ez kb. 10 órás munka ha minden jól megy.Az autóban 63000 km van és közölte velem,hogy a láncot is cserélni kell ha már szét van szedve.
Ha a végére értem az egésznek majd leírom mi volt a gond hátha segítek vele egy márkatársnak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 07, 2014 9:41 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 781
Csabaa írta:
Sziasztok
Azt nem nézte ,hogy a gyűrűnél vagy a szelepeknél van a gond!? Egy kevés olajat beönt a dugóra és a mérést megismétli. Ha a nyomás változatlan akkor a szelepeknél engedi el. Ha megemelkedik akkor az olaj "tömítette" a gyűrűt, tehát ott a baj.
Ennél a motornál hengerenként dupla kipufogó szelep van, éppen ezért nem
szoktak elégni. Nincs hősokk és kirózsásodás. Ha nem gyűrű akkor
lerakodások miatt nem tökéletes szelepzárásra gondolok..

Hubo már írta, ezt a hengerfejet nem lehet síkolni. Ha bontani is kell, a hengerfej csavarok ~1e/db. Szelep 4-5e/db. Hengerfejtömítés ~7-8e. Ha szelepet is kell
csiszolni, azért ennek jócskán 100e alatt kell lennie, és akkor több mint a fele a munkadíj..

A 12V-nel neha ki verodik a selep vezetô eš ovališ-ra ki veri a selep fesket. Ezeknel 6V/12V šoše azert duruzôm hod ninč kompresio hanem a olaj fodastaš miat. It iš a selepre tipelnek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 07, 2014 9:23 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6933
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Sziasztok
Azt nem nézte ,hogy a gyűrűnél vagy a szelepeknél van a gond!? Egy kevés olajat beönt a dugóra és a mérést megismétli. Ha a nyomás változatlan akkor a szelepeknél engedi el. Ha megemelkedik akkor az olaj "tömítette" a gyűrűt, tehát ott a baj.
Ennél a motornál hengerenként dupla kipufogó szelep van, éppen ezért nem
szoktak elégni. Nincs hősokk és kirózsásodás. Ha nem gyűrű akkor
lerakodások miatt nem tökéletes szelepzárásra gondolok..

Hubo már írta, ezt a hengerfejet nem lehet síkolni. Ha bontani is kell, a hengerfej csavarok ~1e/db. Szelep 4-5e/db. Hengerfejtömítés ~7-8e. Ha szelepet is kell
csiszolni, azért ennek jócskán 100e alatt kell lennie, és akkor több mint a fele a munkadíj..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 07, 2014 9:01 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 781
zoolee78 írta:
hubo44 írta:
A fej pakolaš nem eg at. Ala van egve a selep. Ed fej fel ujitaš eš med a koči tovab.


Köszönöm a választ.
A fej felújítás alatt hengerfej síkolást értesz?

Est a fejet nem kel šikolni mert rôvid eš nem defomalodik ha čak nem futot ed sakat fej čavaral. A fej fel ujitaš az selep vezeto+simering čere eš ha sugšegeš akor sepeket iš čerelni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 07, 2014 12:21 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. szept. 30, 2013 8:04 am
Hozzászólások: 34
hubo44 írta:
A fej pakolaš nem eg at. Ala van egve a selep. Ed fej fel ujitaš eš med a koči tovab.


Köszönöm a választ.
A fej felújítás alatt hengerfej síkolást értesz?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 07, 2014 11:50 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 781
A fej pakolaš nem eg at. Ala van egve a selep. Ed fej fel ujitaš eš med a koči tovab.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 61 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség