Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: kedd nov. 21, 2017 9:59 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 617 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Gázos Fábia
HozzászólásElküldve: szomb. júl. 04, 2015 11:18 am 
Offline

Csatlakozott: szomb. júl. 25, 2009 12:58 pm
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: 2002, 1.4MPI AME
pint.frici írta:
Goodman írta:
Üdv, Gázüzemnél milyen gyertya kell? Brisk DR15YS vagy DOR15YS-1 esetleg DR15YS-9 ?
Vagy Champion RC89PYC ? MPIBE DR15TC helyett.
Gyertya miatt lehet szegény keverék? :)


Szia,a gyertya minősége nem oka a szegény keveréknek,nekem is állandó hiba volt amíg nem menet közben programozták be a gázos motor vezérlőt hogy milyen teljesítménynél milyen legyen a keverék, nekem azóta nincs ilyen gondom addig meg beszerelés után 4 szer voltam a szervizben ahol beszerelték és aki beállította azt mondta hogy álló helyzetben soha nem lehet pontosan programozni mert a motorok nem egyformák még típus azonosan sem.Üdv.


Üdv, Köszi ezt gondoltam, de én azért cserélnék gyertyát. Akinek van tapasztalata melyiket ajánlja?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gázos Fábia
HozzászólásElküldve: pén. júl. 03, 2015 6:59 pm 
Offline

Csatlakozott: vas. márc. 27, 2011 11:45 am
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Sokorópátka
Autó: Skoda Fabia 1.2 12V Kombi
Goodman írta:
Üdv, Gázüzemnél milyen gyertya kell? Brisk DR15YS vagy DOR15YS-1 esetleg DR15YS-9 ?
Vagy Champion RC89PYC ? MPIBE DR15TC helyett.
Gyertya miatt lehet szegény keverék? :)


Szia,a gyertya minősége nem oka a szegény keveréknek,nekem is állandó hiba volt amíg nem menet közben programozták be a gázos motor vezérlőt hogy milyen teljesítménynél milyen legyen a keverék, nekem azóta nincs ilyen gondom addig meg beszerelés után 4 szer voltam a szervizben ahol beszerelték és aki beállította azt mondta hogy álló helyzetben soha nem lehet pontosan programozni mert a motorok nem egyformák még típus azonosan sem.Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gázos Fábia
HozzászólásElküldve: pén. júl. 03, 2015 4:30 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. júl. 25, 2009 12:58 pm
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: 2002, 1.4MPI AME
Üdv, Gázüzemnél milyen gyertya kell? Brisk DR15YS vagy DOR15YS-1 esetleg DR15YS-9 ?
Vagy Champion RC89PYC ? MPIBE DR15TC helyett.
Gyertya miatt lehet szegény keverék? :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gázos Fábia
HozzászólásElküldve: vas. jún. 28, 2015 11:56 am 
Offline

Csatlakozott: vas. márc. 27, 2011 11:45 am
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Sokorópátka
Autó: Skoda Fabia 1.2 12V Kombi
Szia!

A pótkerék helyére 37 literes tartály fér ami nekem 450km elég, 1,2 HTP motor van átszerelve gázra.A hiba kód nem érdekes mert a gáz rendszernek külön motor vezérlője van.
Nekem a hőfok jeladó a szetthez tartozóan építették be,Landi Renzo rendszerem van.
Viszont csak akkor érdemes átépíteni ha sokat mész a kocsival mert benzinnel is kell használni a kocsit különben a benzin rendszert tönkre teszi az állott benzin,én egy tank gáz után megyek legalább 60-100 km benzinnel ,meg mindig minimális benzin van a tankba így nekem még nem volt gondom a benzines résszel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gázos Fábia
HozzászólásElküldve: hétf. jún. 22, 2015 7:43 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 26, 2009 6:34 pm
Hozzászólások: 1269
Tartózkodási hely: Jászárokszállás 2001 1.4mpi AME
Goodman írta:
Sziasztok, Segítséget szeretnék kérni, már gázos fabiasoktól.

Azon gondolkodom én is beépítetném a kicsikébe.

1. Kérdés: Hány literes tartály fér a pótkerék helyére ferdehátuban? 165ös a gyári gumiméret.
2. Vízáramba épített jeladón kivül mást kell-e kérni?
3. van egy P0172 kódom, ez dús keverék, fogalmam sincs mitől lehet cseréltem levegőszűrőt egyszer jön egyszer nem ettől mehet a beszerelés? Max, átalakítás elött nyomok egy törlést..
4. Mennyit eszik gázból? Nekem 7.5 benzinnel
5. Ac Pumpa árramellátó csatlakozóra (hátsó Ülés alatt) kötnek valamit? vagy oda nem nyulnak?
Várom a választ. köszönöm. Üdv!

hali
nekem a p0172 kódot anno egy hőfokjeladó csere megoldotta kopp-kopp


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gázos Fábia
HozzászólásElküldve: pén. jún. 19, 2015 6:14 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. júl. 25, 2009 12:58 pm
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: 2002, 1.4MPI AME
Sziasztok, Segítséget szeretnék kérni, már gázos fabiasoktól.

Azon gondolkodom én is beépítetném a kicsikébe.

1. Kérdés: Hány literes tartály fér a pótkerék helyére ferdehátuban? 165ös a gyári gumiméret.
2. Vízáramba épített jeladón kivül mást kell-e kérni?
3. van egy P0172 kódom, ez dús keverék, fogalmam sincs mitől lehet cseréltem levegőszűrőt egyszer jön egyszer nem ettől mehet a beszerelés? Max, átalakítás elött nyomok egy törlést..
4. Mennyit eszik gázból? Nekem 7.5 benzinnel
5. Ac Pumpa árramellátó csatlakozóra (hátsó Ülés alatt) kötnek valamit? vagy oda nem nyulnak?
Várom a választ. köszönöm. Üdv!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd okt. 28, 2014 12:10 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. szept. 26, 2014 10:49 am
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Tatabánya
Autó: Fabia II 5J 1.4 16V BXW
Nekem is 2008-as Fabia II-es kombim van, nem rég vásároltam. 158 000 km van benne. Nekem is hasonló a hiba jelenség nehezen indul, de csak 2-3 napi állás után vagy hidegben mondjuk 1 napi állás után. Illetve beindul pöcre majd le is fullad. Ha meg beindul 10-20 mp-ig elég darabos az alpjárat, gázadásra megtorpan. Aztán teljesen jó semmi hiba. Hiba oka nincs meg, de akkor elvileg a tömítés is lehet. Illetve amit írtál, hogy leáll. Nekem néha produkálja(nem csak nyáron)pl ha visszaváltok és motorfékkel lassítok majd kinyomom a kuplungot, az alapjárat alá esik a ford. szám 500-600-ra. 10-ből egyszer le is áll. Nem találják a hiba okát. Gázos szerint minden rendben. Valahol olvastam, hogy a reduktoron kell állítani.
blaca írta:
Sziasztok!
Nekem 2008-as 1.4 16V Fabia Combim van gyárilag beépített LandiRenzo gáz szettel. Már 112000 km van a "drágaság"-ban és már másodszor jött elő- persze a legrosszabbkor- hogy a benzin megeszi a tömítést az AC-pumpa és a tartály között. Először még garanciális volt a mikor történt és 69000km-volt az autóban.Akkor az AC-pumpán lévő összekötő csövet is megette. Szerviz javította és annyi volt a magyarázat,hogy sokat állt benne a benzin és azért mállik szét. Számomra kicsit fura mert a repülésben dolgozva megtapasztaltam, hogy a kerozin sokkal komolyabb anyag a benzinnél és ott soha nem volt ilyen problémánk,hogy elporlad egy elvileg ellenálló tömítés. Akkor azt ajánlották,hogy olyan 2000 Ft-ért tankoljak így nem áll benne olyan sokáig az anyag. Na ez a tanács sem jött be, mert most megint ez van a kocsival. A hiba jelenség az volt hogy nagyon nehezen indult mert nem kapott elég benzint. Nem volt üzemanyag nyomás. :( A szerelőmtől megtudtam,hogy ebből a tömítésből csak is gyári van 4000 Ft környékén és nem lehet helyettesíteni mert több funkciója is van! Ennyit a német precízításról!
Egyébként a tömítés spanyol gyártmány! :cry:

Kérdezném, hogy más is tapasztalt ilyet a gázos üzem alatt vagy csak nekem sikerül kifogni mindig a sz.rt?

Egyébként nem bántam meg a gázos autót, bár az elején két naponta szervízben volt a kocsi, mert a békéscsabai beépítésnél elcseszték a dolgokat! Azóta gyári garanciában ki lett cserélve a tartályon kívül minden az első hónapban.
Egyetlen egy dologra nem találok viszont magyarázatot, hogy nyáron ha meleg van és megy a klíma miért ejti el a fordulatszámot és áll le az autó visszaváltásnál. BXW a motorkódja és ismerőstől hallottam, hogy a Roomsterben is előfordul, de az csak benzines.
Esetleg valakinek ötlet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. okt. 22, 2014 12:45 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 16, 2014 9:38 pm
Hozzászólások: 2
Sziasztok, szeretném a segítségeteket kérni, Tartarini gázas Fabia 1-esem van, van hozzá soft, valamint VIAKEN nevű univerzális usb interface kábel...a kábelhez viszont driver szükséges. beszereztem hozzá valamit, viszont nem lehetséges installálni, s így nem ismeri fel a rendszert.

megköszönöm, ha bárki bármilyen infóval tud szolgálni ezügyben!

üdv,
Ákos


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. aug. 17, 2014 10:20 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 6932
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szia
A tömítés nekem is szétment ( 2003). Sőt 2006-os 1,4ben is láttam már.
A benzinben etanol van, az eszi meg.
Tömítéssel foglalkozó cégnél kérdeztem ,hogy létezik olyan gumi ami benzin és etanol álló is? Vagy erre vagy arra jó...
De érdekes ez, nem minden évjáratnál jelentkezik, tehát néha sikerül olyan beszállítót találni akinek a tömítése jó.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: vas. aug. 17, 2014 9:10 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. aug. 23, 2010 10:58 pm
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Szolnok
Sziasztok!
Nekem 2008-as 1.4 16V Fabia Combim van gyárilag beépített LandiRenzo gáz szettel. Már 112000 km van a "drágaság"-ban és már másodszor jött elő- persze a legrosszabbkor- hogy a benzin megeszi a tömítést az AC-pumpa és a tartály között. Először még garanciális volt a mikor történt és 69000km-volt az autóban.Akkor az AC-pumpán lévő összekötő csövet is megette. Szerviz javította és annyi volt a magyarázat,hogy sokat állt benne a benzin és azért mállik szét. Számomra kicsit fura mert a repülésben dolgozva megtapasztaltam, hogy a kerozin sokkal komolyabb anyag a benzinnél és ott soha nem volt ilyen problémánk,hogy elporlad egy elvileg ellenálló tömítés. Akkor azt ajánlották,hogy olyan 2000 Ft-ért tankoljak így nem áll benne olyan sokáig az anyag. Na ez a tanács sem jött be, mert most megint ez van a kocsival. A hiba jelenség az volt hogy nagyon nehezen indult mert nem kapott elég benzint. Nem volt üzemanyag nyomás. :( A szerelőmtől megtudtam,hogy ebből a tömítésből csak is gyári van 4000 Ft környékén és nem lehet helyettesíteni mert több funkciója is van! Ennyit a német precízításról!
Egyébként a tömítés spanyol gyártmány! :cry:

Kérdezném, hogy más is tapasztalt ilyet a gázos üzem alatt vagy csak nekem sikerül kifogni mindig a sz.rt?

Egyébként nem bántam meg a gázos autót, bár az elején két naponta szervízben volt a kocsi, mert a békéscsabai beépítésnél elcseszték a dolgokat! Azóta gyári garanciában ki lett cserélve a tartályon kívül minden az első hónapban.
Egyetlen egy dologra nem találok viszont magyarázatot, hogy nyáron ha meleg van és megy a klíma miért ejti el a fordulatszámot és áll le az autó visszaváltásnál. BXW a motorkódja és ismerőstől hallottam, hogy a Roomsterben is előfordul, de az csak benzines.
Esetleg valakinek ötlet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: gáztartály - érvényesség
HozzászólásElküldve: szomb. aug. 16, 2014 9:47 pm 
Offline

Csatlakozott: szomb. aug. 16, 2014 9:38 pm
Hozzászólások: 2
Sziasztok, új vagyok errefele...a minap vettem egy tetszetős 2oo4-es Fabia Combit, benzin/gáz üzemeltetéssel...a szervízben tesztelve jónak mondták...viszont olvastam a topic-ban, hogy csupán 1o évig használható.
Az autó néhány nap mulva lesz 1o éves, a forgalomba iratás akkor emiatt nem lesz lehetséges? vagy lejárt gáztartállyal rendelkező autót csupán benzinesként tudom beiratni?
kb. milyen összeg lehet egy meglévő rendszert újra 1o évig rendbehozni?

nagyon köszönöm a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. júl. 23, 2014 1:36 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd feb. 05, 2013 8:50 am
Hozzászólások: 13
Szia,

Injektor tisztítás + belenézni a gáz táblába.

Molnár/Páhi ért hozzá...

Üdv

zool87 írta:
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném ismét kérni. Nemrég elkezdett az gázos 1.2 HTP fabiám érdekes dolgokat csinálni. 2-es és 3-as sebességi fokozatban ha gyorsulok 2500 és 3000 fordulat között rángat az autó (kenguru benzin)3000 felett megint jó. Próbáltam hideg motorral, meleg motorral (hideg motorral jobban csinálja)szinte mindig előjön a hiba. Más seb. fokozatban nem, benzines üzemmódban megint nem. 40.000 km -es gázszűrő cserét most csinálták meg, reméltem, hogy ez majd helyrehozza a hibát, de sajnos nem. Szerintetek mi lehet a hiba?
Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. nov. 21, 2013 11:19 am 
Offline

Csatlakozott: csüt. máj. 23, 2013 7:55 am
Hozzászólások: 14
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném ismét kérni. Nemrég elkezdett az gázos 1.2 HTP fabiám érdekes dolgokat csinálni. 2-es és 3-as sebességi fokozatban ha gyorsulok 2500 és 3000 fordulat között rángat az autó (kenguru benzin)3000 felett megint jó. Próbáltam hideg motorral, meleg motorral (hideg motorral jobban csinálja)szinte mindig előjön a hiba. Más seb. fokozatban nem, benzines üzemmódban megint nem. 40.000 km -es gázszűrő cserét most csinálták meg, reméltem, hogy ez majd helyrehozza a hibát, de sajnos nem. Szerintetek mi lehet a hiba?
Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: szer. szept. 04, 2013 8:15 am 
Offline

Csatlakozott: kedd aug. 06, 2013 10:25 pm
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Köszönöm a gyors választ. Igazad van BXW kódos, sőt az előző tulaj nem cserélt benzinszürőt benne 60000-nél. Most a 105000-nél cseréltük ki és ömlött ki belőle a nyál. Ezek szerint az AC pumpa is teli van.
Ellenőrizzük az általad javasoltakat és írok majd, hogy mi lett az eredmény. Köszi a segítséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: hétf. szept. 02, 2013 2:52 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Szeva!

A gázos computer nem tudja felülírni a gyári motorvezérlőt. Most gondolj bele, ezt konkrét chiptuning lenne. A hibakód olvasás nem diagnosztika, vidd el rendes diagnosztikáshoz. Nem a gázzal lesz gond, a benzines részt nézzétek. Ellenőrizzétek, hogy egyáltalán kap-e benzint, felépül-e és tartja-e a 4 bar benzinnyomást a rendszer (gondolom BUD vagy BXW motorkód). Ehhez találtok egy csatlakozót az üzemanyaghídon, de a szerelőnek ezt tudnia kell. Következő lépésben meg kell nézni, hogy a motorvezérlő kivezérli-e az injektorokat, ehhez elég egy próbalámpa. Ha ez a kör rendben van, akkor át kell térni a gyújtás ellenőrzésére. Mivel hengerenkénti trafós ezért ehhez is elég kell legyen egy próbalámpa, hogy a trafók kivezérlése megtörténik-e.

Az én tippem egyébként, hogy "takony" lett a benzinből és beállt a szűrőbe vagy az AC pumpába.

gregory írta:
Sziasztok!

Segítsetek mert lassan felrobbanok. Van egy 1.4-es dual fabiám, pár hónapja kezdte azt csinálni, hogy nem indult be pöccre, aztán már csak másodikra-harmadikra, de azt is úgy mintha nem menne egy henger, rázkódott az autó jobbra balra.
Most ott tartok, hogy csak gázról indul a verda hidegen, benzinről nem.
A szerelőmmel minden hibát kijavítottunk rajta, amit lehetett, és gépre is feldugtuk. NINCS hibakód.
Átvándoróltam egy gázos szervizbe, hogy csekkolják, mi is a baj. Innen elküldtek, miszerint nem tudnak a gázrendszer computerébe belenézni, mert a dual szervizbe úgy állították be a rendszert, hogy csak a dual szakszerviz tud rácsatlakozódni. (gondolom le van kódolva?!)
Annyi infót kaptam itt, hogy valószínüleg a gázos computer felülirja a skoda adatait és nem kap elég benzint a motor hidegen.

Elég sok fórumot olvasgattam, de pont ilyen hibát sehol sem találtam. Volt már valakinek hasonló? Tudtok valami szakit aki beletud nyúlni a gázos computerbe?

Ráadásúl múltkor a gázszürő elött a csatlakozó úgy lerobbant a szürőről, hogy tiszta olaj lett a motortér. Ez normális és cseréljem le a bilincset egy komolyabra, vagy itt már nem kellene ekkora nyomásnak lennie?

Előre is köszönök minden segítséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 617 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség