Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. máj. 25, 2020 3:21 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 204 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 29, 2010 1:19 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
A Beru listaáron 13e, de ha van valahol kedvezményed, akkor olyan 8-9 körül meg lehet kapni.

mpisti írta:
sziasztok, másik topikban írtam, hogy rángat a motor, ma hibakódkiolvasás megvolt, 3-as henger gyújtótrafó (1.2 12V AZQ 2003-as)

zolika, lehet tudni, hogy vettél 6.900 Ft-ért utángyártottat?! (vagy bárki aki tud köszönettel veszem ;))

goes, Berut ajánlottál, az kb milyen árkategória?!

zolika31 írta:
szia. neizgulj az utángyártott miatt, én 6900 ft ért vettem ilyet, már elmentem vele közel 40000 km-t és semmi baja. nézd meg az érintkezöket, de az összeset, mert nincs rendes kontakt, és valószínüsíthetö h ez nyirja ki a trafót.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 29, 2010 12:09 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd feb. 23, 2010 8:28 pm
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Tiszavasvári - 2003 1.2 12V HTP - AZQ
sziasztok, másik topikban írtam, hogy rángat a motor, ma hibakódkiolvasás megvolt, 3-as henger gyújtótrafó (1.2 12V AZQ 2003-as)

zolika, lehet tudni, hogy vettél 6.900 Ft-ért utángyártottat?! (vagy bárki aki tud köszönettel veszem ;))

goes, Berut ajánlottál, az kb milyen árkategória?!

zolika31 írta:
szia. neizgulj az utángyártott miatt, én 6900 ft ért vettem ilyet, már elmentem vele közel 40000 km-t és semmi baja. nézd meg az érintkezöket, de az összeset, mert nincs rendes kontakt, és valószínüsíthetö h ez nyirja ki a trafót.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 15, 2010 1:52 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. okt. 15, 2010 4:46 pm
Hozzászólások: 214
Tartózkodási hely: KaposWAR
Tibibá666 írta:
A 6V-s 1,2HTP-nél kell a két középsőn, az összes többi hengerenkénti trafós VW motornál a két szélsőn.

Szabyka írta:
A trafó ellenállását a két középső vagy a két szélső láb közt kell mérni ?
Köszi!


Köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 15, 2010 10:30 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 25, 2009 2:51 pm
Hozzászólások: 711
Tartózkodási hely: 2004; 1.2 12V AZQ
A 6V-s 1,2HTP-nél kell a két középsőn, az összes többi hengerenkénti trafós VW motornál a két szélsőn.

Szabyka írta:
A trafó ellenállását a két középső vagy a két szélső láb közt kell mérni ?
Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 15, 2010 10:20 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. okt. 15, 2010 4:46 pm
Hozzászólások: 214
Tartózkodási hely: KaposWAR
A trafó ellenállását a két középső vagy a két szélső láb közt kell mérni ?
Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. nov. 15, 2010 9:58 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 25, 2009 2:51 pm
Hozzászólások: 711
Tartózkodási hely: 2004; 1.2 12V AZQ
Szia!

Hasonlóképpen vélekedem én is. Az enyém is gond nélkül tudja ugyanezt a teljesítményt és még messze van a leszabályozás. /kb 5500-at forog ennél a sebességnél/
Saját tapasztalatom, hogy egy kis lejtővel ki lehet akasztani a sebességmérőt...

Valóban többet mutat a sebességmérő a valós sebességtől, de ez minden 2000 után gyártott autó velejárója. A céges autómnak is az óra szerinti végsebessége 218, de a GPS szerint csak 196-al vánszorog...:D

mpisti írta:
sziasztok, tényleg nem kérkedni akarok, csak olvasom a végsebességeket és meg vagyok lepve, az 1,2 12V az én lábam alatt ezt produkálta pályán: http://kepfeltoltes.hu/view/100425/DSC0 ... es.hu_.jpg
létezik, hogy ennyi különbség van ugyanolyan autók között?

Csabaa írta:
Ted Mosby írta:
170? Én egyszer kipróbáltam a sajátomon, 150-155-nél nem ment többet (vagy lehet már én nem mertem nyomni).

Kétszer ha mentem 150-et de az is előzés miatt volt.
4e fölött pörög 140-nél, ez a normális vége az 1,2-nek.
Kölcsönzős 1,2-el mentem 160 is... :twisted:
g666lan
lehet hogy zsírpapirral kellene javitani azt a motort..
becsomagolni és jó messzire hajítani szegényt..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 10:19 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd feb. 23, 2010 8:28 pm
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Tiszavasvári - 2003 1.2 12V HTP - AZQ
Ez igaz, GPS szerint valóban ott lehet valahol a valós érték.

goes írta:
Ez 160. -10%-ot vonj le az óra által mutatott értékből.

mpisti írta:
sziasztok, tényleg nem kérkedni akarok, csak olvasom a végsebességeket és meg vagyok lepve, az 1,2 12V az én lábam alatt ezt produkálta pályán: http://kepfeltoltes.hu/view/100425/DSC0 ... es.hu_.jpg
létezik, hogy ennyi különbség van ugyanolyan autók között?

Csabaa írta:
Ted Mosby írta:
170? Én egyszer kipróbáltam a sajátomon, 150-155-nél nem ment többet (vagy lehet már én nem mertem nyomni).

Kétszer ha mentem 150-et de az is előzés miatt volt.
4e fölött pörög 140-nél, ez a normális vége az 1,2-nek.
Kölcsönzős 1,2-el mentem 160 is... :twisted:
g666lan
lehet hogy zsírpapirral kellene javitani azt a motort..
becsomagolni és jó messzire hajítani szegényt..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 10:13 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Ez 160. -10%-ot vonj le az óra által mutatott értékből.

mpisti írta:
sziasztok, tényleg nem kérkedni akarok, csak olvasom a végsebességeket és meg vagyok lepve, az 1,2 12V az én lábam alatt ezt produkálta pályán: http://kepfeltoltes.hu/view/100425/DSC0 ... es.hu_.jpg
létezik, hogy ennyi különbség van ugyanolyan autók között?

Csabaa írta:
Ted Mosby írta:
170? Én egyszer kipróbáltam a sajátomon, 150-155-nél nem ment többet (vagy lehet már én nem mertem nyomni).

Kétszer ha mentem 150-et de az is előzés miatt volt.
4e fölött pörög 140-nél, ez a normális vége az 1,2-nek.
Kölcsönzős 1,2-el mentem 160 is... :twisted:
g666lan
lehet hogy zsírpapirral kellene javitani azt a motort..
becsomagolni és jó messzire hajítani szegényt..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 10:11 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: kedd feb. 23, 2010 8:28 pm
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Tiszavasvári - 2003 1.2 12V HTP - AZQ
sziasztok, tényleg nem kérkedni akarok, csak olvasom a végsebességeket és meg vagyok lepve, az 1,2 12V az én lábam alatt ezt produkálta pályán: http://kepfeltoltes.hu/view/100425/DSC0 ... es.hu_.jpg
létezik, hogy ennyi különbség van ugyanolyan autók között?

Csabaa írta:
Ted Mosby írta:
170? Én egyszer kipróbáltam a sajátomon, 150-155-nél nem ment többet (vagy lehet már én nem mertem nyomni).

Kétszer ha mentem 150-et de az is előzés miatt volt.
4e fölött pörög 140-nél, ez a normális vége az 1,2-nek.
Kölcsönzős 1,2-el mentem 160 is... :twisted:
g666lan
lehet hogy zsírpapirral kellene javitani azt a motort..
becsomagolni és jó messzire hajítani szegényt..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 8:33 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7924
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Ted Mosby írta:
170? Én egyszer kipróbáltam a sajátomon, 150-155-nél nem ment többet (vagy lehet már én nem mertem nyomni).

Kétszer ha mentem 150-et de az is előzés miatt volt.
4e fölött pörög 140-nél, ez a normális vége az 1,2-nek.
Kölcsönzős 1,2-el mentem 160 is... :twisted:
g666lan
lehet hogy zsírpapirral kellene javitani azt a motort..
becsomagolni és jó messzire hajítani szegényt..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 4:11 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. nov. 13, 2010 8:27 pm
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Eger környéke
Ted Mosby írta:
170? Én egyszer kipróbáltam a sajátomon, 150-155-nél nem ment többet (vagy lehet már én nem mertem nyomni).


Hát ez eleget szenvedett már, 170 et tud maxon leszabályzásig, de a gazdája kipróbálta, légszűrő nélkül 180km/h
Nem is rossz tőle...mármint a végsebessége...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 3:06 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Ne kompressziót nézz, az valószínüleg jó lesz, veszteséget mérj. Esetleg szedd ki az injektort és nézd meg szemrevételezéssel a porlasztási képét. Lehet, hogy "pisil".
g666lan írta:
Megnézem a kompressziót majd benne...
Lényegében ez a Fábia sajnos eléggé meg van hajtogatva, nem ritkán áll a mutató 170 nél ami azért durva az 1,2 es motornak.

Ha jutok vele valamire akkor szólok nektek.
Még a motor vezérlőt sem zárom ki, a vezérlés szerintem rendben van, bár ennek a motornak elég sok gondja van...

Kösz mindenkinek a tanácsokat!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 3:04 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1151
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
170? Én egyszer kipróbáltam a sajátomon, 150-155-nél nem ment többet (vagy lehet már én nem mertem nyomni).

g666lan írta:
Megnézem a kompressziót majd benne...
Lényegében ez a Fábia sajnos eléggé meg van hajtogatva, nem ritkán áll a mutató 170 nél ami azért durva az 1,2 es motornak.

Ha jutok vele valamire akkor szólok nektek.
Még a motor vezérlőt sem zárom ki, a vezérlés szerintem rendben van, bár ennek a motornak elég sok gondja van...

Kösz mindenkinek a tanácsokat!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 1:26 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. nov. 13, 2010 8:27 pm
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Eger környéke
Megnézem a kompressziót majd benne...
Lényegében ez a Fábia sajnos eléggé meg van hajtogatva, nem ritkán áll a mutató 170 nél ami azért durva az 1,2 es motornak.

Ha jutok vele valamire akkor szólok nektek.
Még a motor vezérlőt sem zárom ki, a vezérlés szerintem rendben van, bár ennek a motornak elég sok gondja van...

Kösz mindenkinek a tanácsokat!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. nov. 14, 2010 12:57 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. máj. 25, 2009 2:51 pm
Hozzászólások: 711
Tartózkodási hely: 2004; 1.2 12V AZQ
A kompressziómérés is sokat elárul és ha van rá mód, akkor csináld meg, de az igazi a veszteségmérés lenne. Az injektorokkal ne foglalkozz, ott biztos nincs hiba.
6 szelepeseknek típushibája, hogy az 1-es henger kipufogószelepje szétég ha nagyon hajtják. Viszont 12 szelepesnél még nem hallottam szelephibáról, ettől függetlenül nem kizárt, ahogy "goes" is utalt rá.

g666lan írta:
Vagy is mérjem meg a kompressziót benne meg az injektort? Nem igazán akarom levenni róla a hengerfejet hogy szemügyre vegyem a szelepeket.

Szervizben mind a 3 trafót akarják cserélni de azokkal semmi gond...Skodákra meg nem igazán vagyok berendezkedve én inkább japán és Koreai autókat javítok.
Csak nem akarom hogy megint lehúzzák a srácot indokolatlanul sok pénzzel, a hiba meg nem lesz kijavítva.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 204 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség