Skoda Fabia Club fórum

Pontos idő: szomb. okt. 20, 2018 11:25 pm

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 617 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 42  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jan. 07, 2011 8:28 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 27, 2008 8:36 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Baranya megye Pécs
Maszat írta:
Sziasztok!
Végigolvasva és végiggondolva a fórum hozászolásokat egy röpke kis történetet szeretnék megosztani motor alkatrészek meghibásodásáról. 2004-ben vásároltam egy teljesen új Volkswagen Polo-t 1.2 40 Kw-os benzines német csodát. Nagyon vigyáztam rá, folyamatosan szervizeltettem hidegen nem pörgettem, fűtött garázsban tartottam stb... Emlékeim szerint kb 38000 km (garancia pont letelt) felgyulladt a kipufogó ellenőrző lámpa, fedélzeti számítógép kiolvasás, 1 hengernél valamilyen hiba van. Nagy nehezen sikerült a probléma okát megtalálni 1 hengerben nincs megfelelő kompresszió. Motorbontás kipufogó szelep beégve stb... javítási költség 100.000 Ft fölött volt. Csak egy példa benzines meghibásodásra is nem kívánom senkinek se mert a hibát nagyon nehéz volt detektálni. Jelenleg most egy Skoda Fábiám van amit 2011. 01.17-én szerelnek át Pécsen benzin-gáz módra. A tapasztalatokról beszámolok majd és még valami akinek eredeti gyári beépítésű a gázszettje kérném, hogy írja meg a pontos típust, segítene.
Ki mit tud a Pécsi gázszervizről?
Segítséget köszi!
Sziasztok!


A pécsi gázosokkal nincsen különösebb probléma szerintem , az én tanácsom hogy szánd rá a napodat és legyél ott velük. Ha reggel te vagy az első akkor délutánra készen vannak. De ezt beszéld le elöre hogy te reggelre jössz és délután vinni akarod a kocsit. Amúgy szerintem rendbe vannak. A vezérlés beállítására kell odafigyelni az sokat számít és nem biztos hogy rögtön az első beálítás amit rátöltenek az jó is , lehet azon álítani elég sokat , csak idő és nem nagyon szeretik de piszkálni kell őket. Én úgy vagyok vele hogy ha én vagyok a vevő ésfizetek valamiért jelen esetben nem is keveset akkor már had legyenek igényeim :-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jan. 07, 2011 8:22 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 27, 2008 8:36 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Baranya megye Pécs
-Maci- írta:
Hevy!

Engem ez tényleg érdekel!
Akkor tisztázzuk le: Te hidd el nekem, hogy az enyém csattog(és hangsúlyozom, nekem ez nagyon tetszik) én pedig elfogadom, hogy a tied nem!
Ebből logikus következik, hogy valami nem egyforma a két rendszerben!
Az enyémben Bosch befecskendezők vannak. Szemmel láthatólag a 4db egybe van öntve (egyesével nem cserélhető).
Hát nálad hogy van?

(Lehet, hogy több féle befecskendezővel is szerelnek Landit?! :o )


Ha nem leszek lusta a hétvégén lefényképezem a rendszert és belinkelem a képeket. Az enyémbe nincsen ami csattogna , ugyanis az enyémbe van egy fekete doboz egy kb nagyméretű gyufásdoboz méretű. Belemegy a gáz meg egy 4 eres kábel és az egységről rögtön a leümlőkre . Ezért nincs ami nekem csattogjon .
Ismerem azt a rendszert is ami neked van. Különben ez érdekes , nekem néha kicsit olyan ez az egész mint egy legó, abból rakják össze a rendszert amit épp találnak a polcon :-) Ugyan nem így van de kicsit úgy tűnik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. jan. 07, 2011 8:17 am 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 27, 2008 8:36 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Baranya megye Pécs
goes írta:
Nincs eredeti gyári gázszett. A dual Skodákat Székesfehérváron gázosítják.

Maszat írta:
Sziasztok!
Végigolvasva és végiggondolva a fórum hozászolásokat egy röpke kis történetet szeretnék megosztani motor alkatrészek meghibásodásáról. 2004-ben vásároltam egy teljesen új Volkswagen Polo-t 1.2 40 Kw-os benzines német csodát. Nagyon vigyáztam rá, folyamatosan szervizeltettem hidegen nem pörgettem, fűtött garázsban tartottam stb... Emlékeim szerint kb 38000 km (garancia pont letelt) felgyulladt a kipufogó ellenőrző lámpa, fedélzeti számítógép kiolvasás, 1 hengernél valamilyen hiba van. Nagy nehezen sikerült a probléma okát megtalálni 1 hengerben nincs megfelelő kompresszió. Motorbontás kipufogó szelep beégve stb... javítási költség 100.000 Ft fölött volt. Csak egy példa benzines meghibásodásra is nem kívánom senkinek se mert a hibát nagyon nehéz volt detektálni. Jelenleg most egy Skoda Fábiám van amit 2011. 01.17-én szerelnek át Pécsen benzin-gáz módra. A tapasztalatokról beszámolok majd és még valami akinek eredeti gyári beépítésű a gázszettje kérném, hogy írja meg a pontos típust, segítene.
Ki mit tud a Pécsi gázszervizről?
Segítséget köszi!
Sziasztok!







És pécsen :-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 06, 2011 11:17 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. aug. 31, 2007 1:58 pm
Hozzászólások: 5564
Tartózkodási hely: 2001. 1.4 MPI AQW
Nincs eredeti gyári gázszett. A dual Skodákat Székesfehérváron gázosítják.

Maszat írta:
Sziasztok!
Végigolvasva és végiggondolva a fórum hozászolásokat egy röpke kis történetet szeretnék megosztani motor alkatrészek meghibásodásáról. 2004-ben vásároltam egy teljesen új Volkswagen Polo-t 1.2 40 Kw-os benzines német csodát. Nagyon vigyáztam rá, folyamatosan szervizeltettem hidegen nem pörgettem, fűtött garázsban tartottam stb... Emlékeim szerint kb 38000 km (garancia pont letelt) felgyulladt a kipufogó ellenőrző lámpa, fedélzeti számítógép kiolvasás, 1 hengernél valamilyen hiba van. Nagy nehezen sikerült a probléma okát megtalálni 1 hengerben nincs megfelelő kompresszió. Motorbontás kipufogó szelep beégve stb... javítási költség 100.000 Ft fölött volt. Csak egy példa benzines meghibásodásra is nem kívánom senkinek se mert a hibát nagyon nehéz volt detektálni. Jelenleg most egy Skoda Fábiám van amit 2011. 01.17-én szerelnek át Pécsen benzin-gáz módra. A tapasztalatokról beszámolok majd és még valami akinek eredeti gyári beépítésű a gázszettje kérném, hogy írja meg a pontos típust, segítene.
Ki mit tud a Pécsi gázszervizről?
Segítséget köszi!
Sziasztok!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 06, 2011 10:25 pm 
Offline
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. jún. 24, 2009 10:37 pm
Hozzászólások: 7411
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Autó: 2003. 1,2 12V AZQ
Szia Maszat
A 6v-k tipushibája amit írtál. Ez fabiakon is előfordul sajnos , ennek a 100e ft-s költsége viszont lehúzás volt..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 06, 2011 10:19 pm 
Offline

Csatlakozott: kedd dec. 28, 2010 9:04 pm
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Győr
Sziasztok!
Végigolvasva és végiggondolva a fórum hozászolásokat egy röpke kis történetet szeretnék megosztani motor alkatrészek meghibásodásáról. 2004-ben vásároltam egy teljesen új Volkswagen Polo-t 1.2 40 Kw-os benzines német csodát. Nagyon vigyáztam rá, folyamatosan szervizeltettem hidegen nem pörgettem, fűtött garázsban tartottam stb... Emlékeim szerint kb 38000 km (garancia pont letelt) felgyulladt a kipufogó ellenőrző lámpa, fedélzeti számítógép kiolvasás, 1 hengernél valamilyen hiba van. Nagy nehezen sikerült a probléma okát megtalálni 1 hengerben nincs megfelelő kompresszió. Motorbontás kipufogó szelep beégve stb... javítási költség 100.000 Ft fölött volt. Csak egy példa benzines meghibásodásra is nem kívánom senkinek se mert a hibát nagyon nehéz volt detektálni. Jelenleg most egy Skoda Fábiám van amit 2011. 01.17-én szerelnek át Pécsen benzin-gáz módra. A tapasztalatokról beszámolok majd és még valami akinek eredeti gyári beépítésű a gázszettje kérném, hogy írja meg a pontos típust, segítene.
Ki mit tud a Pécsi gázszervizről?
Segítséget köszi!
Sziasztok!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 06, 2011 7:55 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 06, 2010 8:24 pm
Hozzászólások: 700
Tartózkodási hely: 1.4 16V BUD ZEPPELIN 2006/11
Hevy!

Engem ez tényleg érdekel!
Akkor tisztázzuk le: Te hidd el nekem, hogy az enyém csattog(és hangsúlyozom, nekem ez nagyon tetszik) én pedig elfogadom, hogy a tied nem!
Ebből logikus következik, hogy valami nem egyforma a két rendszerben!
Az enyémben Bosch befecskendezők vannak. Szemmel láthatólag a 4db egybe van öntve (egyesével nem cserélhető).
Hát nálad hogy van?

(Lehet, hogy több féle befecskendezővel is szerelnek Landit?! :o )


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 06, 2011 7:50 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 27, 2008 8:36 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Baranya megye Pécs
-Maci- írta:
Hevy, én nem találtam föl semmit. ó
Ezt írtam:
"Pont az a vicc, hogy gázos autóban elég lenne 30K km-enként olajat cserélni, mert a gáz nem koszolja el az olajat, mint a benzin! Persze a hősokkot ugyan úgy megkapja, ezért én 15K km-enként cseréltetem..."

Tehát, hogy elvileg lehetne húzni, mert nem koszosodik el az olaj, de mégsem érdemes, mert nem ez az egyetlen szempont.

Te pedig ezt írod:
"Az egyik ne is olyan jó tulajdonsága hogy akármilyen fúrcsa is de a gáz szárazabb a benzinél és igenis ezért hamarabb megehet egy két alkatrészt."
Inkább ebbe ne menjünk bele, mert egy régi, elcsépelt butaság visszhangzik nekem ebből. Nem veled akarok online kikezdeni, vagy megsérteni, de a motort egyetlen egy dolog keni és az nem az üzemanyag...

Egyébként nekem is Landi Renzo Omegas van, pótkerék lufival, csak nekem nem hevederek fogják. (Egyébként olyat is láttam, hogy heveder fogja alulról! Az sem rossz megoldás!) Viszont jó ötlet, erre rá kérdezek!
Ezt a csattogást ismét az öregem hozta föl. Nekem külön tetszik, hogy diesel hangja van, de az Ő kedvéért utána kérdeztem és a szerelők váltig állítják, hogy csak a Landi csattog. Bevallom férfiasan, nekem eszembe nem jutott volna, hogy esetleg más rendszer nem csattog. Nem értem miért.
Egyébként a kaposvári ürge azt mondta, hogy Ő is szerel egyszerűbbet is meg olcsóbbat is, de ne foglalkozzunk mással. Landi kell bele és kész.
Csak Édesapám miatt tályékozódtam és széles ismerősi körünkben senki nem gázozik. Tehát csak nekem van némi tapasztalatom, az is kizárólag Landival...


Nem kezdünk ki online csak eszmét cserélünk ebből tanul a forumozó :-) És a landi akkor sem csattog :-)
Nekem minden más zörög ebbe a tetves autóba csak a gáz nem de komolyan, zörög a kinyomócsapágy , az ékszíjfeszítő csapágy meg ilyenek :-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 06, 2011 6:16 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 06, 2010 8:24 pm
Hozzászólások: 700
Tartózkodási hely: 1.4 16V BUD ZEPPELIN 2006/11
Hevy, én nem találtam föl semmit. ó
Ezt írtam:
"Pont az a vicc, hogy gázos autóban elég lenne 30K km-enként olajat cserélni, mert a gáz nem koszolja el az olajat, mint a benzin! Persze a hősokkot ugyan úgy megkapja, ezért én 15K km-enként cseréltetem..."

Tehát, hogy elvileg lehetne húzni, mert nem koszosodik el az olaj, de mégsem érdemes, mert nem ez az egyetlen szempont.

Te pedig ezt írod:
"Az egyik ne is olyan jó tulajdonsága hogy akármilyen fúrcsa is de a gáz szárazabb a benzinél és igenis ezért hamarabb megehet egy két alkatrészt."
Inkább ebbe ne menjünk bele, mert egy régi, elcsépelt butaság visszhangzik nekem ebből. Nem veled akarok online kikezdeni, vagy megsérteni, de a motort egyetlen egy dolog keni és az nem az üzemanyag...

Egyébként nekem is Landi Renzo Omegas van, pótkerék lufival, csak nekem nem hevederek fogják. (Egyébként olyat is láttam, hogy heveder fogja alulról! Az sem rossz megoldás!) Viszont jó ötlet, erre rá kérdezek!
Ezt a csattogást ismét az öregem hozta föl. Nekem külön tetszik, hogy diesel hangja van, de az Ő kedvéért utána kérdeztem és a szerelők váltig állítják, hogy csak a Landi csattog. Bevallom férfiasan, nekem eszembe nem jutott volna, hogy esetleg más rendszer nem csattog. Nem értem miért.
Egyébként a kaposvári ürge azt mondta, hogy Ő is szerel egyszerűbbet is meg olcsóbbat is, de ne foglalkozzunk mással. Landi kell bele és kész.
Csak Édesapám miatt tályékozódtam és széles ismerősi körünkben senki nem gázozik. Tehát csak nekem van némi tapasztalatom, az is kizárólag Landival...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 06, 2011 6:03 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: pén. okt. 15, 2010 4:46 pm
Hozzászólások: 214
Tartózkodási hely: KaposWAR
ok! :)

hevy26 írta:
Szabyka írta:
Úgy néz ki Én ha beszereltetem a pécsi gázautó szervízben fogom szereltetni ...
Pótkerék tartály + töltőnyílás a tanksapka alatt így lesz 209.900ft ... Landirenzo Super Eco a rendszer neve 2 év vagy 100e km garancia van rá ...



Egy jótanács kérdezd meg hogy van e nekik olyan kerek lefogató tárcsályuk a potkerék tartályhoz , olyan mint a gyári műanyag kerék kulcsos csak ez fém , mert az én tartályom még két acélszalag pántal van átkötve. Kicsit olyan sufnituningos de azért müködik :-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 06, 2011 6:01 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 27, 2008 8:36 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Baranya megye Pécs
Szabyka írta:
Úgy néz ki Én ha beszereltetem a pécsi gázautó szervízben fogom szereltetni ...
Pótkerék tartály + töltőnyílás a tanksapka alatt így lesz 209.900ft ... Landirenzo Super Eco a rendszer neve 2 év vagy 100e km garancia van rá ...



Egy jótanács kérdezd meg hogy van e nekik olyan kerek lefogató tárcsályuk a potkerék tartályhoz , olyan mint a gyári műanyag kerék kulcsos csak ez fém , mert az én tartályom még két acélszalag pántal van átkötve. Kicsit olyan sufnituningos de azért müködik :-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 06, 2011 5:59 pm 
Offline

Csatlakozott: hétf. okt. 27, 2008 8:36 pm
Hozzászólások: 209
Tartózkodási hely: Baranya megye Pécs
-Maci- írta:
Sziasztok!

Köszönöm a hozzászólásokat!
Én is Landi Renzot akartam bele rakatni, Édesapám találta ezt a Poliauto-t. Ahány gázossal beszéltem az óta, senki nem ismeri. Remélem vissza érünk lassan a kályhához és marad az eredeti terv.
Persze mi is pótkerék tartályt szeretnénk és tank sapka alatti betöltőt. Úgy a leg elegánsabb.
Úgy látom 115-ös ajánlat teljesen reális.

Petya!
Bocs de veled nem értek egyet. Sőt, nem is értelek. Hogyhogy nem ajánlod? Meg hogyhogy olajcsere 10K km-enként? Főéeg, hogy 5 éve gázozol.
Pont az a vicc, hogy gázos autóban elég lenne 30K km-enként olajat cserélni, mert a gáz nem koszolja el az olajat, mint a benzin! Persze a hősokkot ugyan úgy megkapja, ezért én 15K km-enként cseréltetem, de mindíg úgy néz ki a használt olaj, mint a friss...
A landi meg csattog! Ezt mindenki elmondta, nekem is csattog! Nekem is Bosch befecskendezőim vannak, 90K km van benne és a leg utóbbi kontakt hibán kívül semmi gondja sem volt. 7-7.2 -t fogyaszt vele az 1.4 16V kombi.
Ráadásul mióta megvettem, mindíg a leg olcsóbb magán kúton tankolom...

Na nem kötekedni akartam, de gondoljon bárki bármit, teljes nyugodtsággal viszem el majd az 1.2-est átalakíttatni. Tudom, hogy ezzel jót teszünk a kocsival!

Egyébként tegyük fel, hogy 100K km-nél beszarik a gáz rendszer (nem nagyon van minek elromolnia, de tegyük fel)! Akkor mi van? Mi tud azon drága lenni? 215 egy komplett szett papírokkal, munkadíjjal! Cseréljünk mondjuk reduktort és injektor sort! Mennyi legyen? 100? 150? Akkor mi van? Annyi, hogy nem 10x hozta vissza az árát a gáz, hanem csak 8x...

Egy nagy bajom van csak: Az én autóm gázos, Apumég gázos lesz... Ki fog bele ülni a benzines kombiba?? :shock:



Na ez érdekes olajcsere 30000 Km enként????????
Ugye viccelsz vagy csak enyire nem értesz hozzá.
Az olajnak az egyik legfontosab tulajdonsága a viszkozítás !!! És jöhet bárki bármilyen csoda olajjal azt egy rendes autós 15000 Km ként bizony kicseréli. Szerintem és egy pár tapasztalt szerelő szerint is akiknek bocsi de én hiszek. Jó dolog ez a gáz de azért ne találjuk már föl a spanyol viaszt. Hidd el azért mert tisztábban ég az nem jelenti azt hogy minden tulajdonsága jó. Az egyik ne is olyan jó tulajdonsága hogy akármilyen fúrcsa is de a gáz szárazabb a benzinél és igenis ezért hamarabb megehet egy két alkatrészt.
Tartom az álláspontomat és én akkor sem szerelnék 3 hengeres 1,2 autóba gázt. Sok vele a baj és ezt nem én mondom hanem a szervizes barátok !! És ha már itt tartunk én is pécsi vagyok és nekem is a pécsiek szerelték be a rendszert , és ezért nem is véletlen hogy pont a pécsi Skoda kereskedésbe van némi ismeretségem , elhiheted nem én találom ki hogy gond van az 1,2 gázos skodákkal, de ezt neked természetesen nem ismernék be ha megkérdeznéd :-)
Amúgy meg a Landival semmi baj nincsen nekem még az első szériám van a sima Omegas és tökéletes. Nekem sajnos más motorikus problémáim vannak amit egy részben elképzelhető hogy a gáz számlájára lehetne írni. De nekem már így is megérte én még tankoltam 105 Ft ért Schel kúton :-)
Apropó kutak , nekem csak negatív tapasztalatom volt maszek kutakkal: lényegessen magasab fogyasztás, erő és dinamika vesztés ,........ Nézd meg a holtankoljak.hu oldalon hogy menyi külömbség van egy magánkút és egy MOl vagy Schel kút árai között pláne ha hétvégén még ad 5 ft minuszt is :-) ja az az AGIP :-) Ott a labda :-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 06, 2011 5:13 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 06, 2010 8:24 pm
Hozzászólások: 700
Tartózkodási hely: 1.4 16V BUD ZEPPELIN 2006/11
Petya írta:
Nem én voltam aki ellenzi, hanem hevy26.Nekem is 1.2-es Fabia-m van és nem 5 hanem 13 éve csak lpg-vel tankolom az autóimat.


Jogos!

Elnézésedet kérem! :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 06, 2011 5:06 pm 
Offline

Csatlakozott: pén. feb. 22, 2008 6:31 pm
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Gyál 2005 1.2 HTP AZQ
Nem én voltam aki ellenzi, hanem hevy26.Nekem is 1.2-es Fabia-m van és nem 5 hanem 13 éve csak lpg-vel tankolom az autóimat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: csüt. jan. 06, 2011 4:31 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 06, 2010 8:24 pm
Hozzászólások: 700
Tartózkodási hely: 1.4 16V BUD ZEPPELIN 2006/11
Sziasztok!

Köszönöm a hozzászólásokat!
Én is Landi Renzot akartam bele rakatni, Édesapám találta ezt a Poliauto-t. Ahány gázossal beszéltem az óta, senki nem ismeri. Remélem vissza érünk lassan a kályhához és marad az eredeti terv.
Persze mi is pótkerék tartályt szeretnénk és tank sapka alatti betöltőt. Úgy a leg elegánsabb.
Úgy látom 115-ös ajánlat teljesen reális.

Petya!
Bocs de veled nem értek egyet. Sőt, nem is értelek. Hogyhogy nem ajánlod? Meg hogyhogy olajcsere 10K km-enként? Főéeg, hogy 5 éve gázozol.
Pont az a vicc, hogy gázos autóban elég lenne 30K km-enként olajat cserélni, mert a gáz nem koszolja el az olajat, mint a benzin! Persze a hősokkot ugyan úgy megkapja, ezért én 15K km-enként cseréltetem, de mindíg úgy néz ki a használt olaj, mint a friss...
A landi meg csattog! Ezt mindenki elmondta, nekem is csattog! Nekem is Bosch befecskendezőim vannak, 90K km van benne és a leg utóbbi kontakt hibán kívül semmi gondja sem volt. 7-7.2 -t fogyaszt vele az 1.4 16V kombi.
Ráadásul mióta megvettem, mindíg a leg olcsóbb magán kúton tankolom...

Na nem kötekedni akartam, de gondoljon bárki bármit, teljes nyugodtsággal viszem el majd az 1.2-est átalakíttatni. Tudom, hogy ezzel jót teszünk a kocsival!

Egyébként tegyük fel, hogy 100K km-nél beszarik a gáz rendszer (nem nagyon van minek elromolnia, de tegyük fel)! Akkor mi van? Mi tud azon drága lenni? 215 egy komplett szett papírokkal, munkadíjjal! Cseréljünk mondjuk reduktort és injektor sort! Mennyi legyen? 100? 150? Akkor mi van? Annyi, hogy nem 10x hozta vissza az árát a gáz, hanem csak 8x...

Egy nagy bajom van csak: Az én autóm gázos, Apumég gázos lesz... Ki fog bele ülni a benzines kombiba?? :shock:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 617 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 42  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség