Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. ápr. 20, 2018 2:21 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 182 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 10:13 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Ez 160. -10%-ot vonj le az óra által mutatott értékből.

mpisti írta:
sziasztok, tényleg nem kérkedni akarok, csak olvasom a végsebességeket és meg vagyok lepve, az 1,2 12V az én lábam alatt ezt produkálta pályán: http://kepfeltoltes.hu/view/100425/DSC0 ... es.hu_.jpg
létezik, hogy ennyi különbség van ugyanolyan autók között?

Csabaa írta:
Ted Mosby írta:
170? Én egyszer kipróbáltam a sajátomon, 150-155-nél nem ment többet (vagy lehet már én nem mertem nyomni).

Kétszer ha mentem 150-et de az is előzés miatt volt.
4e fölött pörög 140-nél, ez a normális vége az 1,2-nek.
Kölcsönzős 1,2-el mentem 160 is... :twisted:
g666lan
lehet hogy zsírpapirral kellene javitani azt a motort..
becsomagolni és jó messzire hajítani szegényt..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 10:11 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd feb. 23, 2010 8:28 pm
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Tiszavasvári - 2003 1.2 12V HTP - AZQ
sziasztok, tényleg nem kérkedni akarok, csak olvasom a végsebességeket és meg vagyok lepve, az 1,2 12V az én lábam alatt ezt produkálta pályán: http://kepfeltoltes.hu/view/100425/DSC0 ... es.hu_.jpg
létezik, hogy ennyi különbség van ugyanolyan autók között?

Csabaa írta:
Ted Mosby írta:
170? Én egyszer kipróbáltam a sajátomon, 150-155-nél nem ment többet (vagy lehet már én nem mertem nyomni).

Kétszer ha mentem 150-et de az is előzés miatt volt.
4e fölött pörög 140-nél, ez a normális vége az 1,2-nek.
Kölcsönzős 1,2-el mentem 160 is... :twisted:
g666lan
lehet hogy zsírpapirral kellene javitani azt a motort..
becsomagolni és jó messzire hajítani szegényt..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 8:33 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7175
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Ted Mosby írta:
170? Én egyszer kipróbáltam a sajátomon, 150-155-nél nem ment többet (vagy lehet már én nem mertem nyomni).

Kétszer ha mentem 150-et de az is előzés miatt volt.
4e fölött pörög 140-nél, ez a normális vége az 1,2-nek.
Kölcsönzős 1,2-el mentem 160 is... :twisted:
g666lan
lehet hogy zsírpapirral kellene javitani azt a motort..
becsomagolni és jó messzire hajítani szegényt..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 4:11 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. nov. 13, 2010 8:27 pm
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Eger környéke
Ted Mosby írta:
170? Én egyszer kipróbáltam a sajátomon, 150-155-nél nem ment többet (vagy lehet már én nem mertem nyomni).


Hát ez eleget szenvedett már, 170 et tud maxon leszabályzásig, de a gazdája kipróbálta, légszűrő nélkül 180km/h
Nem is rossz tőle...mármint a végsebessége...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 3:06 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Ne kompressziót nézz, az valószínüleg jó lesz, veszteséget mérj. Esetleg szedd ki az injektort és nézd meg szemrevételezéssel a porlasztási képét. Lehet, hogy "pisil".
g666lan írta:
Megnézem a kompressziót majd benne...
Lényegében ez a Fábia sajnos eléggé meg van hajtogatva, nem ritkán áll a mutató 170 nél ami azért durva az 1,2 es motornak.

Ha jutok vele valamire akkor szólok nektek.
Még a motor vezérlőt sem zárom ki, a vezérlés szerintem rendben van, bár ennek a motornak elég sok gondja van...

Kösz mindenkinek a tanácsokat!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 3:04 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1142
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
170? Én egyszer kipróbáltam a sajátomon, 150-155-nél nem ment többet (vagy lehet már én nem mertem nyomni).

g666lan írta:
Megnézem a kompressziót majd benne...
Lényegében ez a Fábia sajnos eléggé meg van hajtogatva, nem ritkán áll a mutató 170 nél ami azért durva az 1,2 es motornak.

Ha jutok vele valamire akkor szólok nektek.
Még a motor vezérlőt sem zárom ki, a vezérlés szerintem rendben van, bár ennek a motornak elég sok gondja van...

Kösz mindenkinek a tanácsokat!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 1:26 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. nov. 13, 2010 8:27 pm
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Eger környéke
Megnézem a kompressziót majd benne...
Lényegében ez a Fábia sajnos eléggé meg van hajtogatva, nem ritkán áll a mutató 170 nél ami azért durva az 1,2 es motornak.

Ha jutok vele valamire akkor szólok nektek.
Még a motor vezérlőt sem zárom ki, a vezérlés szerintem rendben van, bár ennek a motornak elég sok gondja van...

Kösz mindenkinek a tanácsokat!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 12:57 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 25, 2009 2:51 pm
Hozzászólások: 711
Tartózkodási hely: 2004; 1.2 12V AZQ
A kompressziómérés is sokat elárul és ha van rá mód, akkor csináld meg, de az igazi a veszteségmérés lenne. Az injektorokkal ne foglalkozz, ott biztos nincs hiba.
6 szelepeseknek típushibája, hogy az 1-es henger kipufogószelepje szétég ha nagyon hajtják. Viszont 12 szelepesnél még nem hallottam szelephibáról, ettől függetlenül nem kizárt, ahogy "goes" is utalt rá.

g666lan írta:
Vagy is mérjem meg a kompressziót benne meg az injektort? Nem igazán akarom levenni róla a hengerfejet hogy szemügyre vegyem a szelepeket.

Szervizben mind a 3 trafót akarják cserélni de azokkal semmi gond...Skodákra meg nem igazán vagyok berendezkedve én inkább japán és Koreai autókat javítok.
Csak nem akarom hogy megint lehúzzák a srácot indokolatlanul sok pénzzel, a hiba meg nem lesz kijavítva.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 10:00 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. nov. 13, 2010 8:27 pm
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Eger környéke
Vagy is mérjem meg a kompressziót benne meg az injektort? Nem igazán akarom levenni róla a hengerfejet hogy szemügyre vegyem a szelepeket.

Szervizben mind a 3 trafót akarják cserélni de azokkal semmi gond...Skodákra meg nem igazán vagyok berendezkedve én inkább japán és Koreai autókat javítok.
Csak nem akarom hogy megint lehúzzák a srácot indokolatlanul sok pénzzel, a hiba meg nem lesz kijavítva.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. nov. 13, 2010 10:09 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Valószínüleg mechanikus hiba lesz. Veszteségmérést kellene csináltatni egy profi szervízben. Szerintem valamelyik szeleppel van gond.

g666lan írta:
A hibakód: P0301
töröltem persze.
Az az érdekes hogy ha gázd adok neki akkor megy rendesen újra pár percig.
Holnap megmérem az ellenállást is.
Kösz szépen a tippet!

Tibibá666 írta:
Szia!

Hibakód törlése megtörtént a trafók megcserélése előtt?
Ha igen, akkor az 1-es hengerhez futó kábeleket kellene ellenőrizni.
A trafók ellenállását is meg kellene mérni, a két szélső láb között 370-410 Ohm közötti értéknek kell lennie.
Pontos hibakóddal szerintem többen is tudnának segíteni.

g666lan írta:
Üdv Fábiások!

Lenne egy kérdésem, de elmesélem nektek a történetet az elejétől.
Haverom Fábiájában jó párszor elszált már trafó.

Tegnap elhozta hozám a szekeret 1,2 12v htp
jellenség:
3-5 percet jár alapjáraton majd check engine lámpa elkezd ütemesen villogni közben érezhető mintha kimaradna egy henger.
5 perc után tisztán kivehető hogy egy henger teljesen leállt, de ha adsz neki egy gázfröcsött akkor gond nélkül ujra indul.
Hibakód bene marad és az 1 es hengeren van részleges gyujtás kimaradás.
Mivel már többször cseréltek benne trafót igy gondltam hogy át teszem a 1 es henger trafóját a 2 es hengerre.

Majd kezsődött minden előről, de még is az 1es henger állt le. Tehát a trafó az jó, gyertya csere után ugyan ez a jellenség, és csak alapjáraton van a jelenség fordulaotn szépen megy a motor.

Valami ötlet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. nov. 13, 2010 9:40 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. nov. 13, 2010 8:27 pm
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Eger környéke
A hibakód: P0301
töröltem persze.
Az az érdekes hogy ha gázd adok neki akkor megy rendesen újra pár percig.
Holnap megmérem az ellenállást is.
Kösz szépen a tippet!

Tibibá666 írta:
Szia!

Hibakód törlése megtörtént a trafók megcserélése előtt?
Ha igen, akkor az 1-es hengerhez futó kábeleket kellene ellenőrizni.
A trafók ellenállását is meg kellene mérni, a két szélső láb között 370-410 Ohm közötti értéknek kell lennie.
Pontos hibakóddal szerintem többen is tudnának segíteni.

g666lan írta:
Üdv Fábiások!

Lenne egy kérdésem, de elmesélem nektek a történetet az elejétől.
Haverom Fábiájában jó párszor elszált már trafó.

Tegnap elhozta hozám a szekeret 1,2 12v htp
jellenség:
3-5 percet jár alapjáraton majd check engine lámpa elkezd ütemesen villogni közben érezhető mintha kimaradna egy henger.
5 perc után tisztán kivehető hogy egy henger teljesen leállt, de ha adsz neki egy gázfröcsött akkor gond nélkül ujra indul.
Hibakód bene marad és az 1 es hengeren van részleges gyujtás kimaradás.
Mivel már többször cseréltek benne trafót igy gondltam hogy át teszem a 1 es henger trafóját a 2 es hengerre.

Majd kezsődött minden előről, de még is az 1es henger állt le. Tehát a trafó az jó, gyertya csere után ugyan ez a jellenség, és csak alapjáraton van a jelenség fordulaotn szépen megy a motor.

Valami ötlet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. nov. 13, 2010 9:26 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 25, 2009 2:51 pm
Hozzászólások: 711
Tartózkodási hely: 2004; 1.2 12V AZQ
Szia!

Hibakód törlése megtörtént a trafók megcserélése előtt?
Ha igen, akkor az 1-es hengerhez futó kábeleket kellene ellenőrizni.
A trafók ellenállását is meg kellene mérni, a két szélső láb között 370-410 Ohm közötti értéknek kell lennie.
Pontos hibakóddal szerintem többen is tudnának segíteni.

g666lan írta:
Üdv Fábiások!

Lenne egy kérdésem, de elmesélem nektek a történetet az elejétől.
Haverom Fábiájában jó párszor elszált már trafó.

Tegnap elhozta hozám a szekeret 1,2 12v htp
jellenség:
3-5 percet jár alapjáraton majd check engine lámpa elkezd ütemesen villogni közben érezhető mintha kimaradna egy henger.
5 perc után tisztán kivehető hogy egy henger teljesen leállt, de ha adsz neki egy gázfröcsött akkor gond nélkül ujra indul.
Hibakód bene marad és az 1 es hengeren van részleges gyujtás kimaradás.
Mivel már többször cseréltek benne trafót igy gondltam hogy át teszem a 1 es henger trafóját a 2 es hengerre.

Majd kezsődött minden előről, de még is az 1es henger állt le. Tehát a trafó az jó, gyertya csere után ugyan ez a jellenség, és csak alapjáraton van a jelenség fordulaotn szépen megy a motor.

Valami ötlet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. nov. 13, 2010 8:37 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. nov. 13, 2010 8:27 pm
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Eger környéke
Üdv Fábiások!

Lenne egy kérdésem, de elmesélem nektek a történetet az elejétől.
Haverom Fábiájában jó párszor elszált már trafó.

Tegnap elhozta hozám a szekeret 1,2 12v htp
jellenség:
3-5 percet jár alapjáraton majd check engine lámpa elkezd ütemesen villogni közben érezhető mintha kimaradna egy henger.
5 perc után tisztán kivehető hogy egy henger teljesen leállt, de ha adsz neki egy gázfröcsött akkor gond nélkül ujra indul.
Hibakód bene marad és az 1 es hengeren van részleges gyujtás kimaradás.
Mivel már többször cseréltek benne trafót igy gondltam hogy át teszem a 1 es henger trafóját a 2 es hengerre.

Majd kezsődött minden előről, de még is az 1es henger állt le. Tehát a trafó az jó, gyertya csere után ugyan ez a jellenség, és csak alapjáraton van a jelenség fordulaotn szépen megy a motor.

Valami ötlet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 01, 2010 11:34 am 
Offline

Csatlakozott: pén. okt. 02, 2009 11:21 pm
Hozzászólások: 20
Köszi!

A gyújtótrafóra rákapcsolandó 4 pólusú csatlakozót már
néztem, nem kormos, látszólag minden rendben.

Mozgassam meg őket, hogy nem lötyögnek-e?
Mit kell még nézni? Úgy érted, hogy a többi hengernél is nézzem meg őket?


zolika31 írta:
szia. neizgulj az utángyártott miatt, én 6900 ft ért vettem ilyet, már elmentem vele közel 40000 km-t és semmi baja. nézd meg az érintkezöket, de az összeset, mert nincs rendes kontakt, és valószínüsíthetö h ez nyirja ki a trafót.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 01, 2010 11:06 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. feb. 01, 2010 9:11 pm
Hozzászólások: 166
Tartózkodási hely: tatabánya
szia. neizgulj az utángyártott miatt, én 6900 ft ért vettem ilyet, már elmentem vele közel 40000 km-t és semmi baja. nézd meg az érintkezöket, de az összeset, mert nincs rendes kontakt, és valószínüsíthetö h ez nyirja ki a trafót.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 182 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség