Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: vas. nov. 19, 2017 12:58 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 764 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 51  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: pén. máj. 05, 2017 1:10 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabesz írta:
Gyári vízpumpát vettem de az előző gyárim az műanyag lapátos a mostani pedig fém! Méret minden szám ugyanaz! A cikkszám végén egy J betű a különbség. Ez nem probléma? Kösz!

Szia
Lényegtelen,hogy a lapát miből van. Egy műanyag lapát, a tömegénél fogva könnyebben forog, talán ennyi a különbség.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. máj. 05, 2017 10:56 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 805
Gyári vízpumpát vettem de az előző gyárim az műanyag lapátos a mostani pedig fém! Méret minden szám ugyanaz! A cikkszám végén egy J betű a különbség. Ez nem probléma? Kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 27, 2017 12:24 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 805
Szia Csaba!

Küldhetek privát mailt a véleményed miatt?
És légy szíves írd meg, hogy a hátsó ajtónál hány patent van? (az a műanyag ami törni szokott)
Írj egy mail címet privátban mert egy kapottat továbbítanék neked!
Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 27, 2017 8:06 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Gabesz írta:
Érdemes illetve kell cserélni csere óta 50 ezret futott vezérlést? A csere 6 éve volt.

Szia
Szerintem nem kell még cserélni. Igaz a legtöbb gyártó használati időt is megad, de 7-8 évet illetve 90-100e km-t
simán elmehet.

update:
Az Autodata szerint 5 évente kellene cserélni vagy 90ekm-nél szemrevételezés, ha jó, akkor 30ekm múlva ismételten.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szer. ápr. 26, 2017 7:22 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 805
Érdemes illetve kell cserélni csere óta 50 ezret futott vezérlést? A csere 6 éve volt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 25, 2017 6:03 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. feb. 04, 2016 9:15 am
Hozzászólások: 131
Autó: 2007 2.0 8V BMM
T Gabesz!

"... vezérlés szett ..."
SKF, Continental vízpumpával.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 25, 2017 3:20 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 805
Graf vízpumpa tényleg jónak számít? Vezérlésszettbe INA vagy Continentalt ajánlanátok?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 21, 2017 4:12 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
paprobert84 írta:
Sziasztok.
1.2es Fabiaba 2004es AZQ
Szeretnék vezérlést cserélni. Hol lenne érdemes vennem?

Szia
https://skodapatika.hu/spd/03E198229A/S ... let-12-12V
plusz a feszítő ív:
https://skodapatika.hu/spd/03E109509/Sk ... -iv-12-12V


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 20, 2017 9:13 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. nov. 14, 2011 5:46 pm
Hozzászólások: 15
Sziasztok.
1.2es Fabiaba 2004es AZQ
Szeretnék vezérlést cserélni. Hol lenne érdemes vennem?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 28, 2017 7:11 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
MajerG írta:
Sziasztok!
Új vagyok még a témában, ezért előre is elnézést kérek de a belinkelt probléma megoldásoknál több száz oldalnyi forumra dobott át a link.
A problémám az lenne 1.2, 12V, AZQ kódú motor 3000-nél leszabályoz.
Azért írtam ebbe a topicba is mert látom, hogy aktív és szeretném minél előbb orvosolni a problémát.
Az motor kisebb felújításon esett át olajevés miatt( gyűrűk, nyugvócsapágyak, szelepszárszimeringek, fojtószelep, egr szelepet makulátlanra korommentesre takarítottam). Ezenkívül a diagnosztikán kiolvasott hibakódok szerinti olajnyomásgomba, felső holtponti jeladó is ki lett cserélve. A vezérlés új láncot is a kapott a fogaskerekek nincsenek elkopva. Olajevés megszűnt, viszont előjött ez a 3000-es fordulatnál leszabályozás. A központi computer csatlakozójának és a kábelek megvizsgálása eredmményre vezethet? Előrordulhat, hogy a sok érzékelő hiba miatt már összevan zavarodva a vezérlés és ezért csinálja ezt ?
Újra lehet írni ezeken a vezérlést, ha igen akkor valaki esetleg tanács, hogy hol vagy hogyan ?

Nagyon szépen köszönöm a segítségeket!

Szia
Hibakód nincs a tárolókban? A vezérlés ugrott, ezért volt felújítva a motor?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 28, 2017 2:45 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 28, 2017 2:18 pm
Hozzászólások: 3
Autó: VW polo IV AZQ
Sziasztok!
Új vagyok még a témában, ezért előre is elnézést kérek de a belinkelt probléma megoldásoknál több száz oldalnyi forumra dobott át a link.
A problémám az lenne 1.2, 12V, AZQ kódú motor 3000-nél leszabályoz.
Azért írtam ebbe a topicba is mert látom, hogy aktív és szeretném minél előbb orvosolni a problémát.
Az motor kisebb felújításon esett át olajevés miatt( gyűrűk, nyugvócsapágyak, szelepszárszimeringek, fojtószelep, egr szelepet makulátlanra korommentesre takarítottam). Ezenkívül a diagnosztikán kiolvasott hibakódok szerinti olajnyomásgomba, felső holtponti jeladó is ki lett cserélve. A vezérlés új láncot is a kapott a fogaskerekek nincsenek elkopva. Olajevés megszűnt, viszont előjött ez a 3000-es fordulatnál leszabályozás. A központi computer csatlakozójának és a kábelek megvizsgálása eredmményre vezethet? Előrordulhat, hogy a sok érzékelő hiba miatt már összevan zavarodva a vezérlés és ezért csinálja ezt ?
Újra lehet írni ezeken a vezérlést, ha igen akkor valaki esetleg tanács, hogy hol vagy hogyan ?

Nagyon szépen köszönöm a segítségeket!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jan. 22, 2017 9:10 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 26, 2014 10:49 am
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Tatabánya
Autó: Fabia II 5J 1.4 16V BXW
Köszönöm a válaszokat. Csak azért kérdeztem, mert nem minden láncos autónál van ez így. Jelenleg egy Yarisom van szintén láncos motorral, de nincs előírva csere 90 000-ként ellenőrzés. Ha esetleg megnyúlt csere. Bár én még nem találkoztam olyan emberrel aki Yarisban cserélt volna láncot(biztosan van, csak nagyon kevés). Sajnos tudom, hogy nem lehet hinni a szervízkönyvnek. Vettem egy 150e km futott Fábiát, de simán volt benne 350e is. Szervízkönyv végig vezetve. No comment. Rengeteget költöttem rá, de sosem volt az igazi, így hát közel félmilió rá költött pénz után mennie kellet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: vas. jan. 22, 2017 8:23 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 01, 2016 6:06 pm
Hozzászólások: 13
Autó: Skoda Fabia 1.2 12V AZQ
McRae írta:
Jelenleg 107 ezer van benne, állapota alapján hihető, de könnyen lehet benne 200 ezer is. Szóval nem tudni hogy volt e lánc csere.


Saját vélemény.
A mai világban még a szervízkönyvnek sem szabad hinni, csak magunknak.
Ezért én azt vallom, hogy mindenkinek minden használt autó vásárlásnál - legyen az szíjas vagy láncos - a vezérlés cserét elsőként meg kell tenni - illetve a motorolajcserét - ennek költségével számolni kell.
Ami szint végzetes lehet a motor számára illetve horribilis összegű javítási számlát képes generálni és hosszútávú befektetés a motor és így az autó számára, az ez a kettő.

Költségében pedig nincs olyan vészes eltérés egy szíjas motorhoz mérten.
Illetve az esetleges átugrás utáni javítási költségekhez képest meg elenyésző...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 21, 2017 7:28 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd szept. 04, 2012 4:07 pm
Hozzászólások: 365
Tartózkodási hely: Bugyi
Autó: 2005. 1.2 12V BME
McRae írta:
Üdv. Érdeklődnék, hogy ez a láncátugrás minden 1.2 12V motort érint? Lenne egy Fabia II-es 2008 10 havi 1.2 12V 51KW 69LE változat amit szeretnék megvenni. Sajnos nincs a szervízkönyve végig vezetve. Jelenleg 107 ezer van benne, állapota alapján hihető, de könnyen lehet benne 200 ezer is. Szóval nem tudni hogy volt e lánc csere.


Szia!

Ebben a cikkben 2009-ig írják kozkázatosnak.

http://totalcar.hu/magazin/technika/201 ... tipushiba/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jan. 21, 2017 2:39 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
McRae írta:
Üdv. Érdeklődnék, hogy ez a láncátugrás minden 1.2 12V motort érint? Lenne egy Fabia II-es 2008 10 havi 1.2 12V 51KW 69LE változat amit szeretnék megvenni. Sajnos nincs a szervízkönyve végig vezetve. Jelenleg 107 ezer van benne, állapota alapján hihető, de könnyen lehet benne 200 ezer is. Szóval nem tudni hogy volt e lánc csere.

Szia
Nem, csak a korai változatokat. De mivel ebben is a bringalánc van, megnyúlik idővel
én biztos azt is cseréltetném.
Hubo-nak van ezzel a motorral nagyobb tapasztalata, sok ilyet rakott már rendbe.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 764 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 51  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: unki valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség