Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. okt. 19, 2018 6:58 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 823 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 55  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 13, 2011 5:21 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
A szíj nem ciripel, előírt km után cserélendő a kellékekkel együtt mindenképp. (1.4 16V-ben van csak)
A lánc adhat hangot...de az lánchang...egy skodás autószerelőnek mutasd meg, az felismeri. (MPI és HTP motorokban)

misi82 írta:
sziasztok nekem olyan problémám van hogy elkezdet ciripelni a motor most 85000km van benne és mondták hogy cseréljek vezérműszijjat mert az okoza ezta jelenséget de már feltünt hogy egyre hangosabb let a motor mikor beinditom nagyon lehet halani a szelepek elvitem szerelöhöz azt mondta semmi baja.engem idegsitet.és egyszer beinmditotam kora este elkezdet ciripelni az egész motor elég hangosan és nem tudom mi lehet a baj.ha valakinek volt már ilyenel dolga megköszöném ha tudna nekem segiteni mi lehet a baj tényleg vezérműszijat kell cserélnem az auto most volt 4 éves.segitségeteket elör eis köszönöm sziasztok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 13, 2011 5:19 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1151
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
A motorkódot írd meg, anélkül nehéz bármit is javasolni.

misi82 írta:
sziasztok nekem olyan problémám van hogy elkezdet ciripelni a motor most 85000km van benne és mondták hogy cseréljek vezérműszijjat mert az okoza ezta jelenséget de már feltünt hogy egyre hangosabb let a motor mikor beinditom nagyon lehet halani a szelepek elvitem szerelöhöz azt mondta semmi baja.engem idegsitet.és egyszer beinmditotam kora este elkezdet ciripelni az egész motor elég hangosan és nem tudom mi lehet a baj.ha valakinek volt már ilyenel dolga megköszöném ha tudna nekem segiteni mi lehet a baj tényleg vezérműszijat kell cserélnem az auto most volt 4 éves.segitségeteket elör eis köszönöm sziasztok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. feb. 13, 2011 5:08 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. feb. 10, 2011 6:16 pm
Hozzászólások: 1
sziasztok nekem olyan problémám van hogy elkezdet ciripelni a motor most 85000km van benne és mondták hogy cseréljek vezérműszijjat mert az okoza ezta jelenséget de már feltünt hogy egyre hangosabb let a motor mikor beinditom nagyon lehet halani a szelepek elvitem szerelöhöz azt mondta semmi baja.engem idegsitet.és egyszer beinmditotam kora este elkezdet ciripelni az egész motor elég hangosan és nem tudom mi lehet a baj.ha valakinek volt már ilyenel dolga megköszöném ha tudna nekem segiteni mi lehet a baj tényleg vezérműszijat kell cserélnem az auto most volt 4 éves.segitségeteket elör eis köszönöm sziasztok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jan. 07, 2011 9:36 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7409
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
tp3t3r írta:
Hát ez jó :) Most sajnos nem áll módomban a használati utasítást idézni de az következetesen szíjról beszél. Nem lehet hogy arra a szíjra "gondol" ami a generátort is hajtja?

Szia
A hosszbordásnak nincs csereideje évente kell ellenőrízni
szemrevételezéssel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jan. 07, 2011 7:58 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 03, 2011 7:12 pm
Hozzászólások: 4
Hát ez jó :) Most sajnos nem áll módomban a használati utasítást idézni de az következetesen szíjról beszél. Nem lehet hogy arra a szíjra "gondol" ami a generátort is hajtja?

Celldweller írta:
nekem azt mondták, hogy 150 ezernél nagyjából illő, de ha az ember nem nyüstöli akkor majdnem 300 ig is kilehet vele húzni, de azért nem kísértem a sorsot... nekem 1,4 mpi m van, az láncos, nem tom a többi is az e


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jan. 07, 2011 7:13 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. dec. 08, 2007 7:33 pm
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: MO
nekem azt mondták, hogy 150 ezernél nagyjából illő, de ha az ember nem nyüstöli akkor majdnem 300 ig is kilehet vele húzni, de azért nem kísértem a sorsot... nekem 1,4 mpi m van, az láncos, nem tom a többi is az e


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 03, 2011 10:44 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Szerintem nem az autódhoz való használati utasítást kaptál.

tp3t3r írta:
Köszi a gyors választ!
Még annyi kérdés maradt hogy akkor mi az amiről a "használati utasítás" ír? Az vezérműszíjat emleget. Milyen következménye lehet ha azt nem cseréltetem ki 90e km-enként?
goes írta:
Majd 250e környékén lesz esedékes.

tp3t3r írta:
Sziasztok!

Először is boldog új évet mindenkinek!
Van egy 2003-as, 6 szelepes, 1.2-es fabiam (55 lovas izomzattal). Jelenleg 92e km van benne és bevittem a szervízbe hogy mondjanak egy árat a vezérmű szíj / lánc (?) cserélre mert azt írja a gépköny hogy ez 90e-nél esedékes.

A szervízben azt mondták hogy a hat szelepes fabiaban nem szokták 90-nél cserélni, mert "nem akkora az igénybevéltel". Hitetlenkedtem a dologgal kapcsolatban és végigolvasva a topic-ot most sem tudom hogy mi az igazság. Meg különben is, milyen dolog hogy nem akar lehúzni a szervíz? :) (Tétény Autóház, mindig ide volt hordva)

Igazából lenne még egy kérdésem. Ebben most szíj v. lánc van? Mert ha benézek a motortérbe akkor látok egy bordás ékszíjat de a belinkelt rajzok tanúsága szerint az nem az "amit cserléni szoktak". Szóval röviden, melyik a vezérműszíj ill. lánc egyáltalán? :)

Előre is köszi,
Péter


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 03, 2011 10:20 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 03, 2011 7:12 pm
Hozzászólások: 4
Köszi a gyors választ!
Még annyi kérdés maradt hogy akkor mi az amiről a "használati utasítás" ír? Az vezérműszíjat emleget. Milyen következménye lehet ha azt nem cseréltetem ki 90e km-enként?
[quote="goes"]Majd 250e környékén lesz esedékes.

[quote="tp3t3r"]Sziasztok!

Először is boldog új évet mindenkinek!
Van egy 2003-as, 6 szelepes, 1.2-es fabiam (55 lovas izomzattal). Jelenleg 92e km van benne és bevittem a szervízbe hogy mondjanak egy árat a vezérmű szíj / lánc (?) cserélre mert azt írja a gépköny hogy ez 90e-nél esedékes.

A szervízben azt mondták hogy a hat szelepes fabiaban nem szokták 90-nél cserélni, mert "nem akkora az igénybevéltel". Hitetlenkedtem a dologgal kapcsolatban és végigolvasva a topic-ot most sem tudom hogy mi az igazság. Meg különben is, milyen dolog hogy nem akar lehúzni a szervíz? :) (Tétény Autóház, mindig ide volt hordva)

Igazából lenne még egy kérdésem. Ebben most szíj v. lánc van? Mert ha benézek a motortérbe akkor látok egy bordás ékszíjat de a belinkelt rajzok tanúsága szerint az nem az "amit cserléni szoktak". Szóval röviden, melyik a vezérműszíj ill. lánc egyáltalán? :)

Előre is köszi,
Péter[/quote][/quote]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 03, 2011 8:39 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Majd 250e környékén lesz esedékes.

tp3t3r írta:
Sziasztok!

Először is boldog új évet mindenkinek!
Van egy 2003-as, 6 szelepes, 1.2-es fabiam (55 lovas izomzattal). Jelenleg 92e km van benne és bevittem a szervízbe hogy mondjanak egy árat a vezérmű szíj / lánc (?) cserélre mert azt írja a gépköny hogy ez 90e-nél esedékes.

A szervízben azt mondták hogy a hat szelepes fabiaban nem szokták 90-nél cserélni, mert "nem akkora az igénybevéltel". Hitetlenkedtem a dologgal kapcsolatban és végigolvasva a topic-ot most sem tudom hogy mi az igazság. Meg különben is, milyen dolog hogy nem akar lehúzni a szervíz? :) (Tétény Autóház, mindig ide volt hordva)

Igazából lenne még egy kérdésem. Ebben most szíj v. lánc van? Mert ha benézek a motortérbe akkor látok egy bordás ékszíjat de a belinkelt rajzok tanúsága szerint az nem az "amit cserléni szoktak". Szóval röviden, melyik a vezérműszíj ill. lánc egyáltalán? :)

Előre is köszi,
Péter


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 03, 2011 7:57 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7409
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
tp3t3r írta:
Sziasztok!

Először is boldog új évet mindenkinek!
Van egy 2003-as, 6 szelepes, 1.2-es fabiam (55 lovas izomzattal). Jelenleg 92e km van benne és bevittem a szervízbe hogy mondjanak egy árat a vezérmű szíj / lánc (?) cserélre mert azt írja a gépköny hogy ez 90e-nél esedékes.

A szervízben azt mondták hogy a hat szelepes fabiaban nem szokták 90-nél cserélni, mert "nem akkora az igénybevéltel". Hitetlenkedtem a dologgal kapcsolatban és végigolvasva a topic-ot most sem tudom hogy mi az igazság. Meg különben is, milyen dolog hogy nem akar lehúzni a szervíz? :) (Tétény Autóház, mindig ide volt hordva)

Igazából lenne még egy kérdésem. Ebben most szíj v. lánc van? Mert ha benézek a motortérbe akkor látok egy bordás ékszíjat de a belinkelt rajzok tanúsága szerint az nem az "amit cserléni szoktak". Szóval röviden, melyik a vezérműszíj ill. lánc egyáltalán? :)

Előre is köszi,
Péter

szia
Láncos. Itt a motorkád:
Kép a 30-as és a 10-es a lánc


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jan. 03, 2011 7:40 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. jan. 03, 2011 7:12 pm
Hozzászólások: 4
Sziasztok!

Először is boldog új évet mindenkinek!
Van egy 2003-as, 6 szelepes, 1.2-es fabiam (55 lovas izomzattal). Jelenleg 92e km van benne és bevittem a szervízbe hogy mondjanak egy árat a vezérmű szíj / lánc (?) cserélre mert azt írja a gépköny hogy ez 90e-nél esedékes.

A szervízben azt mondták hogy a hat szelepes fabiaban nem szokták 90-nél cserélni, mert "nem akkora az igénybevéltel". Hitetlenkedtem a dologgal kapcsolatban és végigolvasva a topic-ot most sem tudom hogy mi az igazság. Meg különben is, milyen dolog hogy nem akar lehúzni a szervíz? :) (Tétény Autóház, mindig ide volt hordva)

Igazából lenne még egy kérdésem. Ebben most szíj v. lánc van? Mert ha benézek a motortérbe akkor látok egy bordás ékszíjat de a belinkelt rajzok tanúsága szerint az nem az "amit cserléni szoktak". Szóval röviden, melyik a vezérműszíj ill. lánc egyáltalán? :)

Előre is köszi,
Péter


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 02, 2010 1:49 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7409
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
goes írta:
Majd valahol 2-300e km között jön el az ideje. Az informatikusunk most 240e kilométernél cseréltette a vízpumpával együtt. Baromi érdekes, hogy neki még nem volt trafó problémája.

Hi
Szerintem ez is darab függő, úgy mint az átugró lánc,
lekopogom de 90e-nél járok és nem ugrott pedig a gázos évjáratból származik a járgányom..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 02, 2010 1:38 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Majd valahol 2-300e km között jön el az ideje. Az informatikusunk most 240e kilométernél cseréltette a vízpumpával együtt. Baromi érdekes, hogy neki még nem volt trafó problémája.

csege írta:
Sziasztok!
Most találtam erre a fórumra. Rám is rám ilyesztettek, hogy cserélni kell a vézérműláncot, mert szétvághatja a motort. Nekem 2002. 10. 1,2 mpi-s fabiam van AWY-os motorszám, 89e km. Van teendőm?
Köszi a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 02, 2010 12:43 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7409
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
csege írta:
Sziasztok!
Most találtam erre a fórumra. Rám is rám ilyesztettek, hogy cserélni kell a vézérműláncot, mert szétvághatja a motort. Nekem 2002. 10. 1,2 mpi-s fabiam van AWY-os motorszám, 89e km. Van teendőm?
Köszi a segítséget!

szia
Nyugi nem kell, ha eljön az ideje hallani fogod a csörgésről..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 02, 2010 12:16 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. dec. 02, 2010 11:55 am
Hozzászólások: 6
Sziasztok!
Most találtam erre a fórumra. Rám is rám ilyesztettek, hogy cserélni kell a vézérműláncot, mert szétvághatja a motort. Nekem 2002. 10. 1,2 mpi-s fabiam van AWY-os motorszám, 89e km. Van teendőm?
Köszi a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 823 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 55  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség