Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. nov. 24, 2017 8:07 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 766 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 52  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: pén. nov. 17, 2017 12:06 pm 
Online

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 782
Ez sem tökéletes minőség, az utca zaja beleszűrődik, de hallani ahogy gázadásnál, illetve elvételnél becsörög..
https://drive.google.com/file/d/1L7o3AR ... sp=sharing[/quote]
én 1picit értek a motrokhoz de nem merek 1értelmu valast adni ha nem halom semeješen. el vinem 1sakihoz aki furja a hengereket iš hod nem/e laza a dugo a hengerbe. ezeknel dakori a dugo koťogaš eš ha be megsik a dugo a hôtôl ki takul eš el halgat/dengul.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. nov. 17, 2017 9:20 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. jún. 27, 2016 9:59 am
Hozzászólások: 70
Autó: Fabia 1.4 16v
Idézet:
Van az az egy százalék, nekem ahhoz lehet szerencsém...
Castrol edget kapott, márkaszervizben azt töltöttek bele, max másfél év telt el két csere közt, ahogy visszanézegettem a szervizkönyvet, számlákat..Mióta nálam van 5w40-es motult kapott max 15 ezrenként cserélve volt az olaj. Most visszatértem a 5w30-hoz mégpedig az Araltól, kb egy hete sincs hogy ledobtam az olajat, előtte majdnem 1000km-et mentem xado tisztitóval, hátha alapon..
Nyáron csere után elkussolt par hétre, aztán megint elkezdte a kerepelést, de most nem jött be.



Idézet:
https://drive.google.com/file/d/0B9b3aDBBJM9TZ2g5S05HUmh6WTA/view?usp=sharing

Ez a hangja hidegen, és ha felpörgetem be is csörög.


Hat ha id halgatom nem taporgok a motor kôrul akor mind ha dugo volna meg kapodva. Meik hengere danakodtok.[/quote]

Idézet:
Egyenlőre még nincsen tipp, olajfogyasztás sem mutatkozik, kompressziómérésen gondolkozom hidegen, bar nem biztos hogy ez igazolni fogja..Másik, hogy egyesével lehúzkodni az injektorok csatijait, ha nincs égés a hengerben talán nem csörög be..


Ez sem tökéletes minőség, az utca zaja beleszűrődik, de hallani ahogy gázadásnál, illetve elvételnél becsörög..
https://drive.google.com/file/d/1L7o3AR ... sp=sharing


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 16, 2017 4:39 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jún. 27, 2016 9:59 am
Hozzászólások: 70
Autó: Fabia 1.4 16v
hubo44 írta:
Sakraf írta:
Idézet:
Ujkoratol van nalad eš meňi km. van bene.


Idézet:
Ez bonyolult sztori, de jelenleg az üzembentartója, használója vagyok és terveztem megvenni, de ezek után egyre jobban elgondolkozom, mert nem kevés pénz fordítottam rá, és még messze a lista vége. A tulaj(családtag) kb. 45 ezer kilométerrel vette, a kuplung már akkor nagyon fent fogott, ebből azért lehet következtetni az első tulaj tehetségére. A szervizkönyv szerint rendszeresen hordták a kötelező intervallumokban, olajcsere stb, mar amit ilyen kevés futás teljesítménnyel indokolt lehetett/kellett cserélni..A családtag amíg használták, és szükség volt rá rendszeresen vitték márkaszervizbe, ahol volt elég megbízható "protekció" szóval ami ki lett számlázva az cserélték, mikor megvették átvizsgáltatták, lecsekkolták a "futását", és stimmelt az óra állásával. Annyi derült ki, ami nem került a szervizkönyvben hogy a motorháztetőt horpadással javították, de ez a fényezésen látszik is, ahol belefut a hűtőrácsba, ott "rétegesebb" a festék..Én kb. 75 ezer óta használom, tehát ha lekövetjük az autó eddigi életét, nem mondhatjuk, hogy elhanyagolták..
Egyébként 115 van benne és 2006-os évjárat

Idézet:
Sinte hihetetlen tôrtenet. Ha kevešet ment a koči eš peldaul 3 evente čereltek a olajat ninče olaj šar a košaron mind a 1,9šarannal castroltol sokot leni eš ijenkor hidegen a šurub alajat nem birja at sivni a košaron. De ez čak ud kotorasok a gondolatokba.


Idézet:
Van az az egy százalék, nekem ahhoz lehet szerencsém...
Castrol edget kapott, márkaszervizben azt töltöttek bele, max másfél év telt el két csere közt, ahogy visszanézegettem a szervizkönyvet, számlákat..Mióta nálam van 5w40-es motult kapott max 15 ezrenként cserélve volt az olaj. Most visszatértem a 5w30-hoz mégpedig az Araltól, kb egy hete sincs hogy ledobtam az olajat, előtte majdnem 1000km-et mentem xado tisztitóval, hátha alapon..
Nyáron csere után elkussolt par hétre, aztán megint elkezdte a kerepelést, de most nem jött be.



https://drive.google.com/file/d/0B9b3aD ... sp=sharing

Ez a hangja hidegen, és ha felpörgetem be is csörög.


Hat ha id halgatom nem taporgok a motor kôrul akor mind ha dugo volna meg kapodva. Meik hengere danakodtok.


Egyenlőre még nincsen tipp, olajfogyasztás sem mutatkozik, kompressziómérésen gondolkozom hidegen, bar nem biztos hogy ez igazolni fogja..Másik, hogy egyesével lehúzkodni az injektorok csatijait, ha nincs égés a hengerben talán nem csörög be..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 16, 2017 4:33 pm 
Online

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 782
Sakraf írta:
Idézet:
Ujkoratol van nalad eš meňi km. van bene.


Idézet:
Ez bonyolult sztori, de jelenleg az üzembentartója, használója vagyok és terveztem megvenni, de ezek után egyre jobban elgondolkozom, mert nem kevés pénz fordítottam rá, és még messze a lista vége. A tulaj(családtag) kb. 45 ezer kilométerrel vette, a kuplung már akkor nagyon fent fogott, ebből azért lehet következtetni az első tulaj tehetségére. A szervizkönyv szerint rendszeresen hordták a kötelező intervallumokban, olajcsere stb, mar amit ilyen kevés futás teljesítménnyel indokolt lehetett/kellett cserélni..A családtag amíg használták, és szükség volt rá rendszeresen vitték márkaszervizbe, ahol volt elég megbízható "protekció" szóval ami ki lett számlázva az cserélték, mikor megvették átvizsgáltatták, lecsekkolták a "futását", és stimmelt az óra állásával. Annyi derült ki, ami nem került a szervizkönyvben hogy a motorháztetőt horpadással javították, de ez a fényezésen látszik is, ahol belefut a hűtőrácsba, ott "rétegesebb" a festék..Én kb. 75 ezer óta használom, tehát ha lekövetjük az autó eddigi életét, nem mondhatjuk, hogy elhanyagolták..
Egyébként 115 van benne és 2006-os évjárat

Idézet:
Sinte hihetetlen tôrtenet. Ha kevešet ment a koči eš peldaul 3 evente čereltek a olajat ninče olaj šar a košaron mind a 1,9šarannal castroltol sokot leni eš ijenkor hidegen a šurub alajat nem birja at sivni a košaron. De ez čak ud kotorasok a gondolatokba.


Idézet:
Van az az egy százalék, nekem ahhoz lehet szerencsém...
Castrol edget kapott, márkaszervizben azt töltöttek bele, max másfél év telt el két csere közt, ahogy visszanézegettem a szervizkönyvet, számlákat..Mióta nálam van 5w40-es motult kapott max 15 ezrenként cserélve volt az olaj. Most visszatértem a 5w30-hoz mégpedig az Araltól, kb egy hete sincs hogy ledobtam az olajat, előtte majdnem 1000km-et mentem xado tisztitóval, hátha alapon..
Nyáron csere után elkussolt par hétre, aztán megint elkezdte a kerepelést, de most nem jött be.



https://drive.google.com/file/d/0B9b3aD ... sp=sharing

Ez a hangja hidegen, és ha felpörgetem be is csörög.


Hat ha id halgatom nem taporgok a motor kôrul akor mind ha dugo volna meg kapodva. Meik hengere danakodtok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 16, 2017 4:16 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jún. 27, 2016 9:59 am
Hozzászólások: 70
Autó: Fabia 1.4 16v
Idézet:
Ujkoratol van nalad eš meňi km. van bene.


Idézet:
Ez bonyolult sztori, de jelenleg az üzembentartója, használója vagyok és terveztem megvenni, de ezek után egyre jobban elgondolkozom, mert nem kevés pénz fordítottam rá, és még messze a lista vége. A tulaj(családtag) kb. 45 ezer kilométerrel vette, a kuplung már akkor nagyon fent fogott, ebből azért lehet következtetni az első tulaj tehetségére. A szervizkönyv szerint rendszeresen hordták a kötelező intervallumokban, olajcsere stb, mar amit ilyen kevés futás teljesítménnyel indokolt lehetett/kellett cserélni..A családtag amíg használták, és szükség volt rá rendszeresen vitték márkaszervizbe, ahol volt elég megbízható "protekció" szóval ami ki lett számlázva az cserélték, mikor megvették átvizsgáltatták, lecsekkolták a "futását", és stimmelt az óra állásával. Annyi derült ki, ami nem került a szervizkönyvben hogy a motorháztetőt horpadással javították, de ez a fényezésen látszik is, ahol belefut a hűtőrácsba, ott "rétegesebb" a festék..Én kb. 75 ezer óta használom, tehát ha lekövetjük az autó eddigi életét, nem mondhatjuk, hogy elhanyagolták..
Egyébként 115 van benne és 2006-os évjárat

Idézet:
Sinte hihetetlen tôrtenet. Ha kevešet ment a koči eš peldaul 3 evente čereltek a olajat ninče olaj šar a košaron mind a 1,9šarannal castroltol sokot leni eš ijenkor hidegen a šurub alajat nem birja at sivni a košaron. De ez čak ud kotorasok a gondolatokba.


Idézet:
Van az az egy százalék, nekem ahhoz lehet szerencsém...
Castrol edget kapott, márkaszervizben azt töltöttek bele, max másfél év telt el két csere közt, ahogy visszanézegettem a szervizkönyvet, számlákat..Mióta nálam van 5w40-es motult kapott max 15 ezrenként cserélve volt az olaj. Most visszatértem a 5w30-hoz mégpedig az Araltól, kb egy hete sincs hogy ledobtam az olajat, előtte majdnem 1000km-et mentem xado tisztitóval, hátha alapon..
Nyáron csere után elkussolt par hétre, aztán megint elkezdte a kerepelést, de most nem jött be.



https://drive.google.com/file/d/0B9b3aD ... sp=sharing

Ez a hangja hidegen, és ha felpörgetem be is csörög.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 16, 2017 3:06 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jún. 27, 2016 9:59 am
Hozzászólások: 70
Autó: Fabia 1.4 16v
hubo44 írta:
Sakraf írta:
Idézet:
Sajnos mar bekövetkezett, hidegen kattog, kemény, dizeles hangja van a motornak, ahogy melegszik úgy halkul, végül üzem meleg állapotában teljesen elhalkul. Megvan rá az esély hogy "csak" tőke, de meghallgatták szakszervizben is, és ott is tőkére saccoltak, amennyire hang után ezt meg lehet állapítani.Ettől függetlenül nincs kizárva a csapszegpersely, ami a hőtágulásra és az olajfilm felépülése után megszűnik a dugattyú kalimpálása.Ott is megerősítették a a kopásos teóriám a tapasztalataik alapján. Nem MPI, hanem a klasszik 1.4 16v motorok, amivel polokat, és ibizákat is szereltek.


Idézet:
Ujkoratol van nalad eš meňi km. van bene.


Ez bonyolult sztori, de jelenleg az üzembentartója, használója vagyok és terveztem megvenni, de ezek után egyre jobban elgondolkozom, mert nem kevés pénz fordítottam rá, és még messze a lista vége. A tulaj(családtag) kb. 45 ezer kilométerrel vette, a kuplung már akkor nagyon fent fogott, ebből azért lehet következtetni az első tulaj tehetségére. A szervizkönyv szerint rendszeresen hordták a kötelező intervallumokban, olajcsere stb, mar amit ilyen kevés futás teljesítménnyel indokolt lehetett/kellett cserélni..A családtag amíg használták, és szükség volt rá rendszeresen vitték márkaszervizbe, ahol volt elég megbízható "protekció" szóval ami ki lett számlázva az cserélték, mikor megvették átvizsgáltatták, lecsekkolták a "futását", és stimmelt az óra állásával. Annyi derült ki, ami nem került a szervizkönyvben hogy a motorháztetőt horpadással javították, de ez a fényezésen látszik is, ahol belefut a hűtőrácsba, ott "rétegesebb" a festék..Én kb. 75 ezer óta használom, tehát ha lekövetjük az autó eddigi életét, nem mondhatjuk, hogy elhanyagolták..
Egyébként 115 van benne és 2006-os évjárat

Sinte hihetetlen tôrtenet. Ha kevešet ment a koči eš peldaul 3 evente čereltek a olajat ninče olaj šar a košaron mind a 1,9šarannal castroltol sokot leni eš ijenkor hidegen a šurub alajat nem birja at sivni a košaron. De ez čak ud kotorasok a gondolatokba.


Van az az egy százalék, nekem ahhoz lehet szerencsém...
Castrol edget kapott, márkaszervizben azt töltöttek bele, max másfél év telt el két csere közt, ahogy visszanézegettem a szervizkönyvet, számlákat..Mióta nálam van 5w40-es motult kapott max 15 ezrenként cserélve volt az olaj. Most visszatértem a 5w30-hoz mégpedig az Araltól, kb egy hete sincs hogy ledobtam az olajat, előtte majdnem 1000km-et mentem xado tisztitóval, hátha alapon..
Nyáron csere után elkussolt par hétre, aztán megint elkezdte a kerepelést, de most nem jött be.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 16, 2017 2:24 pm 
Online

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 782
Sakraf írta:
Idézet:
Sajnos mar bekövetkezett, hidegen kattog, kemény, dizeles hangja van a motornak, ahogy melegszik úgy halkul, végül üzem meleg állapotában teljesen elhalkul. Megvan rá az esély hogy "csak" tőke, de meghallgatták szakszervizben is, és ott is tőkére saccoltak, amennyire hang után ezt meg lehet állapítani.Ettől függetlenül nincs kizárva a csapszegpersely, ami a hőtágulásra és az olajfilm felépülése után megszűnik a dugattyú kalimpálása.Ott is megerősítették a a kopásos teóriám a tapasztalataik alapján. Nem MPI, hanem a klasszik 1.4 16v motorok, amivel polokat, és ibizákat is szereltek.


Idézet:
Ujkoratol van nalad eš meňi km. van bene.


Ez bonyolult sztori, de jelenleg az üzembentartója, használója vagyok és terveztem megvenni, de ezek után egyre jobban elgondolkozom, mert nem kevés pénz fordítottam rá, és még messze a lista vége. A tulaj(családtag) kb. 45 ezer kilométerrel vette, a kuplung már akkor nagyon fent fogott, ebből azért lehet következtetni az első tulaj tehetségére. A szervizkönyv szerint rendszeresen hordták a kötelező intervallumokban, olajcsere stb, mar amit ilyen kevés futás teljesítménnyel indokolt lehetett/kellett cserélni..A családtag amíg használták, és szükség volt rá rendszeresen vitték márkaszervizbe, ahol volt elég megbízható "protekció" szóval ami ki lett számlázva az cserélték, mikor megvették átvizsgáltatták, lecsekkolták a "futását", és stimmelt az óra állásával. Annyi derült ki, ami nem került a szervizkönyvben hogy a motorháztetőt horpadással javították, de ez a fényezésen látszik is, ahol belefut a hűtőrácsba, ott "rétegesebb" a festék..Én kb. 75 ezer óta használom, tehát ha lekövetjük az autó eddigi életét, nem mondhatjuk, hogy elhanyagolták..
Egyébként 115 van benne és 2006-os évjárat

Sinte hihetetlen tôrtenet. Ha kevešet ment a koči eš peldaul 3 evente čereltek a olajat ninče olaj šar a košaron mind a 1,9šarannal castroltol sokot leni eš ijenkor hidegen a šurub alajat nem birja at sivni a košaron. De ez čak ud kotorasok a gondolatokba.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 16, 2017 10:58 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. jún. 27, 2016 9:59 am
Hozzászólások: 70
Autó: Fabia 1.4 16v
Idézet:
Sajnos mar bekövetkezett, hidegen kattog, kemény, dizeles hangja van a motornak, ahogy melegszik úgy halkul, végül üzem meleg állapotában teljesen elhalkul. Megvan rá az esély hogy "csak" tőke, de meghallgatták szakszervizben is, és ott is tőkére saccoltak, amennyire hang után ezt meg lehet állapítani.Ettől függetlenül nincs kizárva a csapszegpersely, ami a hőtágulásra és az olajfilm felépülése után megszűnik a dugattyú kalimpálása.Ott is megerősítették a a kopásos teóriám a tapasztalataik alapján. Nem MPI, hanem a klasszik 1.4 16v motorok, amivel polokat, és ibizákat is szereltek.


Idézet:
Ujkoratol van nalad eš meňi km. van bene.


Ez bonyolult sztori, de jelenleg az üzembentartója, használója vagyok és terveztem megvenni, de ezek után egyre jobban elgondolkozom, mert nem kevés pénz fordítottam rá, és még messze a lista vége. A tulaj(családtag) kb. 45 ezer kilométerrel vette, a kuplung már akkor nagyon fent fogott, ebből azért lehet következtetni az első tulaj tehetségére. A szervizkönyv szerint rendszeresen hordták a kötelező intervallumokban, olajcsere stb, mar amit ilyen kevés futás teljesítménnyel indokolt lehetett/kellett cserélni..A családtag amíg használták, és szükség volt rá rendszeresen vitték márkaszervizbe, ahol volt elég megbízható "protekció" szóval ami ki lett számlázva az cserélték, mikor megvették átvizsgáltatták, lecsekkolták a "futását", és stimmelt az óra állásával. Annyi derült ki, ami nem került a szervizkönyvben hogy a motorháztetőt horpadással javították, de ez a fényezésen látszik is, ahol belefut a hűtőrácsba, ott "rétegesebb" a festék..Én kb. 75 ezer óta használom, tehát ha lekövetjük az autó eddigi életét, nem mondhatjuk, hogy elhanyagolták..
Egyébként 115 van benne és 2006-os évjárat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 16, 2017 10:16 am 
Online

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 782
Sakraf írta:
hubo44 írta:
Sakraf írta:
Hol csinalnak ennyiért teljes motorgenerált, ahol még jól is dolgoznak?
Nekem is kellene lassan "beutalot" kérni egy hibafeltárásra, ahol jobb esetben tőke, rosszabban csapszegpersely, gyűrű, esetleg dugattyú/hengerfalkopás mindez 115-nél..Mondjuk az én motorkódom nincsen az ominózus szeriahibas modellek kozt, ahol sok esetben még garisan motort cseréltek, de az esely ott van, nagy különbsegek nincsenek a 16 szelepes tipusok közt..

Egyébként nekem 100 ban állt meg a vezerlés csere Gates szettel, és SKF vizpumpával ebből kb 75 volt az anyag. Márkaszervizben kb 200-220 körül lett volna, úgy hogy 160at mondtak csak az anyagdíjra..

Te čak a 16V-el ne felj hod fel ujitašta kerul ha idôbe čereled a olajat. Eňimeken 350-450ezer kôzôt van a km. eš meg edikenše volt jen a fej. (FII, BXW-ék) Eš ha el kezdi zabalmi a olajat akor enel 1nap alat meg van a fel ujitaš it nem kel ki veni motrot še mind a 1,2-nel.



Sajnos mar bekövetkezett, hidegen kattog, kemény, dizeles hangja van a motornak, ahogy melegszik úgy halkul, végül üzem meleg állapotában teljesen elhalkul. Megvan rá az esély hogy "csak" tőke, de meghallgatták szakszervizben is, és ott is tőkére saccoltak, amennyire hang után ezt meg lehet állapítani.Ettől függetlenül nincs kizárva a csapszegpersely, ami a hőtágulásra és az olajfilm felépülése után megszűnik a dugattyú kalimpálása.Ott is megerősítették a a kopásos teóriám a tapasztalataik alapján. Nem MPI, hanem a klasszik 1.4 16v motorok, amivel polokat, és ibizákat is szereltek.

Ujkoratol van nalad eš meňi km. van bene.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 16, 2017 10:04 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. jún. 27, 2016 9:59 am
Hozzászólások: 70
Autó: Fabia 1.4 16v
hubo44 írta:
Sakraf írta:
Hol csinalnak ennyiért teljes motorgenerált, ahol még jól is dolgoznak?
Nekem is kellene lassan "beutalot" kérni egy hibafeltárásra, ahol jobb esetben tőke, rosszabban csapszegpersely, gyűrű, esetleg dugattyú/hengerfalkopás mindez 115-nél..Mondjuk az én motorkódom nincsen az ominózus szeriahibas modellek kozt, ahol sok esetben még garisan motort cseréltek, de az esely ott van, nagy különbsegek nincsenek a 16 szelepes tipusok közt..

Egyébként nekem 100 ban állt meg a vezerlés csere Gates szettel, és SKF vizpumpával ebből kb 75 volt az anyag. Márkaszervizben kb 200-220 körül lett volna, úgy hogy 160at mondtak csak az anyagdíjra..

Te čak a 16V-el ne felj hod fel ujitašta kerul ha idôbe čereled a olajat. Eňimeken 350-450ezer kôzôt van a km. eš meg edikenše volt jen a fej. (FII, BXW-ék) Eš ha el kezdi zabalmi a olajat akor enel 1nap alat meg van a fel ujitaš it nem kel ki veni motrot še mind a 1,2-nel.



Sajnos mar bekövetkezett, hidegen kattog, kemény, dizeles hangja van a motornak, ahogy melegszik úgy halkul, végül üzem meleg állapotában teljesen elhalkul. Megvan rá az esély hogy "csak" tőke, de meghallgatták szakszervizben is, és ott is tőkére saccoltak, amennyire hang után ezt meg lehet állapítani.Ettől függetlenül nincs kizárva a csapszegpersely, ami a hőtágulásra és az olajfilm felépülése után megszűnik a dugattyú kalimpálása.Ott is megerősítették a a kopásos teóriám a tapasztalataik alapján. Nem MPI, hanem a klasszik 1.4 16v motorok, amivel polokat, és ibizákat is szereltek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 16, 2017 7:12 am 
Offline

Csatlakozott: kedd szept. 04, 2012 4:07 pm
Hozzászólások: 365
Tartózkodási hely: Bugyi
Autó: 2005. 1.2 12V BME
hubo44 írta:
Bálint Zoltán írta:
Gab írta:
Üdv!

Körülbelül milyen összegre kell számítani vezérlés cserénél, mi az ami még "korrekt"? ( így 240e km-nél jár a gyári, nem szeretném sokáig halogatni)

Szia, nekem 120-ért csinálták gyári cucokkal. Budaörsön a D.motors.
130 ezernél cseréltettem és kopott illetve már megvolt a lánc nyúlva.

Vezerleš čere eňi???


Igen, ez egy VW konszernt javító cég. Munkadíjjal együtt volt.
Sajnos nem találtam olyan szerelőt aki vállalta volna. A D,motorsról pedig jókat írnak.

Gab![/b] Hol cserélteted a vezérlést?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 16, 2017 4:58 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6934
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hubo44 írta:
Csabaa írta:
Sziasztok
Elég szépen megkérik az árát...
Nekem 210e a komplett motor generál volt. Hengerfej felújítás,gyűrűzés, vezérlés csere az olajszivattyú lánca és feszítője is, új kuplung szett, tömítések, olajcsere, egy dugót is cseréltek.

Mi baja volt a dugonak hod čereltek?

Ki volt kopva a gyűrű nutja. A gyűrűzés jót tett neki, mindig koromfekete volt az
olaj, most sárgás még olajcserénél 15ekm után.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 16, 2017 12:55 am 
Online

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 782
Sakraf írta:
Hol csinalnak ennyiért teljes motorgenerált, ahol még jól is dolgoznak?
Nekem is kellene lassan "beutalot" kérni egy hibafeltárásra, ahol jobb esetben tőke, rosszabban csapszegpersely, gyűrű, esetleg dugattyú/hengerfalkopás mindez 115-nél..Mondjuk az én motorkódom nincsen az ominózus szeriahibas modellek kozt, ahol sok esetben még garisan motort cseréltek, de az esely ott van, nagy különbsegek nincsenek a 16 szelepes tipusok közt..

Egyébként nekem 100 ban állt meg a vezerlés csere Gates szettel, és SKF vizpumpával ebből kb 75 volt az anyag. Márkaszervizben kb 200-220 körül lett volna, úgy hogy 160at mondtak csak az anyagdíjra..

Te čak a 16V-el ne felj hod fel ujitašta kerul ha idôbe čereled a olajat. Eňimeken 350-450ezer kôzôt van a km. eš meg edikenše volt jen a fej. (FII, BXW-ék) Eš ha el kezdi zabalmi a olajat akor enel 1nap alat meg van a fel ujitaš it nem kel ki veni motrot še mind a 1,2-nel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 15, 2017 11:46 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jún. 27, 2016 9:59 am
Hozzászólások: 70
Autó: Fabia 1.4 16v
Hol csinalnak ennyiért teljes motorgenerált, ahol még jól is dolgoznak?
Nekem is kellene lassan "beutalot" kérni egy hibafeltárásra, ahol jobb esetben tőke, rosszabban csapszegpersely, gyűrű, esetleg dugattyú/hengerfalkopás mindez 115-nél..Mondjuk az én motorkódom nincsen az ominózus szeriahibas modellek kozt, ahol sok esetben még garisan motort cseréltek, de az esely ott van, nagy különbsegek nincsenek a 16 szelepes tipusok közt..

Egyébként nekem 100 ban állt meg a vezerlés csere Gates szettel, és SKF vizpumpával ebből kb 75 volt az anyag. Márkaszervizben kb 200-220 körül lett volna, úgy hogy 160at mondtak csak az anyagdíjra..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. nov. 15, 2017 9:51 pm 
Online

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 782
Csabaa írta:
Sziasztok
Elég szépen megkérik az árát...
Nekem 210e a komplett motor generál volt. Hengerfej felújítás,gyűrűzés, vezérlés csere az olajszivattyú lánca és feszítője is, új kuplung szett, tömítések, olajcsere, egy dugót is cseréltek.

Mi baja volt a dugonak hod čereltek?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 766 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 52  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség