Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. ápr. 20, 2018 2:15 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 802 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 01, 2010 2:17 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd feb. 23, 2010 11:16 am
Hozzászólások: 28
Csabaa írta:
dc0066 írta:
Akkor szerinted ne cseréltessem? Csak mert kicsit beparáztattak, mivel mondták a szervizben, hogy bármikor szétvághatja a motort, és akkor 200E-ről indul a javítás.


Néhány példánynál fordult elő ,hogy leállításkor a kopott feszítő enged a láncon és áturik. Menet közben nincs gond vele, max. a következő indításkor nem indul a kocsi.
szerintem nem kell cserélni. A tiéd már nem az első széria..
válság van a szakszervízekben is kell a meló nekik..


Hát igen. Én is gondolkodtam ezen, hogy a laikusokat (engem) bármivel meg lehet sajnos etetni a szervizekben. És az igazság az, hogy ha a párommal nem állnánk most úgy anyagilag ahogy, akkor nem is gondolkodnék a cserén. De így... Egyedül tényleg csak az gondolkodtatott el, hogy ha csak rosszabb lesz, akkor egy 200ezres költség egyenlő azzal, hogy nem lesz autó. Amúgy így már tényleg nem tudom, hogy miről beszéltek, mert azt mondták, hogy indításkor lehet hallani, ahogy megcsúszik a lánc. Arról egy szót nem szóltak, hogy leállításnál is hallatszódna. És bár írtam nektek, hogy én semmit nem hallottam, de kutyalánccsörgés jellegű és erősségű hangot pláne nem.
Szóval sajnos tényleg úgy fest, hogy át akartak vágni a palánkon. :(
De akkor most nem csúsztatok át nekik 60E Ft-ot. :)
Köszönöm a segítségeteket!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 01, 2010 11:17 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7175
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
dc0066 írta:
Akkor szerinted ne cseréltessem? Csak mert kicsit beparáztattak, mivel mondták a szervizben, hogy bármikor szétvághatja a motort, és akkor 200E-ről indul a javítás.


Néhány példánynál fordult elő ,hogy leállításkor a kopott feszítő enged a láncon és áturik. Menet közben nincs gond vele, max. a következő indításkor nem indul a kocsi.
szerintem nem kell cserélni. A tiéd már nem az első széria..
válság van a szakszervízekben is kell a meló nekik..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 01, 2010 11:14 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
5000 az 1.4 MPI lánca, az neked kicsit rövid lesz. :)

fabia1.2 írta:
sziasztok! az lenne a kérdésem miért van hogy itt a neten találtam vezérmű szettet 5ezeréert is és 35ezerért is..
bele merjem tetetni az olcsóbbat?
Mi a különbség? vásárolt vagy rakott be már valaki az olcsóból?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 01, 2010 11:14 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Szia!

2004. 11. hóban már javított láncfeszítő lett beszerelve. Nem kell cserélned, hacsak valóban nem hibásodott meg, de ez már nem gyári hibás.

dc0066 írta:
Most olvasgattam vissza a hozzászólásokat, és azt írták, hogy mindenképp gyárit javasolnak, mert az utángyártott 10Ekm után már csörög.

Viszont én is kérdeznék. Tegnap elvittem egy szakszervizbe átvizsgáltatni a Fabiamat (2004.11. AZQ, BME 65.000 km), és azt mondták, hogy sürgősen cserélni kell a láncot, mert ez gyárihibás sorozat, és indításkor lehet hallani, hogy ugrik, és bármikor szétverheti a motort. (Mondjuk én nem hallom, de nem is vagyok szerelő. :) ) A kérdésem az lenne, hogy tényleg ilyen tragikus a helyzet? Annak a 60E Ft-os költségnek nagyon lenne most máshol is helye.

fabia1.2 írta:
sziasztok! az lenne a kérdésem miért van hogy itt a neten találtam vezérmű szettet 5ezeréert is és 35ezerért is..
bele merjem tetetni az olcsóbbat?
Mi a különbség? vásárolt vagy rakott be már valaki az olcsóból?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 01, 2010 11:12 am 
Offline

Csatlakozott: kedd feb. 23, 2010 11:16 am
Hozzászólások: 28
Csabaa írta:
dc0066 írta:
Most olvasgattam vissza a hozzászólásokat, és azt írták, hogy mindenképp gyárit javasolnak, mert az utángyártott 10Ekm után már csörög.

Viszont én is kérdeznék. Tegnap elvittem egy szakszervizbe átvizsgáltatni a Fabiamat (2004.11. AZQ, BME 65.000 km), és azt mondták, hogy sürgősen cserélni kell a láncot, mert ez gyárihibás sorozat, és indításkor lehet hallani, hogy ugrik, és bármikor szétverheti a motort. (Mondjuk én nem hallom, de nem is vagyok szerelő. :) ) A kérdésem az lenne, hogy tényleg ilyen tragikus a helyzet? Annak a 60E Ft-os költségnek nagyon lenne most máshol is helye.


szia
Ha átugorna akkor elmászna a vezérlés és nem menne a motor a következő inditáskor. Menet közben nem ugrik az sehová.. A csörgést hallani, olyan mintha egy kutyaláncot huznál az aszfalton végig.
Amire gondoltak az a 2003-as tipushibája de a tiéd már a következő modelév.
Nekem még a gázos 2003-as szériából való a kocsi, de nem volt gondom vele, 87e-nél járok..


Akkor szerinted ne cseréltessem? Csak mert kicsit beparáztattak, mivel mondták a szervizben, hogy bármikor szétvághatja a motort, és akkor 200E-ről indul a javítás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 01, 2010 11:09 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7175
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
dc0066 írta:
Most olvasgattam vissza a hozzászólásokat, és azt írták, hogy mindenképp gyárit javasolnak, mert az utángyártott 10Ekm után már csörög.

Viszont én is kérdeznék. Tegnap elvittem egy szakszervizbe átvizsgáltatni a Fabiamat (2004.11. AZQ, BME 65.000 km), és azt mondták, hogy sürgősen cserélni kell a láncot, mert ez gyárihibás sorozat, és indításkor lehet hallani, hogy ugrik, és bármikor szétverheti a motort. (Mondjuk én nem hallom, de nem is vagyok szerelő. :) ) A kérdésem az lenne, hogy tényleg ilyen tragikus a helyzet? Annak a 60E Ft-os költségnek nagyon lenne most máshol is helye.


szia
Ha átugorna akkor elmászna a vezérlés és nem menne a motor a következő inditáskor. Menet közben nem ugrik az sehová.. A csörgést hallani, olyan mintha egy kutyaláncot huznál az aszfalton végig.
Amire gondoltak az a 2003-as tipushibája de a tiéd már a következő modelév.
Nekem még a gázos 2003-as szériából való a kocsi, de nem volt gondom vele, 87e-nél járok..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 01, 2010 11:00 am 
Offline

Csatlakozott: kedd feb. 23, 2010 11:16 am
Hozzászólások: 28
Most olvasgattam vissza a hozzászólásokat, és azt írták, hogy mindenképp gyárit javasolnak, mert az utángyártott 10Ekm után már csörög.

Viszont én is kérdeznék. Tegnap elvittem egy szakszervizbe átvizsgáltatni a Fabiamat (2004.11. AZQ, BME 65.000 km), és azt mondták, hogy sürgősen cserélni kell a láncot, mert ez gyárihibás sorozat, és indításkor lehet hallani, hogy ugrik, és bármikor szétverheti a motort. (Mondjuk én nem hallom, de nem is vagyok szerelő. :) ) A kérdésem az lenne, hogy tényleg ilyen tragikus a helyzet? Annak a 60E Ft-os költségnek nagyon lenne most máshol is helye.

fabia1.2 írta:
sziasztok! az lenne a kérdésem miért van hogy itt a neten találtam vezérmű szettet 5ezeréert is és 35ezerért is..
bele merjem tetetni az olcsóbbat?
Mi a különbség? vásárolt vagy rakott be már valaki az olcsóból?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 01, 2010 9:16 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 01, 2010 9:09 am
Hozzászólások: 1
sziasztok! az lenne a kérdésem miért van hogy itt a neten találtam vezérmű szettet 5ezeréert is és 35ezerért is..
bele merjem tetetni az olcsóbbat?
Mi a különbség? vásárolt vagy rakott be már valaki az olcsóból?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jún. 18, 2010 10:09 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 10, 2010 9:17 pm
Hozzászólások: 35
Igen, 1.4 Mpi, AZE motorkód.
A cserével nem lenne gondom... csak kíváncsi voltam, hogy tényleg tönkreteheti-e a motort. :)

Köszi a válaszokat!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jún. 18, 2010 8:42 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Ha 1.4 MPI, akkor kb. 100-nál csereérett a lánc a hangja miatt, de el nem szokott szakadni, csak megnyúlik. Feszítője nincs, ezért van hangja. Egyébként 5000 Ft egy lánc, úgyhogy nem is értem mi a problémád a cseréjével.

xjoex írta:
Sziasztok,
Az autószerelőnél átnézettük a kocsit műszaki vizsga előtt és szerinte a vezérműláncot cserélni kellene, mert eléggé "csörög". És már csak 10-15ezer km-t bír ki, utána tönkreteheti a motort. :?

125ezer km van a kocsiban, engem nagyon nem zavar a csörgés, mert mióta megvan, kb ilyen hangja van (3 éve)...
Tényleg cserélni kell és nem bír ki többet 10-15ezer km-nél? Én azt hittem, hogy a láncok 200ezer kmt is "kibírnak".


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jún. 18, 2010 8:37 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 01, 2010 1:49 pm
Hozzászólások: 637
Tartózkodási hely: Baranya, 1.4 16V BBZ kombi
Szia xjoex!

Vajon honnan tudott a szerelő ilyen pontos adatokat mondani a vezérmű láncról, hogy "10-15e km múlva" okozna majd gondot? Miért pont akkor? Ha egyáltalán :)
Ha Téged nem zavar a csörgése ( én 3 hétig se szívesen hallgatnám, nem hogy 3 évig ), akkor hagyd úgy.
A lánc szakadásra elég kicsi az esély, a megnyúlás vagy hibás feszítő miatti átugrás előfordulhat - milyen motorkódú a motorod?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jún. 17, 2010 9:37 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 10, 2010 9:17 pm
Hozzászólások: 35
Sziasztok,
Az autószerelőnél átnézettük a kocsit műszaki vizsga előtt és szerinte a vezérműláncot cserélni kellene, mert eléggé "csörög". És már csak 10-15ezer km-t bír ki, utána tönkreteheti a motort. :?

125ezer km van a kocsiban, engem nagyon nem zavar a csörgés, mert mióta megvan, kb ilyen hangja van (3 éve)...
Tényleg cserélni kell és nem bír ki többet 10-15ezer km-nél? Én azt hittem, hogy a láncok 200ezer kmt is "kibírnak".


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 08, 2010 7:07 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. ápr. 04, 2009 2:53 pm
Hozzászólások: 194
Nekem is most esedékes a vezérmű alkatrészek cseréje (90.000 / 6 év) és innen rendeltem (PEX)

http://alkatreszdiszkont.hu/alba/product_info.php?products_id=967


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ??
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 08, 2010 1:59 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7175
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Whitewolfi írta:
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni hogy 2006.06. BME 1,2-ben vez.szíj,vagy lánc van?Melyikkel mikor mi a teendő?Köszi előre is!


szia
láncos a BME, szinte örök darab :)
cserélni akkor szokták ha már csúnyán csörög.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: ??
HozzászólásElküldve: csüt. ápr. 08, 2010 1:07 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. jún. 02, 2007 9:45 am
Hozzászólások: 24
Tartózkodási hely: Békés megye
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni hogy 2006.06. BME 1,2-ben vez.szíj,vagy lánc van?Melyikkel mikor mi a teendő?Köszi előre is!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 802 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség