Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: csüt. júl. 29, 2021 8:00 am

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 150 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej
HozzászólásElküldve: vas. máj. 09, 2021 6:19 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 773
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
intelpentium írta:
Sziasztok.
ugy nez ki 3 evet birt a gyari temac tomites. Mit tudtok ajanlani ami jo
koszonom


Lehet egy hibás széria . Általában mindegyik jó. Lehet szerelési hiba is. A hengerfejet új csavarokkal kell szerelni. Mert nyomatékra a csavar megnyúlik és úgy tart rendesen . A hengerfejen meg kell nézni a síkot is , mert ha nem jó az is mindig hibaforrás.

Az 1,4 motornál könnyű levenni a szelepfedelet. Hozzá férsz a hengerfej csavarokhoz és nézd meg lehet e után húzni . ha lehet akkor nem új csavarokkal szerelték.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej
HozzászólásElküldve: vas. máj. 09, 2021 2:03 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. ápr. 06, 2014 7:38 pm
Hozzászólások: 44
Autó: Skoda Fábia Sedan Cool 1.4 MPI 2002 AQW
Sziasztok.
ugy nez ki 3 evet birt a gyari temac tomites. Mit tudtok ajanlani ami jo
koszonom


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej
HozzászólásElküldve: szomb. ápr. 10, 2021 5:41 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd okt. 24, 2017 10:18 am
Hozzászólások: 14
Autó: Fabia Classic 1.4 MPI 44 kW AZF
Ricsi24 írta:
Szesze írta:
Szevasz Ricsi!Én leengedném a fagyállót és valami hűtőmosóval kimosatnám rendesen a rendszert,mert ha már volt hengerfej tömítés cserélve a kocsin és nem lett a hűtőrendszer többször egymás után kimosva akkor annak a maradványa simán lehet a tartályban.Ha a hengerfej tömítés elszáll akkor általában az olajba is víz szokott kerülni úgyhogy talán neked nem kell aggódnod.


Köszi szépen csak legyen igazad! :wink: Mert igen, ahogy írtad, láttam példát ugyanazon motortipusú Fabiánál mint az enyém, amikor mindkettő keveredett, a látvány önmagáért beszélt... de nekem az olaj tényleg tiszta, tél idején szok előjönni egy kis fehér retyerutya az olajsapkán, de tavasszal, ahogy melegszik az idő, el is tűnik fokozatosan, de azt hiszem az ennél tipusnál "normális", pl. haveromnak van 1.2 HTP és néha megy vele hosszabat is, de napi szinten rövid utakra használja és neki nem szokott megjelenni. Mégegyszer köszi szépen, majd igyekszem sort keríteni a dologra!


Visszakerestem eme régebbi hozzászólásomat; nemrég volt szükség hidrotőke cserére + mivel az tudjuk mivel jár, ezért kapott egy hengerfejsíkolást is új hengerfejtömítéssel megspékelve. Volt és még van is módom látni a régi tömítést, a szerelő kiadta nekem, hát képeken láttam többszörte elhasználtabbakat... bár nem vagyok szakember, de nem láttam rajta nagyon szembeszökő sérülést, szakadást vagy átégést, kicsit a lökőrudak lyukai körül volt olajos, de az a levételnél is történhetett. Egy motormosás remélhetőleg megoldja a gondot, ahogy írtad.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej
HozzászólásElküldve: pén. dec. 11, 2020 3:41 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 773
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
gault írta:
Köszönöm a hasznos tanácsokat.
Igen, főleg városban és rövid távon használjuk az autók, inkább csak kiegészítő, megkímélő üzemmódban. Ezért is ilyen kevés a km., pedig az évjárat 2005. Ebben az esetben valószínűleg visszaütött a kímélő üzemmód. Egyenetlen volt az alapjárat, a párom használta, neki fel sem tűnt, mert fordulaton ment normálisan. Hibát az autó nem jelzett, sőt a kompjuter sem.
Az egyik hengerben 6 bar nyomást mértek és erre a megállapításra jutottak. Az autós témák igen érdekelnek, régen még az egyszerűbb technikákat szerelgettem is, de ezek a mai autók már túl modernek, elektronikat, típusismeret. Valljuk be kell hozzá szakértő. Ráadásul lakásban lakom, így már a parkolós szerelgetésekből is kinőttem. Azt kell elfogadnom, amit a szerelő mond. A fórumon viszont sok autószerető, rengeteg tapasztalattal bíró sorstárs van, így a kommentek olvasását én kifejezetten hasznosnak és érdekesnek találom.
Ahogy korábban írtam, már beletörődtem a komplett felújításba, csak nem szeretném, ha pár 10 ezer km múlva megint előjönne valami. Azt gondoltam, hogy egy ilyen motorhoz 200 ezer km-ig nem kell hozzányúlni, ha az ember hidegen nem forgatja és nem max. ford. jár vele, olaj+ minden csere évente, ami kell.
Tévedtem.

A motorra vigyázni kell , de üzem melegen pörgősebben kell használni. Ha rövid utakat jársz ez nem lehetséges akkor néha el kell vele menni kirándulni :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej
HozzászólásElküldve: pén. dec. 11, 2020 12:55 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 8051
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Sziasztok
Nem kellene megbontani azt a motor 60ekm után..
Kokszosodás nem igazán okoz gondot, mert ezek a motorok nem közvetlen befecskendezésűek, hanem a szívósorba adagolnak. A szelepeket állandóan hűti és tisztítja a benzin.
Tankolj bele 100-as benzint és bármilyen benzinbe rakható adalékot. Menj vele egy 1.5-2 órát 100-100-es tempóval. Felesleges nagyobb fordulaton pörgetni.
Ki fog az tisztulni..
Az én autóm 95%-ban városban fut és nincs ilyen gondom. Igaz nem hörgetem, nem váltok fel feleslegesen, városban is nyugodtan pöröghet az a motor 3000-t. A feleségem szereti azonnal felpakolgatni, és alig fordulaton közlekedni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej
HozzászólásElküldve: pén. dec. 11, 2020 11:13 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. dec. 10, 2020 9:30 am
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fabia 1.4 16V
Köszönöm a hasznos tanácsokat.
Igen, főleg városban és rövid távon használjuk az autók, inkább csak kiegészítő, megkímélő üzemmódban. Ezért is ilyen kevés a km., pedig az évjárat 2005. Ebben az esetben valószínűleg visszaütött a kímélő üzemmód. Egyenetlen volt az alapjárat, a párom használta, neki fel sem tűnt, mert fordulaton ment normálisan. Hibát az autó nem jelzett, sőt a kompjuter sem.
Az egyik hengerben 6 bar nyomást mértek és erre a megállapításra jutottak. Az autós témák igen érdekelnek, régen még az egyszerűbb technikákat szerelgettem is, de ezek a mai autók már túl modernek, elektronikat, típusismeret. Valljuk be kell hozzá szakértő. Ráadásul lakásban lakom, így már a parkolós szerelgetésekből is kinőttem. Azt kell elfogadnom, amit a szerelő mond. A fórumon viszont sok autószerető, rengeteg tapasztalattal bíró sorstárs van, így a kommentek olvasását én kifejezetten hasznosnak és érdekesnek találom.
Ahogy korábban írtam, már beletörődtem a komplett felújításba, csak nem szeretném, ha pár 10 ezer km múlva megint előjönne valami. Azt gondoltam, hogy egy ilyen motorhoz 200 ezer km-ig nem kell hozzányúlni, ha az ember hidegen nem forgatja és nem max. ford. jár vele, olaj+ minden csere évente, ami kell.
Tévedtem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej
HozzászólásElküldve: pén. dec. 11, 2020 6:25 am 
Offline

Csatlakozott: pén. júl. 05, 2013 1:05 pm
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: Csíkszentimre, RO
Autó: FAVORIT 135,OCTAVIA I 1,6,FABAII (5J,542
amelyik kocsiban EGR szelep van és sok rövid távot mennek vele .Sajnos előjön. Az EURO normák miatt a kipufogó gázt visszavezetik a szivó oldalra. A kipufogó gáz nem a legtisztább. a korom olajsár lerakódik a szivószelepekre és ezzel elzárja a levegő és benzin utját. A rövid távok miatt nem melegszik fel üzeni hőfokra a hengerfej és a szelep . Így meg nem tud öntisztulni a rendszer

A megelőzése

a fordulatszámot magasan kell tartani ( nem tudom biztosa 2500 ford/perc fölött zár az EGR szelep) Városban nem 4 fokozatban 2000 fordulattal menni 50Km/ órával hanem harmadikban 3000 fordulat fölött.

" kiégetés" tankolásnál tenni a tankba szeleptisztító folyadékot és a kocsi nagy fordulaton 50-100 km úton meghajtani 5 sebességet elfelejteni 4 ben 120- 130 km/ óra menni. Ez kb 5000 ford/perc . A motor jól átmelegszik. Üzem meleg motornál könnyebben zajlik a tisztulás.

Saját autómnál (BME nincs EGR szelep , egy gonddal kevesebb :) )
rátéve a műszert katalizátor hibát írt ki , már 300 ezres javítást vizionáltam. Itt katalizátor tisztítóval jól meghajkurászva elmúlt a hiba.

a diózás leszedik a szívósort és a szelepekhez egy spéci csövön ( zárt szelep állásnál) nagy nyomáson befújják a dióhéjat , A puha dióbél nem bántja a fém alkatrészeket csak a kokszot és az olajsarat távolítja el. a befujással ellentétesen közben kiszívjak a koszos héjat.

Szétszerelésnél leszedi a hengerfejet és a szelepnél a kosz valahogy kikaparássza . Jobb esetben kiszedi a szelepeket és úgy tisztítja .
anyagköltség kb hengerfej tömítés, vezérlés szett, ( minden megbontott tömítést illik cserélni) fagyálló, motorolaj+ szűrő ha már bontva van érdemes szelepszár szimeringet cserélni szelepeket átnézni ha kell bemarni csiszolni.

Mi a hiba jelenség hogy tisztítást javasolnak?[/quote]

Elnézést, hogy beleszólok a párbeszédbe, de szerintem is helyes a meglátásod..ami engem érdekelne:Itt katalizátor tisztítóval jól meghajkurászva elmúlt a hiba...téma érdekelne, ezt ha bővebben leírnád..köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 10, 2020 7:51 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 773
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
gault írta:
Köszönöm a választ. Igen, ezt már én is olvastam, amikor megjelent a cikk, akkor is, most meg újra, hogy ez a hiba van nálam. Kerestem is két céget. Az is belejön 100 ezerbe+- és nem tudom, hogy valóban megoldás-e. Az egyiknél idén szóba sem jöhet, a másiknál válaszra sem méltattak.
Beletörődtem már, hogy kifizetem és komplett felújíttatom a hengerfejet és a szelepeket+vezérlés+olajcsere, ha már ilyen megbontás lesz, csak az említett km véleményem szerint kevés az autóban, hogy ilyen hibát produkáljon. Nem turbós, fsi, tsi motor, nem háromhengeres, nem olyan, amiket nem dícsérnek és mégis előjött.


amelyik kocsiban EGR szelep van és sok rövid távot mennek vele .Sajnos előjön. Az EURO normák miatt a kipufogó gázt visszavezetik a szivó oldalra. A kipufogó gáz nem a legtisztább. a korom olajsár lerakódik a szivószelepekre és ezzel elzárja a levegő és benzin utját. A rövid távok miatt nem melegszik fel üzeni hőfokra a hengerfej és a szelep . Így meg nem tud öntisztulni a rendszer

A megelőzése

a fordulatszámot magasan kell tartani ( nem tudom biztosa 2500 ford/perc fölött zár az EGR szelep) Városban nem 4 fokozatban 2000 fordulattal menni 50Km/ órával hanem harmadikban 3000 fordulat fölött.

" kiégetés" tankolásnál tenni a tankba szeleptisztító folyadékot és a kocsi nagy fordulaton 50-100 km úton meghajtani 5 sebességet elfelejteni 4 ben 120- 130 km/ óra menni. Ez kb 5000 ford/perc . A motor jól átmelegszik. Üzem meleg motornál könnyebben zajlik a tisztulás.

Saját autómnál (BME nincs EGR szelep , egy gonddal kevesebb :) )
rátéve a műszert katalizátor hibát írt ki , már 300 ezres javítást vizionáltam. Itt katalizátor tisztítóval jól meghajkurászva elmúlt a hiba.

a diózás leszedik a szívósort és a szelepekhez egy spéci csövön ( zárt szelep állásnál) nagy nyomáson befújják a dióhéjat , A puha dióbél nem bántja a fém alkatrészeket csak a kokszot és az olajsarat távolítja el. a befujással ellentétesen közben kiszívjak a koszos héjat.

Szétszerelésnél leszedi a hengerfejet és a szelepnél a kosz valahogy kikaparássza . Jobb esetben kiszedi a szelepeket és úgy tisztítja .
anyagköltség kb hengerfej tömítés, vezérlés szett, ( minden megbontott tömítést illik cserélni) fagyálló, motorolaj+ szűrő ha már bontva van érdemes szelepszár szimeringet cserélni szelepeket átnézni ha kell bemarni csiszolni.

Mi a hiba jelenség hogy tisztítást javasolnak?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 10, 2020 5:40 pm 
Offline

Csatlakozott: csüt. dec. 10, 2020 9:30 am
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fabia 1.4 16V
Köszönöm a választ. Igen, ezt már én is olvastam, amikor megjelent a cikk, akkor is, most meg újra, hogy ez a hiba van nálam. Kerestem is két céget. Az is belejön 100 ezerbe+- és nem tudom, hogy valóban megoldás-e. Az egyiknél idén szóba sem jöhet, a másiknál válaszra sem méltattak.
Beletörődtem már, hogy kifizetem és komplett felújíttatom a hengerfejet és a szelepeket+vezérlés+olajcsere, ha már ilyen megbontás lesz, csak az említett km véleményem szerint kevés az autóban, hogy ilyen hibát produkáljon. Nem turbós, fsi, tsi motor, nem háromhengeres, nem olyan, amiket nem dícsérnek és mégis előjött.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 10, 2020 5:26 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 773
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
gault írta:
Szia.
Mi lett végül a hengerfejjel? Megjavíttattad? Ha igen, megoldás volt?
Nekem 1.4 16v motoros fabia van 60.000 km-rel (újonnan vettük és valóban megkímélt használat) és most azt mondták, hogy kokszosodás miatt kell felújítani a hengerfejet, vezérléscserével 200-250 ezret ajánlottak. Ez a hiba nekem túl korai tűnik, nem szívesen bontatnám meg a motort, ha nem muszáj.


kérdez rá diózásnak hívják viszonylag kis bontással tisztítják ki a hengerfejet.

https://totalcar.hu/magazin/technika/2015/05
/18/szivocsatorna_es_szeleptisztitas_diohejszorassal/

pesten is csinálják

http://www.novothauto.hu/tisztitas-diohejjal/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej
HozzászólásElküldve: csüt. dec. 10, 2020 10:35 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. dec. 10, 2020 9:30 am
Hozzászólások: 3
Autó: Skoda Fabia 1.4 16V
Szia.
Mi lett végül a hengerfejjel? Megjavíttattad? Ha igen, megoldás volt?
Nekem 1.4 16v motoros fabia van 60.000 km-rel (újonnan vettük és valóban megkímélt használat) és most azt mondták, hogy kokszosodás miatt kell felújítani a hengerfejet, vezérléscserével 200-250 ezret ajánlottak. Ez a hiba nekem túl korai tűnik, nem szívesen bontatnám meg a motort, ha nem muszáj.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej
HozzászólásElküldve: vas. okt. 04, 2020 8:57 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1309
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
Frodesz írta:
Sziasztok!
Komoly segítségre lenne szükségem.
Sajnos a Fábiámat elérte a vég és hengerfejes lett (Még pontosan nem tudni, hogy milyen szintű a kár). Olyan állapotban van, hogy a kiegyenlítő tartályban már megjelent a kávéhabhoz hasonló barna sűrű olaj, a vizem 2 nap alatt elmegy teljesen, úgyhogy most le lett állítva és vár a diagnózisra.
Voltam vele szervizben, ahol nagyjából egy ilyen 120 ezer Ft-os összeget saccoltak, amiben nincs benne a többi felmerülő hiba (vízcsövek cseréje, estleg hűtő csere, stb…)
Sajnos nem tudom mennyit érhet az autóm, még nagyságrendileg sem, szóval az lenne a kérdésem, hogy szerintetek érdemes lenne rákölteni, vagy hirdessem meg bontásra?
Az autóról:
2003-as évjárat, 1.4 MPI motor, teljesen fapados (nincs klíma, nincs elektromos ablak, nincs vonóhorog), fehér színű, kasztnija teljesen rozsda mentes (a sárvédőnél sincs semmi rozsda), egy apró koccanás volt vele, ahol a b.e. fényszóró és a lökhárító horzsolódott, azon kívül semmi komolyabb, a kasztni nincs vetemedve, teljesen egybe van.
Köszi szépen előre is a segítséget.

szia
mi az isten kerül 120e be egy cserén. tömítés kb 5e ft ,csavarok valóban drágák de 8-10e ft és ennyi. kell olaj valami nagyon tescos olaj , olaj szűrő kb 5e. fagyálló 800ft a tömény 2 flakon elég belőle.
ami járulékos az a szelepfedél tömítés ha nem volt cserélve akkor lehet repedezni fog levételkor érdemes cserélni kb 1-2e ft és a síkolás ha szükséges általában akkor szokott kellene ha megforralják a blokkot.
valamint víz a hűtő rendszer átmosásához.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej
HozzászólásElküldve: pén. szept. 25, 2020 2:55 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. jan. 06, 2019 5:50 pm
Hozzászólások: 773
Autó: Fábia I 1,2 BME 2006
mori írta:
Frodesz írta:
Sziasztok!
Komoly segítségre lenne szükségem.
Sajnos a Fábiámat elérte a vég és hengerfejes lett (Még pontosan nem tudni, hogy milyen szintű a kár). Olyan állapotban van, hogy a kiegyenlítő tartályban már megjelent a kávéhabhoz hasonló barna sűrű olaj, a vizem 2 nap alatt elmegy teljesen, úgyhogy most le lett állítva és vár a diagnózisra.
Voltam vele szervizben, ahol nagyjából egy ilyen 120 ezer Ft-os összeget saccoltak, amiben nincs benne a többi felmerülő hiba (vízcsövek cseréje, estleg hűtő csere, stb…)
Sajnos nem tudom mennyit érhet az autóm, még nagyságrendileg sem, szóval az lenne a kérdésem, hogy szerintetek érdemes lenne rákölteni, vagy hirdessem meg bontásra?
Az autóról:
2003-as évjárat, 1.4 MPI motor, teljesen fapados (nincs klíma, nincs elektromos ablak, nincs vonóhorog), fehér színű, kasztnija teljesen rozsda mentes (a sárvédőnél sincs semmi rozsda), egy apró koccanás volt vele, ahol a b.e. fényszóró és a lökhárító horzsolódott, azon kívül semmi komolyabb, a kasztni nincs vetemedve, teljesen egybe van.
Köszi szépen előre is a segítséget.



Szia!

Nem tudom, Ft-ban mennyi lehet az értéke, pár százezer, összegszerűen biztosan ráfizetés.
De szerintem inkább az a fontos, hogy Neked mennyit ér, mennyire szereted. Nekem pont ilyen járgányom van, egy évvel öregebb, és egy extrája van, az elektromos ablak elöl. :-) (Aminek 70-be fájt a tavalyi javíttatása...) De hozzám nőtt, szeretem, ismerem a nyűgjeit és a teljes előéletét, úgyhogy inkább ráköltök. Legutóbb épp majdnem 200-at két részletben, biztosan nem érte meg összegszerűen és időben sem.


ha szerencséd van nem 120 ezer hanem egy hengerfej tömítés csere. Ha lent van a hengerfej akkor érdemes eldönteni mit kell csinálni. Megnézik a hengerfej síkját , ha rossz azt síkolni kell. Bele lehet menni sok extra javításba szelep becsiszolás, ujj szelepek új szelepszár szimering, hengerfej felújítás.
Kérdezz utána más szerelőnél mennyiért cserélni ki a hengerfej tömítést.

Aztán már csak a te döntésed mit választasz .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej
HozzászólásElküldve: pén. szept. 25, 2020 9:25 am 
Offline

Csatlakozott: kedd szept. 01, 2020 9:06 am
Hozzászólások: 4
Autó: Skoda Fabia 1.4 matrix 2002
Frodesz írta:
Sziasztok!
Komoly segítségre lenne szükségem.
Sajnos a Fábiámat elérte a vég és hengerfejes lett (Még pontosan nem tudni, hogy milyen szintű a kár). Olyan állapotban van, hogy a kiegyenlítő tartályban már megjelent a kávéhabhoz hasonló barna sűrű olaj, a vizem 2 nap alatt elmegy teljesen, úgyhogy most le lett állítva és vár a diagnózisra.
Voltam vele szervizben, ahol nagyjából egy ilyen 120 ezer Ft-os összeget saccoltak, amiben nincs benne a többi felmerülő hiba (vízcsövek cseréje, estleg hűtő csere, stb…)
Sajnos nem tudom mennyit érhet az autóm, még nagyságrendileg sem, szóval az lenne a kérdésem, hogy szerintetek érdemes lenne rákölteni, vagy hirdessem meg bontásra?
Az autóról:
2003-as évjárat, 1.4 MPI motor, teljesen fapados (nincs klíma, nincs elektromos ablak, nincs vonóhorog), fehér színű, kasztnija teljesen rozsda mentes (a sárvédőnél sincs semmi rozsda), egy apró koccanás volt vele, ahol a b.e. fényszóró és a lökhárító horzsolódott, azon kívül semmi komolyabb, a kasztni nincs vetemedve, teljesen egybe van.
Köszi szépen előre is a segítséget.



Szia!

Nem tudom, Ft-ban mennyi lehet az értéke, pár százezer, összegszerűen biztosan ráfizetés.
De szerintem inkább az a fontos, hogy Neked mennyit ér, mennyire szereted. Nekem pont ilyen járgányom van, egy évvel öregebb, és egy extrája van, az elektromos ablak elöl. :-) (Aminek 70-be fájt a tavalyi javíttatása...) De hozzám nőtt, szeretem, ismerem a nyűgjeit és a teljes előéletét, úgyhogy inkább ráköltök. Legutóbb épp majdnem 200-at két részletben, biztosan nem érte meg összegszerűen és időben sem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hengerfej
HozzászólásElküldve: csüt. szept. 24, 2020 7:27 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: hétf. márc. 25, 2019 11:24 am
Hozzászólások: 18
Autó: Skoda Fabia 1.4 MPi
Sziasztok!
Komoly segítségre lenne szükségem.
Sajnos a Fábiámat elérte a vég és hengerfejes lett (Még pontosan nem tudni, hogy milyen szintű a kár). Olyan állapotban van, hogy a kiegyenlítő tartályban már megjelent a kávéhabhoz hasonló barna sűrű olaj, a vizem 2 nap alatt elmegy teljesen, úgyhogy most le lett állítva és vár a diagnózisra.
Voltam vele szervizben, ahol nagyjából egy ilyen 120 ezer Ft-os összeget saccoltak, amiben nincs benne a többi felmerülő hiba (vízcsövek cseréje, estleg hűtő csere, stb…)
Sajnos nem tudom mennyit érhet az autóm, még nagyságrendileg sem, szóval az lenne a kérdésem, hogy szerintetek érdemes lenne rákölteni, vagy hirdessem meg bontásra?
Az autóról:
2003-as évjárat, 1.4 MPI motor, teljesen fapados (nincs klíma, nincs elektromos ablak, nincs vonóhorog), fehér színű, kasztnija teljesen rozsda mentes (a sárvédőnél sincs semmi rozsda), egy apró koccanás volt vele, ahol a b.e. fényszóró és a lökhárító horzsolódott, azon kívül semmi komolyabb, a kasztni nincs vetemedve, teljesen egybe van.
Köszi szépen előre is a segítséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 150 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség