Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd feb. 19, 2019 7:10 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 364 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: hidrotőke
HozzászólásElküldve: kedd feb. 28, 2012 1:41 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Volt szegény... Na nekem ez az EGR dolog már sok. Nem mintha nem érteném a működését, de itt vissza kell követni a dolgokat a szerelőig, aki elvileg kicserélte egy új darabra. Nem voltam meggyőződve róla, hogy új példány került bele, bár sötétben, elemlámpával semmi sem biztos. Egyébként a motor gyönyörűen ketyeg, egy alapos fojtószelep tisztítás kell majd, mert a felső része is vastagon koszos. Egy gyújtáskábel volt végül is gyenge, szerencsére kockatrafós a kocsija, nem ezek a gyönge Eldor-ok vannak benne.

djboris írta:
Anngie említette... megközelítöleg... :)
Mesélte, hogy volt nálad a fekete paripával...

goes írta:
Alig 37 vagyok.... :)

djboris írta:
hevy26 írta:
Szóval elnézést mindenkitől de én már kételkedek a nagy szakikbe és inkább hiszek a fiatal havernak aki öreg szakikat megszégyenítő modon szerel fejből olyan dolgokat, motor vezérléseket amikhez a nagy szakik oldalakat nyomtatnak ki előtte és 5 percenként a rajzot nézik mi hol van. :-)


Szerintem "Goes" pont az ilyen "haladók" közé tartozik...
Legalábbis a hozzászólásai alapján nekem úgy tünt...
Biztos forrásból tudom hogy nem is túl "öreg" tehát olyan "hatalmas nagy öreg szaki" nem is lehet, akikröl beszélsz.

A lényeg nem feltétlenül koron múlik, hanem az érdeklödésen, és a motiváción, de ebbe ne menjünk most bele..
Bizonyos dolgokhoz tapasztalat kell, bizonyos dolgokhoz meg fiatalos lendület. A kettö kombinációja legjobb... :)

Nem csodálom, hogy nem bízol a szakikban, de az inkább a mai autószerelö világ problémája...
Nem termelödött még ki az a generáció aki tényleg a mai autószelésre hívatott...
Halkan megjegyzem lehet hogy az alap minimum egy technikusi végzettség kellene hogy legyen... (a minimum)... és utána jöhet a gyakorlat az iparban...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: hidrotőke
HozzászólásElküldve: kedd feb. 28, 2012 1:30 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
Anngie említette... megközelítöleg... :)
Mesélte, hogy volt nálad a fekete paripával...

goes írta:
Alig 37 vagyok.... :)

djboris írta:
hevy26 írta:
Szóval elnézést mindenkitől de én már kételkedek a nagy szakikbe és inkább hiszek a fiatal havernak aki öreg szakikat megszégyenítő modon szerel fejből olyan dolgokat, motor vezérléseket amikhez a nagy szakik oldalakat nyomtatnak ki előtte és 5 percenként a rajzot nézik mi hol van. :-)


Szerintem "Goes" pont az ilyen "haladók" közé tartozik...
Legalábbis a hozzászólásai alapján nekem úgy tünt...
Biztos forrásból tudom hogy nem is túl "öreg" tehát olyan "hatalmas nagy öreg szaki" nem is lehet, akikröl beszélsz.

A lényeg nem feltétlenül koron múlik, hanem az érdeklödésen, és a motiváción, de ebbe ne menjünk most bele..
Bizonyos dolgokhoz tapasztalat kell, bizonyos dolgokhoz meg fiatalos lendület. A kettö kombinációja legjobb... :)

Nem csodálom, hogy nem bízol a szakikban, de az inkább a mai autószerelö világ problémája...
Nem termelödött még ki az a generáció aki tényleg a mai autószelésre hívatott...
Halkan megjegyzem lehet hogy az alap minimum egy technikusi végzettség kellene hogy legyen... (a minimum)... és utána jöhet a gyakorlat az iparban...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd feb. 28, 2012 1:29 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Kiváló leírás, köszönjük!

gyula írta:
Hidrotőkével kapcsolatos egy-két dolog:
Fabia 1.4mpi motor, hodrotőkék ellenőrzése:
-indítsd be a motort és járasd addig amíg a hűtőventillátor bekapcsol majd leáll.
Ekkor emeld meg a motor ford. számot 2500-ra és tartsd ott 2 percig.
Amennyiben a tőkék továbbra is csattognak, a hibás tőkét a következő eljárással tudod beazonosítani.
Vedd le a szelepfedelet, majd fordítsd a főtengelyt olyan helyzetbe,hogy a 4-s henger szelepei "összenyitott" (mérlegállás) állapotba legyenek.
ekkor próbáld a hézagmérő 0.2 lapját az 1-s hengernél lévő szelepek és a himba közé helyezni.
Ha sikerült behelyezni a hézagmérőt és közben a tőke "ereszt" (azaz süllyed lefelé) cseréld ki azt a tőkét.
Amennyiben a fenti hézag csak aszelep és a himba közt mérhető (tőke és a pálca) nem mozdult, kell egy alap beállítást adni a tőkének.
Megjegyzések:
- Új tőkék behelyezése után a motort kb. 30 percig nem szabad beindítani, mivel a hidraulikus részeknek kell egy kis idő amíg "beállnak" megsüllyednek.
Ellenkező esetben a szelepek kitámaszthatnak.
a tőkét mindig komplett egységként kell cserélni, nem szedhető szét és nem szerelhető.( én szétszedtem, féktisztító sprével tisztítás és a 8db-ból 4 "jó lett" egy ideig.)
1.4Mpi hidrotőkék alapbeállítása:
aA hidrotőkés szelep vezérlés (alap esetben) teljesen gondozás mentesek, azaz aszelephézagot nem kell és nem is szabad állítani.
azonban a hengerfej és a himbasor levétele után, mindenképp be kell állítani a tőkék alaphelyzetét a következők alapján:
-vedd le a szelepfedelet, majd fordítsd a főtengelyt olyan helyzetbe, hogy a 4-s henger szelepei "összenyitott"állapotban legyenek. az 1-s hengernél lazítsd meg a kontra anyákat a himba állító csavarján, majd tekerd ki az állító csavarokat amíg hézag nem lesz a himba és a szelep között.
ezután tekerd vissza lassan/finoman a csavarokat mindkét himbán, amíg a szelepvezérlésben a hézag megszűnik, közben ellenőrizd a fokozatos hézag csökkenést a himbák mozgatásával.
A hézag-játék megszűnésével, pontosan behatárolható az a pont, mikor a két felület érintkezik.
Ettől a ponttól tekerd beljebb a csavarokat további két /2/ egész fordulattal (720fok).
biztosítsd a csavar helyzetét a kontra anyával.
a többi hengernél a gyújtási sorrend a mérvadó.
Talán sikerült ezen leírás alapján segíteni Nektek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: hidrotőke
HozzászólásElküldve: kedd feb. 28, 2012 1:26 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Alig 37 vagyok.... :)

djboris írta:
hevy26 írta:
Szóval elnézést mindenkitől de én már kételkedek a nagy szakikbe és inkább hiszek a fiatal havernak aki öreg szakikat megszégyenítő modon szerel fejből olyan dolgokat, motor vezérléseket amikhez a nagy szakik oldalakat nyomtatnak ki előtte és 5 percenként a rajzot nézik mi hol van. :-)


Szerintem "Goes" pont az ilyen "haladók" közé tartozik...
Legalábbis a hozzászólásai alapján nekem úgy tünt...
Biztos forrásból tudom hogy nem is túl "öreg" tehát olyan "hatalmas nagy öreg szaki" nem is lehet, akikröl beszélsz.

A lényeg nem feltétlenül koron múlik, hanem az érdeklödésen, és a motiváción, de ebbe ne menjünk most bele..
Bizonyos dolgokhoz tapasztalat kell, bizonyos dolgokhoz meg fiatalos lendület. A kettö kombinációja legjobb... :)

Nem csodálom, hogy nem bízol a szakikban, de az inkább a mai autószerelö világ problémája...
Nem termelödött még ki az a generáció aki tényleg a mai autószelésre hívatott...
Halkan megjegyzem lehet hogy az alap minimum egy technikusi végzettség kellene hogy legyen... (a minimum)... és utána jöhet a gyakorlat az iparban...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd feb. 28, 2012 1:09 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 534
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
Hidrotőkével kapcsolatos egy-két dolog:
Fabia 1.4mpi motor, hodrotőkék ellenőrzése:
-indítsd be a motort és járasd addig amíg a hűtőventillátor bekapcsol majd leáll.
Ekkor emeld meg a motor ford. számot 2500-ra és tartsd ott 2 percig.
Amennyiben a tőkék továbbra is csattognak, a hibás tőkét a következő eljárással tudod beazonosítani.
Vedd le a szelepfedelet, majd fordítsd a főtengelyt olyan helyzetbe,hogy a 4-s henger szelepei "összenyitott" (mérlegállás) állapotba legyenek.
ekkor próbáld a hézagmérő 0.2 lapját az 1-s hengernél lévő szelepek és a himba közé helyezni.
Ha sikerült behelyezni a hézagmérőt és közben a tőke "ereszt" (azaz süllyed lefelé) cseréld ki azt a tőkét.
Amennyiben a fenti hézag csak aszelep és a himba közt mérhető (tőke és a pálca) nem mozdult, kell egy alap beállítást adni a tőkének.
Megjegyzések:
- Új tőkék behelyezése után a motort kb. 30 percig nem szabad beindítani, mivel a hidraulikus részeknek kell egy kis idő amíg "beállnak" megsüllyednek.
Ellenkező esetben a szelepek kitámaszthatnak.
a tőkét mindig komplett egységként kell cserélni, nem szedhető szét és nem szerelhető.( én szétszedtem, féktisztító sprével tisztítás és a 8db-ból 4 "jó lett" egy ideig.)
1.4Mpi hidrotőkék alapbeállítása:
aA hidrotőkés szelep vezérlés (alap esetben) teljesen gondozás mentesek, azaz aszelephézagot nem kell és nem is szabad állítani.
azonban a hengerfej és a himbasor levétele után, mindenképp be kell állítani a tőkék alaphelyzetét a következők alapján:
-vedd le a szelepfedelet, majd fordítsd a főtengelyt olyan helyzetbe, hogy a 4-s henger szelepei "összenyitott"állapotban legyenek. az 1-s hengernél lazítsd meg a kontra anyákat a himba állító csavarján, majd tekerd ki az állító csavarokat amíg hézag nem lesz a himba és a szelep között.
ezután tekerd vissza lassan/finoman a csavarokat mindkét himbán, amíg a szelepvezérlésben a hézag megszűnik, közben ellenőrizd a fokozatos hézag csökkenést a himbák mozgatásával.
A hézag-játék megszűnésével, pontosan behatárolható az a pont, mikor a két felület érintkezik.
Ettől a ponttól tekerd beljebb a csavarokat további két /2/ egész fordulattal (720fok).
biztosítsd a csavar helyzetét a kontra anyával.
a többi hengernél a gyújtási sorrend a mérvadó.
Talán sikerült ezen leírás alapján segíteni Nektek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: hidrotőke
HozzászólásElküldve: kedd feb. 28, 2012 12:50 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 10:24 am
Hozzászólások: 1560
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós 1.4 16V BXW 2008 Ambiente
hevy26 írta:
Szóval elnézést mindenkitől de én már kételkedek a nagy szakikbe és inkább hiszek a fiatal havernak aki öreg szakikat megszégyenítő modon szerel fejből olyan dolgokat, motor vezérléseket amikhez a nagy szakik oldalakat nyomtatnak ki előtte és 5 percenként a rajzot nézik mi hol van. :-)


Szerintem "Goes" pont az ilyen "haladók" közé tartozik...
Legalábbis a hozzászólásai alapján nekem úgy tünt...
Biztos forrásból tudom hogy nem is túl "öreg" tehát olyan "hatalmas nagy öreg szaki" nem is lehet, akikröl beszélsz.

A lényeg nem feltétlenül koron múlik, hanem az érdeklödésen, és a motiváción, de ebbe ne menjünk most bele..
Bizonyos dolgokhoz tapasztalat kell, bizonyos dolgokhoz meg fiatalos lendület. A kettö kombinációja legjobb... :)

Nem csodálom, hogy nem bízol a szakikban, de az inkább a mai autószerelö világ problémája...
Nem termelödött még ki az a generáció aki tényleg a mai autószelésre hívatott...
Halkan megjegyzem lehet hogy az alap minimum egy technikusi végzettség kellene hogy legyen... (a minimum)... és utána jöhet a gyakorlat az iparban...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: hidrotőke
HozzászólásElküldve: kedd feb. 28, 2012 12:34 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 534
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
Szép napot.
Bizony Goes bácsi jól mondod, ezt dzsúvás dolgot.Nekem nagyon bejött az Aral High Tronic 5w40 olaj. Most készülök megint cserélni és nagyon jó áron kapom meg, 7700ft/4l.
goes írta:
Dzsuvás motorba tilos mindenféle tisztítókat tölteni, mert nagyobb kárt okoz, mint amennyit használ. A feloldott retek eltömheti az olajjáratokat. A modern szintetikus motorolajok (pl. EDGE) tisztán tartják a motort, nem képeznek olajsarat, mint a félszintetikus és ásványi olajak.

Azért szűnt meg a hidrotőke hang, mert most 10W/40-es olajat raktál bele a hígabb EDGE helyett. Ez annyit mutat, hogy a motorod (de lagalább is a hidrotőkék) már nincs a legjobb állapotban.

hevy26 írta:
mumo írta:
hevy26 írta:
Hát nem tudom én lehet hogy pont a Castrol olajra fognám. Ugyanis nekem az után kezdett el hidegen szólni iután két olajcsere Castrol EDGE volt, majd kapott másik fajtát és nem csörög azóta :-)

Melyik olajra tértél át?


Ha jól emlékszem akkor a TOTAL Kvarc 9000 10/40
Vagy a Liqui Moly -nak van egy gtafit adalékosa az elég jó volt. Viszont a Liqui Moly -nak van motor tisztító folyadék amit olajcsere előtt kell betölteni és hagyni dolgozni. Nagyod brutális anyag!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: hidrotőke
HozzászólásElküldve: kedd feb. 28, 2012 12:28 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 27, 2008 8:36 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Baranya megye Pécs
goes írta:
Dzsuvás motorba tilos mindenféle tisztítókat tölteni, mert nagyobb kárt okoz, mint amennyit használ. A feloldott retek eltömheti az olajjáratokat. A modern szintetikus motorolajok (pl. EDGE) tisztán tartják a motort, nem képeznek olajsarat, mint a félszintetikus és ásványi olajak.

Azért szűnt meg a hidrotőke hang, mert most 10W/40-es olajat raktál bele a hígabb EDGE helyett. Ez annyit mutat, hogy a motorod (de lagalább is a hidrotőkék) már nincs a legjobb állapotban.

hevy26 írta:
mumo írta:
hevy26 írta:
Hát nem tudom én lehet hogy pont a Castrol olajra fognám. Ugyanis nekem az után kezdett el hidegen szólni iután két olajcsere Castrol EDGE volt, majd kapott másik fajtát és nem csörög azóta :-)

Melyik olajra tértél át?


Ha jól emlékszem akkor a TOTAL Kvarc 9000 10/40
Vagy a Liqui Moly -nak van egy gtafit adalékosa az elég jó volt. Viszont a Liqui Moly -nak van motor tisztító folyadék amit olajcsere előtt kell betölteni és hagyni dolgozni. Nagyod brutális anyag!!!


Okés de ha nem szabad beletölteni a motor tisztítót akkor minek találták ki és áulnak sokfélét belőle?? A hidrotőkék jók mert 1-2 éve volt megbontva a motor és akkor meg lettek nézve,és azért lett megbontva hogy kicseréljük a hidrotőkét mert a sok okos szerelő azt mondta ( tisztelet a kivételnek) és nem kellet. AMúgy biztos igaza van "goes" nek mert ért hozzá és elismerem a tudását.

Csak egy rövid történet még ide:2003.03. ba vettem az autót ujjonan 2005.01-02 visszamentem vele gariba hogy hidegen terhelésnél valami csattogós hngot hallok. Ők nem halottak, no garis szervíz. Teltek az évek jött a tél és a hideg csattogás egyre intenzívebb és hangosabb, mondtak az szerelők mindent , szelepet, hidrotőkét. Csak egy fiatal szaki volt aki elsére azt mondta szerinte ez tömítés, lehülyéztem. 7 éves volt az autó mikor rávettem magam a hidrotőke cserére. Megbontottuk a motort és láss csodát a hirdotőkének semmi baja ,ellemben a 4. hengernél a kipuffogó csonk rögzítő csavarokon nem volt egy rögzítő anya sem!!! Tömítés csere , két újj anya , motor össze és láss csodát megszűnt a "csörgőkígyó hang" :-) A boltosok jófejek voltak és visszavették a hidrotőkéket , mert nem lettek megbontva. Szóval elnézést mindenkitől de én már kételkedek a nagy szakikbe és inkább hiszek a fiatal havernak aki öreg szakikat megszégyenítő modon szerel fejből olyan dolgokat, motor vezérléseket amikhez a nagy szakik oldalakat nyomtatnak ki előtte és 5 percenként a rajzot nézik mi hol van. :-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: hidrotőke
HozzászólásElküldve: kedd feb. 28, 2012 12:11 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Dzsuvás motorba tilos mindenféle tisztítókat tölteni, mert nagyobb kárt okoz, mint amennyit használ. A feloldott retek eltömheti az olajjáratokat. A modern szintetikus motorolajok (pl. EDGE) tisztán tartják a motort, nem képeznek olajsarat, mint a félszintetikus és ásványi olajak.

Azért szűnt meg a hidrotőke hang, mert most 10W/40-es olajat raktál bele a hígabb EDGE helyett. Ez annyit mutat, hogy a motorod (de lagalább is a hidrotőkék) már nincs a legjobb állapotban.

hevy26 írta:
mumo írta:
hevy26 írta:
Hát nem tudom én lehet hogy pont a Castrol olajra fognám. Ugyanis nekem az után kezdett el hidegen szólni iután két olajcsere Castrol EDGE volt, majd kapott másik fajtát és nem csörög azóta :-)

Melyik olajra tértél át?


Ha jól emlékszem akkor a TOTAL Kvarc 9000 10/40
Vagy a Liqui Moly -nak van egy gtafit adalékosa az elég jó volt. Viszont a Liqui Moly -nak van motor tisztító folyadék amit olajcsere előtt kell betölteni és hagyni dolgozni. Nagyod brutális anyag!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: hidrotőke
HozzászólásElküldve: kedd feb. 28, 2012 12:00 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 27, 2008 8:36 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Baranya megye Pécs
mumo írta:
hevy26 írta:
Hát nem tudom én lehet hogy pont a Castrol olajra fognám. Ugyanis nekem az után kezdett el hidegen szólni iután két olajcsere Castrol EDGE volt, majd kapott másik fajtát és nem csörög azóta :-)

Melyik olajra tértél át?


Ha jól emlékszem akkor a TOTAL Kvarc 9000 10/40
Vagy a Liqui Moly -nak van egy gtafit adalékosa az elég jó volt. Viszont a Liqui Moly -nak van motor tisztító folyadék amit olajcsere előtt kell betölteni és hagyni dolgozni. Nagyod brutális anyag!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: hidrotőke
HozzászólásElküldve: kedd feb. 28, 2012 11:39 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: vas. szept. 18, 2011 6:28 pm
Hozzászólások: 649
Tartózkodási hely: Zala megye
Autó: Skoda Fabia Kombi Elegance 1.4 16V 74kW
hevy26 írta:
Hát nem tudom én lehet hogy pont a Castrol olajra fognám. Ugyanis nekem az után kezdett el hidegen szólni iután két olajcsere Castrol EDGE volt, majd kapott másik fajtát és nem csörög azóta :-)

Melyik olajra tértél át?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: hidrotőke
HozzászólásElküldve: kedd feb. 28, 2012 11:04 am 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7555
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
hevy26 írta:
Hát nem tudom én lehet hogy pont a Castrol olajra fognám. Ugyanis nekem az után kezdett el hidegen szólni iután két olajcsere Castrol EDGE volt, majd kapott másik fajtát és nem csörög azóta :-)

hali
Meg az is lehet ,hogy a vékonyabb edge kimosta szépen az eltömődött tőkét.. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: hidrotőke
HozzászólásElküldve: kedd feb. 28, 2012 10:11 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 27, 2008 8:36 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Baranya megye Pécs
dns120 írta:
sanya80 írta:
dns120 írta:
sanya80 írta:
dns120 írta:
Tudom lényegtelen de számomra átok a hidrotőke. Eddig azt hittem hogy az Opelokra jellemző, amint jött a mínusz hidegen indítva csattogtak.. utáltam. Megvettem a Fabiát, gondoltam ez szép csendben fog indulni. Erre már +5fokban 7 óra állás után is úgy csattog mint 2 Opel mínuszban. Feleannyi idősen. Szóval én inkább beállítanám azt a hézagot, 20 perc alatt megvan egy napsütéses nyári délutánon.. (1hetes Castrol 5w40 van benne, nem lehet az olajra se fogni :))


bundy87 írta:
:D :D
goes írta:
20 ezrenként állíthatnád a szelephézagot, mint régen a 120-as Skodában.

gyula írta:
Hali.
Ez nem semmi.
Jól gondoltam én akkor ezek szerint,hogy átlehet alakítani.
Dehogy a szerelők akiket kérdeztem,miért odzkodtak ettől a megoldástól?
OCTAMD írta:
63000km ment bele azóta

jó bele a skoda105től kezdve a feliciáig a sima tőkék,a rudak pedig az injektoros favorit,feliciás kell bele

lényegében át lehet mindenféle probléma nélkül alakitani favorit inj. -felicia fajtára , 4-4 db lökőrúddal

ahol tuningolnak,chiptuningolnak kicsit jobban,ott is igy csinálják meg,nem hagynak benne hidrótőkét

nekem bevált,pedig nem volt szimpi,de mondták,hogy sok át lett már alakitva.

bontva max 4000ft a 8db tőke,pl a 4-4 rudacska 4000-6000ft.
Szia valószinü hogy a tied is tiszta olaj sár,nem próbálod meg előbb ki takaritani!


Átugrasz Nyíregyre egy hidrotőke pucolásra? :D Lehet hogy tele van, de nem hiszek már benne. Amikor az Opelét szétszedtem megtakarítottam szinte semmi nem volt benne, pedig az 18 éves volt. Összeraktam (ez akkor volt mikor gyűrűztem-csapágyaztam a motort) és ugyan úgy csattogott hidegben.
Söröd van!


Hogy van-e?? Itt romlik meg mindig. :) jövőre ráér :D



Hát nem tudom én lehet hogy pont a Castrol olajra fognám. Ugyanis nekem az után kezdett el hidegen szólni iután két olajcsere Castrol EDGE volt, majd kapott másik fajtát és nem csörög azóta :-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: hidrotőke
HozzászólásElküldve: kedd feb. 28, 2012 8:43 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 534
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
Hello. ment egy üzi, szelepemelő tőkével kapcsolatban.
OCTAMD írta:
63000km ment bele azóta

jó bele a skoda105től kezdve a feliciáig a sima tőkék,a rudak pedig az injektoros favorit,feliciás kell bele

lényegében át lehet mindenféle probléma nélkül alakitani favorit inj. -felicia fajtára , 4-4 db lökőrúddal

ahol tuningolnak,chiptuningolnak kicsit jobban,ott is igy csinálják meg,nem hagynak benne hidrótőkét

nekem bevált,pedig nem volt szimpi,de mondták,hogy sok át lett már alakitva.

bontva max 4000ft a 8db tőke,pl a 4-4 rudacska 4000-6000ft.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: hidrotőke
HozzászólásElküldve: kedd dec. 27, 2011 5:27 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 07, 2011 1:39 pm
Hozzászólások: 794
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME
dns120 írta:
sanya80 írta:
dns120 írta:
sanya80 írta:
dns120 írta:
Tudom lényegtelen de számomra átok a hidrotőke. Eddig azt hittem hogy az Opelokra jellemző, amint jött a mínusz hidegen indítva csattogtak.. utáltam. Megvettem a Fabiát, gondoltam ez szép csendben fog indulni. Erre már +5fokban 7 óra állás után is úgy csattog mint 2 Opel mínuszban. Feleannyi idősen. Szóval én inkább beállítanám azt a hézagot, 20 perc alatt megvan egy napsütéses nyári délutánon.. (1hetes Castrol 5w40 van benne, nem lehet az olajra se fogni :))


bundy87 írta:
:D :D
goes írta:
20 ezrenként állíthatnád a szelephézagot, mint régen a 120-as Skodában.

gyula írta:
Hali.
Ez nem semmi.
Jól gondoltam én akkor ezek szerint,hogy átlehet alakítani.
Dehogy a szerelők akiket kérdeztem,miért odzkodtak ettől a megoldástól?
OCTAMD írta:
63000km ment bele azóta

jó bele a skoda105től kezdve a feliciáig a sima tőkék,a rudak pedig az injektoros favorit,feliciás kell bele

lényegében át lehet mindenféle probléma nélkül alakitani favorit inj. -felicia fajtára , 4-4 db lökőrúddal

ahol tuningolnak,chiptuningolnak kicsit jobban,ott is igy csinálják meg,nem hagynak benne hidrótőkét

nekem bevált,pedig nem volt szimpi,de mondták,hogy sok át lett már alakitva.

bontva max 4000ft a 8db tőke,pl a 4-4 rudacska 4000-6000ft.
Szia valószinü hogy a tied is tiszta olaj sár,nem próbálod meg előbb ki takaritani!


Átugrasz Nyíregyre egy hidrotőke pucolásra? :D Lehet hogy tele van, de nem hiszek már benne. Amikor az Opelét szétszedtem megtakarítottam szinte semmi nem volt benne, pedig az 18 éves volt. Összeraktam (ez akkor volt mikor gyűrűztem-csapágyaztam a motort) és ugyan úgy csattogott hidegben.
Söröd van!


Hogy van-e?? Itt romlik meg mindig. :) jövőre ráér :D
Ha még is lesz söröd, ami ugy is meg romlana szolj és megyek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 364 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség