Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: csüt. júl. 29, 2021 6:59 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 926 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 62  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 08, 2019 4:16 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1591
somgabor írta:
hubo44 írta:
somgabor írta:
Sziasztok, 2003-as Fabia, AWY kód, 1.2HTP motor, 185000km. Álló helyzetben a motor alapjáraton (stabil 900-as fordulat) rángatja az autót, ülök benne és szó szerint megy alattam az ülés. Check engine lámpa már vagy két éve sárga, mindenféle hibával (gyújtótrafó csere, túl dús keverek, jelenleg katalizátor hiba, de az előtte lévő szonda jelez). Rendszeresen viszem szerelőhöz (két éven belül a negyedikhez), de mindegyik csak tippel. Legutóbb kicserélték a hátsó kipufogót, rezgőcsövet és a motortartó bak gumi alátétjét. Akkor egy kicsit javult a helyzet, de hamar visszatért az eredeti állapot. És a hangja olyan mint egy ötven éves traktoré, kiszállok és hallom hangosan, hogy pöf-pöf-pöf, mintha a kipufogóból is jönne a hang. Olajat nem eszi, fogyasztás korrekt 6,1l/100km, hűtőfolyadékot nem eszi, télen egy fél ujjnyit ment csak le, menet közben nem érezni semmi problémát, van benne kraft. Most ajánlottak egy vezérműláncserét 100-asért. Tud valaki mondani valami mitől lehet ez a rángatás és a traktorhang?


mar íd veted vad nalad kezdte est činalni?


Hat éve vettem az autót, a pénzt viszi, lényegében már ráköltöttem magát az autó értékét, vagy még többet, állandó problémák vannak vele, pedig sosem volt hajtva, ismerem az előző tulajt. A check engine lámpa kb 2017. novembere óta ég folyamatosan, a rángatás pedig kb fél éve van.


volt vezerleš čere iš? ha volt nem akor kezdet a rangataš?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 08, 2019 1:47 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd jan. 09, 2018 4:22 pm
Hozzászólások: 5
Autó: Skoda Fabia 1.2 Classic
hubo44 írta:
somgabor írta:
Sziasztok, 2003-as Fabia, AWY kód, 1.2HTP motor, 185000km. Álló helyzetben a motor alapjáraton (stabil 900-as fordulat) rángatja az autót, ülök benne és szó szerint megy alattam az ülés. Check engine lámpa már vagy két éve sárga, mindenféle hibával (gyújtótrafó csere, túl dús keverek, jelenleg katalizátor hiba, de az előtte lévő szonda jelez). Rendszeresen viszem szerelőhöz (két éven belül a negyedikhez), de mindegyik csak tippel. Legutóbb kicserélték a hátsó kipufogót, rezgőcsövet és a motortartó bak gumi alátétjét. Akkor egy kicsit javult a helyzet, de hamar visszatért az eredeti állapot. És a hangja olyan mint egy ötven éves traktoré, kiszállok és hallom hangosan, hogy pöf-pöf-pöf, mintha a kipufogóból is jönne a hang. Olajat nem eszi, fogyasztás korrekt 6,1l/100km, hűtőfolyadékot nem eszi, télen egy fél ujjnyit ment csak le, menet közben nem érezni semmi problémát, van benne kraft. Most ajánlottak egy vezérműláncserét 100-asért. Tud valaki mondani valami mitől lehet ez a rángatás és a traktorhang?


mar íd veted vad nalad kezdte est činalni?


Hat éve vettem az autót, a pénzt viszi, lényegében már ráköltöttem magát az autó értékét, vagy még többet, állandó problémák vannak vele, pedig sosem volt hajtva, ismerem az előző tulajt. A check engine lámpa kb 2017. novembere óta ég folyamatosan, a rángatás pedig kb fél éve van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jún. 07, 2019 8:23 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1591
somgabor írta:
Sziasztok, 2003-as Fabia, AWY kód, 1.2HTP motor, 185000km. Álló helyzetben a motor alapjáraton (stabil 900-as fordulat) rángatja az autót, ülök benne és szó szerint megy alattam az ülés. Check engine lámpa már vagy két éve sárga, mindenféle hibával (gyújtótrafó csere, túl dús keverek, jelenleg katalizátor hiba, de az előtte lévő szonda jelez). Rendszeresen viszem szerelőhöz (két éven belül a negyedikhez), de mindegyik csak tippel. Legutóbb kicserélték a hátsó kipufogót, rezgőcsövet és a motortartó bak gumi alátétjét. Akkor egy kicsit javult a helyzet, de hamar visszatért az eredeti állapot. És a hangja olyan mint egy ötven éves traktoré, kiszállok és hallom hangosan, hogy pöf-pöf-pöf, mintha a kipufogóból is jönne a hang. Olajat nem eszi, fogyasztás korrekt 6,1l/100km, hűtőfolyadékot nem eszi, télen egy fél ujjnyit ment csak le, menet közben nem érezni semmi problémát, van benne kraft. Most ajánlottak egy vezérműláncserét 100-asért. Tud valaki mondani valami mitől lehet ez a rángatás és a traktorhang?


mar íd veted vad nalad kezdte est činalni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. jún. 07, 2019 7:17 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd jan. 09, 2018 4:22 pm
Hozzászólások: 5
Autó: Skoda Fabia 1.2 Classic
Sziasztok, 2003-as Fabia, AWY kód, 1.2HTP motor, 185000km. Álló helyzetben a motor alapjáraton (stabil 900-as fordulat) rángatja az autót, ülök benne és szó szerint megy alattam az ülés. Check engine lámpa már vagy két éve sárga, mindenféle hibával (gyújtótrafó csere, túl dús keverek, jelenleg katalizátor hiba, de az előtte lévő szonda jelez). Rendszeresen viszem szerelőhöz (két éven belül a negyedikhez), de mindegyik csak tippel. Legutóbb kicserélték a hátsó kipufogót, rezgőcsövet és a motortartó bak gumi alátétjét. Akkor egy kicsit javult a helyzet, de hamar visszatért az eredeti állapot. És a hangja olyan mint egy ötven éves traktoré, kiszállok és hallom hangosan, hogy pöf-pöf-pöf, mintha a kipufogóból is jönne a hang. Olajat nem eszi, fogyasztás korrekt 6,1l/100km, hűtőfolyadékot nem eszi, télen egy fél ujjnyit ment csak le, menet közben nem érezni semmi problémát, van benne kraft. Most ajánlottak egy vezérműláncserét 100-asért. Tud valaki mondani valami mitől lehet ez a rángatás és a traktorhang?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 20, 2019 9:49 am 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 26, 2014 10:49 am
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Tatabánya
Autó: Fabia II 5J 1.2 12V CGPA
hubo44 írta:
,,53 000km. Akkor mi okozhatja a hibát?,,

eňinel nem lehet ki ňulva a lanc ez logikuš.
probalj bele mobil1 de nem mobilt hanem mobil1.
mar a šajataimon el tavolitotam est a problemat. ha el kesul a seria megoldaš akor jelenkezek.

Neked hogy sikerült megoldani ezt a dolgot?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 20, 2019 9:47 am 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 26, 2014 10:49 am
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Tatabánya
Autó: Fabia II 5J 1.2 12V CGPA
Esetleg ez?
https://olajshop.hu/MOBIL-1-FS-X1-5W-50-4-L


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 20, 2019 9:44 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1591
McRae írta:
hubo44 írta:
,,53 000km. Akkor mi okozhatja a hibát?,,

eňinel nem lehet ki ňulva a lanc ez logikuš.
probalj bele mobil1 de nem mobilt hanem mobil1.
mar a šajataimon el tavolitotam est a problemat. ha el kesul a seria megoldaš akor jelenkezek.

Köszönöm! Mobil1 5W40-es olajat? Jelenleg Castrol Edge FST 5W30 van benne.


tôben est alitotak hod a mobil1 šegitet de en nem probaltam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 20, 2019 9:40 am 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 26, 2014 10:49 am
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Tatabánya
Autó: Fabia II 5J 1.2 12V CGPA
hubo44 írta:
,,53 000km. Akkor mi okozhatja a hibát?,,

eňinel nem lehet ki ňulva a lanc ez logikuš.
probalj bele mobil1 de nem mobilt hanem mobil1.
mar a šajataimon el tavolitotam est a problemat. ha el kesul a seria megoldaš akor jelenkezek.

Köszönöm! Mobil1 5W40-es olajat? Jelenleg Castrol Edge FST 5W30 van benne.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 20, 2019 8:28 am 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1591
,,53 000km. Akkor mi okozhatja a hibát?,,

eňinel nem lehet ki ňulva a lanc ez logikuš.
probalj bele mobil1 de nem mobilt hanem mobil1.
mar a šajataimon el tavolitotam est a problemat. ha el kesul a seria megoldaš akor jelenkezek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 20, 2019 8:01 am 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 26, 2014 10:49 am
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Tatabánya
Autó: Fabia II 5J 1.2 12V CGPA
hubo44 írta:
McRae írta:
Idézet:
De a vezerleš čere ritkan šegit neňi km van bene. Ebe erôšitet lanc van (FSI-š) eš a španolo iš nadob u´´r tartalmu nadob a dugaťuja de akor iš zakatolni seret. Mire gondolod a garanciat hod aba marad a zakatolaš vezerleš čere utan?


A zakatolás 2-3 másodpercig áll fenn meleg motornál indítás után. Hideg indításnál nincs ilyen probléma. Elvileg a láncfeszítő a hibás a szakértők szerint. Ezért mondták az 5W40-es olajat. A garanciát a megfelelő szerelésre gondoltam.


km? igen olaj hiaň okoza a španoba de nem a španolo a hibaš.

53 000km. Akkor mi okozhatja a hibát?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 19, 2019 10:07 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1591
McRae írta:
Idézet:
De a vezerleš čere ritkan šegit neňi km van bene. Ebe erôšitet lanc van (FSI-š) eš a španolo iš nadob u´´r tartalmu nadob a dugaťuja de akor iš zakatolni seret. Mire gondolod a garanciat hod aba marad a zakatolaš vezerleš čere utan?


A zakatolás 2-3 másodpercig áll fenn meleg motornál indítás után. Hideg indításnál nincs ilyen probléma. Elvileg a láncfeszítő a hibás a szakértők szerint. Ezért mondták az 5W40-es olajat. A garanciát a megfelelő szerelésre gondoltam.


km? igen olaj hiaň okoza a španoba de nem a španolo a hibaš.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 19, 2019 9:46 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 26, 2014 10:49 am
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Tatabánya
Autó: Fabia II 5J 1.2 12V CGPA
Idézet:
De a vezerleš čere ritkan šegit neňi km van bene. Ebe erôšitet lanc van (FSI-š) eš a španolo iš nadob u´´r tartalmu nadob a dugaťuja de akor iš zakatolni seret. Mire gondolod a garanciat hod aba marad a zakatolaš vezerleš čere utan?


A zakatolás 2-3 másodpercig áll fenn meleg motornál indítás után. Hideg indításnál nincs ilyen probléma. Elvileg a láncfeszítő a hibás a szakértők szerint. Ezért mondták az 5W40-es olajat. A garanciát a megfelelő szerelésre gondoltam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 19, 2019 8:20 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1591
McRae írta:
hubo44 írta:
McRae írta:
Üdv. Amit korábban írtam az indítás utáni pár másodperces kerregő hang sajnos megmaradt. Több ember meghallgatta és szinte mindegyik a láncfeszítőre gyanakszik. (Az egy külön történet, hogy miért csak meleg motor indításnál csinálja) Jelenleg 5W30-as olaj van benne. Megpróbálom az 5W40-est, ha ez sem használ, akkor komplett vezérlés csere lesz. Esetleg tudtok ajánlani jó, megbízható szerelőt? Illetve, hogy milyen márkájú szettet érdemes venni? 1.2 CGPA 2013 az autó.


Kar olajat čerelni nem fog šegiteni.

Esetleg nem tudsz jó szerelőt, aki garanciát is vállal?


De a vezerleš čere ritkan šegit neňi km van bene. Ebe erôšitet lanc van (FSI-š) eš a španolo iš nadob u´´r tartalmu nadob a dugaťuja de akor iš zakatolni seret. Mire gondolod a garanciat hod aba marad a zakatolaš vezerleš čere utan?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 19, 2019 5:57 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 26, 2014 10:49 am
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Tatabánya
Autó: Fabia II 5J 1.2 12V CGPA
hubo44 írta:
McRae írta:
Üdv. Amit korábban írtam az indítás utáni pár másodperces kerregő hang sajnos megmaradt. Több ember meghallgatta és szinte mindegyik a láncfeszítőre gyanakszik. (Az egy külön történet, hogy miért csak meleg motor indításnál csinálja) Jelenleg 5W30-as olaj van benne. Megpróbálom az 5W40-est, ha ez sem használ, akkor komplett vezérlés csere lesz. Esetleg tudtok ajánlani jó, megbízható szerelőt? Illetve, hogy milyen márkájú szettet érdemes venni? 1.2 CGPA 2013 az autó.


Kar olajat čerelni nem fog šegiteni.

Esetleg nem tudsz jó szerelőt, aki garanciát is vállal?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: pén. ápr. 19, 2019 5:30 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. ápr. 10, 2009 2:46 pm
Hozzászólások: 1591
McRae írta:
Üdv. Amit korábban írtam az indítás utáni pár másodperces kerregő hang sajnos megmaradt. Több ember meghallgatta és szinte mindegyik a láncfeszítőre gyanakszik. (Az egy külön történet, hogy miért csak meleg motor indításnál csinálja) Jelenleg 5W30-as olaj van benne. Megpróbálom az 5W40-est, ha ez sem használ, akkor komplett vezérlés csere lesz. Esetleg tudtok ajánlani jó, megbízható szerelőt? Illetve, hogy milyen márkájú szettet érdemes venni? 1.2 CGPA 2013 az autó.


Kar olajat čerelni nem fog šegiteni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 926 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 62  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség