astrojoe12 írta:
Szia!
A rangatas mindig hidegen jön elő, amikor elindulok egyes fokozatban és váltani szeretnék. Tehát elindulok, kicsit nyomom a gázt, hogy legyen fordulat és lendület a váltáshoz. Kettesbe váltok es elkezdek gyorsitani, kb 2000 körül betorpan, mintha kihagyna, aztán húz tovább. Hármasban is megcsinálja, de amint jobban haladok es magasabb a fordulat elmúlik. Ha kicsit bemelegszik a motor, akkor már nem csinálja.
Ha lehúzom az egr szeleprol a csatlakozót, akkor egyáltalán nem rángat, minden reggel simán tudok menni vele, ahogy kell.
Ha vissza rakom a csatlakozót, akkor hidegen megint rángat.
Hmm... Kezdem érteni amit írsz... Szóval nem dúsít eléggé hidegen a kocsi és a kartergaz csak tovább szegenyiti. Ha lehúzom a csatlakozót, akkor azért nem rangat, mert nem enged be fustgazt és nem szegenyiti a keveréket. Tehát vagy nem dúsít eléggé, vagy falsot szív és ezért szegény alapból a keverék.
A fals levegőben nem hiszek, azok a csovek nagyon jó állapotban vannak, semmi repedés, paszenzosak a csatlakozások is.
Marad a másik lehetőség, hogy valamiért nem dúsít eléggé.
A benzin szivattyú tavaly cserélve lett, de a benzin szűrőt nem vettem le. Még soha, egyik kocsimnal se volt el tomodve az alul lévő szűrő.
Benzin nyomast kéne mernem a befecskendezok közös csővezetéken, ahol a szelep van. Ha alacsony a nyomás, a benzin szivattyú már ki van zárva, mert új, marad a benzin szűrő.
Jól gondolkodok szerinted?
http://www.oemepc.com/skoda/part_single ... /a#sec_28AA 19 olajleválasztó és a 28 lélegeztető csővel is lehet gond .Az 1,4 motort annyira nem ismerem. Az 1.2 motornál a kartergáz visszavezető membránja ha kilukad akkor egyenetlen motorjárást is okozhat.
http://www.oemepc.com/skoda/part_single ... g/a#sec_16ez az AGR szelepes rész
jol gondolkodsz . a modern vezérlőknél sok jeladó jeléből vezérli a keverékképzést. A jeladók jelét meg sok alkatrész állapota , hibája adja.
egyszerűbb diagnosztikával próbálkozni , mint alkatrészeket cserélgetni.