Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. aug. 12, 2020 1:05 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 386 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 26  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Hidrótőke probléma
HozzászólásElküldve: pén. márc. 31, 2017 6:59 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 549
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
Hello!
Nézz körül hidrotőke ügyben több helyen. (pl.: Skodapatika, Skodaradius) ha lehet gyári hidrotőkéket vegyél bele.( vagy Febi, Ina, stb, Ajusa is felejtős, nekem a 8db-ból 4db rossz volt már új korában. Bár lehet,hogy kilehet fogni egy jó szériát.) Az olajbeöntő sapka is trutymós gondolom. Na most ha az olajbeöntő is trutyis és esetleg már régebb óta akkor lehetséges,hogy a hidrotőkékbe is bekerült ez a trutyi. Ezt majd akkor látod ha ki lesznek szedve. A hidrotőke tisztító kb 150-200km-ig volt jó. Utána ugyanúgy csattogtak tovább. Ha nem régóta trutymós, akkor lehetséges,hogy segíthet egy alap beállítás a hidrotőkéknél egy tisztítás után. ( ha szerencséd van talán jó lesz, de ne fűzz hozzá sok reményt) Próbáltam, 2doboz féktisztító ráment mire szétszedtem és kipucoltam őket, de sajnos nem lettek már jók. Mondjuk az én kocsim hidrotőkéi tele voltak ezzel a trutyival ami az olajbeöntőn is volt. Én kimondottan 5W40-es olajat használok (ARAL HIGH TRONIC) a Fabia motorjába, 1,4 MPI AZF. De megmondom őszintén,hogy én ha legközelebb hidrotőke gond lesz a motorral akkor a Skoda Felicia 1,3MPI motor szelepemelő tőkéit és a szelepemelő szárait fogom beépíttetni vagy beépíteni. A hidrotőkével kapcsolatos dolgokat itt leírtam ebben a topicban csak olvass visszább. Ha az szerint jársz el akkor gyakorlatilag nem lehet gond.

Fobia92 írta:
Sziasztok!!
1.4 MPI (2002, AQW) Fabia-m elkezdett csattogni, mint a géppuska hidegen is és melegen is, de ezt nem mindig csinálja.
Jelenleg 5w30 olaj van benne. Lánc tavaly lett lecserélve, biztos, hogy nem az szól.
Hengerfej tömítést is kell cserélnem, mert trutyis a kiegyenlítő tartályom állandóan.
Találtam VIKA tőkéket a Bárdiban, ezt érdemes lenne megvenni, vagy csak takarítsam ki őket?
Nem lesz meg sokáig, ismerős átvenné tőlem, és nem szeretnék kicseszni vele sem, plusz idegesít, hogy ilyen.
Ultrahangos takarítás segíthet rajta?
Ha leveszem a fejet, akkor kell szelepállítást csinálnom? Itt mik a jó értékek?
Illetve a tőkéket csak kihúzom felfelé?
Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hidrótőke probléma
HozzászólásElküldve: pén. márc. 31, 2017 2:03 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1304
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
Fobia92 írta:
Sziasztok!!
1.4 MPI (2002, AQW) Fabia-m elkezdett csattogni, mint a géppuska hidegen is és melegen is, de ezt nem mindig csinálja.
Jelenleg 5w30 olaj van benne. Lánc tavaly lett lecserélve, biztos, hogy nem az szól.
Hengerfej tömítést is kell cserélnem, mert trutyis a kiegyenlítő tartályom állandóan.
Találtam VIKA tőkéket a Bárdiban, ezt érdemes lenne megvenni, vagy csak takarítsam ki őket?
Nem lesz meg sokáig, ismerős átvenné tőlem, és nem szeretnék kicseszni vele sem, plusz idegesít, hogy ilyen.
Ultrahangos takarítás segíthet rajta?
Ha leveszem a fejet, akkor kell szelepállítást csinálnom? Itt mik a jó értékek?
Illetve a tőkéket csak kihúzom felfelé?
Köszi!

helló
csináltasd meg a hengerfej tömítést első körben. utána olcsó olaj bele jársz vele egy keveset utána normális olajra csere. vika hidrotőkéket hanyagold itt a fórumon volt már olyan tag aki ráfaragott vele.
én épp most próbálom a wynn's hidrotőke tisztító adalékát majd nyilatkozok róla!
pedig hálás egy gépezet az mpi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hidrótőke probléma
HozzászólásElküldve: csüt. márc. 30, 2017 7:32 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. nov. 28, 2014 1:53 pm
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Tatabánya
Sziasztok!!
1.4 MPI (2002, AQW) Fabia-m elkezdett csattogni, mint a géppuska hidegen is és melegen is, de ezt nem mindig csinálja.
Jelenleg 5w30 olaj van benne. Lánc tavaly lett lecserélve, biztos, hogy nem az szól.
Hengerfej tömítést is kell cserélnem, mert trutyis a kiegyenlítő tartályom állandóan.
Találtam VIKA tőkéket a Bárdiban, ezt érdemes lenne megvenni, vagy csak takarítsam ki őket?
Nem lesz meg sokáig, ismerős átvenné tőlem, és nem szeretnék kicseszni vele sem, plusz idegesít, hogy ilyen.
Ultrahangos takarítás segíthet rajta?
Ha leveszem a fejet, akkor kell szelepállítást csinálnom? Itt mik a jó értékek?
Illetve a tőkéket csak kihúzom felfelé?
Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hidrótőke probléma
HozzászólásElküldve: kedd nov. 01, 2016 2:33 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 549
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
Dr.Úr írta:
gyula írta:
Dr.Úr írta:
Szerintem nem lánc, mert az fordulaton halkulna, ez meg hangosodik.
A kipufogón meg lehet hallani hogy kicsit egyenetlenül jár a motor.
A tőkék be lettek állítva, mert 6000 km megtételéig teljesen csendben voltak.

Hello!

Milyen típusú hidrotőkék lettek beépítve? Hogy nézett ki a motor belseje? (koszos volt? szelep fedél, olajteknő?) Az én kocsimban 80e km-nél lett cserélve 2 garnitúra hidrotőke. Sajnos a Spanyol gyártmányú (Ajusa) tőkéből alapból 4db rossz volt a 8-ból. Új gyári Skoda szett került bele, azóta jó, Aral High Tronic 5W40 olajjal járok vele. Néha az első hideg indításkor lehet hallani,hogy csattog pár másod percig motor egyszerűen nem foglalkozom vele. Én nem várom meg a 10e-es olajcserét mert az én kocsimban a motor belseje gyalázatosan nézett ki. A szelepfedélből alig bírtam kikaparni a lerakódott olajsarat. A barátom Fábiája szintén ugyan így járt mint az enyém, az is 80e km-nél. A motor belseje gyalázatosan nézett ki az ő kocsijában is. Ő márkaszervizbe hordta olajcserére. Nos én egy olajcserét megejtenék a helyedben a motoron némi hidrotőke tisztítóval egyetemben (Liquid Molly).Szerintem a kocsid motorjának a belseje sem lehetett tiszta. Ha a kipufogóban lehet hallani akkor valamelyik kipufogószelep hidrotőkéje szórakozik. Valószínű,hogy az támaszt ki vagy ragad be. Ha leveszed a szelepfedelet látni fogod,hogy melyik szórakozik. Ha nem használna a tisztítás az olajcserével, akkor még alap beállítást kellene csinálni.


Szia!
Ajusa került bele, de már sehol nem találni gyárit. A motort tisztának mondanám, 8 éve használom az autót, mindig időben megvolt az olaj csere. Szóval el nem tudom képzelni, hogy mi az anyjáért csattog így, ahogy a videón is hallani. És tele van a youtube ugyan ilyen videókkal, szóval nem egyedi az eset.

Szia!
Sajnos silány. Skoda Patika oldalán nézzél körül. Én is tőlük vettem anno a gyári tőkéket. Ha nincs gyári tőke ( de szerintem van csak nagyon drága ezért nem tartják raktáron) akkor FEBI, INA márkájú még mindig van és talán jobb mint a fentebb említett márka. Én még mindig egy tisztítást mondanék,hogy végezz el. Csaba is leírta,hogy mivel és én is írtam, tehát van választék. Amúgy ha ezek a tőkék behalnak a kocsiban én is a sima Felicia tőkéket fogom belerakni a szelepemelő szárakkal együtt a Fábiába.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hidrótőke probléma
HozzászólásElküldve: kedd nov. 01, 2016 2:24 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 549
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
Csabaa írta:
Szia Gyula!
Tudod az a baj, a kötelező olajcseréknél 10w40-es olajat raknak bele, olcsósági szempont alapján, annak ellenére ,hogy hozta a minimum előírásokat.
Én vásárlástól (64ekm-től) 152ekm-s motorgenerálig, egy kivétellel edge 5w30-as olajat használtam éves cserével 12-13ekm-ként (az első olajam volt csak 5w40-es magnatec).
Ennyire tiszta volt a szelepfedél:
Kép Kép
Kép Kép

Szia Csaba!
Igen, igazad van az olajcserével kapcsolatban. Szerintem is a 10W40-es olajat teszik bele az általad említett okok miatt. Ennek a levét mi tulajok isszuk, ittuk meg. Soha de soha többé 10w40-es olajat nem teszek a kocsiba. Én nem készítettem fényképet de csúnyán nézett ki az én kocsim motorja és a barátom kocsijának a motorja is. Lehet,hogy megállná a helyét az 5w30-as olaj is az MPI motorban. Én maradok az 5w40-nél. Viszont lehet,hogy váltok az ARAL-ról. Hej bár csak az én kocsim motorja is így nézett volna ki. de ramaty volt de cudarul.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára gyula kedd nov. 01, 2016 2:36 pm-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hidrótőke probléma
HozzászólásElküldve: kedd nov. 01, 2016 2:13 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. márc. 09, 2012 9:16 am
Hozzászólások: 1027
Tartózkodási hely: 2003. 1.4 Mpi AQW
Autó: Fabia Best
Dr.Úr írta:
Szerintem nem lánc, mert az fordulaton halkulna, ez meg hangosodik.
A kipufogón meg lehet hallani hogy kicsit egyenetlenül jár a motor.
A tőkék be lettek állítva, mert 6000 km megtételéig teljesen csendben voltak.
Sziasztok!Ki csinálta a hidrotőke cserét szerelő?Ott voltál,hogy mennyire mosta ki a motort belülről,mert 10-ből 9.5 szarik rá az ilyenre nagy ívben?!Lehet,hogy a motorban maradt sok trutyi belekerült valamelyik tőkébe és az elején azért volt jó neked.Amit Csabám is linkelt próbáld meg azzal az adalékkal jól átmosatni a rendszert hátha helyre jön.Én még ilyen beteg hangú Mpi-vel eddig még soha sem találkoztam pedig már láttam egye-kettőt!A szar és későn cserélt olajtól tényleg piszkos olajsár alakul ki a motorban ezt én is meg tudom erősíteni.Amit utoljára csináltam abból még a 3d-s brigéciol sem szedte le az olajsarat csak a csavarhúzó.Nem az Mpi-k szarok hanem a tulajok és a szerelők,de akinek nem inge ne vegye magára!Ha meg tényleg az Ajusa tőke lenne ennyire szar az siralmas akkor.Én ezért ragaszkodom lehetőség szerint a gyári alkatrészekhez,mert lehet,hogy kicsivel drágább,de hosszú távon az az olcsóbb!Egyébként a Skodapatikánál kapsz belőle gyárit tuti max nincs fent a honlapon!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hidrótőke probléma
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 31, 2016 8:58 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7930
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szia Gyula!
Tudod az a baj, a kötelező olajcseréknél 10w40-es olajat raknak bele, olcsósági szempont alapján, annak ellenére ,hogy hozta a minimum előírásokat.
Én vásárlástól (64ekm-től) 152ekm-s motorgenerálig, egy kivétellel edge 5w30-as olajat használtam éves cserével 12-13ekm-ként (az első olajam volt csak 5w40-es magnatec).
Ennyire tiszta volt a szelepfedél:
Kép Kép
Kép Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hidrótőke probléma
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 31, 2016 8:45 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 07, 2014 10:45 am
Hozzászólások: 39
gyula írta:
Dr.Úr írta:
Szerintem nem lánc, mert az fordulaton halkulna, ez meg hangosodik.
A kipufogón meg lehet hallani hogy kicsit egyenetlenül jár a motor.
A tőkék be lettek állítva, mert 6000 km megtételéig teljesen csendben voltak.

Hello!

Milyen típusú hidrotőkék lettek beépítve? Hogy nézett ki a motor belseje? (koszos volt? szelep fedél, olajteknő?) Az én kocsimban 80e km-nél lett cserélve 2 garnitúra hidrotőke. Sajnos a Spanyol gyártmányú (Ajusa) tőkéből alapból 4db rossz volt a 8-ból. Új gyári Skoda szett került bele, azóta jó, Aral High Tronic 5W40 olajjal járok vele. Néha az első hideg indításkor lehet hallani,hogy csattog pár másod percig motor egyszerűen nem foglalkozom vele. Én nem várom meg a 10e-es olajcserét mert az én kocsimban a motor belseje gyalázatosan nézett ki. A szelepfedélből alig bírtam kikaparni a lerakódott olajsarat. A barátom Fábiája szintén ugyan így járt mint az enyém, az is 80e km-nél. A motor belseje gyalázatosan nézett ki az ő kocsijában is. Ő márkaszervizbe hordta olajcserére. Nos én egy olajcserét megejtenék a helyedben a motoron némi hidrotőke tisztítóval egyetemben (Liquid Molly).Szerintem a kocsid motorjának a belseje sem lehetett tiszta. Ha a kipufogóban lehet hallani akkor valamelyik kipufogószelep hidrotőkéje szórakozik. Valószínű,hogy az támaszt ki vagy ragad be. Ha leveszed a szelepfedelet látni fogod,hogy melyik szórakozik. Ha nem használna a tisztítás az olajcserével, akkor még alap beállítást kellene csinálni.


Szia!
Ajusa került bele, de már sehol nem találni gyárit. A motort tisztának mondanám, 8 éve használom az autót, mindig időben megvolt az olaj csere. Szóval el nem tudom képzelni, hogy mi az anyjáért csattog így, ahogy a videón is hallani. És tele van a youtube ugyan ilyen videókkal, szóval nem egyedi az eset.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hidrótőke probléma
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 31, 2016 8:37 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 549
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
Dr.Úr írta:
Szerintem nem lánc, mert az fordulaton halkulna, ez meg hangosodik.
A kipufogón meg lehet hallani hogy kicsit egyenetlenül jár a motor.
A tőkék be lettek állítva, mert 6000 km megtételéig teljesen csendben voltak.

Hello!

Milyen típusú hidrotőkék lettek beépítve? Hogy nézett ki a motor belseje? (koszos volt? szelep fedél, olajteknő?) Az én kocsimban 80e km-nél lett cserélve 2 garnitúra hidrotőke. Sajnos a Spanyol gyártmányú (Ajusa) tőkéből alapból 4db rossz volt a 8-ból. Új gyári Skoda szett került bele, azóta jó, Aral High Tronic 5W40 olajjal járok vele. Néha az első hideg indításkor lehet hallani,hogy csattog pár másod percig motor egyszerűen nem foglalkozom vele. Én nem várom meg a 10e-es olajcserét mert az én kocsimban a motor belseje gyalázatosan nézett ki. A szelepfedélből alig bírtam kikaparni a lerakódott olajsarat. A barátom Fábiája szintén ugyan így járt mint az enyém, az is 80e km-nél. A motor belseje gyalázatosan nézett ki az ő kocsijában is. Ő márkaszervizbe hordta olajcserére. Nos én egy olajcserét megejtenék a helyedben a motoron némi hidrotőke tisztítóval egyetemben (Liquid Molly).Szerintem a kocsid motorjának a belseje sem lehetett tiszta. Ha a kipufogóban lehet hallani akkor valamelyik kipufogószelep hidrotőkéje szórakozik. Valószínű,hogy az támaszt ki vagy ragad be. Ha leveszed a szelepfedelet látni fogod,hogy melyik szórakozik. Ha nem használna a tisztítás az olajcserével, akkor még alap beállítást kellene csinálni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hidrótőke probléma
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 31, 2016 8:11 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7930
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Dr.Úr írta:
Szerintem nem lánc, mert az fordulaton halkulna, ez meg hangosodik.
A kipufogón meg lehet hallani hogy kicsit egyenetlenül jár a motor.
A tőkék be lettek állítva, mert 6000 km megtételéig teljesen csendben voltak.

http://xado.hu/problema-megoldasok/moto ... ellatas/83


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hidrótőke probléma
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 31, 2016 7:59 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 07, 2014 10:45 am
Hozzászólások: 39
Szerintem nem lánc, mert az fordulaton halkulna, ez meg hangosodik.
A kipufogón meg lehet hallani hogy kicsit egyenetlenül jár a motor.
A tőkék be lettek állítva, mert 6000 km megtételéig teljesen csendben voltak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hidrótőke probléma
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 31, 2016 7:45 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7930
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Dr.Úr írta:
Csabaa írta:
Dr.Úr írta:

Aral Hightronic 5w-40. 6000 km "van benne."

Szia
5w40-től nem igazán kellene hidegen kopognia.
Bár amikor a kocsit vettem, 5w40-es magnatec-t raktam bele és 2-3 alkalommal kopogott hidegen, pedig 1,2-s van amiben sokkal kisebb tőkék vannak.
Tudom nem vigasztal ,de én még 5w30-as olajjal is tudatosan meg tudtam szólaltani a tőkéket ha akartam. Elég volt hideg motorral menni pár száz métert, és utáni várni 1-2 órát. Utána mindig kopogva indult.. nem találtam még embert aki magyarázatot tudott volna adni a jelenségre.

Egy ötletem van, hmm olcsó is legyen... akkor nem szedjük szét ismét... marad az olajjal a játék.. olajat nem akarunk cserélni mert még korai... adalék az olajba!?
Ha a tőkéket kicserélték nem hiszem ,hogy az 5w40-s olaj ismét eltömítette. Tehát a tisztítása felesleges.. ha gyengébb minőségű tőke került bele, akkor is az olajjal kellene kicselezni..


Sajnos nálam nem 1-2 másodperces kopogásról van szó. Most konkrétan úgy csörömpöl a motor, mint amiben olaj sincs, pedig van. Hidegen melegen egyaránt.
Ez nem az én autóm, de pont így:
https://youtu.be/4cNZTlsmxuw

Szia
Ez lánc szerintem.
Vagy egyszerűen nem lett beállítva a szelepemelő a tőke csere után..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hidrótőke probléma
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 31, 2016 7:21 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 07, 2014 10:45 am
Hozzászólások: 39
Csabaa írta:
Dr.Úr írta:

Aral Hightronic 5w-40. 6000 km "van benne."

Szia
5w40-től nem igazán kellene hidegen kopognia.
Bár amikor a kocsit vettem, 5w40-es magnatec-t raktam bele és 2-3 alkalommal kopogott hidegen, pedig 1,2-s van amiben sokkal kisebb tőkék vannak.
Tudom nem vigasztal ,de én még 5w30-as olajjal is tudatosan meg tudtam szólaltani a tőkéket ha akartam. Elég volt hideg motorral menni pár száz métert, és utáni várni 1-2 órát. Utána mindig kopogva indult.. nem találtam még embert aki magyarázatot tudott volna adni a jelenségre.

Egy ötletem van, hmm olcsó is legyen... akkor nem szedjük szét ismét... marad az olajjal a játék.. olajat nem akarunk cserélni mert még korai... adalék az olajba!?
Ha a tőkéket kicserélték nem hiszem ,hogy az 5w40-s olaj ismét eltömítette. Tehát a tisztítása felesleges.. ha gyengébb minőségű tőke került bele, akkor is az olajjal kellene kicselezni..


Sajnos nálam nem 1-2 másodperces kopogásról van szó. Most konkrétan úgy csörömpöl a motor, mint amiben olaj sincs, pedig van. Hidegen melegen egyaránt.
Ez nem az én autóm, de pont így:
https://youtu.be/4cNZTlsmxuw


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hidrótőke probléma
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 31, 2016 7:15 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7930
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Dr.Úr írta:

Aral Hightronic 5w-40. 6000 km "van benne."

Szia
5w40-től nem igazán kellene hidegen kopognia.
Bár amikor a kocsit vettem, 5w40-es magnatec-t raktam bele és 2-3 alkalommal kopogott hidegen, pedig 1,2-s van amiben sokkal kisebb tőkék vannak.
Tudom nem vigasztal ,de én még 5w30-as olajjal is tudatosan meg tudtam szólaltani a tőkéket ha akartam. Elég volt hideg motorral menni pár száz métert, és utáni várni 1-2 órát. Utána mindig kopogva indult.. nem találtam még embert aki magyarázatot tudott volna adni a jelenségre.

Egy ötletem van, hmm olcsó is legyen... akkor nem szedjük szét ismét... marad az olajjal a játék.. olajat nem akarunk cserélni mert még korai... adalék az olajba!?
Ha a tőkéket kicserélték nem hiszem ,hogy az 5w40-s olaj ismét eltömítette. Tehát a tisztítása felesleges.. ha gyengébb minőségű tőke került bele, akkor is az olajjal kellene kicselezni..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hidrótőke probléma
HozzászólásElküldve: hétf. okt. 31, 2016 6:59 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. aug. 07, 2014 10:45 am
Hozzászólások: 39
Csabaa írta:
Dr.Úr írta:
Sziasztok!
Alakított már át itt valaki Fábia 1.4 MPI motort hidrotőkésről hagyományosra? Mint pl. ez a motor a Feliciában. Mi a dolog menete, és mik a tapasztalatok?
Kezd elegem lenni belőle hogy állandóan visszatér a hidrotőke probléma, pedig az összeset kicseréltettem.

szia
Az olaj milyen?


Aral Hightronic 5w-40. 6000 km "van benne."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 386 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 26  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség