Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: hétf. máj. 28, 2018 12:35 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 324 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 22  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: kipufogó
HozzászólásElküldve: kedd okt. 02, 2012 4:07 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. szept. 07, 2009 8:30 pm
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: miskolc
Üdv goes!Nekem egy 2003-as 1.2 6v AWY ferdehátura kellenne hátsó és középső dob csőcsatlakozókkal(bosal).Ha nekem is tudnál PÜ be esetleg egy árajánlatott küldeni?!Köszönöm.
goes írta:
Szia!

A ferdehátúra gondoltam. PÜ ment.


gurabli írta:
Szia!
A kasztni alatt az alvázszám kellene? Emígy a ferdehátú, hatchback, Fabia, 1.4 MPI Classic, AZE, 2002-es.

Várom válaszod!
Köszönöm!

goes írta:
Szia!

Én a Bosal-t ajánlom, elég jó az ár/érték aránya. 2 db csőtoldóra lesz még szükséged és a tartó gumibakokat kell még megnézni, bár azokkal nem szokott gond lenni, elég masszívak.

Ha megmondod, hogy milyen kasztnis a kocsid, akkor adok neked pü-ben árakat.


gurabli írta:
Sziasztok!
Sajnos a szerelőm szerint rövid időn belül cserés a középső és a hátsó dob is. Már vicces hangja van, nem ordít még, de pl alapjáraton kimondottan mély, csúnya hangot ad.

1) Mit kell vennem a középső és a hátsó dobon kívül?
2) milyen márkát ajánlanátok, ami olcsó, de megbízható? Semmi tunning, a halk, gyárival megegyező állapot a cél:) Kb mennyibe fog ez fájni?

Köszönet!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd okt. 02, 2012 9:38 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Szia!

A ferdehátúra gondoltam. PÜ ment.


gurabli írta:
Szia!
A kasztni alatt az alvázszám kellene? Emígy a ferdehátú, hatchback, Fabia, 1.4 MPI Classic, AZE, 2002-es.

Várom válaszod!
Köszönöm!

goes írta:
Szia!

Én a Bosal-t ajánlom, elég jó az ár/érték aránya. 2 db csőtoldóra lesz még szükséged és a tartó gumibakokat kell még megnézni, bár azokkal nem szokott gond lenni, elég masszívak.

Ha megmondod, hogy milyen kasztnis a kocsid, akkor adok neked pü-ben árakat.


gurabli írta:
Sziasztok!
Sajnos a szerelőm szerint rövid időn belül cserés a középső és a hátsó dob is. Már vicces hangja van, nem ordít még, de pl alapjáraton kimondottan mély, csúnya hangot ad.

1) Mit kell vennem a középső és a hátsó dobon kívül?
2) milyen márkát ajánlanátok, ami olcsó, de megbízható? Semmi tunning, a halk, gyárival megegyező állapot a cél:) Kb mennyibe fog ez fájni?

Köszönet!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd okt. 02, 2012 9:15 am 
Offline

Csatlakozott: kedd okt. 26, 2010 4:28 pm
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Fabia 1.4 MPI Classic 2002 AZE
Szia!
A kasztni alatt az alvázszám kellene? Emígy a ferdehátú, hatchback, Fabia, 1.4 MPI Classic, AZE, 2002-es.

Várom válaszod!
Köszönöm!

goes írta:
Szia!

Én a Bosal-t ajánlom, elég jó az ár/érték aránya. 2 db csőtoldóra lesz még szükséged és a tartó gumibakokat kell még megnézni, bár azokkal nem szokott gond lenni, elég masszívak.

Ha megmondod, hogy milyen kasztnis a kocsid, akkor adok neked pü-ben árakat.


gurabli írta:
Sziasztok!
Sajnos a szerelőm szerint rövid időn belül cserés a középső és a hátsó dob is. Már vicces hangja van, nem ordít még, de pl alapjáraton kimondottan mély, csúnya hangot ad.

1) Mit kell vennem a középső és a hátsó dobon kívül?
2) milyen márkát ajánlanátok, ami olcsó, de megbízható? Semmi tunning, a halk, gyárival megegyező állapot a cél:) Kb mennyibe fog ez fájni?

Köszönet!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd okt. 02, 2012 9:07 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Szia!

Én a Bosal-t ajánlom, elég jó az ár/érték aránya. 2 db csőtoldóra lesz még szükséged és a tartó gumibakokat kell még megnézni, bár azokkal nem szokott gond lenni, elég masszívak.

Ha megmondod, hogy milyen kasztnis a kocsid, akkor adok neked pü-ben árakat.


gurabli írta:
Sziasztok!
Sajnos a szerelőm szerint rövid időn belül cserés a középső és a hátsó dob is. Már vicces hangja van, nem ordít még, de pl alapjáraton kimondottan mély, csúnya hangot ad.

1) Mit kell vennem a középső és a hátsó dobon kívül?
2) milyen márkát ajánlanátok, ami olcsó, de megbízható? Semmi tunning, a halk, gyárival megegyező állapot a cél:) Kb mennyibe fog ez fájni?

Köszönet!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd okt. 02, 2012 7:14 am 
Offline

Csatlakozott: kedd okt. 26, 2010 4:28 pm
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Fabia 1.4 MPI Classic 2002 AZE
Sziasztok!
Sajnos a szerelőm szerint rövid időn belül cserés a középső és a hátsó dob is. Már vicces hangja van, nem ordít még, de pl alapjáraton kimondottan mély, csúnya hangot ad.

1) Mit kell vennem a középső és a hátsó dobon kívül?
2) milyen márkát ajánlanátok, ami olcsó, de megbízható? Semmi tunning, a halk, gyárival megegyező állapot a cél:) Kb mennyibe fog ez fájni?

Köszönet!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Dob
HozzászólásElküldve: pén. aug. 03, 2012 8:57 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 818
Az 1.4 MPI és az 1.4 16V Fabia I középső kipufogó dobjai megegyeznek? Kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. aug. 02, 2012 7:17 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. nov. 22, 2009 7:18 pm
Hozzászólások: 347
Tartózkodási hely: Csongrád megye 2001/1.4MPI.50KW/AME/
bundy87 írta:
makszigáz írta:
bundy87 írta:
makszigáz írta:
goes írta:
115-ös, 1.6mm-es koronggal csináltam. A bal oldali kerekekkel felálltam egy-egy 10 cm magas betonkockára, így lazán lehetett alatta dolgozni. 125-ös koronggal lehet, hogy át tudtam volna teljesen vágni, csak akkor a védőt le kellett volna venni, azt meg nem szeretem.

Csabaa írta:
szia Goes
Az egy oldalon felemeléses, bemászós megoldás alkalmaztad?
A 115-ös vagy 125mm-es flexel csináltad? normál vagy az extra vékony fémvágó lappal?

Szia!Én ma du-án vettem le a hátsó dobot mert lyukas lett és hegeszteni kell!Sajna pont az alváz felé néz a lyuk ami a kipufogó dob bemeneti csonk gyári hegesztésénél keletkezett!A lényeg amit kérdeznék hogy hogyan fogattad össze a középső és hátsó dob csöveit?Mert ha bilicsel akkor egy linket kérhetnék hogy milyen volt a bilincs?Előre is köszönöm!

hali
remélem tőlem is jó :D
ilyen bilincs megy rá 48 as
http://www.autoalkatreszklub.hu/product ... ts_id=1631

Persze hogy jó :D Köszönöm!
Akkor szerkesztenem kell a végére egy olyan részt amiben a két cső egymásba tud csúszni!Vagy esetleg megpróbálhatom olyan bilincsel össze rakni mint amilyen a katalizátor után van!Ezhttp://plaza.unas.hu/plaza_artdet.php?art=1459,1k0253141m,Skoda_Fabia_Octavia_Superb_es_Yeti_kipufogo_kettos

jaja, ha rövidre vágtad akkor muszáj lesz :D csak ne ennyire drágával. ötleteket adok:
http://www.tnet-autoalkatresz.hu/sajat_ ... ?import=19

Köszi a linket!Igen egy kicsit gyorsabban vágtam mint ahogy gondolkoztam,mert szerettem volna minél előbb végezni vele!Holnap meg rendelem ami kelleni fog az összeszereléshez és amint meg van már dobom is fel a helyére!
Ma egyébként megtörtént a bosal dob javítása!Ahogy elnéztem ez már nem sokáig húzza így majd figyelek rá és ha kell akkor cserélem,de most nincs rá pénzem!Így javítva és cink el le fújva viszont még egy darabig el megy!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 01, 2012 8:52 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1282
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
makszigáz írta:
bundy87 írta:
makszigáz írta:
goes írta:
115-ös, 1.6mm-es koronggal csináltam. A bal oldali kerekekkel felálltam egy-egy 10 cm magas betonkockára, így lazán lehetett alatta dolgozni. 125-ös koronggal lehet, hogy át tudtam volna teljesen vágni, csak akkor a védőt le kellett volna venni, azt meg nem szeretem.

Csabaa írta:
szia Goes
Az egy oldalon felemeléses, bemászós megoldás alkalmaztad?
A 115-ös vagy 125mm-es flexel csináltad? normál vagy az extra vékony fémvágó lappal?

Szia!Én ma du-án vettem le a hátsó dobot mert lyukas lett és hegeszteni kell!Sajna pont az alváz felé néz a lyuk ami a kipufogó dob bemeneti csonk gyári hegesztésénél keletkezett!A lényeg amit kérdeznék hogy hogyan fogattad össze a középső és hátsó dob csöveit?Mert ha bilicsel akkor egy linket kérhetnék hogy milyen volt a bilincs?Előre is köszönöm!

hali
remélem tőlem is jó :D
ilyen bilincs megy rá 48 as
http://www.autoalkatreszklub.hu/product ... ts_id=1631

Persze hogy jó :D Köszönöm!
Akkor szerkesztenem kell a végére egy olyan részt amiben a két cső egymásba tud csúszni!Vagy esetleg megpróbálhatom olyan bilincsel össze rakni mint amilyen a katalizátor után van!Ezhttp://plaza.unas.hu/plaza_artdet.php?art=1459,1k0253141m,Skoda_Fabia_Octavia_Superb_es_Yeti_kipufogo_kettos

jaja, ha rövidre vágtad akkor muszáj lesz :D csak ne ennyire drágával. ötleteket adok:
http://www.tnet-autoalkatresz.hu/sajat_ ... ?import=19


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 01, 2012 7:14 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. nov. 22, 2009 7:18 pm
Hozzászólások: 347
Tartózkodási hely: Csongrád megye 2001/1.4MPI.50KW/AME/
bundy87 írta:
makszigáz írta:
goes írta:
115-ös, 1.6mm-es koronggal csináltam. A bal oldali kerekekkel felálltam egy-egy 10 cm magas betonkockára, így lazán lehetett alatta dolgozni. 125-ös koronggal lehet, hogy át tudtam volna teljesen vágni, csak akkor a védőt le kellett volna venni, azt meg nem szeretem.

Csabaa írta:
szia Goes
Az egy oldalon felemeléses, bemászós megoldás alkalmaztad?
A 115-ös vagy 125mm-es flexel csináltad? normál vagy az extra vékony fémvágó lappal?

Szia!Én ma du-án vettem le a hátsó dobot mert lyukas lett és hegeszteni kell!Sajna pont az alváz felé néz a lyuk ami a kipufogó dob bemeneti csonk gyári hegesztésénél keletkezett!A lényeg amit kérdeznék hogy hogyan fogattad össze a középső és hátsó dob csöveit?Mert ha bilicsel akkor egy linket kérhetnék hogy milyen volt a bilincs?Előre is köszönöm!

hali
remélem tőlem is jó :D
ilyen bilincs megy rá 48 as
http://www.autoalkatreszklub.hu/product ... ts_id=1631

Persze hogy jó :D Köszönöm!
Akkor szerkesztenem kell a végére egy olyan részt amiben a két cső egymásba tud csúszni!Vagy esetleg megpróbálhatom olyan bilincsel össze rakni mint amilyen a katalizátor után van!Ezhttp://plaza.unas.hu/plaza_artdet.php?art=1459,1k0253141m,Skoda_Fabia_Octavia_Superb_es_Yeti_kipufogo_kettos


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 01, 2012 7:09 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1282
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
makszigáz írta:
goes írta:
115-ös, 1.6mm-es koronggal csináltam. A bal oldali kerekekkel felálltam egy-egy 10 cm magas betonkockára, így lazán lehetett alatta dolgozni. 125-ös koronggal lehet, hogy át tudtam volna teljesen vágni, csak akkor a védőt le kellett volna venni, azt meg nem szeretem.

Csabaa írta:
szia Goes
Az egy oldalon felemeléses, bemászós megoldás alkalmaztad?
A 115-ös vagy 125mm-es flexel csináltad? normál vagy az extra vékony fémvágó lappal?

Szia!Én ma du-án vettem le a hátsó dobot mert lyukas lett és hegeszteni kell!Sajna pont az alváz felé néz a lyuk ami a kipufogó dob bemeneti csonk gyári hegesztésénél keletkezett!A lényeg amit kérdeznék hogy hogyan fogattad össze a középső és hátsó dob csöveit?Mert ha bilicsel akkor egy linket kérhetnék hogy milyen volt a bilincs?Előre is köszönöm!

hali
remélem tőlem is jó :D
ilyen bilincs megy rá 48 as
http://www.autoalkatreszklub.hu/product ... ts_id=1631


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. aug. 01, 2012 6:33 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. nov. 22, 2009 7:18 pm
Hozzászólások: 347
Tartózkodási hely: Csongrád megye 2001/1.4MPI.50KW/AME/
goes írta:
115-ös, 1.6mm-es koronggal csináltam. A bal oldali kerekekkel felálltam egy-egy 10 cm magas betonkockára, így lazán lehetett alatta dolgozni. 125-ös koronggal lehet, hogy át tudtam volna teljesen vágni, csak akkor a védőt le kellett volna venni, azt meg nem szeretem.

Csabaa írta:
szia Goes
Az egy oldalon felemeléses, bemászós megoldás alkalmaztad?
A 115-ös vagy 125mm-es flexel csináltad? normál vagy az extra vékony fémvágó lappal?

Szia!Én ma du-án vettem le a hátsó dobot mert lyukas lett és hegeszteni kell!Sajna pont az alváz felé néz a lyuk ami a kipufogó dob bemeneti csonk gyári hegesztésénél keletkezett!A lényeg amit kérdeznék hogy hogyan fogattad össze a középső és hátsó dob csöveit?Mert ha bilicsel akkor egy linket kérhetnék hogy milyen volt a bilincs?Előre is köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 15, 2012 3:57 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
115-ös, 1.6mm-es koronggal csináltam. A bal oldali kerekekkel felálltam egy-egy 10 cm magas betonkockára, így lazán lehetett alatta dolgozni. 125-ös koronggal lehet, hogy át tudtam volna teljesen vágni, csak akkor a védőt le kellett volna venni, azt meg nem szeretem.

Csabaa írta:
szia Goes
Az egy oldalon felemeléses, bemászós megoldás alkalmaztad?
A 115-ös vagy 125mm-es flexel csináltad? normál vagy az extra vékony fémvágó lappal?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 15, 2012 3:28 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7258
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
szia Goes
Az egy oldalon felemeléses, bemászós megoldás alkalmaztad?
A 115-ös vagy 125mm-es flexel csináltad? normál vagy az extra vékony fémvágó lappal?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 14, 2012 7:50 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. júl. 25, 2009 12:58 pm
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: 2002, 1.4MPI AME
goes írta:
de engem az zavar inkább, hogy a hangja már repedt fazék jellegű, ki van égve a belseje szerintem. Amikor egy kövéret gyorsítok, akkor elég sportos a hangja.


Szia,

Ezzel én is így vagyok, szerintem nekem már lyukas is, mert a kipufogó vége ahogy van körbe rozsdás, és már elég büdös ha áll az autó és alapjáraton berreg...

Én Polmo dobot néztem rá. Esetleg ismered a márkát? Érdemes venni olyant?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 14, 2012 3:05 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Megtörtént a csere. Sajnos a képeket elbuktam, mivel a fényképezőm akksijai teljesen megadták magukat. Egész éjjel töltöttem, majd az első kép után ki is kapcsolt a gép. :(

Na mindegy, azért elmondom a tapasztalatokat. Az autó 2001 januári kiadás, 1.4 MPI. Még a gyári rendszer dolgozott rajta, de már kívülről elég avétos volt és a hangja is egyre furább kezdett lenni. 11,5 év azért elég sok. Bosal rendszert vettem rá.

Nem az itt emlegetett Faurecia dobok voltak rajta, hanem német Leistritz dobok. Valószínűleg ezért bírták ilyen jól. Ha nem lennék ilyen autóbuzi, akkor még akár 1-2 évet kibírhatott volna, lyukas nem volt.
A dobokat tartó gumbakok rozsdamentes csavarral vannak felrakva, nagyon könnyen ki lehtetett hajtani, rosszabbra számítottam. A cső elvágása okozott egy kis macerát, mert a flex nem éri át a csövet és a végét már egy vasfűrész lappal kellett elvágni. A katalizátort és a középső dobot összefogó csatlakozót vágnom kellett, mert annak a csavarjai viszont teljesen elrozsdáltak. A bontás tarott kb. 1 órát, a felszerelés fél óra alatt megvolt.
A hangja egy árnyalatnyit mélyebb, mint a gyári, de sokkal halkabb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 324 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 22  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség