bandika írta:
Sziasztok,
nemrég vásároltam egy FABIA II-t (542,5J..2013 1,2 12V 51kW -CGP motor), aminek az előzményei ismeretlenek, sajnos..
A motor dadogva jár és nem megy fenneb a fordulat 3800 nál..ilyenkor kigyúllad a csúszásgátló jele, ami kiolvasva P0341 híbát ad..törölhető, de újra előáll..

Gyertyák, folytószelep kipucolva..a jeladó kimérve műszerrel, illetve szkóppal, jónak mutakozik..(ellenállás, fesz.. illetve négyszögjel 5v..)
Kérdés: ajánlott-e mégis a jeladó csere vagy a lánc lenne a lúdas és azt cseréljem(megnyúlhatott..vagy átugrott)?
milyen az olaj? lehet hogy egy olajcsere megoldja.
Indításnál hallasz-e lánchangot?
Érdemes lenne a vezérlés helyét ellenőrizni. A vezérlést beállító célszerszámmal. Kevés szereléssel megoldható. ( lehet hogy átugrott a lánc talán 1 fogat és még működik a motor)
Én nem használnám , ha újra átugrik motorgenerál

Már rossz motorral vetted?
16725 / P0341 / 000833 - Vezérműtengely helyzetérzékelő (G40): Hihetetlen jel
Lehetséges tünetek
A hibajelző lámpa (MIL) aktív
Lehetséges okok
A vezetékek a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40) hibásak
Vezérműtengely-helyzet érzékelő (G40) hibás
Az időzítés nincs igazítva
Alacsony olajszint vagy alacsony olajnyomás
Lehetséges megoldások
Ellenőrizze a vezetéket a vezérműtengely-helyzetérzékelőtől (G40)
Vezérműtengely-helyzet érzékelő ellenőrzése (G40)
Ellenőrizze az időzítést
Ellenőrizze az olajszintet és / vagy az olajnyomást
Különleges megjegyzések
Amikor 2008-ban megtalálták és egy újabb VW 2.0T motor, vezérműlánccal (például CCTA és CBFA), kérjük, olvassa el:
TT 01-15-08 információk a szívó vezérműtengelyről, az állítóhídról és az orsószelepről.
Lásd még ezt a szálat, ha a P0016-tal együtt található
Ha egy 2,7T-s (vagy hasonló V6 / V8 motorban található), ellenőrizze, hogy a hajlítótányér (azaz a hajtólemez) megfelelően van-e felszerelve a motor javítása után. A 2.7T BEL lehetővé teszi, hogy a hajlító lemezt helytelenül csavarozza rá, ami 16730 / P0346 és 16725 / P0341 / 000833 eredményeket eredményez.