Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. ápr. 20, 2018 2:14 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 802 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 01, 2010 8:38 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 01, 2010 1:49 pm
Hozzászólások: 637
Tartózkodási hely: Baranya, 1.4 16V BBZ kombi
Szia bigfoot!

Gondolom, QG0 szervízciklussal üzemelteted az autót.
Ha igen, akkor a motorolaj + olajszűrő csere évenként esedékes, vagy minden 15ekm megtétele után ( amelyiket hamarabb eléred ).

A km-hez kötöttek 120ekm-nél :
pollenfilter csere ( minden 30ekm-nél )
váltó olaj szint ellenőrzés, utántöltés ha kell ( minden 30ekm-nél )
légszűrő csere, légszűrő ház tisztítás ( minden 60ekm-nél )
gyújtógyertya csere ( minden 60ekm-nél )
benzinszűrő csere ( minden 60ekm-nél )

A láncos benzines motoroknál kötelező csere nincs előírva - amikor elkezd csörögni, akkor cserés. Gyárit érdemes betenni, a gyengébb utángyártottak akár 10ekm után megint csörögni fognak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 01, 2010 8:08 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 17, 2009 9:46 am
Hozzászólások: 10
sziasztok!

most éri el az autó a 120.000 km-t , 1,2 12v 47kw Fabiaról van szó,

mi az amit ilyenkor ki kell cserélni, olaj+szűrő,legszűrő,benzinszűrő,60e km miatt gyertyák, 120e km miatt kell vmi mást is cserélni ?pl vezérműlánc ? vagy arra mit ír a szervíz, csak ha csörög akkor kell láncot ?

előre is köszönöm!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 13, 2010 8:34 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 10, 2010 9:17 pm
Hozzászólások: 35
Megtörtént a vezérműlánc csere. Tényleg sokkal szebb lett a hangja. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 02, 2010 8:20 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Bizony ám, azzal voltam.

olle_gyuri írta:
goes írta:
Hazaértem sajnos (jó volt a nyaralás),

Üdv újra a fedélzeten Kapitány Úr! :)
Remélem a kedvenc Fabia-dal voltál... 8)

goes írta:
köszi a segítséget Gyuri!

Szívesen! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 02, 2010 8:15 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 01, 2010 1:49 pm
Hozzászólások: 637
Tartózkodási hely: Baranya, 1.4 16V BBZ kombi
goes írta:
Hazaértem sajnos (jó volt a nyaralás),

Üdv újra a fedélzeten Kapitány Úr! :)
Remélem a kedvenc Fabia-dal voltál... 8)

goes írta:
köszi a segítséget Gyuri!

Szívesen! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 02, 2010 6:32 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Sztem nyugodtan visszatöltheted, ha tiszta edénybe fejted le.

xjoex írta:
Sziasztok,
Még mindig aktuális.
Inkább az a része érdekelne, hogy szoktak-e olajat visszaönteni (5000 km, 4 hónap) vagy inkább cserélni kellene.

Előre is köszi a választ!


xjoex írta:
Sziasztok,
Hamarosan sort kerítek édesapámmal a vezérműlánc cserére. A kérdésem az lenne, hogy vezérműláncszetten, vezérműfedél tömítésen és olajteknő tömítésen kívül még mit kell beszerezni hozzá? Főtengely szimmeringet még veszek tartaléknak, ha megsérülne, akkor tudjuk cserélni.

Kicsit hülye kérdés: az áprilisban cserélt olajat vissza lehet majd önteni?

Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 02, 2010 5:26 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 10, 2010 9:17 pm
Hozzászólások: 35
Sziasztok,
Még mindig aktuális.
Inkább az a része érdekelne, hogy szoktak-e olajat visszaönteni (5000 km, 4 hónap) vagy inkább cserélni kellene.

Előre is köszi a választ!


xjoex írta:
Sziasztok,
Hamarosan sort kerítek édesapámmal a vezérműlánc cserére. A kérdésem az lenne, hogy vezérműláncszetten, vezérműfedél tömítésen és olajteknő tömítésen kívül még mit kell beszerezni hozzá? Főtengely szimmeringet még veszek tartaléknak, ha megsérülne, akkor tudjuk cserélni.

Kicsit hülye kérdés: az áprilisban cserélt olajat vissza lehet majd önteni?

Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 02, 2010 3:51 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Sziasztok!

Hazaértem sajnos (jó volt a nyaralás), köszi a segítséget Gyuri!

olle_gyuri írta:
G12 keverési arány Gabesz kérdés :
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtop ... 1493#11493

G12 keverési arány Goes válasz :
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtop ... 1494#11494

:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. aug. 01, 2010 3:08 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 01, 2010 1:49 pm
Hozzászólások: 637
Tartózkodási hely: Baranya, 1.4 16V BBZ kombi
G12 keverési arány Gabesz kérdés :
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtop ... 1493#11493

G12 keverési arány Goes válasz :
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtop ... 1494#11494

:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: G12
HozzászólásElküldve: vas. aug. 01, 2010 10:46 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 815
Goest kérdezném, hogy vezérlésszettcserénél mennyi legyen a G12 - desztillált víz keverési aránya? (50-50%) vagy egyéb? Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 26, 2010 7:20 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 10, 2010 9:17 pm
Hozzászólások: 35
Sziasztok,
Hamarosan sort kerítek édesapámmal a vezérműlánc cserére. A kérdésem az lenne, hogy vezérműláncszetten, vezérműfedél tömítésen és olajteknő tömítésen kívül még mit kell beszerezni hozzá? Főtengely szimmeringet még veszek tartaléknak, ha megsérülne, akkor tudjuk cserélni.

Kicsit hülye kérdés: az áprilisban cserélt olajat vissza lehet majd önteni?

Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 02, 2010 10:15 am 
Offline

Csatlakozott: kedd feb. 23, 2010 11:16 am
Hozzászólások: 28
Ted Mosby írta:
Ha ráncfelvarrott az autód (az enyém 2004.09 és az), akkor már tuti a javított láncfeszítő van benne.

A ráncfelvarrottnak ilyen az orra:
http://www.hyts.hu/autok/skoda/fabia-co ... mbi_r5.jpg

dc0066 írta:
Viszont mondott egy érdekes dolgot a szerelő. Mégpedig azt, hogy az egy dolog, hogy 2004.11-es forgalombakerüléssel bír az autó, azonban előfordulhat, hogy 2003-ban gyártották, csak bent maradt a gyárban vagy vámon stb., ezért nem 100%-os, hogy tényleg a javított láncfeszítő van a gépben. Szerintetek hogy tudja az ember kideríteni, hogy ténylegesen milyen gyártású az autója?


Jaja, ez a típus, a kerek ködlámpás!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 02, 2010 10:11 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1142
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Ha ráncfelvarrott az autód (az enyém 2004.09 és az), akkor már tuti a javított láncfeszítő van benne.

A ráncfelvarrottnak ilyen az orra:
http://www.hyts.hu/autok/skoda/fabia-co ... mbi_r5.jpg

dc0066 írta:
Viszont mondott egy érdekes dolgot a szerelő. Mégpedig azt, hogy az egy dolog, hogy 2004.11-es forgalombakerüléssel bír az autó, azonban előfordulhat, hogy 2003-ban gyártották, csak bent maradt a gyárban vagy vámon stb., ezért nem 100%-os, hogy tényleg a javított láncfeszítő van a gépben. Szerintetek hogy tudja az ember kideríteni, hogy ténylegesen milyen gyártású az autója?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 02, 2010 9:52 am 
Offline

Csatlakozott: kedd feb. 23, 2010 11:16 am
Hozzászólások: 28
poles írta:
Ha azt "hallaná" valaki h megcsúszik/átugrik a lánc, akkor már régen rossz. Akkor utána nem is indulna. Ha volna előjele, akkor jobb lenne, de sajnos nincs.


dc0066 írta:
Csabaa írta:
dc0066 írta:
Akkor szerinted ne cseréltessem? Csak mert kicsit beparáztattak, mivel mondták a szervizben, hogy bármikor szétvághatja a motort, és akkor 200E-ről indul a javítás.


Igen, azóta beszéltem egy Skodákra specializálódott maszekkal is. És ő is azt mondta, hogy sajnos semmilyen előjele nincs annak, ha szakad a lánc. Kivizsgálni sem nagyon lehet, valójában olyan mint a lutri. Az pedig pláne hülyeség, hogy hallja a szervizes, hogy ugrik a lánc. Azt mondta, mint ti, hogy ha ugrik a lánc, akkor onnantól már az autó sem megy, csak lehet imádkozni, hogy csak elugrott és lánccsere vagy pedig szétverte a szelepeket stb. Szóval köszi nektek, hogy segítettetek és megkíméltetek egy nagyobb kiadástól.

Viszont mondott egy érdekes dolgot a szerelő. Mégpedig azt, hogy az egy dolog, hogy 2004.11-es forgalombakerüléssel bír az autó, azonban előfordulhat, hogy 2003-ban gyártották, csak bent maradt a gyárban vagy vámon stb., ezért nem 100%-os, hogy tényleg a javított láncfeszítő van a gépben. Szerintetek hogy tudja az ember kideríteni, hogy ténylegesen milyen gyártású az autója?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 01, 2010 7:28 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Ha azt "hallaná" valaki h megcsúszik/átugrik a lánc, akkor már régen rossz. Akkor utána nem is indulna. Ha volna előjele, akkor jobb lenne, de sajnos nincs.


dc0066 írta:
Csabaa írta:
dc0066 írta:
Akkor szerinted ne cseréltessem? Csak mert kicsit beparáztattak, mivel mondták a szervizben, hogy bármikor szétvághatja a motort, és akkor 200E-ről indul a javítás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 802 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség