Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. aug. 19, 2018 2:45 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 107 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jan. 19, 2011 3:17 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 514
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
Helo Goes.Köszönöm az infót.Mennyi gonddal jár ez a benzin áremelés.Mindennapos használatra lenne a gép.Úgymond munkás autó lenne.Azért gondoltam,hogy megkérdezem,mert szinte semmit nemtudok a bioetalonról.
goes írta:
Gond nélkül nem. Át kell fúvókázni a karbit hozzá, de utána meg benzint nem lehet bele tenni.

gyula írta:
Szép napot Mindenkinek.
Azt szeretném kérdezni,hogy a Favoritba lehet bioetanolt tankolni?
Ha igen,milyen arányban.Esteleg igényel valami átalakítást az autó?
Bocs,hogy itt érdeklődöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jan. 19, 2011 1:25 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Gond nélkül nem. Át kell fúvókázni a karbit hozzá, de utána meg benzint nem lehet bele tenni.

gyula írta:
Szép napot Mindenkinek.
Azt szeretném kérdezni,hogy a Favoritba lehet bioetanolt tankolni?
Ha igen,milyen arányban.Esteleg igényel valami átalakítást az autó?
Bocs,hogy itt érdeklődöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. jan. 19, 2011 1:21 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 514
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
Szép napot Mindenkinek.
Azt szeretném kérdezni,hogy a Favoritba lehet bioetanolt tankolni?
Ha igen,milyen arányban.Esteleg igényel valami átalakítást az autó?
Bocs,hogy itt érdeklődöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jan. 16, 2011 5:08 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1150
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Benzinpumpa csere 13 ezerért márkaszerivzben?

Ez kissé sántít...

Csak az utángyártott alkatrész kerül annyira, ők pedig csak eredetit raknak bele + munkadíj. Ha tényleg azt cserélték volna, 50e alatt nem úsztad volna meg.

Szerintem benzinszűrő volt az...

arpa írta:
Sziasztok!

Én is tankoltam sokáig etanolt 1.2 12V-be, és mindig figyeltem arra, hogy ne legyen több az aránya a benzinnél. Egyszer mégis felvillant a lámpa, hogy érzékeli a nem megfelelő keveréket. Aztán egyszercsak nem akart beindulni, de nagy nehezen sikerült, és ezt megismételte párszor. Végül egyáltalán nem indult be.

A végkifejlett egy 13.000 Ft-os márkaszervizes benzinszivattyú csere.

Azóta nem tankolok etanolt bele. Viszont a másik autóm, egy 1.6 16V Golf, hibátlanul működik vele.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. jan. 16, 2011 2:47 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 16, 2011 2:28 pm
Hozzászólások: 1
Sziasztok!

Én is tankoltam sokáig etanolt 1.2 12V-be, és mindig figyeltem arra, hogy ne legyen több az aránya a benzinnél. Egyszer mégis felvillant a lámpa, hogy érzékeli a nem megfelelő keveréket. Aztán egyszercsak nem akart beindulni, de nagy nehezen sikerült, és ezt megismételte párszor. Végül egyáltalán nem indult be.

A végkifejlett egy 13.000 Ft-os márkaszervizes benzinszivattyú csere.

Azóta nem tankolok etanolt bele. Viszont a másik autóm, egy 1.6 16V Golf, hibátlanul működik vele.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jan. 14, 2011 6:32 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. feb. 01, 2010 9:11 pm
Hozzászólások: 166
Tartózkodási hely: tatabánya
egyet nem értek veletek, hallottam vannak bizonyos kompjuterek az autókban amelyet tudják, tudni vélik az etanolt. nem más mint a befecskendezési intervallumot növeli meg, de viszont ezért van a lambda szonda, hogy ha egyszer szegénynek érzékeli a keveréket akkor egyszerűen... állít rajta, de hibának tárolja, mert nem gyári érték. én nyugodt szívvel mondom, volt már, hogy tisztán csak etanol volt a tankban, és mindenféle hiba nélkül ment az autó... a rángatási, dadogási problémák nem az etanol miatt vannak, (tisztább az égése a benzinnél,) csak a tankodból, szűrőből kimosta a szutykot.. 1.2 12v. minden gond nélkül járok vele..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. nov. 03, 2010 7:56 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. ápr. 04, 2009 2:53 pm
Hozzászólások: 194
Mi a hidrogén? Szvsz az aligha ... Amikor az első ember a Holdra tette a lábát azt mondták az idealisták 1990-ben a Marson leszünk .. na ehhez képest maradjunk a realitásoknál még :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 02, 2010 8:59 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7363
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
olle_gyuri írta:
Helló Csabaa!

Lesz teszt :) , hidrogénes, természetesen fogyasztás orientált - már ha segítesz hozzá beszerezni hidrogénes autót... :D

oké
ezek a fránya abroszfejüek nagyon hekkelik ezt a témát a fossziliás érdekeik miatt de ez lesz a jövő :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 02, 2010 8:42 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 01, 2010 1:49 pm
Hozzászólások: 640
Tartózkodási hely: Baranya, 1.4 16V BBZ kombi
Helló Csabaa!

Lesz teszt :) , hidrogénes, természetesen fogyasztás orientált - már ha segítesz hozzá beszerezni hidrogénes autót... :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 02, 2010 7:57 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7363
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szia Gyuri
hidrogénes tesztet nem tudsz valahol? :D
Ez a e85 zsákutca..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd nov. 02, 2010 2:46 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 01, 2010 1:49 pm
Hozzászólások: 640
Tartózkodási hely: Baranya, 1.4 16V BBZ kombi
E85-ös vs. 95-ös benzin fogyasztás mérés, ráadásul Fabia-kkal :)
http://etanol.blog.hu/2009/10/14/e85_be ... sztasmeres

Az alapos és részletes mérés extra rövid összefoglalója : használat módjától függően ( országút, autópálya, város, stb. ) 25%...32% plusz fogyasztást mértek E85-tel a 95-ös benzinhez képest.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd okt. 26, 2010 6:47 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 30, 2010 7:36 pm
Hozzászólások: 351
Tartózkodási hely: Szendehely 1.2 12 V htp BME 47 kW
Aki ingyen akar kocsikázni itt probálkozhat:
http://ingyenuzemanyag.aegondirekt.hu/

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: bioetanol
HozzászólásElküldve: vas. okt. 24, 2010 4:17 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. okt. 16, 2010 3:36 pm
Hozzászólások: 4
én az e85 power átalakítót be szereltetem így csak etanolt használok nálam is jelentkezett ez a probléma,állítottunk a szerkezeten hogy többet kapjon belőle azóta jobb lett,nálam is azt jelezte hogy szegény a keverék,sőt be is dadogott a motor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd szept. 14, 2010 12:29 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7363
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Nóbi írta:
Sziasztok,

én kb. 1 hete tankoltam 15l etanolt, maradék benzin, így a 45l-es tankban a 15l pont 30%, de nálam már így is kb. 100 km után kigyújtotta a sárga motorlámpát...ez mi miatt van? lehet hogy a lambda szonda már nincs a helyzet magaslatán, és nélküle a vezérlés nem tudja kompenzálni az 1/3 etanolt sem?

Nem valószínű :)
Alapvetően benzinre tervezték ezt a motort az etanolhoz alkalmazkodnia kell.Bizonyos határok között vagy tud beavatkozni vagy kintről kell módosítani egy elektronikával a vezérlést.Az etanol kisebb fűtőértékű ezért több kell belőle ugyannyi ídő alatt, az elégetésénél viszont több oxigén szabadul fel ezért a lambda szonda is másképp hat vissza.. ha sok a kipuffogógázban az oxigén akkor a keverék "szegény" ami nem használ a motornak hosszútávon, ezért beavatkozik a ecu... de nem tud már dúsitani az üzemanyagon ezért dob egy hibát.
Egyébként az utólagosan beépített elektronika a befecskendezési ídőt növeli meg.
érzékenyebb lehet a vezérlőd a szélsőséges esetekre


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd szept. 14, 2010 11:23 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. feb. 17, 2007 4:06 pm
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Pécs
Sziasztok,

én kb. 1 hete tankoltam 15l etanolt, maradék benzin, így a 45l-es tankban a 15l pont 30%, de nálam már így is kb. 100 km után kigyújtotta a sárga motorlámpát...ez mi miatt van? lehet hogy a lambda szonda már nincs a helyzet magaslatán, és nélküle a vezérlés nem tudja kompenzálni az 1/3 etanolt sem?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 107 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség