Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. nov. 22, 2017 9:25 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 764 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. aug. 01, 2010 3:08 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 01, 2010 1:49 pm
Hozzászólások: 637
Tartózkodási hely: Baranya, 1.4 16V BBZ kombi
G12 keverési arány Gabesz kérdés :
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtop ... 1493#11493

G12 keverési arány Goes válasz :
http://skodafabiaclub.com/forum/viewtop ... 1494#11494

:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: G12
HozzászólásElküldve: vas. aug. 01, 2010 10:46 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. szept. 18, 2009 1:46 pm
Hozzászólások: 805
Goest kérdezném, hogy vezérlésszettcserénél mennyi legyen a G12 - desztillált víz keverési aránya? (50-50%) vagy egyéb? Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. júl. 26, 2010 7:20 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. ápr. 10, 2010 9:17 pm
Hozzászólások: 35
Sziasztok,
Hamarosan sort kerítek édesapámmal a vezérműlánc cserére. A kérdésem az lenne, hogy vezérműláncszetten, vezérműfedél tömítésen és olajteknő tömítésen kívül még mit kell beszerezni hozzá? Főtengely szimmeringet még veszek tartaléknak, ha megsérülne, akkor tudjuk cserélni.

Kicsit hülye kérdés: az áprilisban cserélt olajat vissza lehet majd önteni?

Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 02, 2010 10:15 am 
Offline

Csatlakozott: kedd feb. 23, 2010 11:16 am
Hozzászólások: 27
Ted Mosby írta:
Ha ráncfelvarrott az autód (az enyém 2004.09 és az), akkor már tuti a javított láncfeszítő van benne.

A ráncfelvarrottnak ilyen az orra:
http://www.hyts.hu/autok/skoda/fabia-co ... mbi_r5.jpg

dc0066 írta:
Viszont mondott egy érdekes dolgot a szerelő. Mégpedig azt, hogy az egy dolog, hogy 2004.11-es forgalombakerüléssel bír az autó, azonban előfordulhat, hogy 2003-ban gyártották, csak bent maradt a gyárban vagy vámon stb., ezért nem 100%-os, hogy tényleg a javított láncfeszítő van a gépben. Szerintetek hogy tudja az ember kideríteni, hogy ténylegesen milyen gyártású az autója?


Jaja, ez a típus, a kerek ködlámpás!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 02, 2010 10:11 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1142
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Ha ráncfelvarrott az autód (az enyém 2004.09 és az), akkor már tuti a javított láncfeszítő van benne.

A ráncfelvarrottnak ilyen az orra:
http://www.hyts.hu/autok/skoda/fabia-co ... mbi_r5.jpg

dc0066 írta:
Viszont mondott egy érdekes dolgot a szerelő. Mégpedig azt, hogy az egy dolog, hogy 2004.11-es forgalombakerüléssel bír az autó, azonban előfordulhat, hogy 2003-ban gyártották, csak bent maradt a gyárban vagy vámon stb., ezért nem 100%-os, hogy tényleg a javított láncfeszítő van a gépben. Szerintetek hogy tudja az ember kideríteni, hogy ténylegesen milyen gyártású az autója?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 02, 2010 9:52 am 
Offline

Csatlakozott: kedd feb. 23, 2010 11:16 am
Hozzászólások: 27
poles írta:
Ha azt "hallaná" valaki h megcsúszik/átugrik a lánc, akkor már régen rossz. Akkor utána nem is indulna. Ha volna előjele, akkor jobb lenne, de sajnos nincs.


dc0066 írta:
Csabaa írta:
dc0066 írta:
Akkor szerinted ne cseréltessem? Csak mert kicsit beparáztattak, mivel mondták a szervizben, hogy bármikor szétvághatja a motort, és akkor 200E-ről indul a javítás.


Igen, azóta beszéltem egy Skodákra specializálódott maszekkal is. És ő is azt mondta, hogy sajnos semmilyen előjele nincs annak, ha szakad a lánc. Kivizsgálni sem nagyon lehet, valójában olyan mint a lutri. Az pedig pláne hülyeség, hogy hallja a szervizes, hogy ugrik a lánc. Azt mondta, mint ti, hogy ha ugrik a lánc, akkor onnantól már az autó sem megy, csak lehet imádkozni, hogy csak elugrott és lánccsere vagy pedig szétverte a szelepeket stb. Szóval köszi nektek, hogy segítettetek és megkíméltetek egy nagyobb kiadástól.

Viszont mondott egy érdekes dolgot a szerelő. Mégpedig azt, hogy az egy dolog, hogy 2004.11-es forgalombakerüléssel bír az autó, azonban előfordulhat, hogy 2003-ban gyártották, csak bent maradt a gyárban vagy vámon stb., ezért nem 100%-os, hogy tényleg a javított láncfeszítő van a gépben. Szerintetek hogy tudja az ember kideríteni, hogy ténylegesen milyen gyártású az autója?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 01, 2010 7:28 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. jún. 20, 2008 1:05 am
Hozzászólások: 1070
Ha azt "hallaná" valaki h megcsúszik/átugrik a lánc, akkor már régen rossz. Akkor utána nem is indulna. Ha volna előjele, akkor jobb lenne, de sajnos nincs.


dc0066 írta:
Csabaa írta:
dc0066 írta:
Akkor szerinted ne cseréltessem? Csak mert kicsit beparáztattak, mivel mondták a szervizben, hogy bármikor szétvághatja a motort, és akkor 200E-ről indul a javítás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 01, 2010 2:17 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd feb. 23, 2010 11:16 am
Hozzászólások: 27
Csabaa írta:
dc0066 írta:
Akkor szerinted ne cseréltessem? Csak mert kicsit beparáztattak, mivel mondták a szervizben, hogy bármikor szétvághatja a motort, és akkor 200E-ről indul a javítás.


Néhány példánynál fordult elő ,hogy leállításkor a kopott feszítő enged a láncon és áturik. Menet közben nincs gond vele, max. a következő indításkor nem indul a kocsi.
szerintem nem kell cserélni. A tiéd már nem az első széria..
válság van a szakszervízekben is kell a meló nekik..


Hát igen. Én is gondolkodtam ezen, hogy a laikusokat (engem) bármivel meg lehet sajnos etetni a szervizekben. És az igazság az, hogy ha a párommal nem állnánk most úgy anyagilag ahogy, akkor nem is gondolkodnék a cserén. De így... Egyedül tényleg csak az gondolkodtatott el, hogy ha csak rosszabb lesz, akkor egy 200ezres költség egyenlő azzal, hogy nem lesz autó. Amúgy így már tényleg nem tudom, hogy miről beszéltek, mert azt mondták, hogy indításkor lehet hallani, ahogy megcsúszik a lánc. Arról egy szót nem szóltak, hogy leállításnál is hallatszódna. És bár írtam nektek, hogy én semmit nem hallottam, de kutyalánccsörgés jellegű és erősségű hangot pláne nem.
Szóval sajnos tényleg úgy fest, hogy át akartak vágni a palánkon. :(
De akkor most nem csúsztatok át nekik 60E Ft-ot. :)
Köszönöm a segítségeteket!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 01, 2010 11:17 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6933
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
dc0066 írta:
Akkor szerinted ne cseréltessem? Csak mert kicsit beparáztattak, mivel mondták a szervizben, hogy bármikor szétvághatja a motort, és akkor 200E-ről indul a javítás.


Néhány példánynál fordult elő ,hogy leállításkor a kopott feszítő enged a láncon és áturik. Menet közben nincs gond vele, max. a következő indításkor nem indul a kocsi.
szerintem nem kell cserélni. A tiéd már nem az első széria..
válság van a szakszervízekben is kell a meló nekik..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 01, 2010 11:14 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
5000 az 1.4 MPI lánca, az neked kicsit rövid lesz. :)

fabia1.2 írta:
sziasztok! az lenne a kérdésem miért van hogy itt a neten találtam vezérmű szettet 5ezeréert is és 35ezerért is..
bele merjem tetetni az olcsóbbat?
Mi a különbség? vásárolt vagy rakott be már valaki az olcsóból?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 01, 2010 11:14 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Szia!

2004. 11. hóban már javított láncfeszítő lett beszerelve. Nem kell cserélned, hacsak valóban nem hibásodott meg, de ez már nem gyári hibás.

dc0066 írta:
Most olvasgattam vissza a hozzászólásokat, és azt írták, hogy mindenképp gyárit javasolnak, mert az utángyártott 10Ekm után már csörög.

Viszont én is kérdeznék. Tegnap elvittem egy szakszervizbe átvizsgáltatni a Fabiamat (2004.11. AZQ, BME 65.000 km), és azt mondták, hogy sürgősen cserélni kell a láncot, mert ez gyárihibás sorozat, és indításkor lehet hallani, hogy ugrik, és bármikor szétverheti a motort. (Mondjuk én nem hallom, de nem is vagyok szerelő. :) ) A kérdésem az lenne, hogy tényleg ilyen tragikus a helyzet? Annak a 60E Ft-os költségnek nagyon lenne most máshol is helye.

fabia1.2 írta:
sziasztok! az lenne a kérdésem miért van hogy itt a neten találtam vezérmű szettet 5ezeréert is és 35ezerért is..
bele merjem tetetni az olcsóbbat?
Mi a különbség? vásárolt vagy rakott be már valaki az olcsóból?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 01, 2010 11:12 am 
Offline

Csatlakozott: kedd feb. 23, 2010 11:16 am
Hozzászólások: 27
Csabaa írta:
dc0066 írta:
Most olvasgattam vissza a hozzászólásokat, és azt írták, hogy mindenképp gyárit javasolnak, mert az utángyártott 10Ekm után már csörög.

Viszont én is kérdeznék. Tegnap elvittem egy szakszervizbe átvizsgáltatni a Fabiamat (2004.11. AZQ, BME 65.000 km), és azt mondták, hogy sürgősen cserélni kell a láncot, mert ez gyárihibás sorozat, és indításkor lehet hallani, hogy ugrik, és bármikor szétverheti a motort. (Mondjuk én nem hallom, de nem is vagyok szerelő. :) ) A kérdésem az lenne, hogy tényleg ilyen tragikus a helyzet? Annak a 60E Ft-os költségnek nagyon lenne most máshol is helye.


szia
Ha átugorna akkor elmászna a vezérlés és nem menne a motor a következő inditáskor. Menet közben nem ugrik az sehová.. A csörgést hallani, olyan mintha egy kutyaláncot huznál az aszfalton végig.
Amire gondoltak az a 2003-as tipushibája de a tiéd már a következő modelév.
Nekem még a gázos 2003-as szériából való a kocsi, de nem volt gondom vele, 87e-nél járok..


Akkor szerinted ne cseréltessem? Csak mert kicsit beparáztattak, mivel mondták a szervizben, hogy bármikor szétvághatja a motort, és akkor 200E-ről indul a javítás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 01, 2010 11:09 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6933
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
dc0066 írta:
Most olvasgattam vissza a hozzászólásokat, és azt írták, hogy mindenképp gyárit javasolnak, mert az utángyártott 10Ekm után már csörög.

Viszont én is kérdeznék. Tegnap elvittem egy szakszervizbe átvizsgáltatni a Fabiamat (2004.11. AZQ, BME 65.000 km), és azt mondták, hogy sürgősen cserélni kell a láncot, mert ez gyárihibás sorozat, és indításkor lehet hallani, hogy ugrik, és bármikor szétverheti a motort. (Mondjuk én nem hallom, de nem is vagyok szerelő. :) ) A kérdésem az lenne, hogy tényleg ilyen tragikus a helyzet? Annak a 60E Ft-os költségnek nagyon lenne most máshol is helye.


szia
Ha átugorna akkor elmászna a vezérlés és nem menne a motor a következő inditáskor. Menet közben nem ugrik az sehová.. A csörgést hallani, olyan mintha egy kutyaláncot huznál az aszfalton végig.
Amire gondoltak az a 2003-as tipushibája de a tiéd már a következő modelév.
Nekem még a gázos 2003-as szériából való a kocsi, de nem volt gondom vele, 87e-nél járok..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 01, 2010 11:00 am 
Offline

Csatlakozott: kedd feb. 23, 2010 11:16 am
Hozzászólások: 27
Most olvasgattam vissza a hozzászólásokat, és azt írták, hogy mindenképp gyárit javasolnak, mert az utángyártott 10Ekm után már csörög.

Viszont én is kérdeznék. Tegnap elvittem egy szakszervizbe átvizsgáltatni a Fabiamat (2004.11. AZQ, BME 65.000 km), és azt mondták, hogy sürgősen cserélni kell a láncot, mert ez gyárihibás sorozat, és indításkor lehet hallani, hogy ugrik, és bármikor szétverheti a motort. (Mondjuk én nem hallom, de nem is vagyok szerelő. :) ) A kérdésem az lenne, hogy tényleg ilyen tragikus a helyzet? Annak a 60E Ft-os költségnek nagyon lenne most máshol is helye.

fabia1.2 írta:
sziasztok! az lenne a kérdésem miért van hogy itt a neten találtam vezérmű szettet 5ezeréert is és 35ezerért is..
bele merjem tetetni az olcsóbbat?
Mi a különbség? vásárolt vagy rakott be már valaki az olcsóból?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. júl. 01, 2010 9:16 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. júl. 01, 2010 9:09 am
Hozzászólások: 1
sziasztok! az lenne a kérdésem miért van hogy itt a neten találtam vezérmű szettet 5ezeréert is és 35ezerért is..
bele merjem tetetni az olcsóbbat?
Mi a különbség? vásárolt vagy rakott be már valaki az olcsóból?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 764 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség