Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szer. ápr. 24, 2019 12:04 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 364 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 25  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd júl. 17, 2012 2:30 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. feb. 13, 2011 6:22 pm
Hozzászólások: 138
Azt elfelejtettem leirni hogy egész éjjel állt a kocsi.Reggelre ugyebár lefolyik az olaj.Na már most gázadás nélkül beinditottam és egészen addig jó volt még meg nem forgattam 15-20 másodpercet 3 ezren!Addi nem rángatott és nem durrogott vissza a gáz sem.Csak nagy fordulat után gondolom ekkor már a tőke teljesen telitve volt és ekkor támasztott ki.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd júl. 17, 2012 2:27 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. feb. 13, 2011 6:22 pm
Hozzászólások: 138
Mint már leirtam nem csattog hanem kitámaszt a 4-es hengerben.Motor kaszni rángat.Tuti a szivószelepet támassza ki mert visszalő a levegőszűrőbe.Erre ugy jöttek rá hogy gázra volt kapcsolva és amikor a 4-es stekkert lehuzták a gázról(amikor az még nem volt gázon csak készenlétben)akkor az ott beengedte a gáz szikra és durr a levegőszűrőbe.Remélem érthetően irtam.Egy dolog biztos 4-es henger és mielőtt kicserélték volna a tőkéket nem volt semmi ilyen baja.Most a szervizben van a fönököt ismerem már rég minden mindig ok volt most is mondta 4-es hengerben kicserélik a tőkéket gariban.
Pedig INA tőkéket szereztem bele nem koficot!!!
Holnap hivom mi a helyzet.Remélem nem kell szelepvezetőket cserélni illetve szelepeket polirozni:(
Mivel előtte nem csinált ilyet!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd júl. 17, 2012 12:57 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 535
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
Hello.
Ha a hidrotőke rossz az új is, akkor az alapjáraton is kitámaszt(mivel már van olajnyomás) és csattog szerintem.
Szakszervízben cseréltetted a hidrotőkéket?
Amikor nekem tavaly cserélve lettek akkor kb500 km után nekem is szólt az egyik.
Otthon szelepfedél le, ellenőrzés és az egyik szelepnél "nagy" volt a hézag.
Szépen utána állítottam és olajcsere volt mert a szerelő úr nem dobta le a "régi" kb 1000km-t futott Castrol magnatec 10W40-es olajat.Én kidobtam belőle, tettem bele 5W40 Aral High Tronic motorolajat, azóta jó, kop,kop,kop.
djjosy írta:
M a reggel beinditom a kocsit semmi gázt nem adtam csak szépen beinditom és kész.1000-es fordulat nem rángat na mondom akkor beállt minden a helyére és jó.Gázvezérlés készenlétben mágnesszelepek csattognak csak mint eddig is durrogás nincs nem lő vissza.Igen ám de most jön a lényeg:2500-3000-es fordulatra emelve járatás majd alapjárat szintén dadog az egész gázrendszer bekapcs és már lőnek is minden 4-ik csattra!!!Tehát a 4-es hengerben(mivel ott volt gyujtáskimaradás és ott nem csattog a gáz sem ha lehuzzuk a vezérlőt)tuti hogy az uj hidrotőkék közöl valamelyik kitámaszt mikor nagy fordulaton feltöltödik olajjal.Egyszóval 4-es henger hidrotőkéi gariban csere,azonnal visszavittem ma nem érdekel hogy szombat van keddre szerdára eredményt akarok és gariban mert a reggeli jelenség után tuti ott a hiba és pár óra mulva ha ismét beinditják megint csendes lesz de csak addig amig a magasabb fordulat miatt ujra feltöltödik olajjal.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 14, 2012 11:19 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. feb. 13, 2011 6:22 pm
Hozzászólások: 138
M a reggel beinditom a kocsit semmi gázt nem adtam csak szépen beinditom és kész.1000-es fordulat nem rángat na mondom akkor beállt minden a helyére és jó.Gázvezérlés készenlétben mágnesszelepek csattognak csak mint eddig is durrogás nincs nem lő vissza.Igen ám de most jön a lényeg:2500-3000-es fordulatra emelve járatás majd alapjárat szintén dadog az egész gázrendszer bekapcs és már lőnek is minden 4-ik csattra!!!Tehát a 4-es hengerben(mivel ott volt gyujtáskimaradás és ott nem csattog a gáz sem ha lehuzzuk a vezérlőt)tuti hogy az uj hidrotőkék közöl valamelyik kitámaszt mikor nagy fordulaton feltöltödik olajjal.Egyszóval 4-es henger hidrotőkéi gariban csere,azonnal visszavittem ma nem érdekel hogy szombat van keddre szerdára eredményt akarok és gariban mert a reggeli jelenség után tuti ott a hiba és pár óra mulva ha ismét beinditják megint csendes lesz de csak addig amig a magasabb fordulat miatt ujra feltöltödik olajjal.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 14, 2012 7:17 am 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Ha nem szűnik meg pár nap benzines használat után, akkor vidd vissza.


djjosy írta:
Sziasztok!
Ma megvolt a hidrotőke csere.Szépen jár a motor csendes minden.Ellenben kaptam cserébe 2 másikat ami csere előtt nem volt:1000-es fordulaton megtartva rángat a kaszni remeg a motor.Kiolvasás eredménye:4-es henger gyújtáskimaradás.Új gyertya uj trafo változás semmi:(
Landirenzo gázszett készenlétre bekapcs:minden 4-ik csattogás a mágnesszelepek ugyebár ha ok minden nem csattog hanem szabályosan durrog!!!Pedig ilyenkor még nem megy gázzal csak készenlétben van.Átváltva gázra szintén durrog.Annyit mondtak hogy az uj tőkék miatt valószinű hogy a szelepet a 4-es hengerben kinyomja vagy mi és lehet kosz vagy szelepvezető miatt az egyik szelep nem zár rendesen.+válasz erre járjak benzinnel meg egy kis tisztitó adalékkal hátha kitisztul ha nem akkor szelepvezető csere + szelepek polirozása.Csak azt nem értem ha nem megy a gáz csak készenlétben van ott akkor mér durrog olyan mintha visszalőne a levegőszűrőbe.Egy biztos:Benzin 1000-es ford rángat,Gáz minden 4-ik ütem durrog:(((((HELP!!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 13, 2012 9:34 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. feb. 13, 2011 6:22 pm
Hozzászólások: 138
Nem lehet hogy a vezérlést cseszték el egy foggal amikor összerakták ugyanis gondolom azt is e kellett szedni
Roomster 1.4 bxw 2008-as benzin gázos a kocsi....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. júl. 13, 2012 9:30 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. feb. 13, 2011 6:22 pm
Hozzászólások: 138
Sziasztok!
Ma megvolt a hidrotőke csere.Szépen jár a motor csendes minden.Ellenben kaptam cserébe 2 másikat ami csere előtt nem volt:1000-es fordulaton megtartva rángat a kaszni remeg a motor.Kiolvasás eredménye:4-es henger gyújtáskimaradás.Új gyertya uj trafo változás semmi:(
Landirenzo gázszett készenlétre bekapcs:minden 4-ik csattogás a mágnesszelepek ugyebár ha ok minden nem csattog hanem szabályosan durrog!!!Pedig ilyenkor még nem megy gázzal csak készenlétben van.Átváltva gázra szintén durrog.Annyit mondtak hogy az uj tőkék miatt valószinű hogy a szelepet a 4-es hengerben kinyomja vagy mi és lehet kosz vagy szelepvezető miatt az egyik szelep nem zár rendesen.+válasz erre járjak benzinnel meg egy kis tisztitó adalékkal hátha kitisztul ha nem akkor szelepvezető csere + szelepek polirozása.Csak azt nem értem ha nem megy a gáz csak készenlétben van ott akkor mér durrog olyan mintha visszalőne a levegőszűrőbe.Egy biztos:Benzin 1000-es ford rángat,Gáz minden 4-ik ütem durrog:(((((HELP!!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 01, 2012 7:01 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 07, 2011 1:39 pm
Hozzászólások: 794
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME
gyula írta:
Hello.
Végig jártam a hidrotőke csere útvesztőjét, igaz csak 8 szelepes Mpi motoros fábiám van.Nekem a hengerfej tömítés hibája miatt szállt el a hidrtőke, ugyanis olyan trutyival volt tele ami az olaj beöntő sapkán szokott lenni.
Amelyik hidrotőke rossz volt az nálam "leragadt", tehát akkora hézag volt,hogy csak na.
Ha elindítod a motort és csattog azonnal állítsad le, és le kell szedni a szelepdeknit.Ha szerencséd van megtalálod, a bűnöst.
Pár oldallal visszább van egy leírás ami alapján meglehet állapítani melyik hidrotőke a rossz.
Gondolom a 16szelepes motornál is működik.
Az is lehet,hogy egy alapbeállítás segít a hidrotőke hibán.
Az én autómon 80E km-nél szállt el a hidrotőke, barátom fábiájánál szintén 80E km körül.
djjosy írta:
Ja és a legbosszantóbb az hogy mindet cserélni kell mert nemtudni melyik koszolodott be vagy ment tönkre,meg ha már szét van kapva.Csak azt is hallottam csere után is volt akinek előjött megint na már gariba vissza is veszik ha szerviz csinálja a cserét de melyiket mind a 16-ot?????Aztán megint belekerül 1-1 selejt a 16-ba és kezdödik előről::)))))))Vegyél skodát OCSO ÉS YOOO :DDD
Sziasztok nekem most volt hengerfej tömités csere,és a szerelő meg is járatta minden hidrotőkét,most nincs gondom vele,csak most a szonda.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 01, 2012 1:24 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. márc. 07, 2009 4:47 pm
Hozzászólások: 535
Tartózkodási hely: Junior,1.4mpi, 8V, AZF,2002
Hello.
Végig jártam a hidrotőke csere útvesztőjét, igaz csak 8 szelepes Mpi motoros fábiám van.Nekem a hengerfej tömítés hibája miatt szállt el a hidrtőke, ugyanis olyan trutyival volt tele ami az olaj beöntő sapkán szokott lenni.
Amelyik hidrotőke rossz volt az nálam "leragadt", tehát akkora hézag volt,hogy csak na.
Ha elindítod a motort és csattog azonnal állítsad le, és le kell szedni a szelepdeknit.Ha szerencséd van megtalálod, a bűnöst.
Pár oldallal visszább van egy leírás ami alapján meglehet állapítani melyik hidrotőke a rossz.
Gondolom a 16szelepes motornál is működik.
Az is lehet,hogy egy alapbeállítás segít a hidrotőke hibán.
Az én autómon 80E km-nél szállt el a hidrotőke, barátom fábiájánál szintén 80E km körül.
djjosy írta:
Ja és a legbosszantóbb az hogy mindet cserélni kell mert nemtudni melyik koszolodott be vagy ment tönkre,meg ha már szét van kapva.Csak azt is hallottam csere után is volt akinek előjött megint na már gariba vissza is veszik ha szerviz csinálja a cserét de melyiket mind a 16-ot?????Aztán megint belekerül 1-1 selejt a 16-ba és kezdödik előről::)))))))Vegyél skodát OCSO ÉS YOOO :DDD


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. júl. 01, 2012 12:33 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. feb. 13, 2011 6:22 pm
Hozzászólások: 138
olajat én vittem számlával 5w40-eset és be is engedtek arra a 20percre szóval.......más kocsimat is mindig ott csináltattam soha nem vertek át mindent amit csináltak mindig jó volt utána.Nem fognám a szerelőre hogy ő tehet a hidrotőke cseréről 120ezernél.nyelestengelycsapágy meg 100ezernél????vicc.....:))


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 30, 2012 6:20 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7604
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
djjosy írta:
Ja és a legbosszantóbb az hogy mindet cserélni kell mert nemtudni melyik koszolodott be vagy ment tönkre,meg ha már szét van kapva.Csak azt is hallottam csere után is volt akinek előjött megint na már gariba vissza is veszik ha szerviz csinálja a cserét de melyiket mind a 16-ot?????Aztán megint belekerül 1-1 selejt a 16-ba és kezdödik előről::)))))))Vegyél skodát OCSO ÉS YOOO :DDD

szia
Mivel 4 eves az autod szinte az osszes olajcseret a szakszerviz csinalta gondolom. A szerviz a min olajat tette bele gazdasagi szempontbol.
10w40 es olajnal jobbat sosem toltenek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 30, 2012 5:17 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. feb. 13, 2011 6:22 pm
Hozzászólások: 138
Ja és a legbosszantóbb az hogy mindet cserélni kell mert nemtudni melyik koszolodott be vagy ment tönkre,meg ha már szét van kapva.Csak azt is hallottam csere után is volt akinek előjött megint na már gariba vissza is veszik ha szerviz csinálja a cserét de melyiket mind a 16-ot?????Aztán megint belekerül 1-1 selejt a 16-ba és kezdödik előről::)))))))Vegyél skodát OCSO ÉS YOOO :DDD


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szomb. jún. 30, 2012 5:11 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. feb. 13, 2011 6:22 pm
Hozzászólások: 138
Nem tudom mi lehet de mivel 0 km-es autó volt ezért tudom rendszeresen volt cserélve az olaj,és láttam is mindig a cserét 5w40-es castrolt kapott mindig egyszer került bele 10w40es most liqui moly van benne 5w40es a szabvány mindig jó volt értem ezalatt 501.01 502.00
egyébként minden olajnál 502.00 mellett ott van a 505.00 dizel is...Nemtudom mi lehet 13-15 ezrenként megvolt a csere mindig szűrövel együtt.Hallottam ilyet: váltó és hidrotőke vw betegség nálam mind a 2 bejött :) sajna:(
120ezernél??????szégyen-------------ráadásul ez szinte mind autópályán.......eladom és veszek még most egy 10éves toyotát vagy hondát azok még tudtak AUTÓT gyártani...........


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jún. 26, 2012 3:40 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 07, 2011 1:39 pm
Hozzászólások: 794
Tartózkodási hely: Tiszavasvári.2001 1.4 8v MPI AME
Szia,nem gondolod hogy a 10w40 tette tönkre!Ott azért lehet más gond is az okozatért.
djjosy írta:
Olajcsere szűrőcsere nem segitett sajna már melegen is hallani de igen halkan a kopogást.Valszeg hidrotőke csere lesz.:(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 25, 2012 11:05 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: vas. feb. 13, 2011 6:22 pm
Hozzászólások: 138
Olajcsere szűrőcsere nem segitett sajna már melegen is hallani de igen halkan a kopogást.Valszeg hidrotőke csere lesz.:(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 364 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 25  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség