Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. nov. 22, 2017 9:26 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 764 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 02, 2010 12:16 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. dec. 02, 2010 11:55 am
Hozzászólások: 6
Sziasztok!
Most találtam erre a fórumra. Rám is rám ilyesztettek, hogy cserélni kell a vézérműláncot, mert szétvághatja a motort. Nekem 2002. 10. 1,2 mpi-s fabiam van AWY-os motorszám, 89e km. Van teendőm?
Köszi a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 09, 2010 8:37 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 09, 2010 5:36 am
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Gara
rendben köszönöm a segitségeteket!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 09, 2010 8:26 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6933
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
joe írta:
üdv mindenkinek! nekem 2004 es1.2 mpi motros fabiam van!most van benne 92 e km és kéri a szervizt,1 2 emberke azt mondta hogy most kellene cserélnem a vezérműláncot rajta,de mások azt mondják h nem kell csak ha csörög zörög már! ti mit mondtatok cseréljem le vagy ne? és szokott olyat csinálni igaz mostmár hála istenek jó ideje nem tette,h bejelez a chek lámpa,hol a lamda szondát irja ki,hol azt hogy a katalizátor,tul kis hőmársékletett érzékel,ilyenkor mi a gáz?cserélnem kell vmelyiket? de ezt akkor vettem észre mikor hideg volt vagy hirtelen lehült az idő 10-15 Fokkot,tavasz óta semmi ilyen baja nem volt! ha vki tud rá vmi megoldást légyszi szoljon,vagy ha vkinek volt már ilyen problémája. most ujjaban amit észrevettem 2-3 e forldulat közzött érdekes hangja van,de nem tudom mihez hasonlitani,mintah vmi nem lenne becsukva és kicsit olyan rezgős,vagy csőrgős hang! de csak ennél a folrdulatnál lehet hallani,! ha tudtok segitsetek! köszönöm előre is üdv mindenkinek Tibor


Szia
Nem kell cserélni láncot csak ha csörög már, de akkor is csak a vacak hangja miatt. Elszakadni nem fog.
A lambda szondának fel kell melegedni 300C-ra addig nem mér megfelelően. Saját fűtése van a szondának lehet ,hogy kicsit lassabban fűtött fel ezért lett hibakód.
Ha nem tér vissza ne foglakozz vele.
Nekem pontosan 2000-nél rezonál kicsit a motor de ez nem hiba. Valószínű a műanyag boritások rezonancia ferekvenciája van pont ott ezért hallom kicsit.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 09, 2010 5:55 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. szept. 09, 2010 5:36 am
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Gara
üdv mindenkinek! nekem 2004 es1.2 mpi motros fabiam van!most van benne 92 e km és kéri a szervizt,1 2 emberke azt mondta hogy most kellene cserélnem a vezérműláncot rajta,de mások azt mondják h nem kell csak ha csörög zörög már! ti mit mondtatok cseréljem le vagy ne? és szokott olyat csinálni igaz mostmár hála istenek jó ideje nem tette,h bejelez a chek lámpa,hol a lamda szondát irja ki,hol azt hogy a katalizátor,tul kis hőmársékletett érzékel,ilyenkor mi a gáz?cserélnem kell vmelyiket? de ezt akkor vettem észre mikor hideg volt vagy hirtelen lehült az idő 10-15 Fokkot,tavasz óta semmi ilyen baja nem volt! ha vki tud rá vmi megoldást légyszi szoljon,vagy ha vkinek volt már ilyen problémája. most ujjaban amit észrevettem 2-3 e forldulat közzött érdekes hangja van,de nem tudom mihez hasonlitani,mintah vmi nem lenne becsukva és kicsit olyan rezgős,vagy csőrgős hang! de csak ennél a folrdulatnál lehet hallani,! ha tudtok segitsetek! köszönöm előre is üdv mindenkinek Tibor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 01, 2010 9:36 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 17, 2009 9:46 am
Hozzászólások: 10
olle_gyuri írta:
A Haldex kuplung nem benzines-dízel viszonylatban számít ( ahhoz technikailag semmi köze ), hanem hogy első kerekék hajtású-e az autó, vagy 4x4-es.

Általában elég a gyertyákat cserélni, a kábeleket felesleges. Persze ha van valami szemmel látható hibájuk; vagy a gyújtás rendszerben olyan probléma, ami hibakeresésekor a gyanú a kábelre terelődött, értelem szerűen cserések ( legalább egy próba erejéig, hogy a cseréjük megoldja-e a hibát ).


jah ,oks így már értem :) !
köszi a válaszokat!
akkor készülök a szervízre :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 01, 2010 9:29 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 01, 2010 1:49 pm
Hozzászólások: 637
Tartózkodási hely: Baranya, 1.4 16V BBZ kombi
A Haldex kuplung nem benzines-dízel viszonylatban számít ( ahhoz technikailag semmi köze ), hanem hogy első kerekék hajtású-e az autó, vagy 4x4-es.

Általában elég a gyertyákat cserélni, a kábeleket felesleges. Persze ha van valami szemmel látható hibájuk; vagy a gyújtás rendszerben olyan probléma, ami hibakeresésekor a gyanú a kábelre terelődött, értelem szerűen cserések ( legalább egy próba erejéig, hogy a cseréjük megoldja-e a hibát ).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 01, 2010 8:44 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 17, 2009 9:46 am
Hozzászólások: 10
olle_gyuri írta:
Szia bigfoot!

Gondolom, QG0 szervízciklussal üzemelteted az autót.
Ha igen, akkor a motorolaj + olajszűrő csere évenként esedékes, vagy minden 15ekm megtétele után ( amelyiket hamarabb eléred ).

A km-hez kötöttek 120ekm-nél :
pollenfilter csere ( minden 30ekm-nél )
váltó olaj szint ellenőrzés, utántöltés ha kell ( minden 30ekm-nél )
légszűrő csere, légszűrő ház tisztítás ( minden 60ekm-nél )
gyújtógyertya csere ( minden 60ekm-nél )
benzinszűrő csere ( minden 60ekm-nél )

A láncos benzines motoroknál kötelező csere nincs előírva - amikor elkezd csörögni, akkor cserés. Gyárit érdemes betenni, a gyengébb utángyártottak akár 10ekm után megint csörögni fognak.


szia!

köszönöm a válaszodat,
igen QG0val !
jah igen akkor még a pollenszűrőcsere és a váltóolaj ellenőrzés!
olvastam a szervízkönybe hogy vmi Haldex kuplung olajcsere+szűrő, de gondolom ez a dizelekre vonatkozik, ugye ?
és a gyertyáknál a kábelt is érdemes cserélni, vagy azokat csak akkor ha már nem jók ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 01, 2010 8:38 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 01, 2010 1:49 pm
Hozzászólások: 637
Tartózkodási hely: Baranya, 1.4 16V BBZ kombi
Szia bigfoot!

Gondolom, QG0 szervízciklussal üzemelteted az autót.
Ha igen, akkor a motorolaj + olajszűrő csere évenként esedékes, vagy minden 15ekm megtétele után ( amelyiket hamarabb eléred ).

A km-hez kötöttek 120ekm-nél :
pollenfilter csere ( minden 30ekm-nél )
váltó olaj szint ellenőrzés, utántöltés ha kell ( minden 30ekm-nél )
légszűrő csere, légszűrő ház tisztítás ( minden 60ekm-nél )
gyújtógyertya csere ( minden 60ekm-nél )
benzinszűrő csere ( minden 60ekm-nél )

A láncos benzines motoroknál kötelező csere nincs előírva - amikor elkezd csörögni, akkor cserés. Gyárit érdemes betenni, a gyengébb utángyártottak akár 10ekm után megint csörögni fognak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 01, 2010 8:08 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. jan. 17, 2009 9:46 am
Hozzászólások: 10
sziasztok!

most éri el az autó a 120.000 km-t , 1,2 12v 47kw Fabiaról van szó,

mi az amit ilyenkor ki kell cserélni, olaj+szűrő,legszűrő,benzinszűrő,60e km miatt gyertyák, 120e km miatt kell vmi mást is cserélni ?pl vezérműlánc ? vagy arra mit ír a szervíz, csak ha csörög akkor kell láncot ?

előre is köszönöm!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. aug. 13, 2010 8:34 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 10, 2010 9:17 pm
Hozzászólások: 35
Megtörtént a vezérműlánc csere. Tényleg sokkal szebb lett a hangja. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 02, 2010 8:20 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Bizony ám, azzal voltam.

olle_gyuri írta:
goes írta:
Hazaértem sajnos (jó volt a nyaralás),

Üdv újra a fedélzeten Kapitány Úr! :)
Remélem a kedvenc Fabia-dal voltál... 8)

goes írta:
köszi a segítséget Gyuri!

Szívesen! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 02, 2010 8:15 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 01, 2010 1:49 pm
Hozzászólások: 637
Tartózkodási hely: Baranya, 1.4 16V BBZ kombi
goes írta:
Hazaértem sajnos (jó volt a nyaralás),

Üdv újra a fedélzeten Kapitány Úr! :)
Remélem a kedvenc Fabia-dal voltál... 8)

goes írta:
köszi a segítséget Gyuri!

Szívesen! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 02, 2010 6:32 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Sztem nyugodtan visszatöltheted, ha tiszta edénybe fejted le.

xjoex írta:
Sziasztok,
Még mindig aktuális.
Inkább az a része érdekelne, hogy szoktak-e olajat visszaönteni (5000 km, 4 hónap) vagy inkább cserélni kellene.

Előre is köszi a választ!


xjoex írta:
Sziasztok,
Hamarosan sort kerítek édesapámmal a vezérműlánc cserére. A kérdésem az lenne, hogy vezérműláncszetten, vezérműfedél tömítésen és olajteknő tömítésen kívül még mit kell beszerezni hozzá? Főtengely szimmeringet még veszek tartaléknak, ha megsérülne, akkor tudjuk cserélni.

Kicsit hülye kérdés: az áprilisban cserélt olajat vissza lehet majd önteni?

Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 02, 2010 5:26 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 10, 2010 9:17 pm
Hozzászólások: 35
Sziasztok,
Még mindig aktuális.
Inkább az a része érdekelne, hogy szoktak-e olajat visszaönteni (5000 km, 4 hónap) vagy inkább cserélni kellene.

Előre is köszi a választ!


xjoex írta:
Sziasztok,
Hamarosan sort kerítek édesapámmal a vezérműlánc cserére. A kérdésem az lenne, hogy vezérműláncszetten, vezérműfedél tömítésen és olajteknő tömítésen kívül még mit kell beszerezni hozzá? Főtengely szimmeringet még veszek tartaléknak, ha megsérülne, akkor tudjuk cserélni.

Kicsit hülye kérdés: az áprilisban cserélt olajat vissza lehet majd önteni?

Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. aug. 02, 2010 3:51 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Sziasztok!

Hazaértem sajnos (jó volt a nyaralás), köszi a segítséget Gyuri!

olle_gyuri írta:
G12 keverési arány Gabesz kérdés :
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtop ... 1493#11493

G12 keverési arány Goes válasz :
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtop ... 1494#11494

:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 764 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség