mozso írta:
Sziasztok!
Szelepszár szimering csere előtt állok. 90 százalékban tisztában vagyok vele.(saját magam szerelem ha lehet). Kérdésem, hogy mik a buktatók? Mire kell figyelni? Illetve ha a vezérmű láncot leszedem, akkor (azt tudom, hogy jelölve van minden) ha visszaszerelem és minden ugyanott van ahol lennie kell, jó lesz? 1-es fabia 1,2 64LE AZQ motorkódú, 2004-es.
célszerszámok nélkül nem próbálkoznék, a vezérürükét új csavarral illik szerelni.
Ha már lent van a vezérlés érdemes láncgarnitúrát cserélni főtengely szimeringgel , ha a kiszerelt szelepszár szimering elég jó állapotú ( nem töredezett) érdemes a gyűrű cserén elgondolkodni. A motor tartóbakot ki kell venni a motort valahogy rögzíteni kell. Profi kéziszerszám kell ekekulccsal már nem lehet szerelni.
Sok minden van és tudok szerezni hozzá szerszámot. Sőt, ha kell csinálok. Nem ez volt a kérdés igazából. Szétszedem és összerakom, nem gond. Csak szeretek biztosra menni ezért érdeklődnék, mik a buktatók a dologban és mire érdemes figyelni. Amúgy vezérlés csere már megvolt tavaly kompletten. Akkor is ette az olajat, de nem enyire. Volt kompresszió mérés is az jó volt.