Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: pén. feb. 22, 2019 8:20 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 858 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 58  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 03, 2011 1:00 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. ápr. 10, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 548
Tartózkodási hely: 2003 Fabia Classic 1.2 HTP 6V AWY
goes írta:
AWY és BMD: hengerfej (10 ből 5 szelepcserés)

Akkor ezek szerint mázlista lennék?
El ne kiabáljam, de eddig a motorral kapcsolatban csak egy gyújtótrafó hiba volt, amit cserélni kellett (2003-as AWY, 80e km). Viszont annál inkább vannak típushibák a nem motorfüggő dolgokkal. Például a gyári első futómű hátsó szillent, ablakmosótartály felfogatás, jobb első biztonsági öv, ablakemelő mechanika, stb. Nos ezeknek a minősége hagy némi kívánnivalót maga után.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 03, 2011 12:53 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 06, 2010 8:24 pm
Hozzászólások: 700
Tartózkodási hely: 1.4 16V BUD ZEPPELIN 2006/11
goes írta:
BUD: 1 Maci itt a fórumon, 1 Fabia és 1 Octavia baráti körben mindenféle rejtélyes hibával.


Ez hány darab is az itthon forgalomban levő mennyi BUD-ból? Biztos, hogy csak az áltatald felsoroltaknál vannak rejtélyes hibák?
Gondolod, hogy a föttögés motorikus (motorkód függő) hiba lenne? Kizárt!
Meséltem már itt, hogy tavaly a Skoda márkaszervízben volt egy nemtudom milyen 1.2-es, ami szintén föttögött... Láttam, hallottam.


Ja és ugye nekünk 2 BUD van itthon... A másiknak semmi baja. Az enyémnek se, csak néha föttög, de egész kezdem megszokni..


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára -Maci- vas. júl. 03, 2011 1:02 pm-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 03, 2011 12:42 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
BUD: 1 Maci itt a fórumon, 1 Fabia és 1 Octavia baráti körben mindenféle rejtélyes hibával.

AWY és BMD: hengerfej (10 ből 5 szelepcserés)

die nadel írta:
goes írta:
BUD, AWY és BMD motorkódost felejtsd el, az egy elbaszott konstrukció.

Kíváncsi lennék, hogy ezeket miért tartod elbaszott konstrukciónak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 03, 2011 11:50 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szomb. ápr. 10, 2010 9:14 am
Hozzászólások: 548
Tartózkodási hely: 2003 Fabia Classic 1.2 HTP 6V AWY
goes írta:
BUD, AWY és BMD motorkódost felejtsd el, az egy elbaszott konstrukció.

Kíváncsi lennék, hogy ezeket miért tartod elbaszott konstrukciónak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 03, 2011 11:37 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
A legjobb választás: 1.4 16V 100 lovas, 2004 utáni, vagy 1.4 TDI, abból bámelyik

BUD, AWY és BMD motorkódost felejtsd el, az egy elbaszott konstrukció.

apus58 írta:
Még most szeretnénk vásárolni fábiát vagy octáviát és milyen motorral vegyem szerintem a láncos megbizhatób igaz hangosab is valamivel kérném válaszod köszi..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 03, 2011 10:28 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. dec. 19, 2008 6:29 pm
Hozzászólások: 1151
Tartózkodási hely: Fabia I Sedan (2004) 1.2 HTP 12V (AZQ) (Classic, AC, ABS)
Köszi a tapasztalatokat Maci!

Nekem 1.2 HTP van, most van benne 86 ezer. 1 hónap múlva szerviz, a hosszbordás szíjat majd megnézzük, hogy milyen állapotban van.

UI: Az egyik barátomat rábeszéltem a gázra (igaz, 1.4 16V Octavia-ja van), elvileg be is rakták neki a Landi Renzo-t 215 ezerért, vízáramba épített jeladóval és a tankoló nyílásba épített betöltővel. Majd ha itthon lesz, szemügyreveszem a gépet. 2000 km után vissza kell majd vinnie utóállításra.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 03, 2011 10:14 am 
Offline

Csatlakozott: vas. júl. 03, 2011 9:27 am
Hozzászólások: 2
Még most szeretnénk vásárolni fábiát vagy octáviát és milyen motorral vegyem szerintem a láncos megbizhatób igaz hangosab is valamivel kérném válaszod köszi..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 03, 2011 10:02 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 06, 2010 8:24 pm
Hozzászólások: 700
Tartózkodási hely: 1.4 16V BUD ZEPPELIN 2006/11
Milyen Fabia?

1.2 6V, 12 12V, 1.4 8V, 1.4 16V, 1.6 16V, 1.9 SDI....

Kicsit tág fogalom kör ez hogy "Fábia"....

apus58 írta:
Kérdezném hogy a fábia most vezérmű szíjas vagy láncos és hogy 2004 esek már komojab vezérlésel vannak nem a egycsavaros megoldásal


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 03, 2011 9:37 am 
Offline

Csatlakozott: vas. júl. 03, 2011 9:27 am
Hozzászólások: 2
Kérdezném hogy a fábia most vezérmű szíjas vagy láncos és hogy 2004 esek már komojab vezérlésel vannak nem a egycsavaros megoldásal


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jún. 28, 2011 10:08 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 14, 2011 8:29 pm
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: Érd
Nem nem a 3 egyszerre hanem csak az egyik fordulhat el a két vezérmütengely közül. De ha láttad már szétszedve akkor megérted a lényegét hogy egy 10-es csavar szoritoerejére van bizva az egész. Én ezzel a megoldással szemben szkeptikus vagyok nem egy bizalomgerjesztö látvány.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jún. 28, 2011 8:17 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7558
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Kovabe írta:
Sziasztok Az elmult idöben láttam vezérmüláncost és igenis nem átfordul hanem megforoga fogaskerék.(12v)
A cseréhez egy speciális szerszmra van szükség de egy ügyeskezü ember 3 lapsvasbol meg tudja csinálni a szerszámot a többi már csak a rutin beállítás. Az én véleményem hogy csak szíjas vezérlés és normál csereintervallum nem a leirtak szerint mert az már a vég.

Egyszerre a 3 tárcsa láncal együtt??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jún. 28, 2011 7:27 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 14, 2011 8:29 pm
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: Érd
Sziasztok Az elmult idöben láttam vezérmüláncost és igenis nem átfordul hanem megforoga fogaskerék.(12v)
A cseréhez egy speciális szerszmra van szükség de egy ügyeskezü ember 3 lapsvasbol meg tudja csinálni a szerszámot a többi már csak a rutin beállítás. Az én véleményem hogy csak szíjas vezérlés és normál csereintervallum nem a leirtak szerint mert az már a vég.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jún. 28, 2011 7:26 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. ápr. 14, 2011 8:29 pm
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: Érd
Sziasztok Az elmult idöben láttam vezérmüláncost és igenis nem átfordul hanem megforoga fogaskerék.(12v)
A cseréhez egy speciális szerszmra van szükség de egy ügyeskezü ember 3 lapsvasbol meg tudja csinálni a szerszámot a többi már csak a rutin beállítás. Az én véleményem hogy csak szíjas vezérlés és normál csereintervallum nem a leirtak szerint mert az már a vég.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jún. 28, 2011 9:48 am 
Offline

Csatlakozott: kedd jún. 28, 2011 7:06 am
Hozzászólások: 3
Köszönöm még egyszer a válaszokat.

Elviszem inkább szakemberhez.

Kerregő hangja van ha szembe állok a motorral akkor a bal oldalon, pont ahol nagyjából a vezértlés van.

Olyan a hangja mintha a belsejében valamihez hozzáverődne valami.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jún. 28, 2011 9:36 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
6 szelepes vezérlése nem ugrik át, az a 2004 előtti 12V-re jellemző, de ha átugrana nem járna a motor. Ellenben a hengerfej, azaz a szelepek szoktak elégni ennél a tipusnál. Mondjuk a kerregés nem erre utal. A motor simán jár, nem traktoros? Én valamelyik csapágyra gyanakodnék első körben: generátor, feszítőgörgő, vízpumpa. Hallgatózni kell és legalább a hang forrását be kellene határolni. Vidd hozzáértőhöz szerintem.

lestrade írta:
Jóreggelt! Sziasztok!

Ha nem veszitek rossz néven, regisztrációm után rögtön egy kis segítséget szeretnék kérni.

Nemrég vettem egy 2003-as 1.2 6V-s Fabiát és pár nappal ezelött egyik napról a másikra elkezdett furcsa hang jönni a motorból.

Hidegen indításkor kerreg egyet, majd abbahagyja amint elindult. Utána egy darabig semmi gond, de amikor teljesen felmelegedett, akkor ismét elkezd kerregni, de akkor már folyamatosan. Olyan mint egy dízel autó.

Páran meghallgatták már és mindenki a vezérlésre gyanakszik. Állítólag valami történhetett a vezérműlánccal.
Visszaolvastam ezt a topikot és írjátok hogy akkor van nagy gond, ha átugrik a vezérlés. Eddig ezt nem tapasztaltam, rögtön indul és nem hagy ki a motor vagy másnéven nem dadog.
A konkrét kérdésem az, hogy én otthon meg tudom e nézni a vezérlést, esetleg kicserélni vagy mindenképpen szerelőhöz vigyem? Olvastam azt is itt, hogy van aki azt mondja hogy otthon javítható és van aki azt hogy szerelő, mert célszerszám szükséges. Egyáltalán kell cserélnem a láncot, ha nem ugrott át, hiszen a motor indítható és jár?
A motor AWY kódú ezerkettes.
Köszönöm előre is nektek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 858 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 58  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség